לוזון ליג-מח' 13

afc2

New member
המבחן של מכבי חיפה יהיה אחרי משחק באירופה

ולא, לא נגד הפועל במחזור הבא, כי מול הגדולות הירוקים בדרך כלל מופיעים למשחקים. מה שמשמח מבחינת אלישע לוי, זה עם כל ה"חוסר יציבות" הזה, עדיין הוא יודע שעד סיום הסיבוב הזה אפשר למזער נזקים בצורה דרסטית: למכבי ת"א מצפים דרבי ומכבי נתניה ולך תדע כמה נקודות הם יוציאו. להפועל ת"א מלבד הדרבי יש את מכבי חיפה בבית וקריית שמונה בחוץ. לקריית שמונה יש את עכו בחוץ והפועל ת"א בבית. בקיצור מכבי חיפה יוצאת בשם ועין אם כל איבודי הנקודות המעוררי עצבים שלה.
 

somone141

New member
יפה מאוד


 

רז 1978

New member
ניצן שירזי מתפטר מהפועל חיפה

אינני יודע אם זה יעזור הפועל חיפה במצבה הנוכחי היא קבוצה כבוייה שזקוקה לנס בכדי להישאר בליגה. אני מסתכל על השלישייה שסוגרת את הטבלה: הפועל פ"ת, הפועל חיפה והפועל ב"ש וזה פשוט עצוב לראות את שלושת הקבוצות האלו מתחת לקוו האדום, קשה להאמין ששלושתן ישרדו וייתכן אפילו ששתים מהן לפחות ירדו ליגה (אם כי במקרה של הפועל פ"ת זה היה צ פוי שנראה אותם מדורגים אחרונים) מעניין מה יקרה אם באמת שלושתן ירדו ליגה, נראה לי שתוך שנתיים לכל המאוחר יהיו קולות שיקראו להחזיר את ליגת העל חזרה ל 16 קבוצות אחרי שרק בקיץ האחרון הוחלט שבקיץ הקרוב ליגת העל יורדת ל 14 קבוצות.
 

itzikon5352106

New member
שירזי היה צריך ללכת הביתה עוד בתחילת העונה

אחרי כל החקירות נגדו בפרשת 'הכדור המרכזי' וכל ההמולה סביבו,הוא בעצמו אמר שהראש שלו לא נמצא בכדורגל.הוא נכשל בבחירת הזרים,הביא את מיכאל זנדברג ומשה ביטון שעם כל הכבוד אליהם הם כבר מזמן גמרו את הסוס
 
הסברת יפה למה הוא נכשל וצריך ללכת

בחלק השני של ההודעה, החלק הראשון לא קשור וגם לא גרם לחלק השני. שירזי לא היה צריך ללכת ולוותר על חוזה בגלל שהיתה סביבו סערה וקראו לו לחקירה, מה הוא אשם? גם אם הוא הודה שהראש לא בכדורגל, אני מאמין שזה עבר לו אחרי שבועיים, ממשיכים לעבוד, דווקא אם נוטשים שוקעים לתוך זה עוד יותר. אם הוא כבר היה צריך ללכת בגלל משהו בהתחלה, זאת ההנחתה של ערן לוי, אבל זאת כבר היסטוריה, הוא יכל לתקן ולא הצליח. בכל קבוצה מגיע שלב שכבר אין דרך חזרה והמאמן חייב ללכת וכלום לא יעזור, בחיפה זה קרה כבר מזמן אבל הם המשיכו לסחוב כדי לא לשלם לו, "עוד שני משחקים ואתה הולך, אוקיי ניצן? אבל תעמוד במילה" ככה זה בדיוק בכל מקום, מי שמפסידה זמן יקר זאת הקבוצה שממשיכה לבזבז נקודות.
 

itzikon5352106

New member
הוא התראיין ברדיו אצל קופמן,פרימו ואיינשטיין

לפני שעה קלה וכשאיינשטיין שאל אותו אם גם במקרה של ניצחון אמש על רמה''ש הוא היה מתפטר אז שירזי אמר בלי היסוס שכן. משהו פה דפוק לדעתי,מה גם שאני לא מאמין שהוא היה עושה את זה אחרי ניצחון כמו שעשה ניר קלינגר.
 

