היום הגרלת שלב הבתים ביורו 2012

רז 1978

New member
היום הגרלת שלב הבתים ביורו 2012

היום ב 19:00 תיערך בקייב הגרלת שלב הבתים של יורו 2012 אליפות אירופה בכדורגל שתיפתח ב 6 ביוני תהייה אליפות אירופה ה 14 במספר והיא תיערך בשתי מדינות במקביל: פולין ואוקראינה כאשר פולין תארח את משחק הפתיחה ואוקראינה תארח את משחק הגמר שייערך ב 1 ביולי זאת תהייה אליפות אירופה החמישית והאחרונה שתערך במתכונת של 16 נבחרות, החל מיורו 2016 יגדל מספר הנבחרות באליפות אירופה מ 16 ל 24. ההחלטה של אופ"א לבחור בפולין ואוקראינה כמארחות התקבלה ב 18 לאפריל 2007 כאשר אופ"א בחרה במועמדות של פולין ואוקראינה שגברה על הצעתה של איטליה ועל הצעה משותפת של קרואטיה והונגריה. זאת תהייה אליפות אירופה השלישית מתוך ארבע אליפויות אירופה האחרונות ששתי מדינות במקביל מארחות את האליפות. 16 נבחרות העפילו לאליפות אירופה 2 המארחות: פולין ואוקראינה 9 אלופות הבתים: גרמניה, רוסיה, איטליה, צרפת, הולנד,יוון, אנגליה, דנמרק וספרד הסגנית הטובה ביותר: שבדיה 4 מנצחות משחקי הפליאוף: קרואטיה, אירלנד, פורטוגל, צ'כיה. חלוקה לדרגים: אופ"א פירסמה את החלוקה לדרגים: בדרג א יופיעו 2 המארחות פולין ואוקראינה יחד עם ספרד (אלופת אירופה) והולנד יתר הדרגים דרג ב: גרמניה,איטליה,אנגליה ,רוסיה דרג ג: קרואטיה, יוון, שבדיה, פורטוגל דרג ד: צרפת, דנמרק, צ'כיה , אירלנד. משחקי בית א וג יארחו בפולין כאשר פולין תשובץ לבית א ואילו משחקי בית ב ו ד יארחו באוקראינה כאשר אוקראינה תשובץ לבית ד 8 ערים יארחו את האליפות 4 ערים בפולין ו 4 ערים באוקראינה רשימת הערים המלאה פולין: ורשה, גדנסק, פוזנן, ורוצלאב אוקראינה: קייב, לבוב, דונייצק וחארקוב. משחקי שלב הבתים ישוחקו בשעות 19:00 ו 21:45 והחל משלב הנוק אאוט (רבע גמר ואילך) המשחקים ישוחקו בשעה 21:45 אז איזה בתים יכולים להיות לנו? אין ספק שבית המוות הכי חזק שיכול להיות הוא בית עם ספרד או הולנד יחד עם גרמניה, פורטוגל וצרפת. מנגד אף אחד באופ"א לא ישמח אם יהיה לנו בית חלש שבו ישתתפו פולין, רוסיה, יוון ואירלנד זהו אתם מוזמנים לא רק לדבר על ההגרלה אלא אף להמר על ההגרלה עצמה איזה בתים יהיו (וכמובן אחרי ההגרלה לדבר על ההגרלה עצמה) רק זיכרו פולין בכל מקרה תשובץ לבית א ואוקראינה בכל מקרה תשובץ לבית ד ההימורים שלי: בית א: פולין,גרמניה,יוון, צרפת בית ב : ספרד, איטליה, קרואטיה,צ'כיה בית ג : הולנד, רוסיה, פורטוגל, דנמרק בית ד: אוקראינה, אנגליה, שבדיה, אירלנד.
 

itzikon5352106

New member
ההימורים שלי

בית א'-פולין,גרמניה,קרואטיה,צרפת בית ב'-הולנד,איטליה,יוון,דנמרק בית ג'-ספרד,אנגליה,שבדיה,אירלנד בית ד'-אוקראינה,רוסיה,פורטוגל,צ'כיה ההגרלה תשודר בספורט 1
 

crazy87878

New member
שערוריה שנתנו למארחות ראש בית

לא די שהן לא עברו מוקדמות עכשיו גם ראש בית ללא שום קשר ליכולת פשוט דוחה
 
זה מטופש, אבל תכל'ס, מה זה משנה?

במקום שיהיו בדרג 4 ויוכלו לקבל נבחרת חזקה כי היא תהיה בדרג 1, הן בדרג 1 ויוכלו לקבל נבחרת חזקה ששווה יותר מהדרג הנמוך בו היא נמצאת. In the grand scheme of things, זה רק עניין סמנטי.
 

crazy87878

New member
ספרד גרמניה פורטוגל וצרפת בית פוטנציאלי

פשוט לא הגיוני מילא כשיש מארחת אחת אבל שתיים זה יותר מדי
 

טל851

New member
בית 2- בית אדירררר

פורטוגל, הולנד, דנמרק וגרמניה (הללויה)
 

afc2

New member
עזבו בתי מוות - גולת הכותרת של ההגרלה

משחק הפתיחה המעולה בין פולין ויוון, והמשחק המרתק שאחריו בין רוסיה וצ'כיה. כולן דרך אגב באותו בית. מזל שאופ"א לא שינו את הכללים שבתים א' וב' מצלטבים לרבע ואח"כ המנצחות נפגשות בחצי (זאת אומרת ספרד, אנגליה, צרפת ואיטליה אחת מהן בגמר) ומאידך? רק את גרמניה אני רואה... פורטוגל והולנד לא שוות גמר יורו ולא יעברו בחצי את הגרמנים.
 

רז 1978

New member
הבתים המלאים

בית א: פולין רוסיה, יוון, צ'כיה בית ב: הולנד, גרמניה.פורטוגל, דנמרק בית ג:ספרד, איטליה, קרואטיה, אירלנד בית ד: אוקראינה, אנגליה, שבדיה, צרפת.
 
וטראפטוני פוגש את המולדת


 

borat1

New member
אני כבר רואה איך הוא יתסכל

את איטליה עם הקאטנצ'ו שהוא מכין... המשחק הכי קשה של איטליה בבית הזה לדעתי.
 

crazy87878

New member
בית 1 בית המוות

רק מהשעמום אפשר למות שם פולין יוון רוסיה וצ'כיה
 

טל851

New member
בית 1- משעמם

מי שיראה את משחק הפתיחה בין פולין ויוון שיזהר משעמום יתר
 
למעלה