מבזקי ספורט לתאריך ה-31/12/10

לוי: "ההפסד יביא למוכנות" ,מרוצים מהרכש

לוי: "ההפסד יביא למוכנות" ,מרוצים מהרכש

פילבסקי וסיידו ישארו רק אם חיפה לא תמצא טובים יותר. גאדיר יעדר בשני
תאריך עדכון: 31/12/10 01:32


מכבי חיפה הפסידה הערב (חמישי) 1:0 למכבי תל אביב ופספסה הזדמנות לזכות העונה בגביע הטוטו, אך עם כל הכבוד למפעל הזה ביום שני הקרוב תארח סגנית האלופה את הצהובים במסגרת ליגת העל ושם הפסד כבר לא יתקבל באדישות. אנדריי פילאבסקי וסיידו יא יא ערכו בכורה במדים הירוקים, ובצוות המקצועי היו מרוצים מהופעתם. למרות זאת, השניים יישארו רק אם חיפה לא תמצא שחקנים טובים יותר.
"לא היתה אווירה, אבל זה לא תירוץ", אמר אלישע לוי. בחצי ראשון נראינו טוב. שלטנו במרכז השדה למרות שלא היו הרבה הזדמנויות. בחצי השני שיחקנו לא טוב בהרבה דקות, מכבי רכבה על השער שלנו. בהארכה לא הייתי מרוצה. אני מניח שהמשחק הזה יכניס אותנו למוכנות גבוהה ואני מקווה שניראה יותר טוב ביום שני".
"לא נעים להפסיד. אני חושב שהיה משחק שווה כוחות, גם אנחנו הגענו להזדמנויות אבל לא השכלנו לכבוש", הוסיף השוער אמיר אדרי. "לא שיחקנו עם ההרכב הראשון שלנו, אבל אני בטוח שלמשחק מולם בליגה נגיע אחרת לגמרי. יש ביש מזל של פציעות בקבוצה, מקווה שכולם יחזרו מהר. אני מאחל לדוידוביץ´ הצלחה ביום שני, אני מאוד אוהב אותו ומעריך אותו. היום לא היתה אווירה, אף אחד לא נתן לנו גב. בשני יהיה אחרת לגמרי".
גוסטבו בוקולי, שנפגע בגבו במהלך המשחק, יהיה כשיר למפגש עם הצהובים ביום שני. שלומי אזולאי יחזור לסגל בליגה אחרי תקופה ארוכה. מוחמד גאדיר ייעדר.

לכתבות נוספות >
 
לוזון: הקיזוז מותח אך לא חושב שימשך

לוזון: הקיזוז מותח אך לא חושב שימשך

יו"ר ההתאחדות סיכום שנה, והיה לו מה לומר על טביב-הראל וגם קטאר
תאריך עדכון: 31/12/10 12:13


