רבע גמר גביע המדינה

AB17

New member
אתה יכול לגחך...אבל הכל יכול להיות ידידי

בביתר כמו בביתר תמיד יימצא המיליונר היהודי מהגולה שישים את הג'ובות דברים יכולים להשתנות מהיום להיום במועדון הזה כל עוד הערס טביב וההזוי הזה הראל מככבים אצליכם סחבק יכול לשבת רגוע
 

ReDEAD

New member
אז שנינו בעצם מרוצים מהמצב.

אצלנו יש כבר 3 שנים את הצמד הערס וההזוי אצלכם יש כבר כמה שנים טובות המיליונר היהודי מהגולה. שרק ישאר המצב ככה! נראה מתי תגיעו למצב שבגלל תדגדגו תואר או משהו צמרת . כבר ביום שבת תקבלו תזכורת כמה הליגה הלאומית מתקרבת..
 
והעליהום על הפועל לא מפריע לך?

כשהקוף הביטרי חגג מול היציע של הפועל לא דברו על זה אבל כשזה ידין במקרה הפוך הוא עומד לדין... התאחדות אדומה מה שנקרא... על השיפוט של קינן (או יפת, לא זוכר) במשחק של הפועל באשדוד לא מדברים אבל כשמשהו בספק לטובת הפועל כולם יוצאים מהחורים כולל אוהדי ושחקני אשדוד עם תארים שחייבים לדחוף את האף לרעננה עם עיתונאים... (וזה לא מכוון אליך אישית) עכשיו בקשר לפנדל, אז ככה, טוטו נגע בכדור ודסה פספס אותו זה ברור (אם טוטו יכל להגיע לכדור או לא זה לא קשור, חוקה מה שנקרא) שהיה מגע ביניהם ודסה הרים את הרגל זה גם ברור אם זה באמצע המגרש אין לי ספק שזה פאול בגלל שזה פנדל אז אנשים מתלבטים ואני מבין את ההתלבטות אבל מפה ועד מה שעושים? יש לי רק תשובה אחת:"תקשורת אדומה" הפועל אשמה בקיזוז הפועל אשמה גם במה שהקהל של ביטר עושה הפועל גם משחדת שופטים... באמת שתהיו בריאים! (חרגתי מהנושא של ההודעה מעלי וזה לא לpuskas אישית אבל הייתי חייב בכל זאת...)
 

jnus1

New member
היית חייב לשקר אני מבין אותך... מתוך הרגל

הבבונים שלכם עם ישבן אדמדם לא רק שחגגו מול היציע אלא גם בן שהר הילד כאפות המכוער עשה זין לעבר הקהל של בית"ר. אני רק יכול לדמיין מה הי הקורה אם שחקני בית"ר היו באים יותר מאחד ומתגרים אחרי טעות שיפוט בוטה ועושים זין פלוס שמים חולצה מול הפרצוף של אולטראס כאפות הבועל... בוא נגיד שמכות זה היה בדיחה. האלימו שלכם מושתקת לרוב! מה שקרה אתמול והיום ברוב התשקורת היה חרגי ביותר, כי אפילו האוהדים הבכיינים והסובייקטיבים שלכם הבינו כמה שהם עלו בחסד השופט בלבד, לא בזכות יכולת טובה ההפך, בית"ר הייתה ראויה לפחות להארכה. אתה גם יודע זאת, אבל בוחר להתכחש למציאות, ולעוות אותה כדי לספר לעצמך את הסיפור שאתה רוצה. אפרופו תשקורת אדומה אתה רוצה לספור באמת כמה אוהדים יש להבועל בתשקורת וכמה לבית"ר? בעיקר אלה המשפיעים אני מדבר בוא נספור טוב? עמנואל רוזן,בן כספית,מיקי חיימוביץ', רפי רשף, אייל קיציס, דן שילון, גיא מרוז, סהר פלסנר, מוטי פשכצקי... להמשיך? וכמה לבית"ר? דני רופ, אראל סגל... ו.... אולי עוד אחד שניים בלחץ. הבנת מותק? אז כן יש לכם לובי רחב בתשקורת. רחב מאוד! אז מקווה שסגרנו את הבסטה בעניין הזה. מצטער אבל הקיזוז בא ועשה את מה שהוא עשה ועובדה שלאחר 20 שנה פתאום לקחתם אליפות אז כן יש פה משהו מסריח. מאוד! היכולת שלכם לא משהו, והנקודות הצביעו במפורש על יותר למכבי חיפה... ולא היה ספק אתמול! חד משמעית לא היה פנדל! מה קשה להודות? תודה גנבנו גול היתה טעות עלינו בחאווה אנחנו לא ראויים לעבור. זה משמח אותך? אז אתהאולי לא אוהד ספורט, זה לא ספורט אדוני! זה הדבר הכי רחקו מספורט, זה כמו לשמוח כשאתה ילד קטן (לא יודע בן כמה אבל אתה נראה לי ילדון) ואתה מרמה במשחקי מחשב בצ'יטים ועובר שלבים, כן זה מהנה... אבל זה לא מעיד עליך שאתה יודע את המשחק ומנצח בזכות היכולת הענקית שלך! אלא שאתה תסם ילדותי ולוזר שלא יודע לנצח.אבל אם זה משמח אותך מי אני...
 

