פרננדז דפק את התקשורת, ובצדק!

פרננדז דפק את התקשורת, ובצדק!

זה נמאס כבר מה שהתקשורת עושה לו ולנבחרת, כל מה שהוא מחליט לא נראה להם כל מה שהוא חושב לא נכון כל מה שהוא עושה מגוחך ומצחיק, הגיע הזמן שייתנו לו לעשות מה שנראה לו ולתמוך ולעודד כי אין לנו נבחרת אחרת! הרי אף אחד לא הצליח לפניו ואף אחד גם לא ניצח את לטביה לפניו אז למה סתם להכפיש אותו??! יש לו החלטות שלא נראות טוב לכוולם אבל למה לבזות ולהרוס לו הכל לפני המשחק? תכלס הוא מקצועי והתקשורת שלנו מתיימרת או חושבת שהיא מבינה כדורגל, הוא מנסה משו חדש שאף אחד לא ניסה ואז מה? הרי בין כך אף אחד לא הביא אותנו ליורו או למונדיאל בדרך אחרת לפניו, אז לכל המתבכיינים סתמו ת'פה כבר! בהצלחה לנבחרת ישראל ביום שלישי!
 

אזרח111

New member
"אף אחד לפניו לא הצליח לנצח את לטביה" ../images/Emo6.gif

נשמע כאילו ניצחנו את נבחרת ספרד
 
פחחחח

למה מי זה נבחרת ישראל????? וחוץ מזה אתה רק מחזק את העובדה שפרננדס השיג יותר מקודמיו לתפקיד!
 

אזרח111

New member
נבחרת ישראל היא נבחרת מאוד מוכשרת

הרבה יותר מוכשרת מיוון
 

אזרח111

New member
וברור שעדיפה בהרבה מאוד על גיאוגריה או לטביה

הבעיה זה רק המאמן
 

אזרח111

New member
קשטן גם היה מאמן גרוע ...

למעשה מאז שרף לא ראיתי את נבחרת ישראל ממצה את הפוטנציאל שלה
 

itzikon5352106

New member
סלח לי,אתה הדובר של פרננדז??

תמסור לו דרישת שלום חמה מפורום כדורגל אנחנו 'מאוהבים' בו חחחחחח
 
אני לא הדובר שלו

אני אחד שאוהב את לואיס ומכיר אותו מילדות מגיל עשר אהדתי את פריס סאן ז'רמן ומשם הכרתי את האיש, הוא מבין כדורגל יותר טוב מכל אחד אחר כאן בארץ ללא ספק הישראלים בגדול תמיד באים בטענות למאמן הם לא מבינים שאין כאן חומר שחקנים מספיק טוב ביחס לאירופה כדי להגיע למונדיאל או ליורו תתחילו להבין את זה אתם רוצים את כל העולם בשקל אחד עם החזר מע"מ, זה התרבות כאן ולכן לא תגיעו לשום מקום גם עם מוריניו!
 
אוריאל, אני מבין אותך

בכללי יש לנו תקשורת שלילית וצינית, לא איכותית כל כך- חלק בלתי נפרד מהמדינה הזאת.אבל למרות הכל אתה טועה. קודם כל אל תסתכל על כולם כמקשה אחת, זה לא שכל אחד פועל מאותם מניעים מבין אותו דבר ומגיע מאותם מקומות, תלך על עיתונאים ספציפית ותבחן את הביקורת, אז לברקוביץ' ושרף לא צריך להסתכל כי שניהם חמורים ואינטרסנטים, אוחנה עובד התאחדות וגם לא מבין טקטיקה כל כך, אז תשכח גם ממנו. יש עוד אנשים ברשימה שלא צריך להתייחס אליהם. אבל אם שגיא אומר שהנבחרת גרועה, יש לו אינטרס כלשהו? מדובר בעובדות, זאת פרשנות, לו כן צריך להקשיב. יודע מה? גם לא צריך אותו, אתה רואה שהבחרת שלנו שכונתית ולא מאומנת, זאת עובדה כמו שהשמש זורחת בבוקר. נקצין את זה עד הסוף, גם אם התקשורת רודפת אותו אישית(
)- זה עדיין לא שולל את זה שפרננדז הוא אחד המאמנים הגרועים ביותר שהיו לנו אם לא הגרוע ביותר, גם זאת עובדה. עכשיו שמש בחוץ? = אותו דבר.
 
