אבי לוזון חשוד בהטיית משחקים

itzikon5352106

New member
אבי לוזון חשוד בהטיית משחקים

כך מפרסם בדקות אלו אבי אשכנזי באתר nrg: יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון נחקר במהלך השעות האחרונות במשטרה בחשד להטיית משחקים ובהתערבות בשיבוצי שופטים. לוזון חשוד בשורה של עבירות מרמה והפרת אמונים, ניצול לרעה בכוח המשרה ובתום חקירתו נאסר עליו ליצור קשר עם גורמים שונים בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד השופטים. ל-nrg מעריב נודע כי לוזון הובא בשעות הבקור למשרדי יחידת ההונאה של מחוז המרכז ביבנה, שם נחקר במשך למעלה משמונה שעות. החקירה התנהלה בהמשך לחקירת פרשת "הכדור המרכזי". במהלך השבועות האחרונים אספו חוקרי המשטרה ראיות רבות הקושרות לכאורה את לוזון לחשדות. גורמים במשטרה אמרו כי מדובר בהתפתחות דרמטית בחקירה ובימים הקרובים אמור לוזון להיחקר פעמים נוספות. בתום החקירה שוחרר לוזון בערבות. ואני אומר: גם אם בסוף זה יתברר כלא נכון ושקרי אני מצפה ממנו להתפטר או להשעות את עצמו.הכדורגל שלנו הולך ומתדרדר מיום ליום.......
 

רז 1978

New member
הידיעה הזאץ כבר מופיעה בכמה אתרים

וואלה, YNET וספורט 5 הם רק חלק מהתארים בהם ביקרתי וראיתי את הידיעה הזאת אם הידיעה הזאת מופיעה כבר בכ"כ הרבה אתרים אז ייתכן ויש אמת בפירסום ואם יש אמת בפירסום זאת רעידת אדמה לכדורגל הישראלי
 

somone141

New member
סתם לוקחים אדם למעצר

וחושדים בו על מעורבות בהטיית משחקים ובשיבוצי שופטים? איך אנחנו רוצים שתרבות הכדורגל תשתנה, אם העומד בראש מסריח מהראש?
 

somone141

New member
זה כמו בממשלה, אגב

אני לא זוכר בכירים בממשלה שלא היה מעורבים בפרשיות מכוערות כמו אונס, שוחד וכו'. חבר'ה, זו התרבות הישראלית. פני הממשלה כפני המדינה.
 

fabregas0

New member
כן כי זה לא קרה אף פעם


לא פוסל את האפשרות שהוא אשם, אבל המשטרה המצחיקה שלנו שהרבה פעמים יוצאת בהצהרות לפני כל פרשה חקרה מפסיק פעמיים אנשים שלא הוגש נגדם שום דבר..
 

ifa1111

New member
אורי שילה

אורי שילה סיכן את עצמו בגדול כשהתארח אתמול בחדשות הספורט בעצם כדי להגן על השם של אבי לוזון. כל מי שראה את הראיון יכול להעיד זה היה קודם כל להגן על הבוס, אח"כ על הענף (הכדורגל הישראלי). אז אורי שילה הראה לויאליות אמתית אתמול כשהתייצב להגן בשידור ישיר על אבי לוזון, אבל אם כל זה יתפוצץ ואיכשהו לוזון ימצא אשם באי אלו מהסעיפים החמורים עליהם נחקר, גם מנכ"ל ההתאחדות יצטרך להיחקר, לקחת את הדברים שלו וללכת הביתה.
 

ifa1111

New member
אם לא הכל נקי זה בולשיט

אתה מאמין שיש סיכוי שקורים דברים בהתאחדות, או בין ההתאחדות לאיגוד השופטים והמנכ"ל לא יודע שום דבר? בולשיט... אם באמת לא קורה שום דבר אז הוא יצא מלך שנזעק לעזרתו של לוזון ולא תהיה שום בעיה עם הדברים שאמר בחדשות הספורט.
 
כולם אוהבים לשנוא את לוזון

כל אחד וסיבותיו. וכך גם יהנו לראות אותו נופל. אני לא יודע אם הוא אשם או לא ואני יודע שאין עשן בלי אש. אבל כרגיל, נהנים לשפוך דם מהר כרגיל
 

itzikon5352106

New member
לוזון:: ''אם ירגיזו אותי אשאר עד 2022''

נמאס ממך כבר.אתה האחראי הבלעדי לאיך שהכדורגל שלנו נראה.''הליגה השישית בטיבה'',''יוון בונקרסטים,שוויץ עגלות'' אתה אחראי לשיטת הקיזוז המצחיקה. אתה לא מבין שאתה מיום ליום מוריד לאנשים את החשק לראות את המוצר הדי עלוב שקוראים לו כדורגל ישראלי?
 

itzikon5352106

New member
הוא בראש הפירמידה

פעם הוא אמר ''אני ראש הממשלה של הכדורגל הישראלי'' אז כל החיצים מופנים אליו. אם נניח תתגלה פרשת שחיתות במשרד החינוך אז גדעון סער,העומד בראשה הוא זה שיצטרך לנפק הסברים ותשובות,פה הבעיה שאבי לוזון הוא יו''ר ההתאחדות ושמו קשור לפרשה כי הוא נחקר בה.
 

fabregas0

New member
ממתי מקשיבים למה שהדבר הזה

אומר? לפניו הכדורגל שלנו היה נראה בדיחה וגם אחריו הכדורגל שלנו ישאר בדיחה..
 

itzikon5352106

New member
בתקופת גברי לוי היה טוב

נכון שהרמה לא הייתה רמה של פרמייר ליג אבל היה עניין,היה קהל,הייתה אווירה,היו שחקנים טובים שנלחמו קשה כדי להיות בהרכב ולא כמו היום שכל ילד בן 17.5 בועט לקורה בגביע הטוטו ואחרי שבוע מדברים עליו כעל מסי הבא
 

fabregas0

New member
אוקיי,

אני אסביר את עצמי, הרמה של השחקנים כאינדיבידואל בליגה שלנו היא תלויה אך ורק בו, ומסיבה אחת והיא הקבוצות. הקבוצות הן עלובות והן מנוהלות ברמה של ליגה חצי מקצועית באנגליה. אם אתה מדבר ספציפית על הנבחרת, אז אני מסכים שלוזון עשה בחירות שהרסו את הנבחרות ובנוסף גם הרס את התחרותיות בליגה - אבל הרמה כבר לא קשורה אליו.
 
גברי הוא האחראי למה שיש עכשיו


הרי כל הזמן אומרים כמה שבכדורגל זה הכל עניין של תהליכים, שדברים לא קורים מהיום להיום וצריך זמן, אז לא יכול להיות שהמצב הטוב אצל גברי קרה בזכות דברים שהוא עשה אז, ולא יכול להיות שמה שקורה עכשיו זה בגלל לוזון, על כל מה שעושים מסתכלים אחרי כמה שנים. החלטות שגברי קיבל הרסו את הכדורגל הישראלי אחרי שהא הלך. נכון שהשנה הליגה פח, אבל די לסבך עניינים, ערימות של שחקנים עזבו לאירופה ונוצר וואקום שקשה למלא כרגע, זהו, לוזון בטח לא אשם בזה. בימים של גברי לא היה חוק בוסמן, רובן עטר לא עזב לאירופה כי זה היה רחוק לו מהבית, מאירופה היו 2 שידורי ישירים בשבוע, וערוץ 2 שידר כדורגל ישראלי, הימים האלה מתו, צריך לשכוח מהם.
 
למעלה