בית ב' מח' 3-אירלנד-איטליה

borat1

New member
בית ב' מח' 3-אירלנד-איטליה

(21:45,ישיר בספורט 1 וב-HD)

אומרים שהברק לא מכה פעמיים,אבל זה בדיוק מה שקורה ביורו הזה לנבחרת איטליה.
בדיוק כמו לפני 8 שנים,ביורו 2004,איטליה מגיעה למח' האחרון כאשר שתי יריבותיה לבית יכולות לסיים בתוצאה ספציפית שתעלה אותן על חשבונה של הסקוואדרה אזורה.
אז אלו היו שוודיה ודנמרק שסיימו ב2-2 ,מה שזכה לכינוי "הקומבינה הסקנדינבית",מה שהעיף את איטליה מהמשך התחרות.האם זה יקרה גם הפעם? אף אחד לא יופתע אם כן.
אבל עם כל הכעס והדאגה מהסיטואציה, הנבחרת של פראנדלי צריכה לבוא בטענות רק לעצמה.
היא זאת שאיבדה בצורה שלומיאלית יתרון ומומנטום מבטיח מול קרואטיה במחזור הקודם כאשר הלכה אחורה אחרי שער היתרון של פירלו.היא זו שהייתה צריכה להיות תלויה בעצמה והיום היא תקווה שהמילים שיוצאות מפיהן של אנשי ספרד וקרואטיה,שפוסלות על הסף קומבינה של 2-2,באמת יהיו תחת בסיס איתן ויציב של אמינות וספורטיביות.
פראנדלי מתכנן כמה שינויים בהרכב לקראת המשחק הערב והוא צפוי לנטוש את ה3-5-2 ששירת נאמנה את נבחרתו לטובת המערך איתו עשה את כל הדרך במוקדמות,קרי,4-3-1-2.
בארצלי,שנפצע במהלך ההכנה,חוזר מוקדם מהצפוי ישר להרכב הראשון אחרי שהצפי לחזרה היה בשלב הנוק אאוט.אבאטה ובאלצרטי יחליפו את מאג'יו וג'אקריני כמגנים ואנטוניו די נאטלה,יפתח על חשבונו של מריו באלוטלי,ספק בגלל פציעה ספק בגלל עניין מקצועי.
איך שאיטליה לא תפתח,היא צריכה בראש ובראשונה לעשות את עבודתה ולנצח.רצוי,בהפרש כמה שיותר גבוה (אם המשחק המקביל מסתיים ב-1-1,איטליה צריכה לנצח בהפרש של יותר מ-2 שערים כדי לעלות על חשבון קרואטיה).

לאירלנד של טראפטוני נשאר רק להילחם על כבודה אחרי המפלה הכואבת שספגה מול ספרד במחזור הקודם שהשאיר אותה רשמית מחוץ לטורניר.
יהיה זה משחק מאוד אמונציונלי עבור ג'יבאני טרטפטוני ועוזריו (שאחד מהם הוא מרקו טארדלי שידוע,בין היתר,כבלמה האגדי של יובנטוס של טראפטוני ובתור השחקן שרץ את ריצת האמוק המפורסמת אחרי הגול מול גרמניה בגמר המונדיאל ב-82) שהם איטלקים וישחקו מול נבחרתם.
יהיה מאוד אירוני אם דווקא טראפטוני,שנחל כישלונות כה כואבים עם אחד הדורות הגדולים שידע הכדורגל האיטלקי בתור מאמן הנבחרת,יהיה זה שישלח את הסקוואדרה אזורה הביתה.
שינוי אחד צפוי בהרכב האירי כאשר החלוץ דוייל יחזור להרכב על חשבונו של סיימון קוקס.
אגב,שחקני הנבחרת האירית יענדו הערב סרטים שחורים לאות ציון 18 שנה לרצח שישה צפון אירים ממוצא קתולי אשר נרצחו בפיגוע טרור ע"י פרוטסטנטי קיצוני בעוד הם צופים בנבחרת האירית מנצחת את נבחרת איטליה 1-0 במונדיאל 94.ניצחון,שעד היום,נחשב לגדול והיוקרתי בתולדות הכדורגל האירי.

