לוזון ליג-מח' 13

itzikon5352106

New member
לוזון ליג-מח' 13

בשבוע שבו הכנסת אישרה את חוק הלשון הרע ובמצרים התחדשו המהומות נקווה שבלוזון ליג לא נראה מהומות במיוחד לא בדרבי הגדול של ת''א. הליגה השישית בטיבה,מח' 13,תבלו!
 

itzikon5352106

New member
מכבי חיפה-הפועל עכו

מקום 3 נגד מקום 7,אבל הקבוצה שבמקום ה-7 היא מכבי חיפה והקבוצה שבמקום ה-3 היא הפועל עכו....... עכו פשוט בעונה נהדרת מגיעה אחרי ניצחון 0-3 ענק בבית על מכבי ת''א ואלי כהן פשוט עשה שם עבודה נהדרת,בלי תקציב גדול,בלי שחקנים בעלי שם,בלי יותר מדי יחסי ציבור.אלי כהן היה אחד הבלמים הטובים ששיחקו במכבי חיפה והוא תוצר מחלקת הנוער שלה,למרות שעזב את הקבוצה בטונים צורמים יש לו אהבה רבה למועדון בו גדל אבל בשבת הוא לא יתעסק בזה והוא יתעסק באיך לנצח את מכבי חיפה.עוד שחקן שעבורו זה מפגש נגד האקסית זה סינטיהו סולליך שמושאל מחיפה לעכו ואם ימשיך ככה בעונה הבאה הוא יחזור היישר להרכב הירוקים. חיפה מגיעה אחרי ניצחון 1-4 בטדי עם צמדים של וויאם עמאשה וולדימיר דאבלשוילי שחזר לחיים אחרי שלא נספר ע''י אלישע לוי.בינתיים אוקזר מגששת אצל עמאשה כשדאבלשוילי מבוקש בטורקיה ומי יודע אולי בינואר השניים יפשטו את המדים הירוקים וייצאו לאירופה. הניצחון על בית''ר החזיר לחיפה את השמחה ואת העובדה שהעונה עדיין לא נגמרה ושהאליפות לא נעלמה.אלישע לוי השתיק את הביקורות אבל גם הוא יודע שהפסד בבית לעכו שוב יחזיר למועדון את הלחץ ומפלס העצבים שוב יעלה. ההימור שלי: 2-3 לעכו בתמונה משמאל-אלי כהן עם תחבושת על הראש בימיו כבלם מכבי חיפה
 

רז 1978

New member
הפתעת העונה מול אכזבת העונה

לא האמנתי לפני תחילת העונה שנראה את הפועל עכו במקום השלישי בתום 12 מחזורים (מישהו כן האמין?), ממש לא האמנתי לפני תחילת העונה שנראה את מכבי חיפה במקום השביעי בלבד בתום 12 מחזורים (מישהו כן האמין?) אבל זאת המציאות. עכו תבוא בטירוף ובהתלהבות אחרי הניצחון על מכבי ת"א חיפה תבוא גם היא במצב רוח טוב אחרי הניצחון בטדי על בית"ר ירושולים הכרעה לא תושג לדעתי במשחק הזה ההימור שלי: 1-1
 

ReDEAD

New member
במחזור ה12 עדיין לא מכתירים לא הפתעת עונה ולא

אכזבת עונה.. חיפה בקלות יכולה עוד לקחת אליפות עכו בקלות יכולה לסיים עונה בתחתית
 

טל851

New member
מזמן אמרתי וכתבתי:"דבאלשווילי"

שנתיים שדבאלשווילי נותן 13-14 שערים בעונה והחלוצים שלידו מגיעים לכמות שערים זהה (תומר חמד) וכמות שערים גבוהה יותר (ארבייטמן)... למה עד עכשיו אלישע לוי לא נתן לו הזדמנות? עזריאל, תורג'מן, גדיר, דה חסוס לא יותר טובים ממנו ורובם (חוץ מגדיר) קיבלו הזדמנויות לשחק,הזדמנויות שלא ניתנו לדבאלשווילי ועכשיו, לצערי הרב, הוא יעזוב...אבידה גדולה מאוד
 

Cade Foster

New member
בתחילת העונה הוא היה באנקר בהרכב

די, מיצינו. הגיע הזמן להתקדם כבר.
 

Maliman

New member
להתקדם?

