סופ"ש של כדורגל אירופאי

אההההההההה סקוואה סקוואה!../images/Emo65.gif

גיא לוי מפרשן את הליגה הספרדית, סוף סוף פרשן איכותי. עכשיו אולי יהיו רוטציות ושגיא יגיע גם לליגה האיטלקית (אחרי הכל היא המועדפת מבחינתו), כל אחד מהם יתקבל בברכה, רק שאוחנה ילך קצת.
 

borat1

New member
הלוואי שיפול סקאד על הרנצו ברברה..../images/Emo46.gif

 
דקה 27:תיקו 1 בין פיורנטינה ורומא

בארטמיו פרנקי, אדריאן מוטו שעדיין חי העלה את הויולה ליתרון וטוטי השווה בפנדל. המשחקים האלה באחת בצהריים הם אמנם דבר מטומטם באופן כללי, אבל עדיין יש בהם קסם מסוים.
 
שבוע הבא הדרבי של מילאנו,ואם אינטר מנצחת...

היא תעלה למקום הראשון על חשבון מילאן! לא יאמן,היה כבר איזה 13 הפרש בינייהן. אגב,המחזור הבא הולך להיות מטורף באיטליה. 6 מ7 הראשונות בליגה נפשות בינייהן. בנוסף לדרבי של מילאן יש דרבי המפתיעות של העונה,נאפולי נגד לאציו,בקרב ישיר על כרטיס לאלופות(למרות שאם נאפולי מנצחת,ומילאן לא,נאפולי חזק גם בתמונת האליפות) ודרבי הגדולות המאכזבות,רומא נגד יובנטוס. באחת ההזדמנויות האחרונות של יובנטוס להלחם על כרטיס לאלופות,למרות שאפילו אירופה התרחקה ממנה. קבוצת הצמרת היחידה שתשחק נגד קבוצת תחתית זאת אודינזה שתסע ללצ'ה,ובמידה ותנצח,היא בכל מקרה תרוויח המון,לא משנה מה יהיו התוצאות במפגשים החמים.
 

אזרח111

New member
מילאן ממש לא קבוצה מי יודע מה...

באנגליה היא הייתה נלחמת על המקום הרביעי-חמישי
 

RKL8

New member
../images/Emo45.gif

מתרגשים פה מבדיחות כמו נאפולי ופלרמו כאילו אנחנו בפורום איטלקי
 

RKL8

New member
אולד פירם בהאמפדן פארק

ריינג'רס זכתה בגביע הליגה בפעם ה-27 לעומת 14 זכיות של הקתולים לאחר שגברה בהארכה 1-2 על בירם כיאל וחבורתו מה שמהווה בעיקר הקלה לאור העובדה שסלטיק איבדה סיכוי לטרבל לאחר עשור תמים מיותר לציין שהאוירה היתה מחשמלת בעיקר משום שהיה מגרש נייטרלי מצד ימין למצלמה תומכי הטרור האירים וסוגדי האפיפיור ומנגד נאמני הכתר המלוכנים פשוט מדהים שעברה כבר יותר מיממה והפורום עדיין דומם לנוכח המפגש הטעון ביותר בתבל(כן,יותר מהקלאסיקו) טייק 6 ה-7 ייערך באייברוקס לאחר הפיצול ועשוי להוות משקל בשובר השויון לאחר שכל קבוצה תזכה בגביע(לא בונה על אברדין במצבה)
 

Puskas

New member
בשיא הרצינות..

למי אכפת? הדרבי של חיפה היה יותר מעניין מהמשחק בין ה"טרוריסטים" לבין "הנאמנים" אם בירם לא היה שם אז לא הייתי יודע מי האלופה ומה הצבעים של ריינג'רס וסלטיק.. יאללה שבירם לפחות יקח אליפות.
 

RKL8

New member
נראה שאתה עיוור צבעים

זה למה בחרת קבוצה בשחור/לבן
 

RKL8

New member
ברצינות

נראה לך שלצ'ה-פלרמו עם 500 צופים יותר מעניין מאולד פירם?
 

tanj

New member
אולד פירם מעניין יותר בגלל מה שמסביב

ופחות ממה שרואים על הדשא- שרוב הזמן ממזכיר כדורגל בריטי של שנות ה 80 רק במקום חוליגנים יש את הלאומנות הפסיכית של גלאזגו.
 

