מי אתם הכי רוצים

טל851

New member
למה?

כי יש לנאפולי 3 וחצי אוהדים ששונאים את ישראל ומניפים דגלי מדינה אויבת?! ***זו שאלה רטורית..אל תטרח לענות***
 

טל851

New member
גם אני


אבל משום מה נראה לי שצ'לסי תנצח את ולנסיה
 

שומו

New member
מקווה שהשדים האדומים יעופו, כמו גם

באייר לברקוסן, בורוסיה דורטמונד וטראבזונספור. מקווה לראות את הסיטי בשלב הבא וגם את אייאקס וליון, אבל כנראה שצריך להסתפק רק באחת ועבורי אייאקס היא האחת.
 

Puskas

New member
נגד סיטי

הם חייבים להבין שתארים לא קונים ברגע ושלצד כסף גדול ישנו גם תהליך של כמה שנים שחובה עליהם לעבור.. שנה שעברה הכסף התחיל לנזול שם,השנה זה בשיא ושנה הבאה הם יהיו בשלים להצלחה אירופאית. מי שתחסר לי אם לא תעלה היא דורטמונד,קבוצה שתמיד היתה לי סימפטיה אליה (על אף שהיא ניצחה את יובה שלי בגמר אלופות), אני ממש אוהב את הרעיון של קבוצה צעירה,אלמונית עד לפני שנה,רעבה ותמימה, לצד כל הכסף הגדול יש לפעמים סיפורים יפים כמו זה שלהם.. כולי תקווה שהם יעשו את הבלתי יאומן ויעלו שלב,אם לא אז שנה הבאה אני אשמח לראותם באלופות שוב.
 

Mellow29

New member
הם בדיוק בעיצומו של התהליך


הכסף התחיל לנזול שם לפני חמש שנים (עם אריקסון על הקווים) כשהוציאו בעונת 07/08 40 מיליון פאונד על העברות (כשעד לפני כן לא הוציאו סכום שעובר את ה-10 מיליון מאז 2001), אח"כ ב-08/09 כמעט 120 מיליון פאונד (דה יונג, רוביניו, ז'ו, בלאמי, ברידג' ושות') - זה מה שעזר להם להגיע למצב שהם מתמודדים על הטופ 4. השלב הבא - 09/10 כמעט 100 מיליון (טבז, אדביור, לסקוט, סנטה קרוז, קולו טורה), ב-10/11 125 מיליון (יאיא טורה, סילבה, דז'קו, מילנר, באלוטלי, קולארוב) וזה עזר להם להגיע למצב שהם נכנסים לטופ 4. השנה - אגוארו, נאסרי - תוספות שדואגת לכך שהם יאיימו על האליפות (מה שהם עושים מעולה עד עכשיו). אז הכסף התחיל לנזול שם לא מהשנה אלא לפני חמש שנים, השנה זה רחוק מהשיא (בהתחשב בעובדה שאין להם עמדות ברורות לחיזוק) והם בהחלט בשלים להצלחה אירופית. הייתי מאוד רוצה שדורטמונד תעלה, ולו רק בשביל הקהל שלה. הופעה מדהימה שלהם באמירייטס, וכל משחק שלהם בבית הוא חוויה נדירה.
 

Puskas

New member
אוקיי אז נקרא לזה שנה שלישית

הרי קשה לקרוא לרכש של 07/08 ושל 08/09 רכש משמעותי..רובו כבר לא שם נדמה לי.. 09/10 רכש משמעותי אמתי ראשון והלאה עד היום, בשורה התחתונה הם חדשים בטופ וראוי שהם ישחקו איזה 2 עונות באלופות לפני שהוא יקחו את התואר, יש תהליך שחייב להתקיים והעונה הם מוכיחים את זה מעל לכל צל של ספק כשרואים איך הם נראים באלופות..
 