תגיד לי

למה נראה לכם שאנחנו לא פחות טובים מברזיל או גרמניה? למה אתם לא מעכלים את זה שאם הנבחרת נראית שכונה זה לא בגלל המאמן אלא כי פשוט זה פחות או יותר החומר שחקנים תוצרת מדינת ישראל! אם פרשן כזה או אחר טוען שהנבחרת גרועה זה לא בהכרח באשמת המאמן, מה אתה רוצה שהוא יעשה.... לעשות כמו קשטן או שרף? זה לא יוביל אותנו לשום דבר תנו לבנאדם לעשות מה שבא לו הרי בין כך אף אחד לא עשה יותר טוב, אף אחד לא הביא אותנו למונדיאל....
 
יש טווח קילומטרים גדול מאוד

בין הגעה למונדיאל לבין להראות נורמלי, וגם את זה אנחנו לא עושים. הביקורות יהיו מינימליות אם נביס את מי שצריך, ננצח את מי שצריך, ולא נעלה בסוף כי הפסדנו ליוון וקרואטיה בחוץ, זה הגיוני ואין עם זה שום בעיה. ותגיד לי אתה, מה פרננדז מנסה לעשות בדיוק? אתה כן מבין? הנבחרת אצלו כבר שנה ואין לה עדיין מערך קבוע וגם לא שלד! הוא מפגר שלא יודע מה הוא רוצה,זאת פשוט האמת,דרך אין,הוא תוקף את התקשורת כדי להפיל את התיק עליה ולגרד חוזה לעוד קמפיין,ככה זה כשאף אחד לא רוצה אותך.
 
פרננדז לא נקניק

הוא לא מפחד להזמין צעירים הוא מביא כאן רוח חדשה הוא מנסה דברים שאף אחד לא ניסה והוא לא שם פס על התקשורת הוא אוהב את השחקנים איתם הוא עובד אין אצלו אחד בפה ואחד בלב הוא טיפוס שאוהב לחדש לייצר לחפש משו חדש, אחד שלא מפחד ממה שיגידו עליו בחוץ והכי חשוב הוא מבין כדורגל באמת לאפוקי מכל הכתבים הזוטריים שיש כאן במדינתנו
 

somone141

New member
אחי

אתה יכול להסביר מערך של 3 קשרים אחוריים וחלוץ אחד בבית נגד גאורגיה שניצחון הוא MUST? לא עברנו את זה כבר?
 

Cade Foster

New member
אני אסביר

ניצחון על גאורגיה הוא לא MUST, כי ליורו אתה לא תעלה בכל מקרה.
 
לא ידעתי שיש

לך את ההרכב לפני כולם וחוץ מזה אני דווקא כן מבין את זה, אם לא תהיה קשיחות עצומה מבחינה דפנסיבית מול גאורגיה לא ננצח, הם פיזיים מאוד ואנחנו כל כך גרועים בהגנה ובמצבים נייחים שבמחצית ראשונה הייתי סוגר לגמרי ומנסה לגנוב גול אחד או שתיים, במחצית שניה הייתי פותח יותר את המשחק הם כבר עייפים (שיחקו במוצ"ש, טיסה וכו...) והולך יותר קדימה... צריכים להבין כבר שאין כאן אחד בשם מסי או רונלדו וגם לא ריברי! ולמרות הכל אני חושב שהוא יפתח אחרת ממה שנראה לך! בהצלחה לנבחרת וללואיס!
 
למעלה