מה הסיכוי שיגיע לפה חלוץ יותר טוב מדבאלישוילי? לא שהוא חלוץ ברמה עולמית, אבל אם מסתכלים על החלוצים שהיו אצלנו הוא בין הטובים, והסיכוי להביא מישהו טוב יותר הוא אפסי.
 

itzikon5352106

New member
עירוני ק''ש-בית''ר י-ם

מי יעצור את עירוני ק''ש הלוהטת?? האם בית''ר י-ם?? רן בן שמעון וחניכיו יודעים שניצחון קטן יעלה אותם לפסגה עד הדרבי התל אביבי ואין ספק שהנתון הזה ידרבן אותם.ק''ש הפסידה רק פעם אחת העונה(הכי מעט עד כה בליגה) והיא נמצאת בכושר פנטסטי ולמרות שבשבוע שעבר נגד בני יהודה היא לא שיחקה טוב ולמרות זאת ניצחה היא פייבורטית ברורה לקראת המשחק.איתן טיבי אקס בית''ר ובריאן גריזיץ' לא כשירים במאה אחוז וככל הנראה יהיו מחוץ לסגל אבל גם בלעדיהם לרן בן שמעון יש את כל הכלים לנצח את בית''ר. בית''ר מגיעה אחרי שחנכה את טדי בהפסד כואב 1-4 למכבי חיפה וזה למרות שהמחצית הראשונה היא הייתה שווה יותר משער אחד נגד הירוקים אבל בשנייה היא פשוט התרסקה.מיגל פורטיז'ו שהגיע בקול תרועה ייחתך בינואר ויובל נעים יצטרך להסתמך על אנדריי פילאבסקי ועל תומר בן יוסף שלא כ''כ מסתדר עם נעים ונזרק השבוע מהאימון.בית''ר 7 נק' מעל הקו האדום והיא רוצה להתרחק ממנו כמה שיותר,ואחרי המשחק בק''ש מצפים לה שלושה משחקים נגד יריבותיה לתחתית/אמצע הטבלה-מכבי פ''ת,בני יהודה והפועל ב''ש ובית''ר חייבת להגיע למשחקים הללו במומנטום טוב אב בינתיים הראש בק''ש. ההימור שלי: 0-2 לק''ש(הלוואי שאני טועה ובית''ר תנצח)
 

רז 1978

New member
קריית שמונה המוליכה הזמנית לפחות עד הדרבי

במוצ"ש עירוני קריית שמונה תחגוג העפלה למקום הראשון עוד קבוצה מפתיעה מהצפון תעפיל לדעתי לפיסגה מחרתיים אחרי ניצחון 0-1 על בית"ר ירושלים היא פשוט טובה יותר מירביתה שכנראה מאבדת את הקסם שלה מפתיחת העונה הטובה שלה (שאבד לה ומאז היא ניצחה רק פעם אחת את מכבי תל אביב בר"ג) ההימור שלי: 0-1 לקריית שמונה
 

itzikon5352106

New member
הפסד 0-1 מאכזב לבית''ר

הגיע לנו תיקו,עמית בן שושן בהזדמנות ענקית מול דני עמוס אבל עמוס זינק לו לרגלים ומנע שער בטוח. יובל נעים בראיון בסיום המשחק נותן הבטחה שבית''ר לא תרד ושארקדי גאידמק יביא 3 שחקני רכש. נעים לא אמר מי אבל אחד מהם בטוח יהיה לאונרדו פסוס החלוץ מברזיל שמתאמן בבית''ר כבר זמן רב,האם השני יהיה ערן לוי? למרות כל הבעיות איתו אני אשמח לראות אותו בבית''ר.אני מקווה שמיגל פורטיזו ישוחרר כמו שהבטיחו ובמקומו יביאו שחקן אחר,השאלה לאיזה עמדה.
 
אתה באמת מאמין שגאידמק ישים כסף?

