כדורגל ישראלי

itzikon5352106

New member
האם טל בנין יהיה זה שיציל את הפועל חיפה?

"מרגיש שמעולם לא עזבתי את הפועל חיפה''-זה מה שאמר טל בנין לאחר חתימתו כמאמן הפועל חיפה במקום ניצן שירזי שהתפטר. בנין מעולם לא אימן קבוצה בוגרת והיה עוזרו של לואיס פרננדז בנבחרת,האם הוא יצליח להוציא את הקבוצה מהתחתית ולהשאיר אותה בליגה? האדומים נמצאים במקום ה-14 עם 7 נק' כשהם מנצחים רק פעם אחת העונה,עושים 4 תוצאות תיקו ו-8 הפסדים.לקפטן נבחרת ישראל בעבר שהיה הישראלי הראשון ששיחק בליגה האיטלקית מצפה משימה לא קלה כשבשלושת המחזורים הקרובים מצפים לו משחקים קשים: בראשון הבא הוא מארח את מכבי ת''א,איתה זכה כשחקן בשני גביעי מדינה ואליפות שאחרי אותה אליפות בקיץ 2003 נבעט מהקבוצה ביחד עם אבי נימני.אח''כ מצפה לו דרבי נגד מכבי חיפה ואח''כ משחק נגד קבוצת הצמרת של עירוני ק''ש.ערן לוי חוזר בפעם ה-3 העונה לקבוצה,האם טל בנין יצליח לשקם אותו? יואב כץ הצהיר שהקבוצה לא תרד אבל כדי שהיא לא תרד הוא יהיה חייב לפתוח את הכיס ולהביא שחקנים טובים שישאירו אותה בליגה. אני מאחל לטל בנין בהצלחה! כשחקן תמיד אהבתי אותו הוא היה שחקן שקט שעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בתמונה משמאל-בנין במדי הפועל חיפה
 

Puskas

New member
חד משמעית לא

בנין לא הוכיח את עצמו כמאמן ראוי לליגת העל וזה חוסר אחריות לתת לו קבוצה במצב קריטי כל כך.. אם הפועל חיפה תשרוד בדרך נס,זה לא יהיה בגלל בנין אלא על אף בנין..
 

רז 1978

New member
הפועל חיפה במצבה הנוכחי

זקוקה לנס בכדי לשרוד בליגת העל ולא נראה לי שהיא תשרוד אע"פ שאנחנו אפילו לא הגענו לאמצע הדרך, אבל הקבוצה הזאת כ"כ חלשה וחיוורת שזה מה שגורם לחשוב כך שהיא זקוקה לנס בכדי להישאר.
 

itzikon5352106

New member
יורדת אחת יש לנו

וזו הפועל פ''ת,הפועל ב''ש,הפועל חיפה,ראשון לציון ומכבי פ''ת יילחמו כדי לא להיות ה-2 האחרות.
 
שכחת את ה"גנון" של יובל נעים.

שילוב צעירים? עובדים עלינו בעיניים. קובי מויאל ואבי ריקן כבר עונה רביעית בבוגרים אריאל הרוש ודן אייבינדר כבר עונה שלישית אלי דסה "רק" בעונה השנייה ושאר ההרכב? ברוכיאן ובן שושן שכבר חצו את ה-26 וגם סטיבן כהן באיזור, פורטיז'ו ("רכש" אומלל) בן 30, פילאבסקי אמנם בן 23 אבל דווקא אליו אין טענות. האם אלי כהן בעכו יכול להצליח עם צעירים, ועוד אלמוניים, ורק ליובל נעים יש תירוצים? בקיצור איציק, אנחנו חלק מהקבוצה שציינת, למרות שאני מאמין שלא נרד. הלוואי שמכבי פ"ת תרד!!!
 

רז 1978

New member
איציק תתפלא

אני יותר מאמין בסיכוי שהפועל פ"ת תשרוד מאשר שהפועל חיפה תשרוד לפני 4 עונות ביצעה בני יהודה קאמבק מדהים בסיבוב השלישי כאשר מחקה פער של 12 נקודות מהקוו האדום ובתשעת משחקיה האחרונים ניצחה ב 8 משחקים. אני הרבה יותר מאמין שהפועל פ"ת תשרוד מאשר הפועל חיפה ואני עדיין מאמין שאולי נראה את הפועל פ"ת חוזרת לתמונת המאבק נגד הירידה.
 

afc2

New member
הכל תלוי באיך ישפיע האצטדיון על הקבוצה

בתחילת העונה הם היו במינוס 9 ורק רצו לצאת מהמינוס. אחרי שהם ראו שהם כרגע לא פחות טובים לא מב"ש, לא מחיפה ובטח שלא מראשון, הם הבינו שזה אפשרי. ברגע שהם הבינו שזה אפשרי זה מה שדפק אותם כי עכשיו הם מצפים שהדברים יבואו ביותר קלות. מכבי חיפה וקריית שמונה שסיימו איתם בתיקו בוודאות לא הכירו את אור פישביין, אפרים בוגלה ועוד כמה צעירים וזלזלו. עכשיו צריך לראות עם האצטדיון ייתן לקבוצה השפעה מחודשת. מבחינתי אם הקבוצה נשארת בליגה שחקן העונה הוא יגאל אנטבי.
 

afc2

New member
הפ' ב"ש, הפ' פ"ת, הפ' חיפה, ראשון ובני יהודה.

מכבי פ"ת בזכות הלוזונטציה לא תיאבק בתחתית.
 

afc2

New member
סקר באתר ערוץ הספורט

מה יקרה קודם: 1. מכבי רגל תנצח דרבי בתל אביב 2. הנבחרת תעפיל למונדיאל 3. שחר פאר תיקח גרנד סלאם 4. האצטדיון בנתניה יהיה מוכן 5. הסכם שלום עם איראן לכו לתוצאות
 
למעלה