כדורגל עולמי

Mellow29

New member
אין לזה שום סיבה

ואם אתה לא מצליח למצוא את ההבדל הדק בין לומר "לסיים במקום הרביעי זה חשוב כדי להרוויח כסף" לבין "עבורינו מקום רביעי יהיה תואר" והמסר העבה שעובר לשחקנים ולקהל במשפטים כמו "אני מעדיף לסיים 15 שנה במקום השני מאשר לזכות בגביעים", יש לך בעיה מסוימת. זה לא הגיוני להאשים את המצב הכלכלי במדיניות השכר והרכש הקלוקלת של ונגר. הקבוצה הזאת מכניסה במאצ'דיי יותר מכל קבוצה אחרת (חוץ ממנ' יונייטד), נמצאה לכל אורך הדרך עם פחות חובות שמפריעים לניהול הסדיר מכל קבוצה אחרת (למעט מנ' סיטי וצ'לסי, מסיבות ברורות), ונאבקת ראש בראש עם מנ' יונייטד וליברפול על ההכנסות מהמותג שנקרא מועדון הכדורגל ארסנל. אין שום סיבה בעולם שארסנל תוציא פחות כסף נטו מכל מועדון אחר בפרמייר-ליג (2006-2011 http://www.transferleague.co.uk/league-tables/2006-2011.html), ואין שום סיבה שונגר ישקיע באותם שנים רק 85 מיליון פאונד (ברוטו) כשפאקינג אסטון וילה, סנדרלנד מוציאות פי 2 יותר....שלא נדבר על ווסטהאם, בולטון, מידלסבורו וניוקאסל (שלבעלים שלה יצא מוניטין של קמצן לא נורמלי, משום מה) - שהוציאו אותם סכומים על רכש. לא, שום תירוץ של בעיה כלכלית לא נמצא כאן. הבעיה היא מנג'ר שחי עמוק בתוך הבועה שלו, ובעלים שלא מבינים בכדורגל מספיק כדי להבין לאיזה תהומות הוא ידרדר את המועדון. אולי אחרי שנה בלי ליגת האלופות, העיינים ייפקחו והבועה תתפוצץ.
 

Mellow29

New member
תיקו משפט

*נאבקת ראש בראש עם מנ' יונייטד וליברפול על ראשות טבלת ההכנסות ממרצ'נדייז מהמותג שנקרא מועדון הכדורגל ארסנל
 

רם חיים

New member
גאזידיס ל-ואן פרסי: אתה לא הולך לשום מקום

יו"ר ארסנל, איבן גאזידיס החליט להתערב בעצמו בנושא החוזה של רובין ואן פרסי במועדון והודיע אישית לשחקן שהוא לא ימכר בקיץ הקרוב תמורת אף סכום. לואן פרסי יש חוזה בארסנל עד קיץ 2013, מה שאומר שבמידה ולא יאריך את החוזה שלו ולא ימכר בקיץ הקרוב, ארסנל עלולה לאבד אותו כעבור שנה ללא תמורה. ואן פרסי החליט לדחות את המו"מ על חוזהו עד לקיץ ומסרב לדון בו בשלב הזה, למרות לחצים שהפעיל עליו ארסן ונגר. ואן פרסי יהיה באוגוסט הקרוב בן 29 ובמידה ואכן ישתחרר מחוזהו בארסנל בעוד שנה וחצי, הוא יהיה בן 30, גיל שבו המועדונים הגדולים באירופה נמנעים מלהציע לאותו שחקן חוזים שמנים וארוכי טווח. דווח כי ואן פרסי מרגיש "חסר אונים" ו"חרד" לעתידו בעקבות דבריו של גאזידיס, שיכול לטרפד לו עסקת מעבר לברצלונה או לריאל מדריד בקיץ הקרוב, דבר שדווח שואן פרסי רוצה מאוד שיקרה. מקור בארסנל אמר: "גאזידיס לא טיפש. הוא יודע שבארסה או ריאל לא יצרפו אליהן את ואן פרסי בגיל 30 והוא הודיע באופן אישי לשחקן שהוא לא יעזוב את ארסנל בקיץ הקרוב."
 

itzikon5352106

New member
לכל אחד יש סכום גם לואן פרסי

אני זוכר מקרים שבעלים/יו''רים אמרו על כל מיני שחקנים שהם יישארו בקבוצה עד תום החוזה ולא חשוב איזה סכומי כסף יבקשו עבורם,הם לא יימכרו.אבל ראו איזה פלא,הגיעה הצעה טובה מבחינה כספית,הצעה שאי אפשר לסבר לה והמעבר היה בלתי נמנע. ואן פרסי רוצה תארים.ואני מבין אותו.כמה אפשר עוד פעם מקום 4? עוד פעם הדחה מליגת אלופות? ואן פרסי אמור להיות בורג חשוב בנבחרת הולנד ביורו 2012 ואם הוא יוביל את הולנד לזכייה או לגמר אז ההצעות הכספיות עבורו יגדלו.
 

