רבע גמר גביע המדינה

Mellow29

New member
ההרחקה הראשונה דווקא מוצדקת,

בעיה של השחקן הטיפש שהוא מושך בחולצה ב-20 מטר מהשער של היריבה. זה דווקא צהוב קלאסי של עצירת מתפרצת, חבל מאוד שזה הצהוב השני שלו. דווקא זאת שריקה שמראה שלשופט יש ביצים והוא לא עושה חשבונות של למי כן יש צהוב ולמי אין צהוב. השריקה השנייה דווקא מראה שלשופט אין דברים אחרים.....
 

barakbl

New member
זה לא מראה על ביצים.

זו שריקה שבחיים הוא לא היה שורק כנגד הפועל. ראה את הסרטון ביוטיוב מה הוא עולל לביתר נגד באר שבע. מי שנתן לו לשפוט בכזה מעמד הוא דביל במקרה הטוב.
 

Mellow29

New member
לא יודע מה הוא היה שורק נגד הפועל

אבל בן לולו עשה עבירה של צהוב. צהוב קלאסי. את הצהוב הראשון לא ראיתי, אבל לא לתת צהוב על הפאול השני זה גם די חמור. היו אומרים שהוא עושה חשבונות ולשחקן אחר הוא היה שולף וכו' וכו'... בקיצור, על זה לבית"ר לא צריכות להיות תלונות כלפיו.
 

barakbl

New member
שלא יובן לא נכון, אני חושב שבן לולו דביל

ובתכלס אי אפשר לבוא על צהוב כזה בתלונות. על פי הספר זו עבירה שנותנים עליה צהוב. ובכל זאת, ב 99 אחוז מהמקרים שופט לא יוציא צהוב, כי ביננו, גם החוק די מטומטם בנושא הזה, ואפילו שופטים מבינים את זה. להרחיק שחקנים על כאלה דברים זה עוול לספורט.
 

Mellow29

New member
דווקא אני לא חושב

אני שוב לא יודע על מה היה הצהוב הראשון, אבל הצהוב השני זו עצירת מתפרצת קלאסית שבתאוריה יכולה לתת להתקפה יתרון רציני, ככה שצהוב זה עונש די הולם במצבים כאלה.
 

ANGELUSPIKE

New member
איזה עצירת מתפרצת?

זה היה 5 מטר מהרחבה של הפועל שכמעט כל שאר שחקני בית"ר חוץ מאולי 2, היו בחצי של בית"ר, אז אתה באמת מאמין שהוא עצר מתפרצת לגול, זה לא כאילו הייתה התקפה של 3 על 2 או 2 על 1 20 מטר מהשער של הרוש, זה אפילו לא היה קרוב להתקפה מתפרצת.
 
אתה צודק בגדול

אבל זה לא רלוונטי. מצב קלאסי של עבירה שכל מטרתה לעצור התקפה בתחילתה. לא ניסיון לשחק על הכדור, פשוט תפיסה בחולצה. צהוב ברור.
 

borat1

New member
יאללה,תנו בהימורים

כמה הם מקבלים על זה. הימור שלי,2 פחיות בירה על תנאי.
 

barakbl

New member
איזה מגעילים האדומים. בחיי.

מה שעצוב זה שבישראל מותר לאנשי הפועל הכל, לא משנה מה הם יעשו התקשורת תטפל בהם בכפפות של משי... וגם ההתאחדות על זרועותיה תשתף עם זה פעולה.
 
והאוהדים שלהם עוד מאשימים את ארבל ושרף

בהלהטת היצרים של אוהדי בית"ר ביציעים. שבית"ר יחפשו בכל מצלמות האיצטדיון את ההתגרות של שהר וקנדה כי הם הולכים לקבל עונש רציני.
 

ReDEAD

New member
מה העונש ששחקני בית"ר קיבלו על התגרות

במשחק שהיה בטדי לפני חודש וחצי ?
 

itzikon5352106

New member
ידין עשה מה שעשה קובי מויאל בליגה נגד הפועל

כשניצחנו בטדי.מויאל חגג כשהוא מניף את החולצה מול יציעי הפועל לאחר הניצחון.ואני שואל? על מה החגיגות האלה של הפועל?? שכטר ירד מהיציע צולע בשביל לחגוג.הפועל שיחקה רע,נהנתה משיפוט ביזיוני.על מה הם חוגגים?? על ניצחון שלא הגיע להם ועלייה לחצי הגמר? צוחק מי שצוחק אחרון.אני מקווה שבסופו של דבר הפועל תסיים את העונה בידיים ריקות ובעונה הבאה תתפרק עם חצי קבוצה שתעזוב.
 

jnus1

New member
וכמה עלה לכם הכול ביחד? בדולרים או ביורו?

שנה הבאה אתם מתפרקים לחתיכות ומגיעים לטדי לקבל בתחת!
 

jnus1

New member
אה אתם גם לוקחים "דאבל" וגם יורדים ללאומית?

הישג יפה ומרשים יחסית לקבוצה המכורה בליגה. בעצם לפי היכולת שלכם אתמול אפשר להבין. בית"ר שיחקה כמו אלופה, אי אפשר היה לראות בכלל מי ה"טוענת לכתר" ומי קבוצה במקום ה-12 עם המון בעיות. זה רק מראה כמה אתם בלוף ונחותים. טוב שיש חכמון וקיזוזון. כמה טוב :) אפשר כך לקנות הכול כמעט, רק שכל לא תקנו לעולם, עם הפסבדו תרבותיות שלכם.
 

ReDEAD

New member
חחח בית"ר שיחקה כמו אלופה

היו שנים שעל יכולת כזאת הייתם מאיימים על המאמן והשחקנים שלכם שתרצחו אותם. אמן ותמשיכו לשחק ככה כמו אלופה.
 

ReDEAD

New member
אתה באמת לא מבין על מה החגיגות ?

-עליה לחצי גמר -ניצחון על בית"ר ולא משנה כמה היא קבוצה גרועה ולא משפיעה יותר בכדורגל הישראלי ברגע שנפסיק לחגוג דברים כאלה אני יהיה מאוד מודאג שמשהו לא בסדר. את חלומות ההתפרקות שעלאק חצי קבוצה תעזוב אתה יכול להמשיך לחלום.
 
למעלה