זה מה שקורה ששולחים עסקנים ולא מאמן כדורגל...

afc2

New member
זה מה שקורה ששולחים עסקנים ולא מאמן כדורגל...

עוד קמפיין נראה בבית ולצערנו הרב גם בהתמקחות על סידורי משחקים אנחנו די עלובים. נבחרת ישראל, היחידה בעולם שמחזיקה מאמן שלא נשלח לסידור המשחקים, נקבעה לסדר משחקים לא טוב לגמרי. עד ספטמבר אולי נחייה באשליות, ייתכן נגנוב איזו נקודה מרוסיה או מפורטוגל בבית, למרות שזה גם לא נראה לי ריאלי. ואז נגיע כולנו בחלומות ש"כמעט עשינו את זה" רגע לפני שני משחקי החוץ בסיום הקמפיין במוסקבה ובליסבון. אבי לוזון יתראיין ויגיד "היינו קרובים למונדיאל יותר מאי פעם". והתקשורת תחגוג אף היא. שיש ציפיות מנופחות זה בדיוק מה שקורה. במקום להתחיל עם שני משחקי חוץ קשים, שיורידו לכולנו את הציפיות, אתם סתם שוברים שוב לכולנו את הלב. אבי לוזון שלא יכול לעמוד בהבטחותיו ("נהיה במונדיאל", "ננצח את יוון"). פקה-פקה. לא עמדת במה שאתה אומר מסייה לוזון תתפטר. לא התפטרת אז אתה האחראי הבלעדי למה שזה משליך - לריקבון של הכדורגל הישראלי.
 

itzikon5352106

New member
אף פעם לא הבנתי מה זה משנה סדר המשחקים

הרי בסוף כולם משחקים נגד כולם,בבית ובחוץ. ''אנחנו לא רוצים לשחק ברוסיה בחורף''- חחחח אפשר לחשוב שגם אם יהיה שם חם ונעים ננצח אותם.......
 

רז 1978

New member
זה עניין של פסיכולוגי

תמיד יש את הרצון של כל מאמן ישראלי (או עסקן ישראלי) לפתוח נגד נבחרת שהיא דרג מתחתיה לנצח אותה ואז לבוא למשחק נגד הנבחרת שהיא דרג מעליך בתקווה שהניצחון מהמשחק הקודם ייתן ביטחון לשחקנים בתקווה לנצח גם את המשחק הבא. ברור שזה לא משנה סדר המשחקים וזה באמת לא משנה כי גם את המונדיאל בברזיל אנחנו נראה בטלווזיה.
 
סדר המשחקים משנה, קצת

בכל ליגה וטורניר בעולם עדיף לפתוח נגד קבוצה נוחה, שתנצח ויהיה סיפתח טוב, להזיק זה לא יכול. במקרה שלנו, עדיף לא לשחק את המשחקים הקשים בהתחלה, בטח ובטח כשאתה מחליף מאמן וצריך להסתגל אליו, הסיכוי שתוציא מהם משהו במצב שכזה מופחת.
 

tanj

New member
לי דווקא יש תחושה שהסיבה שונה

שים לב לציטוט של לוזון ומה הסאב טקסט. לוזון לדבריך חולם שנגיע למשחק מול פורטוגל מהמקום הראשון ואני אומר שמה שעומד לנגד עיניו זה רמת גן מלא- קרי הכנסה כספית להתאחדות.
 
למעלה