afc2

New member
הוא לא יילך לספרד - יובנטוס ומילאן רוצות אותו

והכיוון של איטליה אני לא יודע אם יתאים לו או שלא, אבל בהחלט יכול להיות נחמד לאללה. במיוחד יובנטוס
 

Mellow29

New member


http://www.mirrorfootball.co.uk/tra...Nasri-admits-Arsene-Wenger-article764500.html "Imagine the worst situation - we lose Fabregas and Nasri - you cannot convince people you are ambitious after that," he said. "If you give that message out, you cannot pretend you are a big club, because a big club first of all holds onto its big players and gives a message out to all the other big clubs that they just cannot come in and take away from you. זה היה ארסן ונגר ביולי 2011. כל עוד ונגר, גאזידיס וגם קרואנקי יקבלו את ההחלטות, ארסנל לאט לאט תמשיך להדרדר לתהומות שכמוהם האוהדים שלהם כבר לא זוכרים... ההצהרה הזאת חסרת ערך. בסופו של דבר, אם יש משהו שבארסנל דואגים לו זה השורה התחתונה בדו"ח הכלכלי. הם יוכלו למכור את רובין ואן פרסי בקיץ הקרוב ב-25 מיליון פאונד, או להשאיר אותו בכוח, לשלם לו עוד כ-5 מיליון פאונד משכורת ולאבד אותו בחינם בקיץ הבא. אם ברצלונה או מנ' סיטי היו הולכות על סיכון כזה, הייתי מרים גבה. ארסנל בחיים לא תרשה לעצמה. הדרך היחידה שלה לא לצאת פה על ארבע היא שRVP יציל אותה ויחתום על חוזה חדש. זה לא הולך לקרות בלי יותר מדי שינויים, שלא ונגר ולא גאזידיס יעזו לבצע.
 

somone141

New member
אפשר להאשים את ארסנל

בזה שהיא לא מתחזקת, יותר מאשר שיחררה את ססק ונאסרי. עם רכש גדול ונכון לאורך השנים, סביר להניח שארסנל הייתה יותר תחרותית ואז ססק ונאסרי לא היו מבקשים לעזוב והייתה נבנית שם יופי של קבוצה, יחד עם ואן פרסי. אפילו הרכישות של הרגע האחרון עם ארטטה, מרטסאקר, סאנטוס ואחרים הן שליפה מהמותן, ולא משהו מתוכנן. ככה זה גם נראה. כדי שארסנל תחזור היא צריכה לחשוב בגדול לקראת הקיץ הבא. להשקיע בכוכב-שניים וסביבם לבנות את הקבוצה. מה רע בקרלוס טבז? המחיר שלו ימשיך לרדת עד הקיץ וארסנל יכולה לקפוץ על המציאה. גם קראסיץ' מיובנטוס, הרנאנס מלאציו ואפילו סניידר בהחלט אופציות טובות. הבעיה של של ארסנל, כמו שצויין, היא החשש מלהשקיע , שלא מובן לי אגב, ולכן היא מסתפקת בכל מיני גרוטאות שמגיעות לסתום חור ולא מעבר לזה.
 
כמובן שזה עולה כסף והם לקחו הלוואות

אבל הם עומדים בהם יפה מאוד ובסך הכל השורה הכלכלית השנתית שלהם חיובית מאוד. שום מה, לא עושים כלום עם הכסף הזה.
 
מה שהיה פאתטי בעניין נאסרי ופאברגאס הוא

שכל העולם ואשתו ידע שאין מצב שהם ישאירו את נאסרי כשנשארת לו שנה בחוזה, ושסביר שפאברגאס יעזוב. איכשהו, נראה שהגישה של ונגר שהועלתה כאן, "הכל בסדר, כמובן שהם לא למכירה" לא היתה רק מן השפה ולחוץ ושהוא באמת האמין בזה. אין דרך אחרת להסביר את העובדה שבעוד לכולם ברור שוונגר צריך למצוא להם מחליפים, הוא לא עשה את זה. וכן, ברור שהרכישות של הרגע האחרון היו שליפה מהמותן ולא יותר. מה רע בקרלוס טבס? רע מאוד. אתה לא יכול לבנות קבוצה על הקריזות שלו. גם כשאתה קונה אותו, אתה רק משאיל אותו, כי הוא אף פעם לא נשאר באותו מקום יותר מדי זמן. בטח לא בשקט.
 

somone141

New member
טבז היה מעולה כמנהיג בסיטי

נתן עונה מדהימה.. כקפטן ראית את האישיות שלו. אין איתו שום בעיות. מנצ'יני הוא הבעיה.
 