אבי לוזון עבד קשה ב-2010, את זה אי אפשר לקחת ממנו, ואם יש משהו שיזכרו לו במיוחד מהשנה החולפת היא יישום שיטת הקיזוז, שקיבלה לא מעט ביקורת אבל גם סידרה לנו סיומת דרמטית במיוחד לליגת העל. הפועל ת"א אלופה, מכבי חיפה בוכה, והכל בדקה ה-92.
"שיטת הקיזוז הביאה מתח ועניין לכדורגל הישראלי", אמר יו"ר ההתאחדות באולפן המיוחד לסיכום השנה, "אם בכדורגל מקזזים 50 אחוז, אז בכדורסל מקזזים לך 110 אחוז כי במשחק אחד נקבעת האלופה. הפועל ירושלים יכולה להפסיד 10 משחקים, מכבי יכולה לא להפסיד משחק אחד ובסוף ירושלים יכולה לזכות באליפות".
"יש 16 קבוצות בליגת העל ו-16 קבוצות בליגה הלאומית. יבואו 8 קבוצות ויתנגדו, אז לא יהיה קיזוז. יש לי השפעה בהתאחדות, אבל אני לא עושה מה שאני רוצה", הוסיף לוזון, "אני לא חושב שהקיזוז יימשך בעתיד. בשורה התחתונה, חיפה לא זכתה באליפות כי היא לא ניצחה את בני יהודה".
מה עוד קרה השנה? "הוצאנו את המשטרה מהמגרשים והאוהדים ניצלו את זה לרעה", אמר היו"ר, "נבחרת ישראל מאכזבת בתוצאות שלה. אני שלם עם הבחירה שעשיתי, פרננדס מראה מקצוענות ודרך. בסוף כולם נבחנים במבחן התוצאה ורק בזה אני לא מרוצה. בסוף הקמפיין נחליט על עתידו. עמדתי בכל היעדים שלי מאז שנכנסתי לתפקיד בהתאחדות".
כשנשאל לגבי הבחירות של פיפ"א בנוגע למארחות המונדיאל, אמר לוזון בחיוך: "אם קטאר יכולה לארח את המונדיאל, אז גם אנחנו יכולים". ומה עם סכסוך השנה? "הסכסוך בין הראל לטביב לא בריא. אפשר לסיים את כל זה ב-4 דקות. פוגע בקבוצה? זו המצאה של התקשורת. השחקנים מקבלים את המשכורת שלהם".

לכתבות נוספות >
 
שרן ייני: "ניצחנו עבור אבי כהן"

שרן ייני: "ניצחנו עבור אבי כהן"

קשר הצהובים הקדיש את ה-0:1 על חיפה לכדורגלן העבר שהלך לעולמו
תאריך עדכון: 31/12/10 09:05


מכבי תל אביב העפילה הערב (חמישי) לחצי הגמר גביע הטוטו אחרי שגברה 0:1 על מכבי חיפה בבלומפילד ריק מקהל, וכל זה ארבעה ימים בלבד לפני המפגש ביניהן בליגת העל. רוברטו קולאוטי כבש 4 דקות בתוך ההארכה ושבר בצורת של יותר מחודשיים. בשלב הבא יפגשו הצהובים את מכבי פתח תקווה. "שמח שניצחנו בשביל אבי כהן ובשביל המשפחה, זה המעט שיכולנו לעשות", אמר שרן ייני. "היינו בטקס באיצטדיון רמת גן והיה מאוד מצמרר. יש בזה סמליות בזה שניצחנו".

"היה מאוד חשוב לנצח. חצי גמר, המועדון מקבל כסף וניצחון על מכבי חיפה הוא תמיד יוקרתי", הוסיף ייני. "אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח ומקווה שננצח גם את המשחק הבא. כיף שיש הרבה משחקים כאלה, בשביל זה אנחנו משחקים. הצוות המקצועי יחליט מי ישחק ועל מי יש יותר מדי עומס. אם נשחק ככה, ננצח גם את המשחק ביום שני. אני לא חושב שלמכבי יש בעיה בהבקעת שערים. יש לנו הרבה נקודות ואנחנו מגיעים למצבים אז סימן שמשהו כן בסדר".
"חבל שלא הבקענו קודם לכן כי היו לנו הרבה הזדמנויות אבל היום לפחות לא שילמנו על זה", הוסיף יוסי מזרחי, "לא היה לנו טמפו, שיחקנו מעט בהליכה. בשבוע הבא זה יהיה יותר אגרסיבי, זה בטוח. אני שמח שרוברטו הבקיע ואני בטוח שעם הזמן הוא יצליח לכבוש יותר".
האריס מדוניאנין לא נכלל בסגל מכבי הערב, כאשר במועדון טוענים שהוא לא מתאמץ באימונים. הבוסני קיבל עונש חינוכי כשבתום המשחק הוא נשלח להתאמן לבדו. למרות החיכוכים הרבים עם מדוניאנין, גורמים בקבוצה אמרו: "הוא לא הולך בינואר לשום מקום. אין הרבה קבוצות שיתנו לו את התנאים שאנחנו נותנים לו, וזה לא שיש קופצים רבים מדי על המציאה".

