כדורגל ישראלי

ifa1111

New member
איזה שקט! וסגל לא רע

קודם כל אני רוצה להגיד שאני מרוצה מהסגל של גוטמן. כל הכבוד לו שהוא נותן לשחקנים הטובים בליגה את המקום בסגל ולא לשמות, רק שימשיך ככה!!! אף אחד לא מבין את הזימון של דדי בן דיין לנבחרת. אבל לאלי יש חיבור טוב איתו ואולי זה יעבוד גם בנבחרת, יש המון מקרים של זימונים הזויים של מאמני נבחרות שהצליחו, מקווה שגם הפעם. משחק טוב מול אוקראינה יכול מאד לשנות את היחס לנבחרת.
 

TOM4675

New member
זה קצת מבאס, כמו בכל מדינה, גם כאן רק הגדולות

זוכות באליפות ופעם במכה שנים איזו קבוצה קטנה צצה ולוקחת את האליפות, אני רוצה להזכיר לכם שגם בני יהודה גנבה אליפות בשנת 91.
 

crazy87878

New member
90

ולמה גנבה? לקחה בזכות למרות שחלק מאוהדיה לא ממש כוס התה שלי
 

TOM4675

New member
ל- crazy87878, לא התכוונתי שהיא גנבה את האליפ

האליפות באופן שבו היא שיחקה כדורגל, אלא התכוונתי שהיו את הגדולות שלקחו באותם שנים אליפות ובני יהודה איכשהו לקחה להם את האליפות, הייתי צריך לנסח זאת אחרת.
 

DAVID99991

New member
נראה לכם שבניון עדיין צריך להיות בנבחרת?

השאלה היא מתי הוא יהפוך מערך לנטל?
 

ifa1111

New member
כן, לא סופי

בעיקרון ליוסי מגיע להיות בסגל ואף בהרכב כי הוא אמור להיות הרבה יותר טוב מכולם. גם אם הוא יורד בכושרו עדיין שאר השחקנים שלנו הרחק מרחוק. כל זה נכון בתאוריה, לגבי איזה שחקן בניון. אך האמת היא שאנחנו כמעט ולא רואים את יוסי משחק ולכן לא יכולים לדעת איך הוא, במצב כזה המאמן צריך לטוס למשחקים שהוא כן משחק, לראות איך הוא באימוני הנבחרת ולהחליט האם הוא עדיין מתאים. לנו קשה לקבוע.
 
למעלה