מאור מליקסון-האם מגיע לו לשחק בנבחרת

itzikon5352106

New member
מאור מליקסון-האם מגיע לו לשחק בנבחרת


ב-22.9.11,הטיל מאור מליקסון פצצה-''החלטתי לשחק בנבחרת פולין'' לקשר הישראלי של ויסלה קרקוב נמאס מכך שהוא לא קיבל הזדמנויות רבות בנבחרת ולא ספרו אותו והוא שיחק רק פעמיים במשחקי רעים נגד אורגוואי וחוף השנהב.הוא עבר לקבוצה הפולנית ובין רגע הפך לכוכב עולה בפולין מה שהקנה לו ממש בימים אלו את תואר 'תגלית העונה'. הרבה ביקרו אותו על ההחלטה לא לשחק בנבחרת ישראל,לייצג את המדינה בה גדל והתחנך. מליקסון ענה למבקרים- "קיבלתי את ההחלטה הכי קשה בחיים שלי. אף שחקן לא היה במעמד הזה בעבר, כך שלא יודעים מה עבר עלי. אני שואף להצליח, וזה מה שהביא אותי להחלטה הקשה הזאת. חיכיתי שנים להזדמנות שלא הגיעה, וזה כבוד גדול עבורי שנבחרת כמו פולין רוצה אותי אחרי חצי שנה בקרקוב. תמיד ראיתי בעצמי ישראלי, ושום דבר לא ישנה את זה. אני יותר ישראלי מכל אלה שמדברים נגד ההחלטה שלי. פתאום נזכרו שאני קיים, כאילו שהייתי שחקן מוביל בנבחרת ישראל. אני ממליץ לאלה שמבקרים אותי לבדוק את ההיסטוריה של המשפחה שלי, כמה היא תרמה למדינת ישראל. אני ממליץ למי שמדבר על האנטישמיות בפולין להיכנס לפרופורציות". מס' ימים אח''כ עקב לחץ גם בישראל וגם בפולין ששם לא כ''כ אהבו את זה ששחקן שלא נולד בפולין ורק לפני חצי שנה הגיע לשם יהפוך לשחקן נבחרת ויועדף על פני שחקנים מקומיים.הוא הודיע- ''החלטתי כרגע לא לשחק באף נבחרת. לא ישראל ולא פולין. ההחלטה נובעת לא מפחד או מחרטה אלא בגלל ההרגשה הפנימית שלי". והנה היום מתפרסמים ידיעות על כך שאלי גוטמן נפגש עם מליקסון ויזמן אותו למשחק הרעים נגד אוקראינה בחודש הבא. זה מה שהיו לו לומר- "זה כבוד גדול וגאווה גדולה ללבוש את המדים הלאומיים. אני שמח על ההזדמנות שאלי נותן לי ואני מחכה בקוצר רוח לתחילת הפעילות עם הנבחרת. מרגישים שיש עידן חדש בנבחרת ישראל ואני אעשה הכל על מנת לעזור לנבחרת לעמוד במטרות". לדעתי,הוא לא ראוי לשחק בנבחרת בגלל כל הזיגזג שלו.פתאום זה גאווה גדולה עבורו לשחק בנבחרת ישראל.מליקסון שחקן טוב אין לי ספק אבל כל ההתנהלות הזו לא מוסיפה כבוד ושחקן שעד לא מזמן העדיף לשחק עבור נבחרת אחרת ויש מי שאמר שזה רק בגלל שפולין תארח את היורו הקרוב ופתאום משנה את דעתו לא ראוי להיות מוזמן. לשחק בנבחרת ישראל זה כבוד ומי שמזלזל טיפה בכבוד הזה מקומו לא שם. מה אתם אומרים?
 

רז 1978

New member
לפני שאני יענה על השאלה הזאת

אני אשאל שאלה רטורית לפני כמה שנים רצו בישראל לאזרח את ג'ואבני רוסו, רצו שהוא ישחק בנבחרת ישראל וייצג אותנו הוא היה באותו מצב דאז כמו של מליקסון הוא לא קיבל הזדמנות של ממש בנבחרת קרואטיה, זה לא נראה לכם התנהגות דו פרצופית מצידנו שמצד אחד אנחנו רצינו לאזרח שחקן זר שישחק בשבילנו אבל מנגד אנחנו עשינו רעש ששחקן ישראלי רצה לשחק בנבחרת זרה?? אני חושב שצריך לתת לו הזדמנות, כל שחקן צריך לקבל הזדמנות הוגנת לשחק בנבחרת. אם הוא יהיה טוב או לא זה כבר משהו אחר, גם אם עלתה בראשו המחשבה לשחק בנבחרת זרה, גם רוסו למיטב זכרוני קיבל בסופו של דבר הזמנה לשחק בנבחרת קרואטיה למרות שדובר על אפשרות שהוא ישחק בנבחרת ישראל.
 

Puskas

New member
אם להודות באמת

לאף אחד לא מגיע לשחק בנבחרת הזו.. כולם מגיעים למדים הלאומיים ומשחקים כמו פחי אשפה לפני פינוי.. אבל אם אנחנו מדברים על מגיע בקטע מוסרי, אז כן מגיע לו.. סה"כ הוא שחקן סביר ביחס לנוף הפתטי שעוטף את הנבחרת והוא יוכל להוסיף.
 

ifa1111

New member
מגיע בהחלט

מאור מליקסון הוא שחקן שבמחינה מקצועית ראוי לשחק בנבחרת ישראל. מבחינה אתית, מוסרית וכד' גם כן מגיע לו לשחק מהסיבה הפשוטה שגם לא הייתי נגדו כשהחליט לשחק בנבחרת פולין. מליקסון נתן זכות ראשונים מוחלטת לנבחרת ישראל וחיכה במשך שנים להזדמנות לשחק במדיה, כשלא הגיעה בחר ללכת לנבחרת שכן רצתה אותו. בסופו של דבר העניין לא הסתדר ומליקסון יכול וצריך לשחק בנבחרת ישראל. אם אנחנו נותנים לאנשי צבא לשעבר במדינות אחרות לשרת בצבא ההגנה לישראל ודאי שאפשר לאפשר לשחקן ישראלי שהביע נכונות לשחק עבור נבחרת אחרת לשחק בנבחרת הלאומית שלנו (ושלו).
 

אבן 11

New member
בהחלט מגיע לו

הוא המתין המון זמן ולא קיבל הזדמנות לשחק אצלנו ובשל כך רצה לשחק בנבחרת פולין. אם אני חושב שלא כדאי שישחק אצלנו זה רק בגלל יכולתו המקצועית שאינה ברמה גבוהה במיוחד. אבל מבחינה מוסרית כאמור הוא כן צריך לשחק.
 

itzikon5352106

New member
ליצן,בוגד,יהודי

ככה כינו אוהדים פולניים את מליקסון באתרי האינטרנט השונים עקב ההחלטה לשחק בנבחרת ישראל http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/325/119.html?hp=3&cat=629 אגב,אני לא בעדם אבל כנראה שיש אוהדים שחיכו שמליקסון יוליך את פולין ביורו 2012 והבשורה שלו איכזבה אותם
 
למעלה