somone141

New member
מבסוט מהניצחון של אשדוד

הייתי במשחק, נהנתי בטירוף (פחות מהחצי הראשון), מהאווירה (כמעט 5000 אוהדים הבאנו) ומכל מה שמסביב (אוהדי ב"ש מצחיקים, סטלנים חח). ניצחנו 0-2, ניצחון שלישי רצוף, ואנחנו עם 4 ניצחונות ותיקו בחמישה משחקים, רחוקים רק 2 נק' מהמוליכה ק"ש, אותו מספר נק' עם הפועל ת"א. מעל מכבי חיפה ומכבי ת"א. מי היה מאמין? החבורה הזו של יוסי מזרחי פשוט מדהימה אותי כל פעם מחדש. זה היה נראה כמו משחק של 0-0, אבל אז עשינו פעולה נהדרת בהתקפה, בן בוטבול מתפתח ליופי של קשר אחורי, תענוג של ילד, צנוע, שליו, משקיען! מקווה שבן זקן יבין שכרטיסים ב-40 שקלים ממלאים יותר מ-80 שקל וחצי איצטדיון ריק. ואגב, אתם ראיתם את השלט של אוהדי אשדוד 'לשלושת הדובים משער השבת, תחמיאו לאשדוד'. חחחח מקווה שהחלום יתארך כמה שיותר. אני לא נאיבי, עוד נפסיד ואולי נובס, אבל אני חי את הרגע, והוא קסום.
 

Cade Foster

New member
אני במקום יוסי מזרחי

עולה עם הנוער במשחק הבא במטרה להפסיד. עוד ניצחון אחד והתקשורת כבר תכריז על אשדוד כמועמדת לאליפות. משם, הדרך לפלייאוף האמצעי מובטחת.
 
לא ראיתי מהמחצית עד דקה 60

ואז הורסקי אומר שהוא כבר ביצע את כל החילופים שלו
, ואני חושב לעצמי, הכל מתחבר אצלו, אותו אמוק של להתעצבן ולצרוח על שחקנים ושופטים בשנייה אחת תקף גם ליכולות שלו כמאמן, להחריב הכל, לבזבז את כל החילופים כשנשאר שליש למשחק. המאמן הראשון ששמעתי שעשה 3 חילופים במכה היה הוא, בבית"ר באר שבע כשהיה בפיגור במחצית (ועוד אחד לפי כמה שנים היה מאמן בשם חיים בן שאנן, מאמן חלש ואיום ברמות עוד יותר גבוהות), תעשה שניים, מה, עלית עם 9 בלמים?
 

afc2

New member
עשה 2 במחצית ויצחקי נכנס 10 דק' אח"כ

זה בסדר. אני ממש לא בטוח שדור מיכה היה השחקן הגרוע ביותר על הדשא. איך יצחקי על הספסל וקונאטה חסר הניסיון בפנים? לפני המשחק דיברו על אסיפה שהעביר המאמן שוערים של הפועל לשחקנים כדי לוודא טקטית שהם יודעים על מי הם שומרים במצבים הנייחים (וזה מדהים כי בדרך כלל קשטן עושה את זה), ושקשטן לקח אליו את אלרואי כהן, איגיבור, דמארי וגורדנה שעדיין לא חוו דרבי תל אביבי כדי להסביר להם על גודל המעמד. למה במכבי קונאטה (וגביע הטוטו לא נחשב) חסר הניסיון בהרכב? מוטי ממשיך ללכת על צעירים, אבל חלאס העסק קורס לך, תנסה משהו אחר. בימים קשים זורקים את הטקטיקה לפח והולכים עם ח'ברה ותיקים שאף פעם לא מאכזבים אלברמן ויצחקי. נוסיף לזה את ההרחקה ונגלה שמכבי כמעט וסיימה בתיקו.
 
למעלה