אתה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת

טבס אידיוט, שמונע על ידי סוכן חמדן. זה נגמר רע ביונייטד, זה נגמר רע בסיטי, הוא לא מחזיק בשום מקום יותר משנתיים (אי אפשר לקרוא לשנה השלישית שלו בסיטי 'מחזיק מעמד'). אין איתו שום בעיות? אתה הבן אדם היחיד בעולם שסבור כך.
 

Puskas

New member
וזה כל כך חבל

בתור אוהד נבחרת ארגנטינה, חבל לי שכישרון כזה שיכול היה לתרום לנו רבות, הוא כזה headcase מטורף.. הוא שחקן מעולה אבל אידיוט אמיתי.
 

crazy87878

New member
היום קראתי שקוראים לו לשוב הביתה

בגלל המשבר באיי פוקלנד
 

Mellow29

New member
מה שרשמת נכון, כמובן חוץ מטבז

וכולם כבר הסבירו לך למה הוא חתיכת אידיוט שאסור לבנות עליו קבוצה ליותר מחצי שנה-שנה, אני לא אחזור על עצמי....אבל, למה שטבז יבוא לארסנל? תחת מדיניות השכר של ונגר הוא יקבל שם פחות כסף מבכל מועדון איטלקי ו/או מועדון אוליגרכים (פ.ס.ז', מלאגה וכו'), אין לו סיכוי להתחרות שם על תארים והוא אפילו לא נהיה יותר קרוב למשפחה שלו (מה שגרם לפיצוץ ההתחלתי עם סיטי).... כל עוד ונגר שם, והכוכבים בארסנל ימשיכו לקבל קצת יותר כסף מהשחקן העשירי בסגל, והכסף המזומן שכן יש למועדון ימשיך להעלות אבק, וההנהלה שלהם תמשיך לייקר את מחירי הכרטיסים ולמכור כל מיני לוקשים לאוהדים, ארסנל תמשיך לשקוע. עם טבז או בלעדיו. אגב, משעשע שכולם בטוחים ב-100% שצריך לפטר את AVB, אבל ונגר - שהקבוצה שלו נמצאת בדיוק באותו מצב מבחינת תוצאות העונה (מינוס הגביע האנגלי) ובמצב גרוע פי 2 מבחינת איכות הסגל - זוכה ל'חסינות' יחסית במדיה.
 

somone141

New member
לא מסכים לגמרי בעניין טבז

שים אותו ליד ונגר ותראה איך הוא פורח, על ומחוץ למגרש. מנצ'יני לא יודע להסתדר עם שחקנים כאלה. ונגר 'זוכה' לחסינות כי הוא עשה דבר או שניים בארסנל, מגיעה לו תמיכה גם ברגעים פחות טובים. לא אני ולא אתה יודעים כמה באמת הנהלת ארסנל זורמת איתו בנושא הרכש. קשה לי להאמין שלונגר יש פנקס צ'קים פתוח והוא לא משתמש בו.
 

Mellow29

New member
קל לומר 'שים אותו ליד ונגר'

קודם כל, הוא מקבל בסיטי בערך 200 אלף פאונד בשבוע. בארסנל, ונגר מתקמצן לשלם לשחקנים כמו נאסרי חצי מהסכום, וזאת הסיבה לכך שהוא עומד לאבד את כל הכוכבים שעוד נשארו לו - קודם נאסרי ופברגאס, עכשיו גם RVP. כך שטבס בכלל לא מתאים לפילוסופיה של ונגר, מבחינת כל מה שקשור לשכר וכו'. זה לא משנה אם ונגר מתקמצן, או שההנהלה מגבילה אותו והוא לא מתלונן. בשני המקרים, ונגר איבד את האמביציה להישגים שראויים למעמדה של ארסנל, וההנהלה שמחזיקה אותו קצר ו/או לא מבינה כלום בכדורגל ולכן נותנת לו יד חופשית - גם כן צריכה לעוף. נכון שמגיעה לו חסינות, אבל עד איזה שלב? הוא כבר סוגר שנה שביעית ללא תואר. מי מחליט מתי זה מספיק ואפשר כבר לפטר אותו, על אף ההצלחות שהוא הביא בעבר? איך שלא תסובב את זה, לא ונגר ולא גאזידיס וקרואנקה יוצאים טוב מכל העסק הזה.
 
למעלה