הכתובת הייתה על הקיר

somone141

New member
הכתובת הייתה על הקיר

לא באמת הגעתי עם ציפיות לאיצטדיון ר"ג, באתי עם 2 חברים, אחד אוהד הפועל, והתמקמנו ביציע המערבי ליד הגרעין הקשה של האדומים. היה כיף האמת לצפות באוהדי הפועל מעודדים בלי הפסקה, גם לא עוזבים את טביב לרגע
אחלה קהל. בעיקר נאמן.

כשהדקות המשחק בין הפועל לרמה"ש נקפו והגיעו לשלבי סיום, ציפיתי שהקהל האשדודי ימלא את המזרחי עוד ועוד, אבל זה לא קרה. בקושי 2,000 אוהדים הגיעו, כ"כ מאכזב. לא ייאמן שבכל חור כתבו שנמכרו 5,000, איפה הם לעזאזל? חתיכת דרעק כל התקשורת הזאת, חרטטנית ברמות שאין לתאר, אשכרה עובדים על הקוראים התמימים בחיי. 5,000???? אל תגידו לי שהם רכשו כרטיסים במכירה מוקדמת ובסוף נשארו בבית. הזוי בקיצר. נראה לי ששברנו שיא במעמד הזה, אף פעם לא ירדו מ-6,000. כנראה שגם לקהל האשדודי נמאס, והוא מאס בקבוצה הזו ובבעלים הנוכל הזה (רכש 8,000 כרטיסים אגב מההתאחדות, הפסיד כמה מאות אלפי שקלים
)

המחצית הראשונה הייתה על מי מנוחות, כשספגנו היה לי חיוך קטן כזה של דז'ה וו, שמלווה בתסכול אחד אדיר. אח"כ ניר ביטון כבש ומרוב שהופתעתי, כמעט שפכתי על חבר את הכוס קולה שהיה לו ביד חחח. הגול של קטן שוב החזיר אותי למציאות, ומאז לקחתי את הדקות האחרונות באיזי, בלי שום תקוות, צרחת או שאגות בשחקנים לתקוף ולנסות להשוות. נראינו אפאטים, לא קשורים לאירוע, כפי שחששתי מהתחלה. כל מסירה הלכה ליריב, כל ניסיון הרמה בקושי הגיע לרחבה. הדבר הכי מרגיז היה ששחקני חיפה העבירו לפחות 20 דקות בלהתמסר עם עצמם, בזמן שאנחנו צפינו בלי לעשות שום דבר בנידון. אנחנו לוזרים, זה התווית שלנו בגב, במקום פרסומת על החולצה, צריך להיות רשום לוזרים בע"מ, חברה מאת ג'קי בן זקן ושות'. אנחנו לא מתאימים לרמות האלה, לא שייכים, אנחנו קבוצה בלי עמוד שדרה, בלי מנהיגים, בלי אופי. ראיתי את יניב קטן, בגילו ובמעמדו, שורף שטחים בדקות הסיום, נלחם כמו פנתר, בזמן שאפס וכלומניק כמו אמיר לביא מסתכל ומחכה לכדור. זה ההבדל, זו הגישה שמלמדים מגיל נוער. לצערי אנחנו לא שם ולא ניהיה כל עוד הגועל מנהל את הקבוצה מלמעלה.

ג'קי בן זקן - 11 שנים, 0 הישגים. אפילו גביע השוקו אין לו. עכשיו גם הקהל שלו לא מגיע למעמד שבעבר היה חגיגה בעיר אשדוד. בקושי 2,000 איש לחצי גמר גביע המדינה? אני לא זוכר דבר כזה. הקהל מצביע ברגליים, לקהל כבר לא מזיז סבסודים והסעות בחינם. הוא רוצה יותר. והיותר הזה לצערי לא יגיע כל עוד הכנופיה בראשות בן זקן ונידם מנהלת את הקבוצה.

בעברי כבר ניסיתי להקים מחאות כדי לסלק את הנוכל מהקבוצה (הסיפור שלו עם המנהלת מדבר בעד עצמו, אפילו חבריו למנהלת יוצאים נגדו, דמאיו קרא לו גונב דעת), אבל הייתי די לבד במערכה. בעבר אוהדי אשדוד ידעו לזרוק מאמנים (אלישע לוי, רמי לוי ועוד), אבל הכוח הזה נעלם. כיום אוהדי אשדוד הם כלום ושום דבר. בקושי למשחקים באים. המועדון הזה הולך מדכי אל דכי וקשה לי לראות שיפור בשנים הבאות, עד שהנוכל שלולא מ.ס. שווה כלום, יואיל בטובו ללכת.

כוס רבאק.
 

Puskas

New member
אמרת שאשדוד יכולה להביא 20 אלף..

איזה 20 תגיד לי? אומנם 2000 שזו בדיחה זו לא הכמות המקסימלית שאתם יכולים להביא,
אבל בוא נגיד שאם היו באים מעל 6-7 אלף אשדודים, אני אישית הייתי המום..
אין מה לעשות. מאז האיחוד, אין קהל וכל אוהדי הפועל אשדוד נטשו.
 

somone141

New member
תסתכל

זה מה שהבאנו בחצי הגמר הקודם נגד בני יהודה..

לאשדוד יש קהל וגדול באירועים מיוחדים כמו חצי גמר גביע, אני לא יודע למה הוא לא הגיע בהמוניו הפעם. כנראה שהוא לא האמין אחרי כ"כ הרבה אכזבות.. אין לי הסבר אחר.

אם היינו עולים לגמר זה היה סיפור אחר. גמר גביע זה משהו שלעולם לא חווינו, ההתרגושת הייתה אדירה.
האיחוד מת, הקהל האשדודי בא לעוד הרבה אירועים גדולים, במאבקי תחתית אני זוכר איצטדיון מפוצץ, מאבקי תחתית. אפילו השנה אתה מוזמן לבדוק במשחקים נגד הגדולות כמה הבאנו.
 

Puskas

New member
אני מניח שהבאתם 5-6

זה מה שאמרתי שאתם יכולים להביא, שזה מכובד מאוד.
כמה היו שנה שעברה?
 

somone141

New member
היו יותר מ-5-6 אלף

התמונה הזו לא מראה את כל הקהל..

שנה שעברה לא היינו בחצי גמר, לפני שנתיים נגד בני יהודה.
 
למעלה