מבזקי ספורט לתאריך ה-30/12/10

ניצחון ראשון לצ'לסי אחרי 6 משחקים

ניצחון ראשון לצ´לסי אחרי 6 משחקים

מאלודה סידר לכחולים 0:1 בבולטון. רק 2:2 לארסנל מול וויגאן
תאריך עדכון: 30/12/10 08:05


חודש דצמבר מהגרועים בתולדות המועדון נחתם הערב (רביעי) עם קצת טעם טוב אחרי שצ´לסי, שלא ניצחה בפרמיירליג מאז ה-10 בנובמבר, סגרה את השנה עם 0:1 על בולטון. קטן, לא משכנע, אבל עדיין ניצחון. ניצחון על הקבוצה המדורגת מקום אחד מתחתיה, ניצחון שמחזיר את הכחולים למקום המוביל לליגת האלופות.

חגיגת הסילבסטר של הכחולים הושלמה אחרי שוויגאן, מתחתית הליגה, החזירה את ארסנל למציאות עם 2:2 ביתי. התותחנים לא הצליחו להמשיך במומנטום אחרי ה-1:3 האדיר על הכחולים, ואת 2011 הם יתחילו במרחק של 2 נקודות ממנצ´סטר יונייטד המוליכה, שלה גם משחק חסר. במשחק נוסף, ליברפול נכנעה 1:0 בבית לוולבס, האחרונה ערב המחזור. מביך.
צ´לסי - בולטון 0:1
לחצו לסיקור ה-Play by Play
אוי כמה שזה היה קשה. קרלו אנצ´לוטי שלח למגרש את כל התותחים הכבדים שלו, כולל מיקאל אסיין ופרנק למפארד המתאוששים, אבל מול הוונדררס הקשוחים זה בקושי הספיק. 60 דקות של לחץ היו בסטמפורד ברידג´ עד שכדור רוחב של דידייה דרוגבה, שקיבל כדור אחרי מהלך נהדר של אסיין, מצא את פלורן מאלודה, שמול שער ריק גלגל פנימה את השער היקר.
מהשלב הזה צ´לסי נלחמה בשיניים על היתרון. סטיוארט הולדן עוד הספיק להחטיא ממצב נוח ואסיין הציל מהקו לפני שאנצ´לוטי, בתוספת הזמן, החל לבזבז זמן עם חילופים. טוב, אחרי שלא ניצח מאז המחזור ה-12, קצת קשה להאשים אותו. המרחק של הכחולים ממנצ´סטר יונייטד, למי שמתעניין, עומד על 4 נקודות בלבד. לכחולים משחק עודף.
וויגאן - ארסנל 2:2
לחצו לסיקור ה-Play by Play
בן ווטסון (18) העלה את המארחת ליתרון מפתיע בפנדל אחרי הכשלה של קוסיילני ברחבה. התותחנים העלו הילוך ובדקה ה-40 ארשבין הצליח לאזן בוולה ולתת נחת לארסן ונגר על הספסל. הבליץ של התותחנים נמשך, שחקני וויגאן לא עמדו בקצב ודקה לפני ההפסקה הצליח בנדטנר לכבוש במבצע יפה ולהוריד את האורחת עם יתרון בהפסקה.
האדומים ניסו לכבוש את השלישי אבל לא הצליחו למצוא את הרשת של עלי אל חאסבי, שהיה עירני בין הקורות. בדקה ה-78 ראה צ´רלס אנזוגביה את הכרטיס האדום ודווקא שכל הסיכויים היו נגד וויגאן קרן של ווטסון מצאה את סבסטיאן סקילאצ´י שדחק לשער שלו וקבע את תוצאת הסיום (81). ונגר נלחץ, הקפיץ את סמיר נאסרי ותיאו וולקוט מהספסל, אבל חזר הביתה עם נקודה אחת בלבד.
ליברפול - וולבס 1:0
45,000 הצופים באנפילד כיבדו את אבי כהן ז"ל בטקס מחיאות כפיים מרגש, ואחר כך התפנו לשרוק בוז לקבוצתם שסגרה את שנת 2010 בצורה איומה. שער של סטיבן וורד בדקה ה-56 הכריע והעלה את וולבס למקום האחד לפני האחרון. ומי חזרה לקרקעית הפרמיירליג? ניחשתם נכון, ווסטהאם של אברם גרנט.

