כדורגל ישראלי

tanj

New member
כבר הרס אותנו

כבר חצי שנה נמשכת מחאה נגדו בקרב כמה מהאוהדים (כשהאחרים לא מבינים למה ובכלל לדעתם טביב הוא בעל בית מעולה, אבל עכשיו הם מבינים את הברוך) אבל אוהדי כפ"ס שהזהירו בכל הזדמנות שטביב יהרוס אותנו, צדקו. האיש שכונה, ואת הקבוצה הוא יהרוס. אבל מה נשאר לנו לעשות? צריך להפנים שהזמנים הטובים חלפו ויהיו שנים קשות עם יותר ויותר שכונה ו"פירסום ראשון" מוואן...
 

borat1

New member
יאללה,איציק

במקום להחתים כל מיני טיבורניק או קקבורניק בשקל תשעים-תנצל את הכסף שברוכיאן השאיר לנו כדי להביא מאמן אמיתי. נעים לא ברירת מחדל יותר.
 
נעים הוא האמא של הברירת מחדל

קשטן לא יבוא למועדון כדי להשאיר אותו בליגה, לא משנה כמה הוא אוהב אותו, אם הוא בכלל אוהב מישהו.
 

itzikon5352106

New member
ליבי ליבי עם קשטן

לא מגיע למאמן הכי מעוטר בכדורגל הישראלי להיות מפוטר.אפשר לחשוב שהפועל במקום הלפני אחרון עם 8 הפסדים רצופים. עוד בקיץ זה היה נראה מסריח כשקשטן 'לקח' לאבוקסיס את התפקיד וזה הזמן לומר שהפתגם 'צוחק מי שצוחק אחרון' כל כך משמעותי ורלוונטי למקרה הזה. לגבי קשטן-אם אני מיץ' גולדהאר אני כבר מחתים אותו לעונה הבאה.קשטן אימן את מכבי בעונה האחרונה שבה היא נראתה כמו קבוצה גדולה,עונת הדאבל של 95/96 וסליחה מאוהדי מכבי אבל האליפות ב-2003 הייתה לא משהו,וזה היה יותר אובדן אליפות של מכבי חיפה מאשר זכייה של מכבי ת''א. אם נסתכל על המועמדים להחליפו אז השם החם הוא משה סיני,שגם רוני לוי בתמונה.בטח עכשיו שייע פיינגבוים מצטער על זה שהוא חתם ברמה''ש ולא חיכה עוד חודש וקצת ואז היה חותם בהפועל ת''א חחח
 

Cade Foster

New member
טביבי צריך לקבל פרס ישראל

אף אחד לא היה מסוגל להרוס אותם בצורה טובה יותר... היום, זה היום שבו אני באמת מתחיל לעכל שק"ש/אשדוד באמת מסוגלות לקחת אליפות. מה שבטוח, מי מהן שלא תזכה בסוף - תבכה על זה לדורות כי הזדמנות כזו לא תחזור.
 
פרס הפיטורים המטומטמים של העונה

האמת, מאז פיטוריו של שום ב2006/7, ואלה של יוסי מזרחי בסוף אותה עונה, אף אחד לא הצליח לשבור את שיאי הטמטום...והנה - טביב מצליח. טביב תישאר תהרוס אותם יותר!
 

עמיקם10

New member
טביב כבר המון שנים בכדורגל.והפועל לא משחקת

ויוצאת כמו קבוצת אמצע הטבלה. האם זה בגלל המאמן.? חוץ מזה יש ענין של סימפטיה אישית.ואי אפשר להעיף אל כל השחקנים. אז..מישהו משלם את המחיר.
 

Maliman

New member
המון שנים בכדורגל- אז מה?

את כל שנותיו אפשר לסכם בהרס הפועל כפ"ס בצורה נבזית שאני לא מבין איך לא סיבכה אותו בבית משפט. ואל תשכח שהוא הורשע בעבר מספר פעמים בבית משפט. לא זוכר את כל העבירות, אבל ביניהן 'התחזות לאדם אחר'. בוא נגיד שלא הייתי רוצה שהוא ינהל את הקבוצה שלי.
 

Puskas

New member
הנבואה מתחילה להתגשם

חזיתי נבואת זעם לפיה טביב יהרוס בשכונתיות שלו את הפועל ושהם עוד יתגעגעו להראל המצוין, לאט לאט זה קורה, קשטן הלך, המחליף לא יהיה טוב יותר (מדברים על סיני, האיש שכמעט הוריד את הפועל בעבר), והעתיד שחור.. מקווה בשבילם שהם לא בדרך להפיכה לקבוצה סתמית להרבה שנים.
 

tanj

New member
כבר היינו בזמנים כאלה

מוני הראל היה היו"ר וסיני המאמן. 1991-1997 השנים השחורות שעונה טובה פירושה מקום חמישי ולהפסיד "רק" 1-0 בדרבי. היו כמה שנים בודדות של התפרקות ניהולית (2005,2007) אבל איכשהו חזרנו לעצמנו(הראל הפעם בתפקיד הבעלים או ראש "קבוצת ניהול"). הפעם ההתנהלות שכונתית מאי פעם ובראש הפרמידה עומד אדם שהורשע בפלילים ומנהל קבוצה כמו שמנהלים חנות מכולת באבחזיה התחתית.
 

ifa1111

New member
פיטורים במקום

נחמד לראות שיותר ויותר הולכים בדעתי שטביב יהרוס את הפועל ת"א ויעזוב אותה בקרשים בדיוק כפי שכבר עשה להפועל כפ"ס. בכל אופן טביב מביא את הכסף ולא הגיוני שמאמן ובעל הבית יהיו בכזה נתק עד מצב שהם לא מתקשרים. במצב הזה, אם מצד אגו של שני הצדדים לא היה ניתן לגישור הפיטורים הם בהחלט במקום. הימור לא מופרך שלי שקשטן יקבל את מכבי ת"א של גולדהאר כהזדמנות אחרונה בקבוצת צמרת בישראל.
 

Benedictus2

New member
ארץ ישראל החמישית

או אולי מיאמי השישית ממשיכה להשתלט על הכדורגל הישראלי. חבורת עברייני הצעצוע שהשתלטה על הפועל פתח-תקוה; פרוספר אזגי שבכל מדינה נורמלאית היה לא יותר מנהג מונית יורק גרעינים; היבחוש במנהל את רמת השרון שנשמע כמו פרסומת לאנאלפבתיות; העברין הפשיסטי שהשתלט על בית"ר ירושלים והחריב אותה; מוכר הג'ינסים טביבי עם השכלה של כיתה ב' שהשתלט על הפועל תל-אביב בגיבויה המלא של מלכת הספורט - אופירה אסייג ומע כולם - פקיד הבנק שיודע לכתוב צ'ק בלי שגיאות אבל לא הרבה יותר מזה - כל החבורה הזו מנהלת את הכדורגל הישראלי. איזה יופי ואיזו נחת למפעל הציוני...
 
למעלה