גומלין רבע גמר ליגת האלופות - משחקי יום שלישי

רז 1978

New member
גומלין רבע גמר ליגת האלופות - משחקי יום שלישי

ברצלונה – מילאן

אחרי 0-0 בסן סירו חוזרת אלופת אירופה למגרשה הביתי שהיא יודעת שהיא חייבת ניצחון (תיקו שערים והיא כאמור מודחת) ושאסור לה לספוג וזה בעצם יהיה היתרון של מילאן על כל שער שהיא תכבוש ברסה תהיה חייבת לכבוש שער אחד יותר ממנה

מילאן מגיעה למשחק אחרי 1-1 מאכזב מבחינתה בליגה מול קטאניה תוצאה שהיא לבטח תשמח אם תשיג אותה בגומלין ברצלונה מנגד גברה על אתלטיק בילבאו 0-2 ושמרה על פער של 6 נקודות מריאל מדריד

זה יהיה המפגש הרביעי והאחרון והחשוב ביותר בין שתי הקבוצות העונה בליגת האלופות אחרי ששתי הקבוצות נפגשו בשלב הבתים של ליגת האלופות (2:2 בקאמפ נואו ו 2-3 לברצלונה בסן סירו) וכמובן לפני שבוע בסן סירו ברבע הגמר הראשון (0-0)

המנצחת במפגש הזה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין צ'לסי לבנפיקה

ההימור שלי: 0-2 לברצלונה

באיירן מינכן – מארסיי


באיירן מינכן שניצחה בחוץ במשחק הראשון 0-2 תעלה לחצי הגמר שום נס לא יקרה למארסיי שתתנחם בעונה אירופאית נהדרת מבחינתה שהייתה לה. מארסיי אגב במשחקה האחרון בשלב הבתים בליגת האלופות חזרה מפיגור 2:0 בדורטמונד וניצחה 2-3 בכדי לעלות לשמינית הגמר ומשם לרבע הגמר. סביר להניח שמפיגור של שני שערים ממשחקה הראשון מול באיירן היא כבר לא תחזור והיא תקווה רק בעונה הבאה להצליח יותר בליגה הצרפתית ולחזור בעוד שנתיים שוב לליגת האלופות

באיירן תגיע למשחק אחרי שהיא צימצמה את הפער מפיסגת הבונדוסליגה ל 3 נקודות אחרי ניצחון החוץ שלה על נירנברג ומול איבוד הנקודות של בורוסיה דורטמונד מול שטוטגארט (תיקו 4-4 מטורף)

מארסיי שאיבדה כל סיכוי להשיג כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה נהנתה בשבת חופשית ואת משחקה החסר מול מונפלייה היא תקיים ב 11 לאפריל.

במידה ואכן באיירן לא תפשל נגד מארסיי היא תפגוש בחצי הגמר את ריאל מדריד שצפויה מחר להשלים את המלאכה ולעלות לחצי הגמר במשחקה מול אפועל ניקוסיה

ההימור שלי: 1-3 לבאיירן מינכן
 

itzikon5352106

New member
אין מצב שגם היום נראה 0-0

כתוב על המשחק הזה 3-4 שערים לפחות.

אני הולך על 2-2 מפתיע שישלח את בארסה הביתה אבל אני מקווה שאני טועה כי אני רוצה את בארסה בשלב הבא.
 

somone141

New member
אין למילאן שום סיכוי

צריך לקרות סוג של נס כדי שמילאן תעבור. גם שער אחד לא יספיק לה.

אין מה לעשות, זו התקופה של ברצלונה, שלצערי נמשכת יותר מדי זמן. קיוויתי שהפציעה של וייה תאט טיפה את הריצה שלה, אבל זה נראה שגם אם תשים שם קונוס ליד מסי, אינייסטה וצ'אבי, הוא עדיין ייתן לך גולים. הם משחקים בלי חלוץ מרכזי ועדיין מפרקים כל מה שזז. בהתחשב בעובדה שהחומר שם יחסית צעיר, אני לא רואה איזושהי קבוצה מערערת את העליונות של הפארסה ב-4-5 שנים הקרובות, אם לא מעבר לזה.

כל שנה שהיא לא תזכה בליגה ובאלופות, זה יפתיע אותי (היא תזכה בשניהם גם השנה, בוק איט)
 

somone141

New member
עזוב אותך בחייך

גם בלי הפנדל הזה, פארסה הייתה עושה את השני והשלישי. קצב המשחק היה בשליטה מוחלטת שלה, מילאן באה לעשות בונקר ועשתה גול בחאווה.