ReDEAD

New member
בן אדם שבכוונה לא כותב הפועל

וחשוב שהוא מגניב. בטח מקסימום בן 12.
 

jnus1

New member
חוץ מהשורה על איחול ירידת הליגה הילדותי...

מסכים איתך בכל מילה!
 

רז 1978

New member
קריית שמונה ברבע הגמר!!!

המפגש בין הפועל רעננה להפועל קריית שמונה קבע שבכל מקרה תצא מכאן היסטוריה שכן שתי הקבוצות מעולם לא הופיעו במעמד של חצי הגמר ושתי הקבוצות ידעו שהמנצחת מבינהם תעשה היום היסטוריה, קריית שמונה ניצחה 0-1 וקבעה ששני חצאי הגמר יערכו על טהרת ליגת העל.
 

רז 1978

New member
סליחה קריית שמונה בחצי הגמר!!!

סליחה סליחה סליחה על הטעות שלי
 

ReDEAD

New member
מעניין יהיה לראות אם היא תגיע לגמר הגביע

מה יהיה היחס ביציעים . במקרה והפועל ת"א ומכבי חיפה לא יהיו בגמר , גמר של קרית שמונה נגד נתניה/אשדוד ואפשר להעביר את המשחק לאיצטדיון בהרצליה וגם שם לא ימלאו בכולכך קלות.
 

ifa1111

New member
נעים להיזכר, ולמי שעוד לא קלט בגביע הכל אפשרי

http://www.youtube.com/watch?v=tR5cs76QWIo&feature=related אמנם הזכרת את הדרבי החיפאי הזה, אבל אי אפשר להזכיר כזה דרבי בשורה וחצי. מדובר באחד ממשחקי הגביע הטובים והבלתי נשכחים שהיו פה. בייחוד אם זוכרים איזו עונה איומה הפועל נתנה אז ואיזו עונה מכבי נתנה. ובאיזה מומנטום שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה. * הסרטון אמנם קצת מעאפן כי הוא חותך את הגול היפה במשחק ואת החגיגות בסיום. אבל בהחלט אפשר להתרשם מהמשחק האדיר שהיה אז.
 

רז 1978

New member
את המשפט שכתבת כאן

אני לפי דעתי מבין הכי טוב, יותר מכולם (בלי להיות חס וחלילה שחצן) אחרי החוויה האישית שלי מ 2003 למדתי להבין שבספורט אין חלום בלתי אפשרי ובאמת שכל קבוצה יכולה לקחת גביע.
 

רז 1978

New member
נתניה בחצי הגמר

בדיוק כמו שהימרתי 1-1 בתום הארכה וניצחון בפנדלים
 

ifa1111

New member
מזמין כרטיסים לר"ג

אם נתניה מעפילה לגמר אני מזמין כרטיס לר"ג!!! יש להם אתר אוהדים מסודר ללמוד את השירים..?
 

ReDEAD

New member
פעם הבאה נשלם לשופט יותר כסף

כמעט והצלחנו בתוכנית הזדונית שלנו ( התקשורת , לוזון והשופטים ) לקנות עוד משחק ולהעיף אותכם מהגביע.. כנראה שלא ידענו כמו הפועל חיפה חלשים , פעם הבאה ניקח את זה בחשבון .
 
למעלה