לכתבות נוספות >
 
מכבי ת"א תארח את חיפה ללא קהל

מכבי ת"א תארח את חיפה ללא קהל

ההתאחדות והצהובים הסכימו כי לא יהיה ניתן לארגן את סידורי האבטחה בזמן
תאריך עדכון: 30/12/10 12:39


אוהדי מכבי ת"א מאוד קיוו לגדוש את יציעי בלומפילד היום ולהפוך את המפגש מול מכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו לערב מחווה מרגש לזכרו של אבי כהן ז"ל, כדורגלן העבר של המועדון וקפטן הנבחרת שהלך אמש (רביעי) לעולמו, אבל מפגן ההנצחה יתקיים רק במשחק הליגה הקרוב של הצהובים מול בית"ר ירושלים. הסיבה: ההתאחדות וראשי מכבי הגיעו להסכמה לפיה לא ניתן יהיה להיערך בזמן מבחינת סידורי האבטחה והשיטור.
  • 16:00, שידור ישיר ב-5LIVE+: מכבי ת"א - מכבי חיפה
כזכור, המשחק המסקרן נקבע תחילה להיערך אתמול מול יציעים ריקים בעקבות עונש שקיבלו הצהובים, אבל הוא נדחה בעקבות בקשתה של מכבי ובשל היום הלא פשוט שעבר על המועדון ועל הספורט הישראלי כולו. עוד בענייני הנצחה, אוהדי הקבוצה כבר ביקשו מההנהלה לקיים לכבוד כהן טקס לפני המשחק ביום ב´, בקרית אליעזר מול מכבי חיפה, ולהשמיע שם את השיר "You´ll Never Walk Alone".
מנכ"ל מכבי, עוזי שעיה, ספד אמש לאבי כהן בטקס שנערך באיצטדיון ר"ג: "זה שבוע קשה. אני לא מדבר כמנכ"ל, אלא בתור אוהד כי אני קודם כל אוהד. כשהייתי בן 17 ומכבי זכתה בדאבל, הדגל פה למעלה באיצטדיון הוא הדגל שאיתו אבי רץ. הוא הסיבה לכך שאני מנכ"ל, הוא הסיבה לכך שאני אוהד. אגדה. אבי היה גדול כי הוא סימל את מכבי. כשאומרים מכביזם זה אבי כהן - חזק, זקוף, חסון. בעל הישגים, מוערך ושואף. כשאני מסתובב בקרית שלום יום יום, בקבוצות הילדים והנוער וגם בבוגרת, אני מחפש את אבי כהן".
גם מיץ´ גולדהאר, בעליה של מכבי, הביע צער על מותו הטראגי של כוכב העבר: "נעצבתי עמוקות למשמע הבשורה ואני שולח את תנחומי למשפחה. אבי היווה השראה כשחקן והיה מופת לאלה שהכירו אותו ואלה ששמעו אודותיו. הוא היה שגריר מצויין עבור מכבי תל אביב והכדורגל הישראלי, הן בישראל והן בתפוצות. אבי היה אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון ושימש כדוגמא ומודל לחיקוי עבור דורות רבים. הוא יחסר לכולנו וייזכר על ידי כולם".
"זה יום קשה מאוד", אמר המנג´ר אבי נמני לאחר ההלוויה, "מכבי ת"א איבדה את הסמל הכי גדול שלה, והכדורגל הישראלי איבד את אחד מבניו המכובדים והמפוארים. אבי היה אגדה שבתור ילד אני, ועוד מאות אלפים כמוני, גדלו עליה".
"הוא היה אדם לתפארת", הוסיף נמני, "ממש קפטן אמיתי. תמיד יש מודלים לחיקוי והוא היה כזה מבחינתי בתור ילד. אני לא אוהב לעשות השוואות, הוא מעבר לגדול ואני קטונתי מהשוואות אליו. צריך יהיה לשמר ולהוכיר את העבר שלו אם אנו רוצים שיגדלו פה שחקנים כמו אבי כהן".
במכבי ת"א כבר מתכננים לקיים טורניר לזכרו של כהן בהשתתפות ליברפול האנגלית וגלזגו ריינג´רס הסקוטית, שתי הקבוצות בהן שיחק, יחד עם קבוצתו של בנו תמיר, בולטון. "זה עוד די טרי אבל אני בטוח שהמועדון יפעל בכל דרך וצורה", התייחס מנג´ר הצהובים, "גם המועדון וגם ההתאחדות לכדורגל יפעלו כדי לשמר את שמו ופועלו בצורה שהוא לא יישכח".
* בעניינים מקצועיים, מאור בוזגלו יחזור להרכב של אבי נמני היום. גם יובל אבידור יעלה ב-11 בחמישי, כאשר רוברטו קולאוטי, שאתמול שוחח עם נמני והודיע כי יישאר בקבוצה, יחכה הפעם על הספסל. האריס מדוניאנין לא יהיה בסגל בגלל עבירות משמעת. בעקבות דחיית המשחק, קיימה מכבי אימון נוסף בסגל מלא. ברק יצחקי, שנחת אחה"צ אחרי 10 ימי טיפול ברומא, הגיע למתחם האימונים והמשיך בהליך השיקום עם הצוות הרפואי.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/203808.jpg
לכתבות נוספות >
 