RKL8

New member
אתה מדבר כאילו אצלנו אין פוליטיקה בכדורגל

אבל בוודאי שיותר מעניין לראות משחק עם אוירה מטורפת מלראות משחק באוירה של בית קברות כמו באיטליה מה גם שהרמה בטח עדיפה על פארמה-לצ'ה
 

RKL8

New member
לאו דווקא הקבוצות שהזכרתי

אבל איך אפשר לקרוא לעצמך אוהד כדורגל ולא לדעת על האולד פירם כלום?
 

Puskas

New member
כי למי אכפת?

סלטיק וריינג'רס הן 2 הקבוצות הכי גדולות של סוקטלנד בהיסטוריה והן 2 הקבוצות הבריטיות הכי גדולות מחוץ לפריימר ליג.. בלה בלה בלה..את זה כל ילד יודע.. יש ביניהם יריבות היסטורית של קטולים ופרוטסטנטים,גם זה ידוע.. הליגה שלהם לא רלוונטית,ההישגים שלהם בזירה המקומית לא מעניינים אף אחד מאחר והליגה הזו היא שניהם ועוד כמה חיקויים זולים של קבוצות כדורגל וזה הכל.. כמובן שלגבי הצבעים צחקתי ואני יודע מה הצבעים ואפילו זוכר שלארסון שיחק בסלטיק ושרונלד דה בור שיחק בריינג'רס.. מבחינתי לא צריך יותר ידע מזה על הדרבי של גלאזגו.. ליגה לא רלוונטית,2 קבוצות בינוניות במושגים של טופ אירופה וזה הכל.. כיף להם שיש להם יריבות כזו כי לפחות לקהל המקומי יש מה לראות בליגה שכולה בדיחה.. אבל שם זה נגמר..מחוץ לסוקטלנד,אף אחד לא באמת מייחס חשיבות גבוהה למשחק הזה.. אנשים בכל חור יעדיפו משחק צמרת בספרד,איטליה,אנגליה,גרמניה או צרפת מאשר הדרבי הזה.. ובוא נודה באמת..תצחק על לצ'ה ופאלרמו עד מחר,אבל באיטליה לפחות יש יותר מ-2 קבוצות עם היסטוריה גדולה שמעוררות עניין בעולם הכדורגל.. כנ"ל בספרד על אף השנים האחרונות והלא שיוויוניות שם וכמובן שכנ"ל בצרפת,גרמניה ואנגליה.. אז אפשר להתבדח עד מחר,אבל מלבד ה-10 מפגשים השנתיים בין סלטיק לריינג'רס,אין כלום בסקוטלנד.. וכשליגה שלמה חיה על משחק אחד בלבד ועל 2 קבוצות,אז באופן טבעי לא תהיה התעניינות אמתית סביבה.. אגב..אני די בטוח שפאלרמו היתה נאבקת על האליפות בליגה הסקוטית וכנ"ל אודינזה,לאציו ונאפולי.. אל תעריך יתר על המידה את סלטיק וריינג'רס..הן בשורה התחתונה קבוצות בינוניות למדי שנהנות מליגה פאדיחה שמבליטה את היתרון המדומה שלהן.. שים את שניהן באנגליה ויהיה להן מזל לסיים מקומות 7-8... בספרד ואיטליה גם כן מקומות 5-8... בגרמניה אולי 3-5 וכנ"ל בצרפת.. קבוצות בינוניות שמשקיעות ים כסף רק בשביל לנצח אחת את השנייה..שום דבר ושום אתגר מעבר לזה.
 

RKL8

New member
ואני משוכנע שאם הן היו לאחר עשור ב-EPL

הן היו בטופ 4 או קרוב לזה רבאק אם ספרס מסוגלת למה לא אולד פירם? וזה ממש ממש לא נכון שאין עניין מחוץ לבריטניה במדינות כמו גרמניה הולנד סרביה וקרואטיה יש הרבה יותר עניין באולד פירם ממה שיובה-מילן למשל אני לא מכיר אפילו שחקן אחד שמשחק בברשיה או פארמה וזה לא מעניין אפחד דווקא בגלל שהן משחקות בליגה חלשה היריבות בינן הפכה לשם דבר ויש להן מיליוני אוהדים בעולם ואם הליגה שלהן לא רלוונטית אז שלנו בטח לא
 
למעלה