ג'קי ונופר vs פרננדז ונבחרת ישראל

itzikon5352106

New member
ג'קי ונופר vs פרננדז ונבחרת ישראל

ראשית כל,אני צופה אדוק של התוכנית האח הגדול(אפילו שקלתי ללכת לאודישנים של זה) ולא פיספסתי אף פרק לא מהעונה הזו וצפיתי ברוב פרקי העונות הקודמות.אני רואה את זה אבל לא כמו המכורים כל שנייה על ערוץ 20 ולא כמו אלה שמעדכנים שג'קי הפליץ,נופר מרחה לק וליהיא דיברה על זה שבא לה לשחות עם דולפינים ולא כמו אלה שמפוצצים את פורום האח הגדול בהודעות חסרות תוכן ורבים שם כמו ילדים בגן רבקה....... ביום שבת אני אצפה במשחק הנבחרת עד המחצית ובמחצית השנייה אצפה בגמר וכן אני מודה הנבחרת לא מעניינת אותי ואפילו אם היינו משחקים נגד ברזיל או ארגנטינה הייתי מעדיף לצפות באח הגדול ולא חשוב אם זה היה גמר או תוכנית רגילה.נכנסתי לכמה אתרי ספורט לראות מה הדעות של חובבי הכדורגל והאח הגדול כמוני והרבה כתבו שהם מתכוונים לראות את האח הגדול . מה שהפתיע אותי היה ששחקני הנבחרת התייחסו לזה.ביברס נאתכו אמר בידיעות שמי שרוצה לצפות בגמר שיקליט את התוכנית ויצפה בנבחרת והיום דודו אוואט שיחרר הצהרה-''הנבחרת חשובה יותר מהאח הגדול''.בעיקרון,אני מסכים עם דודו.אבל כפי איך שהנבחרת שלנו נראית מאז שהגיע הליצן פרננדז יש הרבה דברים יותר חשובים מהנבחרת.עוד יומיים למשחק ואין אווירה בכלל של משחק חשוב.אני זוכר ת'אווירה שהייתה כאן לפני המשחקים נגד קפריסין,אירלנד,שוויץ,צרפת וקרואטיה.כולם דיברו,ברחובות הייתה אווירה של יש משחק קריטי וחשוב.והיום?? אף אחד לא מתענין במשחק ואני אומר שלפי דעתי גם אם לא היה האח הגדול מול הנבחרת,עדיין,הנבחרת פשוט משעממת.מה גם שהתוצאה הולכת להיות די צפויה-תיקו.ובהאח הגדול הכל לא צפוי. אני בעד נופר ואני מאוד אשמח לדאבל-נופר זוכה והנבחרת מנצחת בשבת.אבל הסיכויים שנופר תנצח יותר גבוהים בעיניי מהסיכויים של הנבחרת..... בהצלחה לנופר!!!!!!!!!!!!! וגם לנבחרת.....
 

אזרח111

New member
אפילו את בלומפילד הם לא יכולים למלא!!!

זה אומר הכל. השלב הבא זה לעבור לאיצטדיון בראשון לציון בעל 5,000 מקומות הישיבה, שם משחקת הנבחרת הצעירה (אם אני לא טועה)
 

רז 1978

New member
אני מאלו שלא אוהבים תוכניות ריאליטי

לא אוהב כוכב נולד, לא האח הגדול ולא הישרדות. תוכנית הריאליטי היחידה עד היום שאהבתי אותה הייתה תוכנית שאני לא יודע אם הרבה זוכרים אותה, קראו לה החפרפרת והיא שודרה לפני 10 שנים בחורף 2001 בערוץ 2 לי לא תהייה הרבה התלבטות במוצא"ש אני אצפה בנבחרת למרות שהיא איבדה לדעתי סכיויי ריאלי להעפיל ליורו.
 

רז 1978

New member
באמת שלא יודע למה

אבל התוכנית הזאת מאד עניינה אותי אולי בעיקר בגלל הרצון לדעת מי החפרפרפת אני חשבתי שסיגי החפרפרפת
 

רז 1978

New member
שיט שיט איך שכחתי את המירוץ למיליון???

אם כבר ריאליטי אז זאת הריאליטי שאהבתי באמת. (יותר מהחפרפרת) ושוב לא מובן לי איך שכחתי ממנה
 
פעם היתה אווירה של משחק קריטי וחשוב...

