גומלין חצי גמר ליגת האלופות ברצלונה - צ'לסי

רז 1978

New member
גומלין חצי גמר ליגת האלופות ברצלונה - צ'לסי

3 ימים לאחר שנוצחה בביתה בסופר קאלסיקו ואיבדה למעשה כל סיכוי לזכות באליפות ספרד תארח ברצלונה את צ'לסי ותנסה למחוק פיגור של 1-0 מהמשחק הראשון ותנסה לעלות לגמר בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות.

השבוע שעבר לא היה קל עבור מועדון הכדורגל של ברצלונה. ביום רביעי נוצחה הקבוצה בסטמפורד ברידג' 1-0 בידי צ'לסי ובמוצא"ש הפסדיה הקבוצה בביתה 1-2 בידי ריאל מדריד בסופר קאלסיקו. הפסד שחיסל למעשה את סיכוייה של ברצלונה לזכות באליפות והבטיח למעשה את זכייתה של ריאל מדריד באליפות ספרד.

צ'לסי מגיעה למשחק הזה אחרי תיקו 0-0 בדרבי של לונדון מול ארסנל שבעקבותיו הפער של הקבוצה מהמקום הרביעי בו נמצאת כרגע ניוקאסל הוא 4 נקודות. אין שום צורך שבעולם להסביר מה זה אומר עבור צ'לסי לסיים מתחת למקום הרביעי - אסון מקצועי לצד אסון כלכלי מאובדן הכנסות רבות מהעידרות מליגת האלופות.

ההימור שלי: 0-2 לברצלונה
 

somone141

New member
1-2 בארסה, צ'לסי בגמר

מי יודע, אולי ביום כזה חשוב גם חואן מאטה יואיל בטובו לתת משחק אחד טוב אחרי שנה.
אני הייתי עולה עם טורס ודרוגבה יחד, מוסיף קשר אחורי על חשבון מאטה כי ידוע שצ'אבי הולך להיות סופר דומיננטי, ומעביר את איבאנוביץ' למרכז ההגנה על חשבון קאהיל.

גם למאלודה יש מקום בהרכב למשחק כזה, הרבה מאוד ניסיון. אבל ברור שצ'לסי צריכה את שני הברומטרים שלה ביום על גבול המושלם - צ'ך בשער וטרי בהגנה. אם השניים הללו ישחזרו את המשחק בלונדון, יש מצב שצ'לסי לא תוציא יותר משער או שניים מהרשת. בארסה תבקיע בקמפ נואו, בווינר הייתי שם על זה יחס של 1.10 מול יחס של 20+, השאלה כמה.

אני חושב שצ'לסי קבוצת הגנה טובה, ביחס לאנגליות אחרות, היא לא תתפרק כמו מילאן, והיא שווה שער אחד לפחות. אגב 1-2 היה ההימור שלי גם בווינר..
 

somone141

New member
פפ בהרכב הרפתקני

Valdes, Puyol, Mascherano, Pique, Sergio, Xavi, Iniesta, Cesc, Alexis, Messi, Cuenca

צ'לסי תעלה עם Cech, Ivanovic, Cahill, Terry, Cole, Meireles, Mikel, Lampard, Ramires, Drogba, Mata
 

somone141

New member
לא הייתי רחוק מהתוצאה הסופית

אבל להמר שצ'לסי תעשה 2:2 בקמפ נואו זה הזוי.. התאפקתי לא ללכת רחוק עם צ'לסי בגמר..

הבלוז בקאמבק נהדר, ראמירז יצא גאון בדו קרב הזה עם בישול, שער ועבודה טקטית מטורפת.
נכון שהיה לו חלק בשער השני של אינייסטה (סגירה עלובה), אבל בסיכומו של דבר הוא המצטיין של צ'לסי בחצי הגמר הזה, ואפילו בכלל. מי האמין שהשחקן הצנוע הזה, נמוך הקומה, שאמנם נרכש בהמון כסף אבל עד כה היה בגדר אכזבה מסוימת, יגנוב את ההצגה מאלופת אירופה ויירשם כאיש שבעצם עשה את ההבדל (לדעתי)? ההתנהלות שלו על המגרש לא ממש מאפיינת אותו, הוא נראה כ"כ שקט ועניו, אבל הוא בכלל לא פרייאר. חיתוך גאוני שלו לעומק והקפצה אלגנטית מעל ואלדז. שחקן חכם מאוד.

גם הקרקטר של צ'לסי עמד תחת זכוכית מגדל, ועבר בהצלחה של המבחן. קבוצה אחרת הייתה סופגת את השער השלישי ב-2:1, אבל הבלוז עמדו יפה, נמנעו גם משער בפנדל ההזוי הזה שלא היה ולא נברא (שופטים וברצלונה, התרגלנו. חבורת סמרטוטים עם משרוקית), וכמה יפה שדווקא אל ניניו, אחרי העונה שהוא עבר, שם את החותמת לעליה של צ'לסי אל גמר ליגת האלופות במגרש בו עשה חיל עם אתלטיקו מדריד לאורך השנים. הכל מלמעלה..

פטר צ'ך שוב בהופעה נהדרת, גם איבאנוביץ' ממשיך לחזק את מעמדו כאחד השחקנים החשובים של צ'לסי העונה. ג'ון טרי במעשה טפל, אבל ברור שסאנצ'ז יפול, הוא שחקן פארסצלונה, חייב להמשיך במסורת. חואן מאטה בעוד משחק נפל, לא עשה שום דבר, לא ברור לי למה ממשיכים לתת לו לשחק. דרוגבה עשה בעיקר עבודת הגנה. מוזר לי איך אסיין לא פותח במשחק כזה, ואובי כן.. יש דברים שאנחנו לא יודעים, אולי הגנאי טרם התאושש מהפציעה שעבר, אחרת זה לא הגיוני.

אז מסי שוב לא הגיע למשחק גדול.. אותי זה לא מפתיע, אבל הרגע הכי מאושר שלי במשחק היה כשבוסקטס החלאה נופל לדשא אחרי הגול של טורס, ומבין שזהו, זה נגמר. כ"כ מגיע לאיש הדוחה הזה, שבמקרה שלו השמחה לאיד לא הייתה כ"כ מהנה. מקווה שבקטאלוניה סובלים.

צ'לסי-ריאל בגמר!! הגמר הכי מהנה שיכול היה להיות מבחינתי. BRING IT ON!!
 

somone141

New member
עכשיו צריך שריאל

תעלה ולא תוציא אותי טמבל עם ההימור הזה..
 

pgprince

New member
* 2:1 לברסה

רמירס בשניות האחרונות של מחצית נותן תקווה לצ'לסי
 
זה בסדר, הסיפור באמת גמור.

לדעתי ייגמר 4 או 5.
כנראה שאני באמת לא צריך לראות את המשחק - בכלל לא היה לי חשק, יצאתי אחרי ה-2-0...
 

ANGELUSPIKE

New member
כרגיל השופטים עוזרים לבארסה

פנדל ואדום שבחיים לא היו, שוב פעם הגועל נפש של השיפוט.
 

Cade Foster

New member
אבל זה פשוט לא להאמין שהם שוב פעם

קיבלו את זה ברגע כל כך קריטי.
 

borat1

New member
שגליאני יבעט לרוביניו בתחת ויביא את הפלא הזה

שחקן אדיר!
 
למעלה