גומלין רבע גמר ליגת האלופות-יום שלישי

itzikon5352106

New member
גומלין רבע גמר ליגת האלופות-יום שלישי ../images/Emo106.gif

שחטיור-ברצלונה למרות שאחרי המשחק הראשון בקאמפ נואו שנגמר בניצחון 1-5 של בארסה היה מי שהשמיע קולות שעדיין זה לא סגור.התוצאה מהמשחק הראשון משקרת כי שחטיור באה לשחק ויכלה לכבוש עוד 2 שערים אבל היא לא עשתה את זה והקלישאה הידועה אומרת שאם לא כובשים סופגים ובמיוחד נגד ברצלונה...... בארסה בשבת לא הרשימה למרות שניצחה 1-3 את אלמריה בבית לאחר שפיגרה אבל מה שמעסיק כרגע את כולם זה מי ירה על בית אחיו של ליאו מסי כשגם אם המשפחה הייתה בבית שבארגנטינה.פפ גרדיולה הודיע שלא יעלה עם הרכב משני למרות כוננות ריאל מדריד לקראת 4 מפגשים ב-18 ימים כשבשבת זה מתחיל בברנבאו עם מפגש ליגה כשריאל תרצה לנקום על החמישייה מהסיבוב הראשון.נכון שעדיין זה לא רשמי אבל קשה להאמין שבארסה וריאל לא ייפגשו בחצי הגמר אחרי הניצחונות שלהן ברבע הגמר. בשחטיור לואיז אדריאנו צוטט כשאמר שאם בארסה ניצחה בקאמפ נואו 1-5 גם קבוצתו יכולה לנצח 1-5 או 0-4 בבית ולהעפיל לשלב הבא.קשה להאמין שזה יקרה אבל אם זה יקרה זו תהיה אחת הסנסציות הגדולות.רק 3 פעמים בכל מפעלי אופ''א קרה שקבוצות העפילו שלב למרות שבמשחק הראשון היו בפיגור ארבעה שערים.אחת מהן הייתה ריאל מדריד.השתיים האחרות היו פרטיזן בלגרד הסרבית וליישואש הפורטוגלית. הניצחון 1-5 מהמפגש הראשון: http://www.youtube.com/watch?v=BzKiXkrbkEU ההימור שלי להערב: 1-1 מנצ'סטר יוניטד-צ'לסי המשחק הראשון לא היה גדול כ''כ אבל את אלכס פרגוסון ושחקניו זה לא מעניין.בסופו של דבר הם ניצחו 0-1 ונהנו מטעות שיפוט גורלית בדקה ה-95 שלא נשרק לחובתם פנדל ברור אחרי עבירה על רמירז.השדים האדומים השיגו שער חוץ יקר ונהנו מהצגה של אדווין ואן דר סאר בשער שרק משתבח עם השנים. בצ'לסי מחכים כבר שפרננדו טורס ימצא את הרשת ואולי דווקא הערב במשחק הכי חשוב שלה שהיא מייגעת ורוצה כבר גביע אלופות זה יקרה.בשביל לנצח היא צריכה לכבוש לפחות פעמיים ולכן מלבד טורס גם דרוגבה ואנלקה יצטרכו לתת את כל כולם על מנת להכניע את ואן דר סאר.יוסי בניון חזר לסגל צ'לסי ויהיה בספסל והוא יודע מה זה לנצח משחקים גורליים והוא כבר עשה את זה נגד ריאל מדריד אז לא נראה שיוניטד תהיה עבורו בעיה.בניון צוטט כשאמר שניצחון על יוניטד יסלול את דרכה של צ'לסי לזכייה בליגת האלופות אבל אסור לשכוח שבחתי הגמר או אינטר או שאלקה יחכו לו ואם הוא יעבור אותן אז בארסה או ריאל בגמר ולכן גם ניצחון הערב וההעפלה לחצי הגמר לא מבטיח זכייה בליגת האלופות. הניצחון של יוניטד 0-1 מהמשחק הראשון: http://www.youtube.com/watch?v=wZ4TITpR0Yg ההימור שלי להערב: 1-1
 

Mellow29

New member
כנראה

שחטאר לא תפסיד, כנראה תיקו או נצחון מינימלי, בכל מקרה ברצלונה כבר נחה לקראת הקלאסיקו. באולד טראפורד לא כ"כ אכפת לי מי תעלה, יונייטד פייבוריטית אבל צ'לסי כבר ניצחה בOT, והיא בסה"כ תצטרך לנצח עוד פעם כדי להעפיל. http://hastorresscoredforchelsea.com/
 

Puskas

New member
לא מעניין ומאכזב

כל רבע הגמר הוא צפוי ומאכזב בטירוף.. ברסה,ריאל והיונייטד עלו כצפוי.. ההפתעה הנעימה היחידה שמצילה את רבע הגמר זה מביזיון,זו שאלקה.
 

itzikon5352106

New member
אני היחידי שמאמין שאינטר מסוגלת לעלות??

שמע אבל בעיקרון אתה צודק אבל אין מה לעשות הקבוצות הגדולות תמיד יגיעו לשלבים הגבוהים
 

itzikon5352106

New member
אולי היום יתמזל מזלו של טורס והוא יכבווש

לצידו יוסי בניון שאני מאמין שישולב מתישהו במשחק ויוסי שלנו כבר היה גיבור יותר מפעם אחת בליגת האלופות ואולי הערב הוא שוב יהיה הגיבור
 

אזרח111

New member
התסריט שלי הוא ...