לכתבות נוספות >
 
רוברטו אז'אלה הודיע: אני פורש

רוברטו אז´אלה הודיע: אני פורש

בלם ראסינג ונבחרת ארגנטינה בן ה-37 הופיע 115 פעמים בנבחרת


יומה האחרון של שנת 2010 הוא גם יומו האחרון של רוברטו אז´אלה כשחקן כדורגל. הבלם בן ה-37, אקס מילאן ו-ולנסיה, הודיע על פרישה לאחר שקבוצתו הנוכחית, ראסינג הארגנטינית, החליטה שלא להאריך את חוזהו.
אז´אלה לבש את מדי נבחרת ארגנטינה ב-115 משחקים בהם הבקיע 7 שערים. השחקן, שנבחר במהלך שבע העונות בהן שיחק בולנסיה לשחקן ההגנה הטוב בהסטוריית המועדון, הופיע בנוסף בריבר פלייט, נאפולי, מילאן, ויאריאל וסראגוסה.
אז´אלה פורש כשהוא מחזיק במספר שיאים בנבחרת הלאומית: הבלם ענד את סרט קפטן ארגנטינה ב-63 משחקים, יותר מכל שחקן אחר בהסטוריה, ואף שיחק עימה בשלושה גביעי עולם.
המעמד הגדול ביותר אליו הגיע אז´אלה בקריירה הוא הופעה בגמר ליגת האלופות עם ולנסיה, שם נוצחה הקבוצה ב-2001 על ידי באיירן מינכן בפנדלים. בתום עונת 2000-2001 נבחר אז´אלה למגן השנה בליגת האלופות.
בנוסף זכה במדליה אולימפית בטורניר ב-2004, זכה עם מילאן באליפות איטליה, וכמו כן באליפות ארגנטינה עם ריבר פלייט. בולנסיה זכה אז´אלה בשתי אליפויות ה"לה ליגה", בגביע אופ"א ובסופרקאפ.

לכתבות נוספות >
 
גוטמן: "שנת שיא בקריירה"

גוטמן: "שנת שיא בקריירה"

מאמן הפועל סיכם שנה: אם לא היו אומרים בהתחלה, הקיזוז היה שערוריית השנה
תאריך עדכון: 31/12/10 12:10


בשבת הקרובה תיכנס לתוקף שנת 2011. בערוץ הספורט סיכמו את השנה החולפת, ואיזו שנה זו היתה. עבור הפועל תל אביב, למשל, זו היתה שנה חלומית, שנה שלא תישכח לעולם. זה התחיל עם זכיה בגביע המדינה, נמשך עם אליפות דרמטית בדקה ה-92 והסתיים עם עליה היסטורית לשלב הבתים בליגת האלופות.
מאמן האדומים, אלי גוטמן, הגיע לאולפן המיוחד של ערוץ הספורט, דיבר על השנה שהיתה והתייחס גם ל"שערוריית השנה" - שיטת הקיזוז, כמובן.
שיטת הקיזוז בליגת העל נבחרה ל"שערוריית השנה" על ידי האנשים בבית, וגוטמן, שנהנה מהשיטה הזו בעונה שעברה, היה מאוד פוליטיקלי קורקט: "אם לא היו אומרים את זה בתחילת הדרך אז הייתי אומר שזו שערורייה גדולה. בוא נראה לאן היא תוביל השנה".
עוד קודם, מאמן הפועל תל אביב דיבר על השנה המדהימה שעברה עליו: "זו שנת השיא בקריירה שלי, בלי שום ספק. כל מאמן כדורגל מתחיל חולם ושואף להגיע להישגים האלה".

