פרסומים,הצעות,דעות ושאלות

itzikon5352106

New member
שלמה שרף מעודד אלימות?

לא ראיתי אתמול את 'יציע העיתונות' אבל קראתי טור ביקורת של ערן לאור באתר ספורט הארץ בו הוא הביע את זה שלא יכול להיות שערוץ הספורט שעושה הרבה קמפיינים נגד אלימות גם כיום וגם בעבר נותן ידו בכך שבאחת מתוכניות הדגל של הערוץ יושב שלמה שרף ואומר ''אם היו באים אליך פרחחים וזורקים אבנים ומקללים את אשתך, מה היית עושה? אני אומר לך שהייתי יוצא אליהם עם מקל ושובר להם את כל הרגליים" בתגובה למפגן המחאה של אוהדי הפועל ת''א בביתו של אלי טביב.

לאור אומר שמעולם לא נזרקו אבנים על ביתו של טביב ומפגן המחאה הוא באישור של המשטרה.כולנו יודעים על הקשר הטוב בין שרף לטביב כשגם אלי אוחנה,חבר הפאנל שאימן אצל טביב בהפועל כפ''ס יצא נגד אוהדי הפועל ת''א.אגב אותו אוחנה שטביב כינה בזמנו 'פרגוסון של הכדורגל הישראלי'.

אני לא אומר שמחאת אוהדי הפועל מוצדקת ואני נגד זה שחודרים לפרטיות ועושים את המוות לאשתו של טביב שאין לה שום קשר לניהול הקבוצה.רוצים להפגין? תפגינו נגד טביב עצמו,אל תערבו משפחות.

האם זה לא גול עצמי במספרת לחיבורים שערוץ הספורט תוקע לשערו הוא? מצד אחד משקיעים כספים על קמפיינים למיגור האלימות המילולית והפיזית ומצד שני עובד ערוץ הספורט מצדיק אלימות.

בתוכנית 'שער השבת' שבה חבר שרף יש פינה שבהם הם מבקרים כל פעם משהו אחר ומסיימים במשפט 'נו באמת!' אז תרשו לי לומר על דברי שרף-נו באמת!!!!!

הטור של ערן לאור-http://www.haaretz.co.il/sport/opinions/1.1697631
 
ערן לאור הוא טמבל.

שלמה שרף בעצמו אינו מדען גרעין, אבל בדבריו יש גרעין של אמת. אלימות היא פסולה, אבל ההתנהלות של אוהדי הפועל, יחד עם אוזלת היד של המשטרה, מבאה אנשים לחשוב על פתרון כוחני ואלים.
 
כמה קבוצות עונה הבאה בליגה הלאומית?

רק היום שמתי לב ש-3 יורדות גם בליגה הלאומית כש-2 קבוצות עולות במקומן(אלופת ליגה א' דרום, ואלופת ליגה א' צפון).
זה אומר שתהיה קבוצה אחת פחות בליגה נכון?
כלומר 15 קבוצות.

עכשיו, מליגת העל יורדות 3, ואחת עולה מהלאומית לליגת העל.
אז עכשיו זה אומר שתהיה קבוצה אחת יותר!
כלומר 17 קבוצות.

איך זה הגיוני שעונה הבאה יהיו 17 קבוצות בליגה הלאומית?
שמישהו יעשה לי סדר בעניין.
 

רז 1978

New member
תשובה

מליגה א עולה קבוצה אחת בלבד לליגה הלאומית.

שתי אלופות ליגה א' נפגשות בסיום העונה למפגש פליאוף בשיטת בית וחוץ שהמנצחת בסיכום שני המפגשים תעלה לליגה הלאומית והמפסידה לא תעלה ותישאר בליגה א'.
 

רז 1978

New member
אכן כן


אלופות ליגה א' דרום - הפועל ירושלים ואלופת ליגה א' צפון - מכבי א.א.פאחם עלו ללאומית.

אם כי ניתנה הזדמנות גם למכבי יפו לעלות ללאומיתכעולה שלישית אך היא כשלה מול הכח עמידר רמת גן במבחנים.
 
למעלה