Mellow29

New member
זו שנה שלישית של מנצ'יני

אבל הוא עשה שימוש ברכש של יוז כדי להגיע לטופ 4. הרכש בשלב הראשון היה כדי להילחם על הטופ4, ברגע שהמטרה הזאת הושלמה באמת להרבה מהשחקנים שם לא היה מקום (וחלקם היו פשוט פלופים) והשלב הבא של הרכש נעשה מתוך כוונה להילחם על האליפות ועל ליגת האלופות. קשה לקרוא לרכש של 2007-2009 רכש משמעותי? בשנים האלה סיטי הוציאה נטו כמו ארסנל, טוטנהאם וליברפול ביחד (הקבוצות שהיא הקדימה). אני לא יודע איך לקרוא לרכש כזה אם לא משמעותי, ובסופו של דבר הרכש בשנים הללו נתן לה את הפוש כדי לסיים במקום החמישי לפני שנתיים ובמקום השלישי המיוחל לפני עונה. כמובן שעדיין חסר להם נסיון בלרוץ לאליפות, לרוץ כקבוצה ולזכות בטורניר קשה מאוד כמו ליגת האלופות. זה בהחלט דבר שבא עם הזמן, אני מסכים איתך. אבל עבר כבר הרבה זמן מאז שהשייחים פה והושקע המון כסף - לא רק בשנתיים האחרונות. הבעיה שלי הייתה עם המשפט הזה: "הם חייבים להבין שתארים לא קונים ברגע ושלצד כסף גדול ישנו גם תהליך של כמה שנים שחובה עליהם לעבור..". לא יותר מזה.
בכל מקרה, לעוף בשלב הבתים זה כישלון רציני שאני בטוח שהם לא חזו. אני גם לא ציפיתי מהם לזכות בליגת האלופות או משהו כזה, זה מוגזם ולא ריאלי לדרוש מהם. אבל לפי תחילת העונה המרשימה, להגיע לפחות לרבע הגמר זה יעד ריאלי בהחלט.
 

Puskas

New member
מקווה שנאפולי יעלו

זה יהיה רומנטי,נוסטלגי וגם קצת גיוון לא יזיק :) חוצמזה שאיטליה חייבת ששלושת הנציגות שלה יצליחו,אחרת גם צרפת יעברו את איטליה בקרוב בדירוג.
 

רז 1978

New member
לא רק צרפת יכולה לעקוץ בקרוב את איטליה

גם פורטוגל ולמעשה בשנה הבאה איטליה צריכה להגן על יותר נקודות ממה שצרפת ופורטוגל צריכות להגן ובקצב הזה הן מסוגלות לעקוף את איטליה בשנה הבאה אם לשתי המדינות הללו תהייה עונה טובה ואיטליה מנגד תתן עונה חלשה.
 

afc2

New member
ושיגידו תודה לרומא ופלרמו

שהפסידו לקבוצות מליגות למקומות עבודה ובכך האיטלקים מאבדים אפשרות לניקוד כמו של אנגליה וספרד העונה.
 

afc2

New member
להצלחה שם אחד יחיד - מנצ'יני

אחד המאמנים הטובים ביותר שלא מקבלים שום קרדיט. פרגי הגדיל ראש ואמר שאם לא מנצ'יני הסיטי היו שוב פעם קורסים גם העונה.
 

borat1

New member
שהעיר מנצ'סטר תפאר את הליגה האירופית


כמובן שזה לא יקרה ושניהן יעלו בסופו של דבר..
 

רז 1978

New member
חחחח אהבתי את הכותרת שלך


אבל אל תהייה כ"כ בטוח שהסיטי יעלו נכון שנאפולי לא ניצחה בחוץ השנה בליגת האלופות אבל עדיין היא תלוייה רק בעצמה ואני מאמין שהיא תנצח בויאראל. חוץ מזה לסיטי מצפה משחק לא קל ויש לי הרגשה שביירן תקשה על הסיטי למרות שהמשחק לא קובע כלום לביירן מינכן (אני חושב כך בגלל שהם לא ירצו לפגוש את הסיטי בשלבים המתקדמים אם הסיטי יעלו לשמינית הגמר, ינצחו ויעלו אח"כ גם לרבע הגמר)
 
אני לא רוצה את פורטו, וגם צ'לסי

היא כל כך מאכזבת וחלשה שלא מגיע לה לעלות גם אם היא יותר טובה מהיריבות האחרות בבית. מן הסתם שאני לא רוצה שסיטי תעלה בגלל נאפולי, אבל במקרה שלה זה יהיה חבל מאוד, קבוצה שמובילה את הפרמייר ליג באיכות כזו צריכה להיות בשלב הבא, לא הגיע לה לקבל בית כזה. אני גם חושב שהיא יכולה לתת לספרדיות פייט יותר גדול מאשר ביירן ונאפולי.
 
למעלה