הרכבים משוערים:
איטליה:בופון; אבאטה, ברצאלי, קייליני, בלצארטי; דה רוסי, פירלו, מרקיזיו; מוטה; קסאנו, די נטאלה.
אירלנד: גיבן; או'שיי, סט. לדג'ר, דאן, ווארד; דאף, אנדרוז, ווילאן, מק'גיידי; דויל, קין.
 

רז 1978

New member
איטליה תעשה את שלה ותנצח

כל מה שיישאר לה זה להתפלל שלא יהיה 2-2 בין ספרד לקרואטיה שישלח אותה הביתה
 

ריני101

New member
הלוואי שתנצח

איטליה מנצחת בטוח רז אני בטוחה שהם לא ילכו הביתה
 

ריני101

New member
ספרד

אין מצב שייצא תיקו לפי דעתי גם ספרד מנצחת הרי היא קבוצה חזקה לא
 

אריאל5

New member
אני לא מאמין שאני כותב את זה

בהצלחה לאירלנד. לא יהיה מאושר ממני הערב אם איטליה לא יעלו אני ממש יהיה עצוב אם ספרד לא. כך שאם אירלנד יוכלו להוציא לפחות תיקו זה יהיה טוב מאוד
 

somone141

New member
אני חושב שזו איטליה הגרועה ביותר

שראיתי מימיי.
מאפילה על זו שסיימה אחרונה בבית של סלובקיה, פרגוואי וניו זילנד במונדיאל האחרון.
 
האיטליה ההיא הייתה גרועה יותר

ולא עלתה מבית קליל, למרות שהסגל שלה היה במקצת פחות אפור מהסגל הנוכחי.

אין ספק שאיטליה נראית רע, אבל את הנסיבות המקלות שנתת למאמן של הולנד יש במקרה הזה-הסגל בינוני, אבל היא עדיין נראית כמו קבוצה, זה המינימום שצריך תמיד.
 

somone141

New member
יש לפראנדלי סגל טוב

הוא פשוט משתמש בשחקנים הלא נכונים.

אישית, אני בטוח שאם תשים את מאטרי/ג'ילארדינו ודי נטאלה בחוד ההתקפה, ומאחוריהם את ג'ובינקו על בסיס קבוע, אתה תראה קבוצה התקפית הרבה יותר טובה. מה גם שבצד שמאל פראנדלי העדיף את ג'יאקריני שהאמת לא היה לי מושג מי הוא וכצפוי הוא גם לא הרשים אותי, או בלזראטי ההגנתי שכמעט ולא היווה איום התקפי. שלא לדבר על העובדה שצמד החלוצים שלך הם לא ממש חלוצי מטרה, אלא יותר חצאי חלוצים שלא יודעים לשחק עם הגב לשער. גם שיטת המשחק לא הייתה עקבית, במשחק האחרון פראנדלי עבר ל-2-4-4 אחרי שני משחקים ראשונים שבהם הוא השתמש ב-2-5-3. זה מראה לך הכנה מקצועית לקויה, יותר שליפות מהמותן.

גרמניה היא דוגמא לנבחרת יציבה, עם שיטת משחק ברורה והרכב שכמעט ולא משתנה, עוד ממשחקי ההכנה. לכן נבחרות כאלה מצליחות. לא מובן לי מלכתחילה מדוע פראנדלי בכלל מונה למאמן הנבחרת, מדובר במקרה הטוב בדונאדוני משופר.
 

fabregas0

New member
מאמן חלש..

כבר אמרתי מהמשחק הראשון..
הוא משחק עם ארבעה שחקנים בקישור, שאף אחד מהם לא שחקן בעל אופי התקפי ברמה גבוהה.. עצם העובדה שמרקיסיו הוא ההתקפי ביותר, מספרת הכל..
עצוב שאיטליה עם הסגל הזה צריכה לגרד בכוח ניצחון מאירלנד..
 

somone141

New member
מרקיזיו סתם גרוע

רק כי הוא שחקן הרכב ביובנטוס, הוא מקבל אוטומטית את המקום ב-11 של איטליה.

לא ראיתי ממנו שום דבר, גם לא עבודה הגנתית כזו מרשימה. ג'ובינקו חייב לשחק במקומו, ואפשר להסתפק בשני קשרים אחוריים נגד אנגליה ולא 3.