לכתבות נוספות >
 
לוי: "הפסדנו בראשון, בואו ננצח את השני"

לוי: "הפסדנו בראשון, בואו ננצח את השני"

בחיפה מחכים בקוצר רוח למפגש עם מכבי תל אביב בליגה
תאריך עדכון: 31/12/10 14:04


אחרי ההפסד אמש למכבי תל אביב בגביע הטוטו, במכבי חיפה כבר לא יכולים לחכות למשחק עם הצהובים ביום שני בקרית אליעזר, הפעם במסגרת ליגת העל. "פתחנו את המשחק טוב מאוד, אבל ככל שהמשיך הלכנו ושיחקנו פחות טוב. הפסדנו את המשחק הראשון בסדרה, בואו ננצח את השני", כך אמר היום (שישי) אלישע לוי לשחקניו.
  • בחו"ל? צפו בליגת העל ב-sport5israel
שחקן בקבוצה הוסיף ואמר לאתר ערוץ הספורט: "יום שני זו אופרה אחרת לגמרי. קשה לשחק ללא קהל, אין לזה ערך ספורטיבי. צריך לשכוח ממהפסד כמה שיותר מהר".
בפן המקצועי, ניר דוידוביץ´ ויניב קטן יחזרו להרכב. השוער ערך אימון מלא והוא כשיר לחלוטין. גוסטבו בוקולי, שחטף אתמול מכה בגב והוחלף אחרי מספר דקות, צפוי להיות כשיר למרות שערך אימון ריצה בלבד.

ליאור רפאלוב ממשיך את השיקום מהניתוח שעבר ביום ראשון. בעוד יומיים אמורים להוציא לו את הסיכות ובהדרגה הוא יחל שיקום מאסיבי יותר. פיטר מסיללה יעבור ניתוח אורתוסקופיה ביום שני ומוחמד גאדיר מחכה למועד שלו לניתוח, שייקבע על ידי ד"ר משה קופלמן. הקשר סובל מבקע וככל הנראה יעבור ניתוח בתחילת השבוע הבא. השלושה כמובן ייעדרו מול מכבי.

אין עדיין התקדמות במו"מ עם ראגנר סיגורדסון האיסלנדי ועם דרווידאס סרנאס הליטאי. עדיין קיימים פערים בין השחקנים למועדון. פילאבסקי הותיר אתמול רושם טוב ואם לא יצליחו להביא את סיגורדסון ההערכה היא שפילאבסקי יצטרף בינואר.

לכתבות נוספות >
 
קלינגר לשחקנים: ניצחון בשבת יתן פוש חזק

קלינגר לשחקנים: ניצחון בשבת יתן פוש חזק

מאמן ב"ש לפני המשחק מול מכבי פ"ת בבית. אסולין יפתח כחלוץ בודד
תאריך עדכון: 31/12/10 14:20


בהפועל באר שבע היו מעדיפים להגיע למשחק בשבת מול מכבי פ"ת ללא שני ההפסדים ברציפות אותם ספגה הקבוצה עם סיום הסיבוב הראשון. בקבוצה לא מעיזים לחשוב על הפסד נוסף עם פתיחת הסיבוב השני ובכוונתם למנוע כדור שלג במיוחד שבמחזורים הקרובים הקבוצה יוצאת לסדרה קשה של משחקים מול בני יהודה, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.
קפטן הקבוצה, מאור מליקסון, שהשבוע נודע כי ימשיך בקבוצה אמר לקראת המשחק: "מכבי פתח תקווה היא קבוצה מצוינת, אנחנו מכבדים אותם, אבל גם אנחנו קבוצה טובה מאוד. המשחק אצלנו בבית והציפיות בהתאם. כול משחק בליגה הוא קשה, איפה שחשבנו שניקח נקודות הפסדנו וגם לקחנו במשחקים קשים מאוד. אנחנו לא חשובים רחוק מידי אלא רק על המשחק הקרוב".
אביתר אילוז שלא שיחק במשחק ההפסד למכבי תל אביב יחזור להרכב למרות שסבל ממתיחה בשריר בימים האחרונים. אבי יחיאל ועודד גביש ישחקו במרכז ההגנה וויליאם סוארס יוסט חזרה לקישור. המאמן ניר קלינגר בודק אופציה נוספת והיא להעביר את סוארס למרכז ההגנה ולשחק עם אביתר אילוז בקישור, כשיחיאל מגן ימני. ליאור אסולין ימשיך לתפקד כחלוץ חוד בודד במיוחד לאחר עזיבתו השבוע של ברנרדו ואסקונסלוש.
קלינגר אמר לשחקנים באסיפה המסכמת: "המשחק מחר יראה את הדרך להמשך הסיבוב. ניצחון יתן לנו פוש חזק קדימה".
ערן לוי הרכש החדש שחתם השבוע עדיין לא יכול לשחק עד פתיחת החלון ההעברות ב-11 בינואר ואת משחק הבכורה בליגה יערוך כנראה מול מכבי חיפה בעוד שבועיים.
הרכב משוער: אוהד כהן: אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דודיזאדה: ליאור ז´אן, ווילאם סוארס, ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, מאור מליקסון : ליאור אסולין.

