רבע גמר גביע המדינה

אם על כל עבירה ברחבה ישרקו פנדל

אז כל כדור קרן והבלאגן שיש ברחבה זה פנדל , וכל כדור חופשי זה פנדל פנדל , ובמיוחד כרטיס אדום לשחקן המכשיל נותנים רק כשהשחקן שעושה את העבירה מונע מצב של שער ופה ברור שזה לא המצב כי הכדור בכלל לא באזור ורואים בברור שהשחקן (תמוז) מתחיל ליפול לפני שנגעו בו בכלל
 

the new L

New member
זה פשוט שטויות

יש מליון פנדלים שלא קשורים למצב מונע שער. תראה לי מקום בחוקה של פיפא שמדבר על מצב מונע שער בכל מה שקשור לפנדל.
 
אז תסביר לי על מה השופט הוציא לדסה כרטיס אדום

לדסה לא היה צהוב לפני ,וזה לא צהוב שני , השופט פירש את זה כמניעת מצב לשער , ולכן שרק גם לפנדל וכל זה בכלל לא קשור , לא כל נגיעה זו עבירה , במיוחד שהשחקן התוקף נתקל ברגל של המגן , ולא המגן הכשיל אותו
 

the new L

New member
אני מנחש שהוא הוציא לו אדום על מה שהוא אמר לו

אחרי השריקה ולא על העבירה עצמה. שים לב שלקח הרבה זמן עד שהוא הוציא את האדום.
 

Mellow29

New member
תבדיל בין שני הדברים

קודם כל מה שארבל אומר זה שטויות, אם אכן יש עבירה ברחבה, וזה לא משנה איפה הכדור או האם השחקן עומד עם הגב לשער ובכלל לא מאיים על השער, זה פנדל. אם השופט שרק לפנדל ודסה היה שחקן אחרון ומנע מצב וודאי לשער, גם צריך להוציא לו אדום (הוא לא היה מוציא לו אדום על מה שהוא אמר לו). השופט החליט שלולא הרגל של דסה היה מצב ודאי לגול ולכן נתן אדום. אבל - לא הייתה עבירה בכלל, אז לא היה צריך לשרוק לפנדל ולא לתת אדום.
 

טרה10

New member
הפילו את תמוז.ולו השוער היה הודף הוא היה במצב

של גול. ואני בכלל לא אוהד הפועל. להיפך.[ כי רימו את חיפה בשנה שעברה והשנה שוב הורידו להם נקודות.] ]בר שני השופט החליט. אז זהו. נ.ב ארבל ובעיקר שלמה שרף רק מחכים למשהו שיעורר מחלוקה, וכבר הם נגד השופט. ואם היתה הכשלה ברחבה זה פנדל..!!!
 
גוטמן גנב הדעת בראיון אחרי משחק...

"שלטנו לאורך כל המשחק" פשכצקי: " נהנתם מטעות חמורה מאוד של השופט" גוטמן: " הא וואלה? זה חלק מהמשחק " אח"כ מתפלאים למה כולם שונאים אותם
 
מה אתה רוצה שהוא יגיד?

אתה בסוף המשחק, אתה מנצח בזכות טעות של שופט. מה אתה תגיד, לא ניצחנו כי היה טעות של שופט?
 
מה קשור אחד לשני?

אתה שרשרת לי עם הודעה לא קשורה ל-מה שכתבתי, אז בגלל זה השאלה עכשיו אני שואל אותך, אני לא תקפי אותך או משהו. אתה מאמן, הקבוצה שלך עולה ליתרון, בסוף המשחק אומרים לך שהשער שהובקע, לא היה אמור להיות, מה תגיד?
 
לא היתה לי בעיה עם התשובה הזו שלו

חוץ מה "הא וואלה" יש לי בעיה עם גניבת הדעת שלו שהם היו יותר טובים במשחק הזה, הוא שכח שעד האדום הראשון ( הגם גבולי ) הם היו פחות טובים מבית"ר.
 
צודק בדבר אחד

עד האדום הראשון(שלא כמו השני והמכריע, פה היה אדום מוצדק, תפיסה בחולצה, ע"פ החוקה, זה צהוב) בית"ר שלטה אבל אחר כך, זה היה שווה עם יתרון קל להפועל.
 

ReDEAD

New member
לפי איך שאתה שונא אותו

גם אם הוא היה אומר בראיון שהוא מאוהב בך היית מוצא משהו לא טוב. תשמור את הקינאה ואת ריגשי הנחיתות לעצמך.
 

ReDEAD

New member
אין לי מושג בן כמה אתה אז אני ינחש שבסביבות 5

כן אנחנו "גנבים"..
 
למעלה