רבע גמר גביע המדינה

no 33

New member
היום נולד שחקן בלרינה בליגת על-טוטו תמוז

זה שחקן כדורגל,עדיף שיעשה הסבה לשחקן תאטרון איזה משחק מלוכלך משחק הבנאדם הזה
 
איזו שערורייה

אני לא יכול להגיד שזה מפתיע, השיפוט תמיד לטובת הפועל, פשוט קבוצה מחליאה, איזו עונה מקוללת, נמאס. כל הכבוד לשחקנים שלנו בראשות קובי מויאל!!
 

גילטון

New member
האם יש לחכמון משהו אישי נגד בית"ר?

אין זו הפעם הראשונה שבית"ר מקופחת על ידו. בפעם ההחרונה זה קרה בבאר שבע בעונה הקודמת, אז קיפח את בית"ר בצורה שערורייתית כשפסק נגדה פנדל מפוקפק, אישר שער מנבדל, ופסל שער חוקי. כל זה במשחק אחד.
 

ifa1111

New member
עוד יום בהיסטוריה

8-3 לזכות הפועל ת"א. זה מאזן ההדחות בין הקבוצות בגביע המדינה לאחר המשחק הערב. היתרונות להיות אוהד יחסית ותיק הם שחווית מספיק הפסדים להפועל בבלומפילד ומספיק משחקים בהם הפסדת בגלל טעויות שיפוט כדי לדעת לא לקחת כ"כ קשה עוד אחד כמו זה שחווינו הערב. יש הרבה נקודות עידוד לקחת מהמשחק הזה שאליהן נתיחס בסיכום העונה. עכשיו הראש נקי ופנוי למאבקי התחתית החשובים. פייר בעונה כזאת גרועה אפשר לוותר על גביע...
 

itzikon5352106

New member
בן שהר: ''רוני לוי ניסה להרביץ לי''

אני לא מאמין שרוני לוי ינסה לעשות דבר כזה,הוא ביחד עם אלי גוטמן רצו להפריד ולקחו את השחקנים של קבוצותיהם לעבר האוהדים ולמה שהוא ירביץ לבן שהר.מעניין שבידיעות אחרונות לא ציינו שבן שהר עשה אצבע משולשת לקהל.בן שהר מיום ליום אני מתחיל לשנוא אותו,סתם ילד מפונק שחושב שהוא החלוץ הכי טוב בארץ ואני שמח שפרננדז לא נותן לו צ'אנסים כי הוא סתם בלון נפוח שלא עבד קשה כל החיים שלו,הכל דרך קשרים.הרי הוא היה בספרד וחוץ מלחמם את הספסל לא ראה דשא והוא בעונה בינונית בהפועל והוא ממשיך לרטון על מצבו בקבוצה ביחד עם אמא בתיה שנראית שידוך הולם ליעקב בוזגלו.
 

AB17

New member
שיתקשר לאמא שתתקשר לרוני לוי

בן סהר הזה חתיכת ילדה, בחיי אחרי כל גול שהוא שם בריאיון שלאחר המשחק הוא בוכה על זה שביקרו אותו ושהנה, הוא מוכיח לכולם. ילד מפונק, חי בסרט שהעונה הזאת בהפועל היא רק עונת מעבר לקראת המשך קריירה באירופה.
 

Shaycus

New member
../images/Emo45.gif

שחקן בינוני ומטה. ולחשוב שעשו חוק בצבא על הפלוץ הזה, לא להאמין
 

Puskas

New member
יש משהו שקצת מציק לי

וזה שאף אוהד הפועל לא בא ומודה שהם קיבלו גול כמתנה לחג.. רק מנסים להצדיק את זה ולרדת על אוהדי בית"ר.. זו לא בושה להודות שהייתם גרועים וגנבתם גול הודות לשופט שיכור.. עליתם שלב ועל זה שאפו,אתם כנראה תזכו בגביע נוסף.. האליפות עדיין בהישג יד והכל טוב ונתתם עונה מצוינת באלופות וכל הקרדיט מגיע.. אבל לפעמים מגיע גם גינוי ולא רק קרדיט.. הבעיה שקרדיט אתם יודעים לתת ולקחת בכיף.. אבל לגנות ולהודות שניצחתם שלא בצדק,זה חס וחלילה לא תודו.. רק תמשיכו לחמם את האווירה מול אוהדי בית"ר וזה לדעתי קצת מכוער.. וצריך להבין שאני מבחינתי אשמח אם בית"ר תרד ליגה ושמחתי שהם עפו אתמול.. אבל עדיין..לא בושה להודות שעליתם בחאווה מה שנקרא..
 