לכתבות נוספות >
 
אתה רציני? בן שמעון: "סכנין מסוכנת בבית"

אתה רציני? בן שמעון: "סכנין מסוכנת בבית"

החבורה של דראפיץ´ עוד לא ניצחה העונה. את מאמן ק"ש זה לא מרשים
תאריך עדכון: 31/12/10 16:03


מעודדים מההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו לאחר הניצחון במהלך השבוע על אשדוד (1:0), תגיע קריית שמונה למשחק חוץ לא קל מול בני סכנין (שבת, 19:00, איצטדיון דוחא) שמחפשת ניצחון בכורה העונה בבית.
"הם אמנם לא במיטבם, אבל סכנין עדיין מסוכנת ובמיוחד בבית שלה", אמר בן שמעון שהוסיף והתייחס לסיום המר של הסיבוב הראשון: "חשוב לנו לחזור ולנצח בליגה אחרי שני הפסדים, ולפתוח לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון שיחזיר לנו את הביטחון לאחר שכבר ניצחנו בגביע הטוטו".
את הניצחון עליו מדבר מאמן ק"ש, הוא יצטרך להשיג עם סגל חסר מאוד. שלושת שחקני החוד שלו ייעדרו. וויאם עמאשה עדיין סוחב פציעה מאז המשחק מול מכבי תל אביב, אלרואי כהן סובל ממתיחה וברק בדש עם כאבים בשרירי הבטן.
מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא אחד משני הזרים: זוראן בלדובלייב או כאלב אקונגו שלא מרשים, לאור החמצותיו ממצבים קורצים. הנטיה היא לפתוח עם בלדובלייב, שכבש את שער הניצחון ברבע גמר גביע הטוטו השבוע. על הספסל ימתינו להזדמנות שלהם גם שלומי אביסידריס המוכשר, ותומר סויסה שמחלים מפציעה ויוכל להשתלב למספר דקות.
לאור היכולת המצוינת שהציג השבוע גיא חיימוב, בן שמעון שוקל לתת לו את אפודת השוער הראשון, לאחר שאיבד אותה שלא בגלל סיבות מקצועיות, אלא בשל ראיון שנתן בתקשורת ערב המשחק מול מכבי ת"א. ראיון אותו לא אהב בן שמעון שמאז כבר הספיק ליישר עם השוער את ההדורים באווירה חיובית וחינוכית.
הרכב משוער: גיא חיימוב; אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית; עדי אלישע, בראיין גרזיצ´יץ´, וויליאם נג´ובו, אדריאן רוצ´ט, אופיר חמו; זוראן בלדובלייב (כאלב אקונגו)
בצל הבלגאן המתמשך בין השחקנים להנהלה, בני סכנין תחל בשבת את הסיבוב השני במשחק ביתי מול קרית שמונה. סלובודאן דראפיץ´ מתכנן מהפך בהרכב, כאשר יניב לוזון, לירן כהן ומהראן אבו ריא צפויים לפתוח. פטי יא יא, שרק היום ערך אימון אחרי שבועיים, יפתח במרכז ההגנה לצד טל חן. אחמד קסום ייעדר בשל כרטיסים צהובים.
דראפיץ´ ערך אסיפת וידאו במהלכה הראה קטעים ממשחקים קודמים של ק"ש. המאמן אמר לשחקניו: "אנחנו חייבים לבוא נחושים, כולם מודעים לכך שעוד לא ניצחנו העונה בבית. אנחנו צריכים לעשות סטופ, ולשנות את המומנטום. צריך לשים עין על אלרואי כהן, הוא השחקן הכי מסוכן שלהם".