הוא מתעלל בנו והוא ימשיך להתעלל בנו, יובל נעים לא מבין שהוא בבית"ר עם כל הדיבורים ההזויים על משחק טוב וקבוצה דינמית - אמנם שיחקנו פחות גרוע מקרית שמונה, אבל גם זה לא הספיק לנו לכבוש או להוציא אפילו נקודה - בקיצור אנחנו בדרך לעונה מייאשת עם מאמן גרוע שלא מבין איפה הוא נמצא...
 

borat1

New member
יובל נעים לא מאמן גרוע

נכון שהוא לא מישהו בקליבר של רוני לוי,אבל גם לא צריך לעשות ממנו כלומניק כמו שום-כלום. הוא מאמן טוב שמנסה לעשות את המיטב. הוא לוקה מעט ביסודיות שלו ובדגש על הפרטים הקטנים במשחק של הקבוצה שלו,אבל בסה"כ הוא מנסה,השחקנים מנסים,כולם משתדלים-אבל שיש בעל בית (שראוי להיות מוכה למוות לעיני הילדים שלו) שמתעלל בקבוצה ומשחק בה כבת ערובה,אין לנו מה לעשות ואין לנו את מי להאשים חוץ ממנו (מצחיקים אותי אותם אוהדים מטומטמים שעזבו עכשיו את קורנפיין ומתחילים להיטפל לאיתן מזרחי..
,לא שאני חושב שהוא צדיק,אבל בחייאת,כמה אפשר להיות מטומטמם בשביל לא להבין מי באמת אשם במצב של הקבוצה הזאת בשלוש השנים האחרונות?)
 
ארקדי האשם תמיד?

קצת מצחיק שאתה אומר את זה....בעונה כזאת גרועה של הליגה אין תירוצים - המקום והיכולת הם כשלון טוטאלי. היטיב לתאר זאת אבי רצון בטור שלו היום במעריב "בבית"ר משהו השתבש. אתה שומע את יובל נעים מרגיע את האוהדים שהקבוצה תישאר בליגה, ולא מאמין. אז הגיע הזמן להבהיר לו שבמקומות מתוקנים ובזמנים מודרניים הוא היה מגיע לבית"ר בעוד חמש או עשר שנים, והיות שהוא הקדים את זמנו די במפתיע הנה ההבהרה: לבית"ר חומר שחקנים למקומות גבוהים יחסית בליגת העל. בין מקום רביעי לשישי בעונה רגילה, והעונה הרבה יותר. וכבר נלקחה בחשבון ההחתמה המאוחרת של נעים וכמובן ההכנות הלקויות לעונה. כי אם כל מה שיש למאמן בית"ר זה לדבר על הישארות, מה יגידו החבר'ה הטובים מקרית-שמונה, אשדוד, נתניה ועכו שצמודות לצמרת הגבוהה, שלא לדבר על (ברח לו, כנראה התכוון לרמת השרון)." הטור המלא - מומלץ!
 

borat1

New member
נגיד ואתה צודק לגבי נעים

מה אתה מציע לעשות? זה לא שקורנפיין היה יכול להחתים את רוני לוי או אלי גוטמן ובחר בנעים בסופו של דבר,תבין,זה מה שיש,איזה אופציות יש לך בחוץ? שירזי? אוחנה? יש לך כסף לשחרר את בן שמעון או עטר מקבוצותיהם? אנחנו בקושי שורדים כלכלית ואתה מלין על בחירות שהן ברירית מחדל? חצי מהסגל הזה,כולל המאמן,לא היה כאן אם המצב הכלכלי היה תקין. ארקדי אשם כי הוא לא שם כסף ולא מוכר את הקבוצה. הוא מחזיק בה כבת ערובה ובגללו אנחנו נאלצים להתמודד עם ברירות מחדל כבר שלוש שנים.
 