ReDEAD

New member
מה שאתה אומר בעצם שאם לא הפנדל הזה אתמול

בית"ר עולה בטוח לחצי גמר בקשר לפאול של הפנדל , לא יודע אם זה פאול או לא , להגיד את האמת זה 50:50 מה עם שני השערים של הפועל מקודם לכן שנפסלו ? שם כן היו פאולים של 100 אחוז של שחקני ההתקפה של הפועל?? בכיינים נשארים בכיינים.
 

Puskas

New member
טעויות של עבירות בשדה

יש תמיד ובכל משחק.. אבל פנדל מוטעה זה דבר מכריע למדי..אתה חייב להודות.. דבר שני לא טענתי שאם לא הפנדל אז בית"ר עולה.. אבל אי אפשר להתכחש שבית"ר עפה בגלל הפנדל הזה.. אולי הייתם עולים בהארכה ואולי בפנדלים ואולי הייתם עפים.. מה שבטוח זה שלא קיבלנו צ'אנס לבחון את זה בגלל הפנדל אז לא בושה להודות שעליתם עם פנדל שלא היה..
 

ReDEAD

New member
אני באמת לא משוכנע שזה כזה פנדל שלא היה

אבל לצורך העיניין אין לי שום בעיה להודות שבמקרים האלה זה אפילו יותר כיף לעלות מפנדל ש"לא" היה רק כדי לראות את כל התגובות כאן בפורום ובכלל במדינה של אנשים שממש מפחדים שחס וחלילה ניקח עוד תואר. אוהדי מכבי למשל כבר לא יודעים איפה לקבור את עצמם מרוב תסכול.
 

Puskas

New member
אז מזל שאני לא אוהד מכבי :)

שמע אם מכבי חיפה תעוף מהגביע אז לבריאות תזכו,מה אכפת לי,כל זמן שהזוכה היא לא מכבי או בית"ר.. כל זמן שחיפה בגביע,אני מעדיף שאתם תעופו כי אתם יריבה קשה :) כך או כך,לי הפריע רק החוסר יכולת להודות שהפנדל לא היה.. זה לא שאם אוהדי הפועל בפורום יודו בזה אז התוצאה תשתנה.. זה סצתם בשביל ההרגשה שאתם מסוגלים להודות כשלא מגיע לכם ניצחון
 

ReDEAD

New member
לא חושב שלא הגיע לנו לא לנצח אתמול

היה משחק שקול ולא איכותי , מי שהיה מנצח כל הכבוד לו. הפועל בסופו של דבר ניצחה ונגמר הסיפור. דרך אגב אם באמת לא היה מגיע לנו לנצח כי בית"ר היה באים ועושים לנו בית ספר מהסרטים אז זה אפילו היה יותר כיף לאור רגישות הנחיתות והקיפוח שלהם.
 

jnus1

New member
שש! אל תפריע לו לשקר לעצמו ולספר לעצמו

סיפורי סבתא על כמה שהם מושלמים וכולם דפוקים חוץ מהם. מניפולטור בשקל! שמת לב איך הוא מתחמק מלהודות בטענות שאתה מעלה נגדו ונגדם? אפס כמו כל האדומים! לוזרים יישארו לוזרים! והם בעיקר אדומים מת"א!
 

AB17

New member
10 שנים לא ראו אליפות עד שבא הקיזוז...

אז הם עכשיו בעננים. באופוריה...תפסו תחת לא נורא..
 
למעלה