ג'קי ונופר vs פרננדז ונבחרת ישראל

פייר? הגמר מעניין הרבה יותר...

ופייר? אפילו אם ישראל הייתה צמודה לקרואטיה ויוון,זה עדיין לא היה מספיק מעניין. למה? כי כל עוד הליצן הצרפתי מאמן את הנבחרת,אתה יודע שאין שיטה,אין דרך,ובטח שאין היגיון. אז נגיע להצלבה ושם נקבל תבוסות מנבחרות קצת יותר רציניות מקרואטיה ויוון,אז מה עשינו בזה? כך או כך,אין לי ממש ברירה,אצפה במשחק הזה עד תומו. אבל זה רק בגלל שאני אראה את הגמר בפיגור מסוים מכולם,כי אני לא סובל פרסומות,אז פשוט אריץ כל פעם את הפרסומות,ולקראת הסוף אדביק את שער הצופים...
 
שרשור עצוב ואומלל

הנבחרת קיימת כבר 60 שנה, מייצגת רשמית את המדינה, מי שמעדיף את הפח האינפנטילי הגדול על פניה צריך להתבייש, מילא שהנזק העצמי לא מעניין אותו, אבל לפחות בשביל הנבחרת שסיפקה לו כל כך הרבה רגעי התרגשות ועניין כל חייו, איזה התפקרות. ועוד דבר, נכון שהנבחרת לא טובה, אבל לא פחות מזה-הקהל הישראלי מפונק, מפונק מאוד, אפשר לחשוב איזה נזק ייגרם למי שישב שעתיים ויצפה בנבחרת בכל זאת, נזק נפשי לכל החיים, אסור להתקרב
 

Cade Foster

New member
אני מציע שתדבר בשם עצמך...

ולא אני לא הולך לראות אף חד מ-2 השידורים האלה.
 

Cade Foster

New member
...

"אבל לפחות בשביל הנבחרת שסיפקה לו כל כך הרבה רגעי התרגשות ועניין כל חייו..." יש אנשים שיחלקו על זה. גם אוהדי הנבחרת בעצמם.
 
לא נכון, זה לא הגיוני

שמישהו מעל לגיל 10 ואוהד את הנבחרת לא מזדהה עם המשפט הזה,אני לא דיברתי רק על רגעי שמחה, ממש לא (בשביל זה הולכים לאהוד את ברצלונה
). כבר היו קמפיינים שבהם הנבחרת איבדה סיכוי לעלות ועדיין הייתה התלכדות סביב כל משחק, עם עניין וציפיה. אם הנבחרת איבדה את זה לטובת בידור מהסוג הנחות ביותר זה אומר על הקהל הישראלי הרבה יותר מאשר עליה.
 

Cade Foster

New member
זה לא בגלל שום תוכנית בידור

שום תוכנית בידור לא מורידה את כמות הצופים מ-41 אלף באצטדיון מסריח כמו ר"ג לפחות מ-15 אלף בבלומפילד. אנשים פשוט מבינים שעובדים עליהם בעיניים, ושהכדורגל כאן הוא בית שימוש כימי.
 
לא אמרתי רק תכניות בידור

אמרתי גם שהקהל הישראלי מפונק (מכמה גורמים וסיבות),הכל מתחבר יחד. איני מתרגש מהביקורת שלך על הבית שימוש (אתה יודע שזה מונח של אלי ז'ינו?
) הרי הקבוצה שלך מקום ראשון ויש לך טענות אליה.
 

Saladin

New member
אני גם לא מבין איפה ההתנגשות בין שני הדברים.

המשחק מתחיל ברבע לשמונה ומסתיים בערך בתשע וחצי וגמר האח הגדול רק מתחיל בתשע. אז על מה הרעש בעצם?
 

Saladin

New member
אוקיי שמונה ועשרה.

אז המשחק נגמר בחמישה לעשר. עדיין , אין חפיפה יותר מדי רצינית. מי שיצפה באח הגדול רק מחפש תירוץ לברוח מהנבחרת המשמימה במקום שזו תשמש ברירת מחדל אוטומטית.
 

אזרח111

New member
אם אתה רוצה לראות גמר האח הגדול

אתה לא יכול לנסוע לבלומפילד ולראות את נבחרת ישראל. זו ההשפעה המדוברת - שאולי יהיו יציעים חצי ריקים בגלל האח הגדול
 
למעלה