"נראינו מפוחדים? זה נורמלי, הלחץ עצום"

"נראינו מפוחדים? זה נורמלי, הלחץ עצום"

קרלו אנצ´לוטי על ה-0:1 מול בולטון. וסיכום 2010? "זכרונות פנטסטיים´´
תאריך עדכון: 30/12/10 11:30


שישה משחקים בלי ניצחון הם ממש לא תסריט שבצ´לסי רגילים אליו, אבל שבעה בלי זה כבר יותר מדי מסתבר. אמש (רביעי) הצליחה הדאבליסטית האנגלית לעצור את הסחף, וכמה שזה היה קשה, ואפילו מכוער לפרקים, ה-0:1 על בולטון היה מתוק. מאוד מאוד מתוק.
"היינו חייבים לשנות את האווירה ואת המומנטום. מעמסה כבדה ירדה מהכתפיים שלנו בזכות הניצחון הזה", הודה מאמן הבלוז, קרלו אנצ´לוטי. "נצטרך לחכות ולראות האם זה מה שיעשה את השינוי עבורנו כי אנחנו עדיין לא בשיא הבטחון שלנו. בכל מקרה, זה צעד חשוב, בזה אין ספק"
"אם נראינו מפוחדים זה נורמלי בגלל הלחץ העצום שהיה עלינו. מצד שני, לפעמים כשאתה מתוח יש לך אקסטרה מוטיבציה", הוסיף האיטלקי. "אנחנו יכולים וצריכים להשתפר, ואני מקווה ש-2011 תהיה טובה עבורנו בדיוק כמו 2010. הגול מנבדל? לא יודע וזה לא מעניין אותי".
"השחקנים עשו שנה גדולה ויהיו להם זכרונות פנטסטיים", פנה אנצ´לוטי לסכם את 2010, בה זכה בדאבל עם הבלוז, אבל גם אמר שלום לליגת האלופות מוקדם יחסית כשהודח על ידי האלופה הנכנסת אינטר. "היה חשוב מאוד לסיים את השנה עם ניצחון".
והיתה גם קבוצה לונדונית שדווקא לא חייכה אמש. ארסנל כבר היתה בטוחה ששברה את הנאחס מול הגדולות עם ה-1:3 מול צ´לסי, אבל אמש, במאני טיים, כשהם יודעים שניצחון היה מצמיד אותם ליונייטד בראשות הטבלה, התותחנים שבקו וסיימו רק ב-2:2 מאכזב מול וויגאן, תוך שהם סופגים בדקה ה-81 משער עצמי של סקילאצ´י.
"המצב מדאיג כי נראה שאף אחד לא לוקח אחריות", זעם ארסן ונגר. "אין אף אחד שמרים קול כאשר רמת הריכוז יורדת, אין תחושה של מישהו שמנהיג, והדרך שבה ספגנו מאכזבת מאוד. רכש? אנחנו מתרכזים רק בסגל שיש לנו, יש לנו מספיק איכות".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/203819.jpg
לכתבות נוספות >
 
סובאטוב מציעה 100 א' דולר על בונדר

סובאטוב מציעה 100 א´ דולר על בונדר

מגן הפועל תל אביב יפגש עם הראל אחרי שהרוסים הוסיפו 20 א´ להצעה
תאריך עדכון: 30/12/10 11:52