itzikon5352106

New member
מכבי ת''א-הפועל ת''א

איזה דרבי גדול מצפה לנו!!!!! מכבי ת''א מקום שישי,20 נק'.הפועל ת''א מקום ראשון 24 נק'.מכיוון שהמשחק ייערך ביום ראשון יכול להיות שהפועל תגיע למשחק הזה מהמקום השני אם ק''ש תנצח בביתה את בית''ר י-ם. מכבי מגיעה כשהיא בצרות.מוטי איוניר מאבד את חדר ההלבשה,ברק יצחקי חטף ביקורות רבות ונראה שהוא עדיין לא מתאושש מהפציעה שלו.הצהובים ערכו השבוע מעין 'מחנה אימון' בקיסריה אבל קשה לקרוא לה מחנה אימון.הבוס מיץ' גולדהאר אומר שמעמדו של איוניר יציב כסלע,ושיכול להיות שמהפכת הצעירים נכשלה אבל גולדהאר אמר שהוא בעד קידום צעירים וזה יותר חשוב לו מהאליפות.הצהובים מגיעים אחרי שני הפסדים כואבים-הראשון לבית''ר י-ם והשני בעכו,0-3 במשחק שבו ברק לוי הדף פנדל ועכו החמיצה עוד 2-3 מצבים קורצים ומכבי צריכה להגיד תודה שזה נגמר רק שלוש ולא שבע. בהפועל כולם מדברים על נוסא איגיבור שלא יצא לטורניר הקדם האולימפי של נבחרת ניגריה שבה הוא הכוכב כלדבריו.הוא אמר שהראש שלו נמצא בנבחרת ולא בהפועל ויכול להיות שזה באמת ייפגע בו בדרבי והוא לא ישחק טוב.דרור קשטן צריך לקחת את זה בחשבון. בשבוע שעבר הפועל חילצה תיקו 0-0 ביתי מול רמה''ש כשהיא ניצלת גם הודות לטעויות השיפוט של משה בוחבוט.להפועל יש את החוד הכי קטלני בליגה,טוטו תמוז ועומר דמארי שעבור דמארי זה דרבי ראשון בליגה והוא לא יתנגד להיות הכוכב.סלים טועמה שיודע אולי יותר מכל שחקן הפועל מה זה דרבי הודיע שלמרות הפרסומים על מעבר לבני סכנין הוא נשאר בהפועל. הפועל רוצה לשמור על המקום הראשון בטבלה וניצחון שלה יגדיל את הפער ממכבי ל-7 נק' והעונה אין קיזוז כך שזה יפגע במכבי גם מבחינה מוראלית.מכבי לא ניצחה כבר בדרבי הרבה שנים,ואולי הגיע הזמן שלה לנצח..... רגע של נוסטלגיה: השבוע ציינו 20 שנה לאחד הדרבים הגדולים של ת''א. ב-23.11.91 אצטדיון בלומפילד היה מלא,הפועל הייתה המארחת והגיעה למשחק הזה כשהיא במקום הראשון בטבלה למרות הפסד 1-3 לצפרירים חולון.מכבי פירקה את הפועל י-ם 1-8 עם שלושער של אלי דריקס. זו הייתה עונתו הראשונה של אברהם גרנט כמאמן מכבי ת''א ודווקא בדרבי הראשון שלו הוא ישב ביציע עקב הרחקה אבל עמד קרוב לספסל ונתן הוראות לעמנואל אופיר.אלי דריקס כוכב המשחק נגד הפועל י-ם פתח על הספסל.דקה 39,0-1 למכבי משער עצמי של הבלם גל הרשליקוביץ'.שלוש דקות אח''כ שילוב נהדר בין שני בני הילדים איציק זוהר ואבי נימני הביא לטיל אדיר של נימני שהכניע את השוער הבלגי פיטר קראמנס,0-2.דקה 66,מאיר מליקה יוצא,דריקס נכנס.7 דקות חולפות ודריקס מוצא את הרשת,0-3.לקראת הסיום דריקס כבש את השני שלו והרביעי של מכבי,0-4 ענק לצהובים שבסיום אותה עונה זכו באליפות לאחר בצורת של 13 שנה. חלק א' של הדרבי: http://www.youtube.com/watch?v=HTDYcdBqP3A חלק ב' של הדרבי: http://www.youtube.com/watch?v=wSYzWNRNeBs&feature=related ההימור שלי: 1-1
 

רז 1978

New member
ביום ראשון הקרוב

יעלו שחקני הפועל תל אביב לכר הדשא בידיעה שקריית שמונה ראשונה ועליהם לנצח בכדי לחזור לפיסגה. הלחץ יעשה את שלו והמשחק יסתתים ב 1-1 שידיח את הפועל מהפיסגה. את הדרבי הזה איציק שאתה כותב עליו אני זוכר עד היום, זה לדעתי הדרבי שאוהדי הפועל תל אביב הכי ירצו לשכוח מכל הדרבים (חוץ מהחמישייה שהם קיבלו ממכבי בתחילת שנות השבעים). זה דרבי שהחל אגב סדרה של 7 משחקי דרבי רצופים בהם מכבי ת"א ניצחה בכולם. אם נוסיף גם גביע הטוטו וגביע המדינה באותה תקופה שבכולם מכבי ניצחה נגיע למספר דו מספרי שאינני זוכר בדיוק.
 
למעלה