איטליה רעה בהתקפה כי השחקנים ההתקפיים שלה לא שווים כלום. הגיע הזמן לנמלה האטומית, ליד די נטאלה.
 
לדעתי קסאנו מצויין.

השחקן היחיד באיטליה, חוץ מפירלו, שאני באמת מרגיש את הכישרון שלו בכל משחק. כמעט תמיד כשהוא מקבל כדור הוא עושה צרות להגנה, יש לו את זה. צריך לפתוח יחד עם די נטאלה, וג'ובינקו צריך להיות קשר קדמי, מאחוריהם פירלו, דה רוסי ואולי גם נוצ'רינו.
 

Cade Foster

New member


 

borat1

New member
ג'יובינקו לא יכול להיות קשר קידמי

מבנה גופו הבעייתי יהיה טרף קל לכל קישור אחורי שיפגוש.
 

Cade Foster

New member
למה כמה קשרים קדמיים ג'בארים אתה מכיר?

קשרים אחוריים כמעט ב-100% מהמקרים יהיו יותר אגרסיבים וחזקים מקשרים קדמיים. בגלל זה הקדמיים הם יותר מהירים ויותר טכנים, ולג'יובינקו לא חסר מהתכונות האלה.
 

borat1

New member
לא הרבה

אבל מצד שני, אני לא מכיר גם כאלה שיש להם מבנה גוף של ילד בכיתה ג' שיפסידו בכל מאבק פיזי גם מול קשרים ממוצעים מבחינה פיזית.
 

Cade Foster

New member
אוקיי ובמה זה יהיה שונה

אם הוא ישחק כחלוץ? אני לא מכיר בלם יותר חלש ממנו מבחינה פיזית.

אני חושב שמתחת לחלוצים אפשר יהיה לנצל הכי טוב את הכישרון שלו. שילוב שלו עם קסאנו ודי נטאלה זה מקסימום טכניקה שאפשר לקבל מהנבחרת הזו, ואם תוסיף להם את פירלו מאחורה זה מספיק טוב לדעתי בשביל ללכת עד הסוף.
 

borat1

New member
אז זהו, בגלל זה אני חושב

שהוא אוברייטד שלא מתאים לרמות הגבוהות. הוא לא צריך לשחק בכלל, הן מתחת לחלוצים והן כחלוץ שני. לפחות לא בנבחרת. ג'יובינקו הוא שחקן עם הרבה כדורגל ברגליים שיכול להביא אותו לידי ביטוי רק בקבוצה צנועה, עם שאיפות צנועות וכאשר כל שאר חברי הקבוצה עובדים בשבילו ומחפשים רק אותו. לבנות עליו כשחקן הרכב בנבחרת יומרנית כמו איטליה זה לא רציני לדעתי.

המערך שאתה מציע מאוד פרוץ הגנתית לטעמי. גם אם תוציא את ג'יובינקו ותשים במקומו שחקן טוב יותר - יש לך את בונוצ'י שהוא לא בלם שיכול לתפקד בצורה סבירה במערך של שתי בלמים, איך לך מגן שמאלי שיכול לאזן מהצד השני (באלצראטי הוא חור הגנתי מהלך וג'יאקריני מתואם רק במערך איתו פתחנו בשתי המשחקים הראשונים וגם זה בצורה יחסית לגמרי) ושניינו יודעים מה פירלו שווה הגנתית על אחת כמה וכמה שהוא מגיע אחרי עונה כה ארוכה בה לא קיבל מנוחה ובמשחק האחרון גילה סימני תשישות מדאיגים.

הבעיה שלנו היא לא במערך אלא ביכולת ניצול המצבים. פראנדלי טעה טעות קשה שלא הביא חלוץ מטרה אמיתי לנבחרת הזאת. באלוטלי אומנם כזה, אבל הוא לא יציב מספיק מבחינה נפשית כדי שיהיה אפשר לסמוך עליו אפילו במשך 20 דקות רצופות.
במקום להביא את בוריני, שמשמש עד עכשיו כקישוט, אפשר היה להזמין את מאטרי שיוסיף עוד מימד של משחק גב-לשער לנבחרת הזאת.
 
למעלה