כי משחקים קודמים היו קריטיים וחשובים. אחרי שני הפסדים, הנבחרת הנוכחית צריכה לעשות משהו מיוחד כדי לחזור לתמונת ההעפלה ועד אז, היא לא באמת תעניין אנשים, כי הרוב הפכו עם השנים לאוהדי הצלחות. ככה זה במדינה שתמיד סבורה שהנציגות/נציגים שלה צריכים לעשות יותר ממה שהם באמת שווים.
 

Puskas

New member
עוד יש לך ביקורת על הקהל??

לא מספיק שאנשים סבלו שנים מנבחרת של עגלות שלא מנצלים חצי מהכישרון שלהם? לא מספיק שאנשים סבלו ממאמנים הזויים שמגיעים לנבחרת ומעלים הרכבים מוזרים עם שחקנים שלא בעמדות שלהם או סתם לא ברמה של נבחרת? לא מספיק שהקהל סבל שנים של צפיה במשחקים באיצטדיון ר"ג המביך והמיושן? חלאס כבר..ישראל נבחרת גרועה,המאמנים שלה גרועים וכל הניהול סביבה הוא עלוב.. עובדה שאצל בית"ר,הפועל,חיפה ועוד קבוצות גם כשלא הלך והיו שנים רעות מאוד,עדיין הקהל בא ודחף.. בנבחרת אף אחד לא מאמין גם בגלל הסיבות שציינתי למעלה וגם כי הנבחרת הזו פשוט משחקת אנטי כדורגל משעמם,אפור ומיושן להחריד.. זה ממש סבל לראות אותם! בשנים האחרונות ראיתי כמה משחקים שלהם (כשיש משהו אחר לעשות אז כמובן שאני לא אראה) ובחלקם נרדמתי באמצע.. תחשוב לבד מה זה אומר..
 
איצטדיון רמת גן הוא חרפה

נבחרת ישראל היא עוד עוד יישות בינונית בעולם הכדורגל. זה שמטפחים פה ציפיות ומנפחים כל כישרון שנראה טוב בליגת העל לרמות בלתי הגיוניות (ואז מפילים הכל על המאמנים, הטובים בכדורגל הישראלי, דמויות ראויות ומנוסות מחו"ל והכל), וקמפיין אחרי קמפיין דבר לא משתנה - מעניין למה - זה משהו אחר... יכול להיות שהררי הציפיות הם שגורמים לירידה בכמויות הקהל (בניגוד למועדונים שציינת שנכנסו לעונה כשהם מצפים להרבה פחות, כי הם ריאליים יותר בנוגע לחומר השחקנים) וזהו הפן ההגיוני בדבר. ועדיין, הבעיה היא של מי שמצפה ליותר מדי.
 

Puskas

New member
אובר ציפיות זה רע

אבל גם אנדר.. אתה ממעיט מדי לדעתי בערך הנבחרת.. לא אומר שבניון זה קאקה או שקיינן זה ג'ון טרי.. אבל רבאק אתה באמת חושב שישראל פחות טובה מיוון הנוכחית או מגיאורגיה? הרי עם כל הכבוד עדיין יש לנו כישרון מסוים בנבחרת.. לטביה עם פחות מזה עלתה ליורו,סנגל עם בערך משהו כזה הגיע לשמינית גמר מונדיאל וקוריאה עם טיפה יותר ועם שופטים הגיע לחצי גמר מונדיאל.. ישראל בהחלט מסוגלת לעלות פעם בעשור וחצי לאיזה טורניר גדול..זה לא מוגזם לדרוש את זה, וכן אם הקהל רואה שכבר 41 שנים אין טורניר גדול ושכנראה שגם עוד 40 שנה לא יהיה אז הוא לא רוצה לבוא לראות משחקים.. אתה חושב שאוהדי סן מרינו או ליכטנשטיין באים לכל משחק בכמויות? קהל כמו שחקנים שואף להצלחות בסופו של דבר,ואם נבחרת או קבוצה הם חסרי השגיות בצורה מוחלטת אז למה לקהל לבוא? בשביל לראות עוד תיקו מאכזב? עוד משחק משעמם של 560 מסירות באמצע ו-2 בעיטות לשער? בסופו של דבר ואחרי כל הדיבורים על קהל אמיתי וקהל הצלחות,אני חושב שבמיוחד בישראל יש לאנשים מספיק באסה מסביב.. שגרה מדכאת וחיים קשים,אז כדורגל הוא בסיכומו של עניין בידור,ואתה בא לראות כדורגל בשביל לשכוח לשעתיים מהחיים פה, אז אם ישראל משחקת כל כך רע,משעמם,אפור ומאכזב אז בשביל מה לבוא? אני מגיע בשביל לברוח מהמציאות לשעתיים ולא בשביל להרגיש אותה גם על הדשא..
 