שבארסה תשחק נגד מנצ'סטר בגמר, ובארסה מתקשה מאוד לנצח קבוצות אנגליות עם הגנה קשוחה. אם היא התקשתה נגד ארסנל הלוזרית, והצליחה לעבור בנס אלוהי את צ'לסי שנתיים קודם, נגד מנצ'סטר נחושה עם פרדיננד ווידיצ' היא תתקשה עד כדי הפסד.
 

אזרח111

New member
בנוסף מנצ'סטר משחקת בעיקר על האגפים

המגינים של בארסה מאוד התקפיים, לכן אני רואה פה פוטנציאל שמנצ'סטר תצליח להביך קשות את ההגנה של בארסה.
 

itzikon5352106

New member
בארסנ מתקשה נגד אנגליות??

איפה היית שמסי פירק את ארסנל עם רביעייה ואיפה היית בגמר האלופות 08/09???
 

אזרח111

New member
הגמר נגד מנצ'סטר לא היה טיול

נכון שלקראת הסוף מנצ'סטר נשברה כבר, אבל אם תסתכל על המשחק אתה תראה שדווקא מנצ'סטר פתחה טוב יותר את המשחק והייתה יותר קרובה להבקיע שער ראשון. מעבר לכך, מנצ'סטר של אז הייתה קבוצה מבריקה והתקפית ולא אנגלית במובן הקלאסי של המילה. מנצ'סטר של היום היא קבוצה הרבה יותר טקטית ואנגלית.
 
היא אכן מתקשה נגד אנגליות

חוץ מארסנל שחלשה יותר מהאחרות,גם מליברופול של בניטז שהייתה תותחית בעימותי נוק אאוט.
 

ifa1111

New member
איזה טירוף מה שהולך פה!!!

אחרי אינספור ניסיונות האינטרנט סוף כל סוף עובד. אז רק רציתי לשתף שאני בפאקינג אולד טראפורד ברבע גמר הצ'מפיונס ולמרות שזו בטח לא הפעם הראשונה שלי במעמד כזה אני מתרגש כמו ילד קטן. מבטיח סיכום חוויות בדרך חזרה או מחר... שיהיה לנו בהצלחה! מהמר שאנחנו הולכים לראות דרמה ענקית ומשחק שיזכר לפחות לשנים הקרובות.
 

ifa1111

New member
יש ראיין גיגס ויש בני אדם

הרבה שנים גרתי באנגליה. יש לי הרבה מחשבות ודעות על הכדורגל האנגלי בכלל ומנצ'סטר יונייטד בפרט. למשל שהמקום הכי טוב בעולם לאוהד נייטרלי לראות בו כדורגל זהו אולד טראפורד, לאוהדים של מאן יו עדיף ללכת למשחקי החוץ שם באמת הקהל מעודד. היום היה אירוע חריג והקהל ממש עודד ודחף, מזמן אני לא זוכר כזו תצוגה של הקהל. אולי גם הוא נידבק באובססיה שפרגי דיבר עליה לגבי הצ'מפיונס ליג. מקצועית היה משחק טוב ומעניין בעיקר בזכות זה שהרבה שחקנים גדולים היו ביכולת גדולה. * אסיין נתן את אחד המשחקים הכי טובים שלו העונה. * ללמפארד אמנם הבעיטות לא הלכו אבל הוא היה קטלני והמסוכן בשחקני צ'לסי במחצית הראשונה. * דרוגבה היה מרשים כהרגלו. מעבר לאיכויות וליכולות שלו והכל דידייה דרוגבה הוא שחקן כדורגל מהמרשימים שראיתי. * ווין רוני ממשיך ביכולת הטובה מאד שלו. לא נישאר עוד הרבה לסיום העונה ולמרות חוסר היציבות שמאפיינת אותו הוא מסוגל לשמור על הרמה הזאת עד סוף העונה. * פארק כהרגלו גדול במשחקים גדולים. אם יש שחקן שאתה לא דואג מהיכולת שלו בשלבים האלה של העונה זה פארק, פשוט מדהים! עוד עניינים שקשורים לגמרי לפסקה הקודמה אבל ראויים לדגש ופסקה משלהם: * וידיץ' ופרדיננד אלו צמד הבלמים הכי טוב שראיתי אי פעם במנצ'סטר יונייטד. אין לי צל של ספק. * לראות את ראיין גיגס זו זכות, בכל פעם על המגרש אתה מתלהב ממנו יותר... לראות ולא להאמין. לפעמים דווקא קבוצות לא מאד גדולות משיגות דברים יותר היסטוריים מקבוצות טובות יותר. כך למשל היה אצלנו שב-99 לקחנו טרבל עם קבוצה פחות טובה מזו שהייתה לנו בתחילת ה2000. ויש עוד ועוד דוגמאות מרחבי הגלובוס. הקבוצה הפחות אטרקטיבית הזאת של מאן יו עם סיכויים לא רעים בכלל להשלים טרבל. או שמשהו הולך להתקלקל בדרך והעונה תסתיים במפלה גדולה, או שהולכים לנפח את הקבוצה הזאת ולכתוב עליה ספרים... ומשהו קטן לסיום שאני כ"כ אוהד במועדון הזה, מייד אחרי השווין של הפנסיונרים, כשמניחים את הכדור במרכז המגרש אחד האוהדים שמעליי אומר משהו כ"כ נכון: "אין מה לדאוג מקאמבק, אנחנו לא ניוקאסל או לידס, רק אם המצב היה הפוך צ'לסי היו צריכים לדאוג".
 
כשאתה מדבר על טרבל עם קבוצה פחות טובה

מזו שהיתה "בתחילת שנות ה-2000", על איזו עונה אתה מדבר באזור הזמן הזה?
 
למעלה