מגן הפועל תל אביב, דני בונדר, מתכוון להודיע מחר (חמישי) בפעם השניה בתוך מספר ימים לדירקטור הפועל ת"א, משה הראל, כי הוא דורש שיחרור מיידי מהקבוצה.
מגן הנבחרת קבע פגישה עם הראל אחרי שהאחרון הגיש לו הצעה לשידרוג חוזהו אך הוא מעוניין לעזוב ולחתום בקיריליה סובאטוב הרוסית. לאתר ערוץ הספורט נודע שהקבוצה הסכימה להוסיף 20 אלף דולרים לדמי ההשאלה אותם היא מציעה עבור שירותיו וכעת הם עומדים על 100 אלף דולר.
כזכור, בונדר יהפוך לשחקן חופשי בקיץ כך שזו ההזדמנות האחרונה של האדומים להרוויח עליו סכום כלשהו. אגב, בונדר שמשתכר כ-10 אלף שקל בחודש (שכר בסיס שאינו כולל פרמיות) אמור לקבל כ-350 אלף יורו לעונה, אם יחתום על חוזה לארבע שנים בשורות הקבוצה הרוסית.
כידוע, לאחר שנמכר דגלאס דה סילבה לרד בול זלצבורג האוסטרית הצהירו ראשי הדאבליסטית כי לא יעזבו שחקנים נוספים בפגרה. בסגל של אלי גוטמן ישנו מגן ימני נוסף: עמרי קנדה. גם ליאור בקשי הצעיר מסוגל למלא את התפקיד.

לכתבות נוספות >
 
ליאו באייה יגיע להיבחן בבית"ר י-ם

ליאו באייה יגיע להיבחן בבית"ר י-ם

לאונרדו דה אולביירה גדל בקרוזיירו ושיחק בעיקר בליגה ה-2 בפורטוגל
תאריך עדכון: 30/12/10 13:05


הבלם הברזילאי לאונרדו מאתוס דה אוליביירה, המכונה "ליאו באיה", ינחת במהלך הימים הקרובים למבחנים בבית"ר ירושלים. מדובר בבלם בן 25 שהחל את הקריירה בקבוצת הנוער של קרוזיירו, אך כשמלאו לו 20 ולאחר שלא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת, עבר לסאו קיטאנו בה שיחק במהלך עונת 2005-2006 ובעונת 2006-2007, כשבין לבין העביר חצי עונה בוויטוריה.
בתחילת עונת 2008-2009 עזב ליאונרדו את ברזיל ועבר לפורטוגל במטרה לנסות את מזלו באירופה. בעונתו הראשונה באי האיברי שיחק חצי עונה באלג’וסטרנזה וחצי עונה נוספת בפורטימונזה, שתי הקבוצות מהליגה השנייה . בתחילת עונת 2009-2010 עבר לקבוצת סרטנסה, גם היא מהליגה השניה, ובתחילת העונה הנוכחית עבר לפראינסה ממנה שוחרר לאחרונה.
אם ירשים, יוחתם ליאו באיה במקומו של כריסטיאן גונזאלס, שיעזוב את הקבוצה בחודש ינואר.
כזכור, בשבועות האחרונים נבחנו בבית"ר לא מעט שחקני הגנה ביניהם עמנואל מטיאס, אקס הפועל פ"ת, ותומאס דרודה הצרפתי שלא הרשים ושוחרר.
בית"ר י-ם, שמדורגת כיום במקום ה-11 בליגת העל, תפגוש בשבת את מכבי נתניה במחזור הראשון של הסיבוב השני.

לכתבות נוספות >
 
ד'אלסנדרו הוכתר לשחקן השנה בדרום אמריקה

ד´אלסנדרו הוכתר לשחקן השנה בדרום אמריקה

הארגנטיני של אינטרנסיונל הקדים את ורון וניימאר במשאל "אל פאיס"
תאריך עדכון: 30/12/10 13:25


מסי? מאיקון? באריוס? הם מזמן באירופה ובעולם החדש יש גם מלכים חדשים. אנדרס ד´אלסנדרו, קשרה הארגנטיני של אינטרנסיונל מברזיל, נבחר לשנה השנה בדרום אמריקה ב-2010 במשאל המומחים היוקרתי מטעם "אל פאיס" האורוגוואי.
זוהי השנה ה-25 בה מחולק הפרס וד´אלסנדרו בן ה-29, שהוביל את אינטרנסיונל לזכיה בגביע ליברטאדורס (המקבילה לליגת האלופות), הוא הארגנטיני השביעי שזוכה בפרס אחרי אוסקר רוג´רי, מרטין פאלרמו, חבייר סביולה, חואן רומן ריקלמה, קרלוס טבס (3 פעמים) וחואן סבסטיאן ורון (פעמיים).

ד´אלסנדרו זכה ב-61 קולות והקדים את בן ארצו חואן סבסטיאן ורון (51), שקטף את התואר בשנתיים הקודמות. למקום השלישי הגיע ניימאר (47), הכשרון הברזילאי הנפלא של סנטוס, ולרביעי ארגנטיני נוסף - דריו קונקה, קפטן האלופה הברזילאית פלומיננזה.