קוריאה עם טיפה יותר? קוריאה עם הרבה יותר

ומעבר להכל, קוריאה עם מאמן ענק, שריכזה את כל כולה באותו מונדיאל על חשבון הליגה. אי אפשר להשוות את זה לישראל. ועם כל הכבוד לסנגל או ללטביה, ההישגים שלהן היו בלתי צפויים וחד פעמיים. אי אפשר לצפות דברים כאלה, מדי פעם איזו נבחרת מבליחה, עושה משהו יפה ואז נעלמת. רוב הנבחרות לא זוכות אפילו לכך. ישראל ביניהן. אולי זה יקרה בעוד חמש שנים, ואז גם לה, כמו לסנגל וללטביה, יהיה את ה"פעם ב-30 שנה" הזה. מה שקוריאה עשתה מאז 2002 מראה שהיא קצת יותר מנבחרת של פעם ב... יש לישראל כישרון מסוים. גם ליוון ולגיאורגיה יש, רק שאת השחקנים שלהן אנחנו לא מכירים כמו שביוון או בגיאורגיה לא שמעו ולא מתלהבים מאלמוג כהן או מביברס נאתכו. האם היא נופלת מהן? אולי לא, וישראל לא הפסידה בגאורגיה. האם היא עולה עליהן? אולי כן, אולי לא. לפי התוצאות כרגע, כנראה שלא. נבחרת ישראל משחקת כדי להוציא את המיטב ממה שיש לה ולהגיע הכי רחוק. אפשר בהחלט לטעון אם צריך לעשות את זה דרך כדורגל אטרקטיבי או זהיר יותר, אבל בסופו של דבר העובדה שאנשים רוצים לברוח מהמציאות לשעתיים כי ישראל היא מדינה לא קלה לתושביה לא צריכה לעניין את המאמן.
 

Ron 22

New member
הבעיה היא...

שכשרואים משחקים של הנבחרת (במיוחד ה2 האחרונים) הנבחרת הייתה כל כך גרועה שהייתה תחושה שאם זאת הייתה הפועל ר"ג שעולה לשחק היה לה סיכוי יותר טוב לנצח. פס, בעיטה מדויקת, עצירת כדור... שום דבר הם לא יכולים לעשות. הפועל ת"א או מכבי חיפה היו לוקחות 6 נק' מ2 המשחקים האחרונים, כמעט בוודאות.
 

אזרח111

New member
טוב, זו לא דוגמא

אתה נותן בתור דוגמא נבחרת שהיא בקושי מקצוענית בכלל. שאני אומר דרג חלש אני לא מדבר על סן-מרינו, לוקסמבורג, או על איזה אי זערורי בעל אוכלוסייה של 500 תושבים באוקייאנוס השקט. שאני אומר דרג חלש אני מדבר על נבחרות כמו לטביה, אסטוניה, מולדובה וכדומה. כל הנבחרות שאין כלום להגיד עליהן, אז פרננדז אוהב להגיד: "נבחרת מאוד ממושמעת" בגלל שהבלמים נשארים בהגנה
 

Ron 22

New member
אני דווקא אצפה בנבחרת.

פשוט כי העונה הנוכחית של האח הגדול לא מעניינת אותי. בעונה הקודמת הייתי פשוט מכור (אלין
), וגם אם היה גמר המונדיאל בין ברזיל לישראל יכול להיות שהייתי מעדיף לראות את גמר האח הגדול. אגב, אני דווקא חושב שישראל יכולה לנצח את 2 המשחקים, למרות שזה בעיה כשהשחקן היחיד ששווה משהו פצוע.
 

Saladin

New member
אני חושב שהשחקנים שהגיבו הם ליצנים.

במקום להגיד לנו שהנבחרת יותר חשובה, שיוכיחו על המגרש ששווה לצפות בהם אפילו לעומת הפח הגדול.
 
באח הגדול אני בטוח לא אצפה...

אם כבר תת רמה אז עדיף תת רמה של ספורט ולא של אוננות . יצא לי היום לראות ב5 פלוס לייב קטע ממשחק של נבחרת ישראל נגד טורקיה בעידן שלמה שרף ( אם אני לא טועה ניצחנו 2-1) צר לי לומר אבל מאז הנבחרת רק הלכה אחורה ולא התקדמה, איזה יופי של מהלכי כדורגל קבוצתיים, איזו לחימה, כמה אמונה היתה בשחקנים אז וכמה חוסר פחד לבצע ולשחק כדורגל פשוט ומהנה. איכס על הנבחרא של היום.
 
למעלה