יום הולדת 40 לאייל ברקוביץ'

itzikon5352106

New member
יום הולדת 40 לאייל ברקוביץ'


הוא אחד הכדורגלנים הכי כשרוניים שהיו פה,בכל מקום בו הוא שיחק הוא נתן הצגות לא רק על הדשא אלא גם מחוץ לדשא כשרב עם שחקנים/מאמנים/שופטים/אוהדים/עסקנים ומי לא?

יש מי שטוען שהוא הגדול בכל הזמנים ויש מי שלא סובל אותו.יש מי שטוען שהגיע הזמן לתת לו לאמן את הנבחרת,ויש מי שטוען שהוא לא היה נותן לו אפילו לאמן את נבחרת המתנ''ס של גבעתיים.

אומרים שיש לו פה גדול,שהוא לא דופק חשבון לאף אחד ואפילו שהוא צריך לרוץ לראשות הממשלה!!

מחר ב-2.4 'הקוסם' אייל ברקוביץ' יחגוג 40 אביבים.

מה נאחל לו? מה נזכור לו? את המסירות הגאוניות? השערים? הסכסוכים עם אלי אוחנה,יעקב שחר,אברהם גרנט,קווין קיגן ומי לא? את זה שהוא תקף את המאמן של הבן שלו? את הבעיטה שהוא חטף מג'ון הארטסון ופתחה את מהדורות החדשות של בריטניה? האם הוא הכדורגלן הכי גדול שהיה במדינת ישראל?

אתם מוזמנים לאחל,לברך,לשתף זכרונות,דעות,חווית ומי שרוצה מוזמן לאפות לכבוד המאורע
או להרים איזה כוסית
לכבודו
 

רז 1978

New member
שחקן עבר גדול אבל עם פה גדול

אייל ברקוביץ ללא ספק נחשב בעיני לאחד השחקנים הכי גדולים שהיו לנבחרת בשנות ה 90

אייל ברקובית שייך בעצם לתקופה שבה היית הלנו את אחת הנבחרות הכשרוניות ביותר ב 20 השנים האחרונות לדעתי

אין ספק שמכבי חיפה התברכה בשחקן נהדר שתרם לה לא מעט

איך הזמן עובר לא ייאמן אני זוכר את היום שבו הוא התחתן ואת הפריסום על חתונתו כאילו זה היה אתמול

איפילו מי שכיהן אז כנשיא עזר ויצמן ז"ל הוזמן אז לחתונתו

אבל לצערי אייך ברקוביץ היה מגם אדם שעשה לא מעט שטויות בקריירה שלו שעליהן לא ארחיב ובמיוחד לא אהבתי את הפה הגדול שלו

אבל בשורה התחתונה - שחקן גדול רק חבל שהוא וכל יתר השחוקנים שהיה לנו בתקופתו חבל שהם לא זכו לשחק בטורניר גמר גדול
 

itzikon5352106

New member
יש לי ממנו הרבה זכרונות טובים כשחקן

אי אפשר לשכוח את הקונצרט על אוסטריה ב-6.6.99 שהוא כבש צמד מרהיב ובישל עוד אחד אבל הוא היה שחצן,רב עם כל העולם וקשה לי לשמוע אותו מדבר נגד אלימות במיוחד אלימות נגד מאמנים/שחקנים אבל הוא בעצמו תקף פיזית את המאמן של הבן שלו וזה שהוא ביקש אח''כ סליחה עדיין לא יכול להשכיח את המקרה המכוער הזה.

הבעיטה שהוא חטף מג'ון הארטסון זה רגע קלאסי שתמיד יזכרו לו ובעידן היוטיוב תמיד אפשר לחפש את הסרטון המדובר הזה ולצפות בו שוב ושוב.אגב,אני זוכר איך ניתחו את הסרטון הזה כאשר התפרסמה הבעיטה המפורסמת,חלק אמרו שאף אחד לא אהב את ברקוביץ' והלך בכוונה להרגיע את הארטסון,חלק אמרו שדווקא לא אהבו את הארטסון,וצריך לזכור שזה פתח מהדורות חדשות בבריטניה.

אני לא אשכח את חצי גמר גביע המדינה עונת 95/96 שבו מכבי ת''א ניצחה 1-2 את מכבי חיפה כשלקראת הסיום ברקוביץ משך לזוהר בביצים בעוד רגע קלאסי של הכדורגל הישראלי- http://www.youtube.com/watch?v=0vvUiaDKgbE&feature=relmfu

הטעות הכי גדולה שלו הייתה עונת הפרישה בעונת 05/06 במכבי ת''א שבה הוא רב עם כל העולם ואני לא אשכח את מסיבת פתיחת העונה שבה הוא ישב יחד עם אבי נימני שחזר מבית''ר,ג'ובאני רוסו שהגיע ממכבי חיפה ואבי יחיאל וברקוביץ' ישב שם ואמר ''אנחנו הולכים לזכות בדאבל'' כשנימני ורוסו יושבים שם ומגחכים.זו הייתה עונה שבה מכבי חגגה 100 שנה ובנתה את 'הגלאקטיקוס' מודל ריאל מדריד,אבל זכתה לכינוי 'עגלה-לקטיקוס' אחרי עונה איומה ונוראה.המשחק האחרון שלו באותה עונה היה בזיוני ביותר נגד הפועל נצרת עילית שבה מאיר לוי שרק לפנדל נגדה כשהיא מוליכה 0-1 והרחיק לה שחקן וברקוביץ' איבד את העשתונות וקילל ללא הרף את לוי שהרחיק אותו וגם אח''כ הוא המשיך להשתולל,הנה תקציר המשחק-http://www.youtube.com/watch?v=cEqalyAQMAc

העונה הזו הייתה טעות עבורו הוא היה צריך לפרוש בכבוד מהכדורגל אחרי קריירה מכובדת באנגליה ועשה את מה שחיים רביבו עשה,חזר מחו''ל לעונת פרישה שהייתה עונה די עגומה.

בסך הכל הייתה לו קריירה די טובה גם במכבי חיפה וגם באנגליה אבל הוא רב עם כל העולם וזה פגע בו.
 

somone141

New member
אני חושב שרביבו השחקן הכי גדול אי פעם

ברקו מספר 2, ואוחנה שלישי.

היו אולי מצליחים יותר מהם, כמו בניון, אבל הם לא טובים יותר.

אני אזכור לאייל בעיקר את התקופות בנבחרת. הרצון שלו לתת הכל למען הסמל של הנבחרת, לא חושב שהיה שחקן שאהב את הנבחרת יותר ממנו. אהבתי את האופי שלו, ועדיין אוהב.

מאחל לו ולנו שיהיה בקרוב מאוד מאמן הנבחרת.

קריירה בקבוצות? אולי יישמע קצת מוזר אבל הכי נהניתי לצפות בו בסלטיק. ווסטהאם, סאות'המפטון וכאלה מועדונים קטנים, סלטיק היה חוויה עם האווירה שם.

עוד דבר חשוב שאני מאחל לו, ברח מאופירה.
 
למעלה