האליפות חזרה הביתה אל הכרמל !

ReDEAD

New member
תשים לב ותראה שמלכתחילה דובר על אירופה

בכל מקרה זה לא משנה , הפועל ת"א גדולה על מכבי ת"א גם באירופה וגם בלוזון ליג.
 

Mellow29

New member
בסדר, אתה עקצת אותו קודם ../images/Emo8.gif

עם סנטה קולומה, אז בסה"כ הביא לך קבוצות אחרות שמכבי ת"א התמודדה איתם באופן סביר. אני לא מאמין שמקרה סנטה קולומה יחזור על עצמו שוב, אבל בלי קשר אין ספק שבאירופה הפועל ת"א גדולה על מכבי ת"א. בליגה, לעומת זאת, זה עניין של תקופות ובמוקדם או מאוחר גם התקופה שלכם תסתיים ותתחיל התקופה של הצהבת...
 

ReDEAD

New member
מן הסתם זה עיניין של תקופות.

חוץ ממכבי חיפה שיציבה , שער הגדולות : הפועל , מכבי , בית"ר הם כמו גלגל מסתובב. אבל אתה צריך להודות שגם הגלגל המסתובב של מכבי לרוב תקוע למטה.
 

Puskas

New member
אחרי שנה שעברה

אני בא ברגוע עם מכבי חיפה..מקווה לטוב אבל לוקח בחשבון סיטואציה כמו שהיתה בהופעה האחרונה בליגת האלופות.. ואחרי השנה שבא פישלנו מול מינסק..בכלל אני לא לוקח אף יריבה כיריבה נוחה..הכל קשה,הכל מלחמה,הכישרון של חיפה מוגבל,הסגל יחסית קצר..כל שלב שנעלה זה בונוס.
 

ReDEAD

New member
שיהיה במזל..

דרך אגב מה זה הקטע הישראלי הזה שלכל דבר אומרים מוצדק/ראוי ? מי שלוקח אליפות , מגיע לו לקחת אליפות. לא ראיתי עוד מקום בעולם שכולכך מתעסקים בשטויות האלה. מזכיר לי את התוכנית הישרדות למי שמכיר את הישראלי והאמריקאי , בזאנר הישראלי תמיד מתעסקים במי ראוי ושוכחים לגמרי מהפואנטה של התוכנית.
 

Puskas

New member
מקווה שכולם עכשיו ירדו מאלישע

כל הזמן אני אומר שהוא מאמן מצוין שבונה משהו יפה מאוד בחיפה על טהרת שחקני בית צעירים..כיף לראות! השנה הוא איבד ארבעה שחקנים סופר מרכזיים לאירופה,סבל מפציעות ארוכות של קטן ומסיללה ועם הכל הביא תואר.. מכבי חיפה הוכיחה אופי,שיטה וחוסן מנטלי לאורך עונה שלמה וגם אם הכדורגל לא היה מבריק ברובו,המשימה הושגה. אלישע יכל להיכשל וקטר על זה שהלך לו ארבייטמן ואין לו חלוץ ושהלכו לו קיינן וטשיירה ואין לו בלמים ושמסיללה פצוע מלא זמן ואין לו מגן שמאלי,אבל הוא הפיק את המיטב מהכל.. הביא את פילייבסקי שהתברר כלא פחות טוב,אם לא יותר טוב מטשיירה, קימבן עם בנאדו ומיימון לידו מה שהתברר כמשהו לא רע,לא מושלם אבל לא רע. הכניס את חמד לתמונה וקיבל חלוץ טוב כמעט כמו ארבייטמן. בנה את טוואטחה מאפס והביא לנו מגן תוצרת בית שלא נופל ממסיללה ואפילו יודע להרים כדורים יותר טוב ממנו.. אלישע את המיטב מהעונה הזו,בנה צעירים חדשים,הביא בלם זר מצוין והמשיך את היציבות של שנה שעברה.. כמו אצל פרגי ביונייטד,הקבוצה גדולה מכל שחקן,לא משנה מי יעזוב,תמיד יהיה מישהו מבפנים שיחליף אותו והקבוצה תמשיך לדפוק כמו שעון. רק על השיטה הזו והיציבות הזו והבנייה הזו שעשתה את הקבוצה גדולה מכל שחקן שיעזוב,רק על זה מגיע לאלישע שאפו! מקצוען אמיתי,מאמן מעולה,הרבה ניסיון וחוכמת אימון,מצוין ברכש ואת כל זה הוא עשה עם התקציב השלישי בלבד בליגה.. איפה מכבי והפועל עם הכסף הענק ואיפה מכבי חיפה עם חצי סגל שחקני בית ועם 4 שחקני הרכב חדשים.. שאפו למכבי חיפה,עוד יותר שאפו לאלישע והמון המון תודה לשחקנים שעשו את העונה הזו והחזירו על שנה שעברה.
 

רז 1978

New member
מכבי חיפה זוכה באליפות מוצדקת לחלוטין

מכבי חיפה הייתה טובה יותר מהפועל ת"א וזכתה באליפות מוצדקת לחלוטין. אני לא שוכח שהפועל ת"א גילתה במהלך העונה יכולת טובה וגם היה לה קמפיין סביר בהחלט בליגת האלופות, אבל משהו רע קרה לה אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה 1-4 לדעתי דווקא המשחק הזה היה הדבר הרע שקרה לה העונה כי אחרי המשחק הזה היו אנשים בהפועל ת"א שחשבו שהאליפות שלהם, היה קשה להם אח"כ לחזור לפורפורציות ולמציאות ומחזור אחד לאחר מכן הם הפסידו בטדי לבית"ר ירושלים ואיבדו את המקום הראשון.(ולמרות שבתחילת הפליאוף הם שוב חזרו למקום הראשון נוכחנו לגלות שהפועל ת"א פשוט לא מזכירה את הפועל ת"א שהייתה עד לניצחון 1-4 על מכבי חיפה) כמו כן אין ספק שזה היה אכזרי מאד אם מכבי חיפה שוב הייתה מאבדת את האליפות בגלל הקיזוז, לפחות שנה הבאה לא יהיה קיזוז ומי שבאמת יצבור יותר נקודות בפועל יזכה באליפות (בניגדו לשנה שעברה).
 
למעלה