היום הגיעו חברי ההנהלה וגם היו"ר חסן אבו סאלח כדי לצפות באימון, היו"ר בחר שלא לדבר עם השחקנים. בקבוצה ינסו בשבוע הבא לחדש את הקשר עם השחקנים ושוב לבקש מהם לקצץ בשכר כדי שיוכלו להתחזק.

הרכב משוער: מאיר כהן, לוהאב כיאל, טל חן, פטי יא יא, מהראן אבו-ריא, עלא אבו סאלח, חאלד חלאיילה, לירן כהן, נסטיה צ´ה, חאמד גנאים, יניב לוזון.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/204009.jpg
לכתבות נוספות >
 
"מול נתניה הייתי רץ 200 דקות ולא 90"

"מול נתניה הייתי רץ 200 דקות ולא 90"

מלמיליאן זוכר את ה-4:1. הוסיף: "החכמה היא לשרוד את השנה הקשה הזאת"
תאריך עדכון: 01/01/11 09:39


ליאו באייה, הבלם הברזילאי בן ה-24, נחת הבוקר (שישי) בארץ והגיע לאימון בית"ר ירושלים בבית וגן. באייה לא השתתף באימון מאחר שמזוודותיו לא הגיעו יחד עימו. מי שכן התאמן עם הקבוצה לקראת משחקה מול מכבי נתניה בשבת הוא אטראק אטרקיאן הארמני. אטרקיאן תורגל באימון יחד עם המחליפים ובסיום עבד בצורה אישית עם המאמן אורי מלמיליאן.
  • בחו"ל? צפו בליגת העל ב-sport5israel
סטיבן כהן חזר להתאמן אך לא יהיה בסגל. דריו פרננדס החולה לא התאמן. מי שחזר לאימונים הוא תומר בן יוסף שיפתח בהרכב. אלי דסה שסיים טירונות תורגל בהרכב במקום ליאור ראובן המורחק ויפתח. אבי ריקן יפתח ב-11 של אורי מלמיליאן במקום אביתר ברוכיאן. בן יוסף וכריסטיאן גונזאלס יפתחו כבלמים, בעוד שמשה מישאלוב ועידן טל בקישור, כשהאחרון מחליף את קובי מויאל הפצוע.
"מה שאני רוצה לא יכול לקרות בגלל מגבלות תקציביות", התייחס מלמיליאן לחלון ההעברות הנפתח בעוד פחות משבועיים בראיון לרדיו ירושלים, "אין כסף לאגודה. לבית"ר יש שני שחקנים זולים להביא, ונראה מה נעשה. יש לבית"ר גרעון והכסף שנחסך עם העוזבים הולך לשם. ברור שאני רוצה להביא שחקנים ברמה, כאלו שבבית"ר רגילים להם אבל אין לי מה לעשות".

"אני מחפש בלם וזה לא קל", המשיך מלמיליאן, "תוך כמה ימים נחליט מה נביא. זה יכול להיות שחקן הגנה ועוד משהו. ישראלים? לא יהיו. בית"ר לא יכולה להביא יותר משני שחקנים לא יקרים".

