הגרלת רבעי הגמר של ליגת האלופות

../images/Emo103.gif../images/Emo106.gifהגרלת רבעי הגמר של ליגת האלופות

האמת שזאת הגרלת רבעי וחצאי הגמר של ליגת האלופות(פשוט לא היה לי מקום לשים את זה בכותרת,וגם לא רציתי לבלבל) אם כן,מחר(שישי) בשעה 13:00 בעיר ניון שבשוויץ(שידור ישיר בספורט 5) תערך ההגרלה האחרונה המשמעותית לשנת 2011,הגרלת רבעי וחצאי גמר ליגת האלופות. 8 הקבוצות הבאות: ברצלונה ריאל מדריד אינטר מילאנו מנצ'סטר יונייטד צ'לסי טוטנהאם שאלקה שחטיור דונייצק יוגרלו ל4 משחקי רבע הגמר,ולאחר מכן תערך הגרלה שתקבע אילו שני מפגשים יהיו בכל חצי של ההגרלה,כך שנוכל לדעת אילו קבוצות עשויות להפגש בחצי,ואילו קבוצות לא יפגשו עד הגמר... תזכורת: בניגוד להגרלות בשלב הבתים ובשלב שמינית הגמר,בהגרלה הזאת אין שום הגבלות,כולן יכולות להפגש עם כולן,בלי קשר למיקום ממנו הם עלו מהבית,לדירוג שלהן באירופה,ולעובדה שהן באות מאותה מדינה. וכן,יש סיכוי מסוים(לא גבוה) שנראה את הסופר קלאסיקו כבר ברבע הגמר... מה שבטוח,יהיה מעניין
 

itzikon5352106

New member
אם בארסה וריאל יפגשו

נזכה לראות ארבעה משחקי סופר קלאסיקו בשבועיים!!!! 2 באלופות,אחד בליגה ואחד בגמר הגביע הספרדי
 

afc2

New member
במידה וטוטנהאם/שחטאר לא יפריעו...

במידה וטוטנהאם את שחטאר לא ירצו לעשות יותר מידי בעיות... 17/04/11: ריאל מדריד - ברצלונה (משחק ליגה, ברנבאו) 20/04/11: ברצלונה - ריאל מדריד (גמר הגביע, מסטאייה) 27/04/11: ריאל מדריד - ברצלונה (חצי גמר האלופות, ברנבאו) 03/05/11: ברצלונה - ריאל מדריד (חצי גמר האלופות, ברנבאו)
 

Saladin

New member
מה שאומר: כדאי לאכול הרבה בפסח (17-18/04)

כדי שיישאר עלינו קצת יותר מעור ועצמות אחרי שנמלא את דליי ההקאה
 

ronko

New member
תוצאות ההגרלה

1. ריאל מדריד - טוטנהאם 2. צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 3. ברצלונה - שחטאר דונייצק 4. אינטר - שאלקה חצי גמר: אינטר/שאלקה - צ'לסי/מנצ'סטר חצי גמר: ריאל/טוטנהאם - ברסה/שחטאר אם אתם שואלים אותי, הגרלה...... בסדר. נראה לי שכולם מקווים שריאל וברסה יעברו וחצי הגמר יהיה משחק הגמר... לא? רונקו
 

RKL8

New member
ברסה רצו לקבל את אינטר כדי לנקום

עכשיו זה יוכל לקרות רק בגמר
 

ל נ ו ן

New member
יאללה שחטאר!!!

זו ההזדמנות להשתדרג ולהיות אחת מהגדולות באמת
 

Saladin

New member
בגלל שזה יהיה בחצי הגמר, לעולם לא נדע אם זה

"הגמר". בהנחה שזה אכן יהיה בחצי הגמר (ואגב, שתי הספרדיות קיבלו יריבות יחסית פחות מאיימות, על הנייר כמובן). באופן אישי אני שמח שלא יהיה דרבי (שתי קבוצות מאותה מדינה) בגמר, אני תמיד לא אוהב את זה (אולד פאשיינד). מה שבולט בעיניי השנה הוא שיש שתי קבוצות אוקראיניות ברבעי הגמר של המפעלים, ו-3 פורטוגזיות ברבע גמר הליגה האירופית. האנגליות שיקמו את המוניטין שלהן אחרי העונה שעברה ויש להן 3 נציגות ברבע +ארסנל שהודחה מול בארסה קוטלת האנגליות (וכל דבר שזז). ובקשר לשורה האחרונה אני תמיד בעד הפתעות. יהיה מבאס להיפרד משחטייאר חח...
 

Puskas

New member
מסמפט את טוטנאהם

אבל רוצה קלאסיקו בחצי, אז אני רוצה את הבלאנקוס,את היונייטד,את לוס קטלונייס ואת אינטר בחצי. משם שיהיה מה שיהיה :)
 

Ron 22

New member
לא טוב.

בגזרת הפייבוריטיות - מילאן כבר הודחה, צ'לסי קיבלה הגרלה נוראית וריאל הגרלה סבירה, אבל היא כנראה תעוף בחצי. בגזרת ה"מתי בארסה כבר תעוף" המצב רע הרבה יותר, שלושת הקבוצות שיכולות להדיח אותה (אינטר, צ'לסי, יונייטד) - יכולות לפגוש אותה רק בגמר.
 

Xavies6

New member
למה אתה כ"כ רוצה שהיא תעוף?

אני מת להבין את הדבר הזה. מאיפה כל השנאה הנוראית הזאת? למה לא להתרכז בקבוצה, בשחקני, במאמן, בדרך המשחק? למה כן להתרכז בדברים לא רלוונטיים שגורמים לך לשנוא אוטומטית בצורה כזאת עיוורת? נמאס מהילדותיות כאן.
 

Ron 22

New member
מה ילדותי פה?

לא אוהב את הקבוצה, לא אוהב את השחקנים, חושב שכוכב הקבוצה אוברייטד, לא אוהב לראות משחקים שלה ועוד זוכר את ההדחה של צ'לסי מלפני שנתיים. זכותי לאהוב קבוצות, וזכותי לא לאהוב קבוצות. השנאה שלי למנצ'סטר ואינטר גם היא ילדותית?
 

somone141

New member
לא אתפלא אם שחטאר תעיף את ברצלונה

למען האמת, אני מהמר שזה יקרה. אני מקווה למען כל חובבי הכדורגל באשר הם, בעיקר בישראל, ניפטר מהיהירות הקטאלונית, גם בספרד וגם בארץ. פורצה לוצ'סקו. ופורצה אינטר.
 

Puskas

New member
in order to b the best

you must defeat the best לייחל שברסה תעוף זה לא רציני..למרות הזכייה של אינטר אשתקד,עדיין לברסה יש את השם של הקבוצה הכי גדולה ביבשת, חובה לסמן V על ברסה בדרך לזכייה בשביל להיות הכי גדול ברמת הקונצזוס.
 
למעלה