הבדלי הרמות דרסטיים. אלגרי הוא פחדן ולדעתי הוא לא ראוי לאמן קבוצה כזו. לא היה למילאן מה להפסיד מהתחלה, הבונקר הזה רק פגע בכבוד שלה כמועדון. מביך לראות אותה, שוב, מתבטלת מול פארסה.

תפסידו 2-5, יותר טוב מלהיראות ככה.
 

fabregas0

New member
לא בטוח..

לא הגיעו למצבים מי יודע מה.. הפנדל די גמר את המשחק..
אבל מילאן הגיעה בדיוק כמו כשהגיע למשחק מול ארסנל..
חשיבה כ"כ לא נכונה לשחק ככה בחוץ.. עם לחץ נרפה על הכדור ומשחק איטי כמו בליגה למקומות עבודה..

מאכזב מאוד.
 

somone141

New member
הבעיה של מילאן הייתה במשחק הראשון

לכאורה - יתרון הביתיות, עאלק, לא היה פקטור בכלל. ככה זה עם אלגרי.. במשחק הזה היא בעצם איבדה את הסיכוי לעלות. היום זה היה סוג של גארבג' טיים.
 

fabregas0

New member
קבוצות משנות לגמרי

את סגנון המשחק שלהם כמשחקות נגד בארסה.. זה כ"כ פתטי.
נכון, ברור שצריך להכניס איזשהו אלמנט שונה במשחק ולשחק אולי יותר זהיר וחכם..
אבל לאבד את הזהות לגמרי?
להוציא ה20 דקות הראשונות שבארסה באה להוציא שער מהיר ועשתה לחץ עצום, לא היה משחק גדול שלהם ומילאן יכלה להוציא הרבה יותר.
 

Cade Foster

New member
"תפסיחדו 2-5, יותר טוב מלהיראות ככה"

מאוד מעניין אם זה מה שאמרת אחרי הבונקר ההוא של מוריניו, שאתה מדבר בלי בושה על מה שקרה בהתמודדות הזו.

אפילו אני כאוהד מילאן פירגנתי אז לאינטר יותר ממה שאתה מפרגן כיום.
 

somone141

New member
אינטר באה לשחק על תוצאה אחרי ה-1:3

כן, תשווה בין המקרים.. מאוד חכם.
 

Cade Foster

New member
ומילאן לא באה לשחק על תוצאה?

גם 0-0 עם פנדלים יכל להיות אופציה. מה גם שבמשך 8 דקות היינו בשלב הבא ולך תדע כמה עוד היינו מחזיקים אם לא הפנדל ההזוי הזה.
 

crazy87878

New member


 

somone141

New member
1-3 זה שני שערי יתרון, אתה מגיע עם משהו ביד

ורוצה להגן עליו. במקרה של מילאן היא הייתה חייבת לכבוש, אבל התבנקרה ושיחקה לידיים של ברצלונה. מה היא חשבה שיקרה? שהיא תשיג 0:0 בקמפ נואו אחרי 120 דקות?
 

Cade Foster

New member
למה לא?

אם היינו משחקים אחראי בהגנה היינו יכולים כמו גדולים לשמור על שער נקי, הוכחנו שזה אפשרי.

כן, תפסידו 5-2, בהחלט יותר מכובד... ועוד לשמוע את זה מחובב כדורגל איטלקי. אבל אתה לא באמת חושב ככה, קיבלת הזדמנות לנגח את מילאן אז קפצת על זה.
 

somone141

New member
אין סרט שקבוצה בפלנטה מסוגלת לעשות את זה

אפילו אינטר הגדולה הגנתית של מוריניו לא הצליחה. אינטר של אז אחת מקבוצות ההגנה הטובות בהיסטוריה, ובארסה הייתה עם זלאטן.. צא מהסרט ידידי. זה לא יקרה, בארסה שווה 2 שערים ומעלה בקמפ נואו, בכל משחק. בטח לא מילאן, בלי סילבה ועם נסטה קשישא, וכמובן המגנים הוורלד קלאס שלה אנטוניני ואבאטה, ובלי גאטוסו בקישור להציק, מסוגלת לעשות את זה.

גם לולא הפנדל הזוי, לדבריך, למרות שאני חושב שכן היה פנדל, פארסה הייתה עושה את השני והשלישי במהלכי כדורגל. היא פשוט טובה בהרבה.

לכן, לטעמי, מילאן הייתה צריכה לשחק על כל הקופה, לא היה לה מה להפסיד, ויש לה את זלאטן בכושר שיא. הבעיה היא על הקווים. אתם סובלים מאיש חסר אישיות ומאמן חסר מושג.
 

somone141

New member
'הייתה עם זלאטן' - חיסרון כמובן

השבדי לא היה קשור לקבוצה הזו.
 
למעלה