"אני מאמן את בית"ר, והייתי רוצה לאמן בה בתקופה שהייתי יכול לאמן את מי שאני רוצה. החוכמה היא לשרוד ולעבור את השנה הקשה הזאת. ידעתי בהתחלה שהקהל פה התרגל לטוב ולרוץ בצמרת, עם שחקנים של מיליון ושני מיליון דולר, ופתאום צריך להביא שחקנים של מרכז טבלה בליגה הלאומית".
"לקראת משחק כמו נתניה לא צריך לומר כלום לשחקנים. קיבלנו שם בראש ושם החלה ההתדרדרות שלנו. אני חושב שאם הייתי שחקן והייתי עובר את מה שחטפנו שם בקופסא הייתי רץ 200 דקות ולא 90".

מלמיליאן התייחס כמובן גם לעימות בין אוהדי הקבוצה ליו"ר איציק קורנפיין: "זה לא צריך לקרות, זה לא נעים, לא מכובד ולא יפה. הקהל, יחד עם ההנהלה, צריך ללכת ביחד. לא יכול להיות שבדקה 15 הקהל יקלל ויעודד את היריבה. איציק עושה הרבה עבודה טובה למען בית"ר. אנשים לא יודעים כיצד הדברים עובדים בתוך המועדון ואני רואה את זה".

"דריו עשה כאילו הוא פצוע, הוא עשה דברים שלא קשורים לכדורגל", אמר מלמיליאן על הסכסוך המתוקשר שהיה בינו ובין פרננדס, "מה שעברתי איתו בבית"ר בחיים לא הייתי עובר עם שחקן אחר. הבלגתי רק כי זו בית"ר והיא חשובה לי. הבלגתי פעם ופעמיים ובפעם השלישית זה נגמר. אני לא חוזר בי במילה במה שאמרתי אחרי המשחק מול הפועל פ"ת. הלוואי שדריו היה רוצה להישאר ולתת לנו. לי פרננדס אמר שהוא עוזב את הקבוצה".

"תשאל את חן עזריאל על מה דיברתי איתו לפני פתיחת העונה. אמרתי לו שהוא ייכנס לאט לאט, ייכנס כמחליף ואז יהפוך לשחקן מוביל", אמר המאמן על הכשרון הצעיר שהופך לאחד הבולטים העונה בקבוצה, "עד היום אני אומר לו שייתן יותר ויעשה יותר ושלא יסיים את העונה עם 8 שערים. מתחילת העונה אמרתי לו שישחק אצלי רק למעלה, ושלא יחשוב על למטה כדי להביא את היכולות שלו. אני דורש ממנו הרבה יותר". סוכנו של השחקן, לירן אטיאס, הגיב לדברים: "הדברים שנאמרו על דריו אינם נכונים. השחקן יענה על הכול כשיעזוב את הארץ".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/204011.jpg
עטר: לבית"ר בטדי יש מה להוכיח
אחרי ההדחה מגביע הטוטו, המאמן ראובן עטר יגיע ביום שבת לטדי שם זכה לאהדת הקהל כשהביא גביע לבית"ר ירושלים.
נתניה תחסר מחר את אחד משחקני המפתח שלה, קובי דג´אני המוצהב, ועל פי האימון המסכם, עשוי עדי נימני לראשונה בקריירה שלו לשחק כקשר אחורי בהיעדר אופציות אחרות.
הבלם מריאנו קאפורלה שסובל מכאבים בברך לא הצליח להתאמן היום והרופאים ינסו להכשירו למשחק מול בית"ר. הקפטן אוראל דגני וטל מעבי, שלא פתחו מול בני יהודה בטוטו, צפויים לחזור להרכב. "אבירם ברוכיאן בתקופה טובה ובית"ר ירושלים עם הקהל בטדי רוצה להוכיח", אמר עטר לשחקנים.
במקביל להכנות למשחק מול בית"ר, ממשיכים המאמצים בנתניה להביא שני שחקנים בחלק הקדמי אחד מהם על חשבונו גאגאה צ´קטיאני ששוחרר להפועל כפ"ס.
הרכב משוער: קרלוס אריאס; אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפורלה, עומרי בן הרוש; עדי נימני, טל מעבי, דלה ימפולסקי (מאור אסור), חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/203995.jpg
לכתבות נוספות >
 
למעלה