שלום לכולם

Sunflower Girl

New member
שלום לכולם


אני חדשה פה ואני צריכה את עזרתכם
אחרי חיפושים ארוכים וחסרי תועלת באינטרנט הגעתי למסקנה שאני צריכה עזרה ממי שמבין (וזה לא אני) לבעלי היקר יחגוג בחודש הבא יומולדת 30 ואני רוצה לעשות לו משהו מיוחד לכבוד האירוע. חשבתי על חבילת נופש לספרד שכוללת טיסה+מלון+משחק מה דעתכם? מישהו עשה זאת ויכול להמליץ? ואם כן איזה משחק ומתי זה הסופר קלסיקו? יש לו יומולדת בתחילת פברואר אבל זה גמיש. פליז תעזרו לי, אני לא רוצה להיעזר בחברים שלו כי הם יספרו לו ואני רוצה להפתיע אותו. תודה ושבת שלום!
 

Sunflower Girl

New member
אה ועוד משהו...


שכחתי לציין שהוא אוהב את ברצלונה, ריאל ועוד בגלל זה ספרד היה נראה לי רעיון טוב
 

Cade Foster

New member
גם ברצלונה וגם ריאל?

כדורגל זה לא בשבילו... אבל מבחינתך הרעיון הוא מעולה.
 

crazy87878

New member
אין דבר כזה סופר קלאסיקו

רק אל קלאסיקו כמו שקוראים לזה בספרד
 

Ron 22

New member
צפויים להיות קלאסיקוס ב-18 וב-25 לינואר.

את רק צריכה לקחת בחשבון שקלאסיקו יקר פי כמה מללכת לסתם משחק של ברצלונה. המפגש ב-18 יערך במדריד והמפגש ב-25 יערך בברצלונה.
 

afc2

New member
אז כמה סופרקלסיקוס יכולים להיות השנה?

ב-2011 היו שבעה ( 2 ליגה, 2 אלפות, 1 גביע, 2 סופר קאפ) 2012 כבר נפתחת עם צמד משחקי גביע, ובאפריל אנחנו חוזרים אל קמפ נואו למשחק במסגרת הליגה. ועוד לא דיברנו על ההגרלה ברבע גמר הצ'מפיונס במידה ושתיהן תעלנה (יכולות להיפגש ברבע או בחצי ואז 2 מפגשים ובגמר עוד מפגש). במידה ואחת מהן תיקח את האליפות ויריבתה את הגביע (מה שמאוד סביר כי ריאל משתינה במכנסיים במשחקים מול בארסה בדרך כלל) יהיו עוד שתי מפגשי סופר קאפ, וכמובן עוד מפגש ליגה מתישהו בתחילת העונה הבאה. סה"כ יכולות להיות בקלות 8 משחקי סופר קלסיקו - 2 גביע, 2 ליגה, 2 אלופות ו-2 סופר קאפ. יאממי.
 
למעלה