בין השחקנים שכבר הספיקו לערוך קריירה, יותר או פחות, באירופה בולטים אומברטו סואסו (צ´ילה, 17 קולות), רוברטו קרלוס (ברזיל, 11 קולות), סבסטיאן אבראו (אורוגוואי, 6 קולות). ד´אלסנדרו עצמו עבר תקופות קצרות במדי וולפסבורג, פורטסמות´ וסראגוסה, לפני ששב לדרום אמריקה.

לכתבות נוספות >
 
מכבי ת"א/חיפה - מכבי פ"ת. ק"ש-בני יהודה

מכבי ת"א/חיפה - מכבי פ"ת. ק"ש-בני יהודה

כך נקבע בהגרלת חצאי גמר הטוטו. שני המשחקים ברמת גן בשבוע הבא
תאריך עדכון: 30/12/10 15:31


מכבי ת"א ומכבי חיפה יתמודדו רק היום (16:00, שידור ישיר ב-5LIVE+) ברבע גמר גביע הטוטו, אבל יריבה בשלב הבא כבר יש למנצחת בין שתי הגדולות. קוראים לה מכבי פ"ת. כך נקבע בהגרלת חצאי הגמר שנערכה במשרדי ההתאחדות. הקרב השני על הכרטיס לגמר יפגיש בין בני יהודה לבין קרית שמונה.
"הגרלות זה טוב רק לניתוחים של לפני משחקים, נהיה חכמים בשבוע הבא", אמר משה דמאיו, מנכ"ל בני יהודה שקיבל את קרית שמונה. "גביע הטוטו הוא משאב כספי לא מבוטל, ואנחנו מתייחסים אליו בשיא הרצינות".
מנגד מנהל מכבי פ"ת, איציק לוזון, לא נבהל מההגרלה שזימנה לו דייט עם יריבה קשה שאמורה להיות קשה בכל מקרה. "אנחנו במצב רוח טוב, לא משנה לנו את מי נפגוש", אמר. "בשביל להניף גביע צריך לנצח את כולם גם כך. כל הגביעים הם מטרה של מכבי פ"ת".

לכתבות נוספות >
 
מכבי גברה 0:1 על חיפה ועלתה לחצי הגמר

מכבי גברה 0:1 על חיפה ועלתה לחצי הגמר

גביע הטוטו: קולאוטי כבש בדקה ה-94, הצהובים בדרך למפגש עם מכבי פ"ת
תאריך עדכון: 30/12/10 20:13


אם לוקחים משהו מהמפגש הערב (חמישי) בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו לקראת המשחק ביניהן בליגת העל ביום שני, אז אין ספק שהצהובים מגיעים כפייבוריטים. מצד שני, זה בכל זאת גביע הטוטו ולא בטוח שכולם נותנים את כל מה שיש להם. שער של רוברטו קולאוטי 4 דקות בתוך ההארכה סידר לצהובים 0:1 על סגנית האלופה ומפגש עם מכבי פתח תקווה בחצי הגמר. ההתמודדות נערכה ללא קהל ובאווירת משחק אימון, אך למרות זאת קיבלנו קצב טוב ולא מעט אירועים ליד השערים. בסופו של דבר החלוץ הכריע עם שער ראשון אחרי יותר מחודשיים.
המשחק, כידוע, היה אמור להתקיים אתמול אך נדחה בשל מותו הטראגי של אבי כהן. לפני שריקת הפתיחה נערכה דקת דומיה לזכר אחד מגדולי שחקני ישראל בכל הזמנים שהלך אמש לעולמו.
מהלך המשחק
כבר אחרי דקה של כדורגל הצהובים הגיעו למצב ראשון. בוזגלו הכניס כדור טוב לסבן שבנגיעה אחת העביר למרכז. ייני הגיע ובעט חזק לכיוון המסגרת אך הכדור נבלם על ידי אחד משחקני ההגנה. בדקה השביעית הזדמנות ראשונה למכבי חיפה. ולדמיר דבאלשווילי ברח מהמגן שלו אבל מזווית קשה בעט לרשת החיצונית. מן העבר השני גם יובל אבידור היה קרוב אבל הבעיטה שלו, אחרי כדור רוחב של בוזגלו, מצאה רק את השלטים.
הקצב המהיר נמשך, ובדקה ה-15 טאלב טוואטחה, לבד מול שטראובר, העדיף משום מה לחפש את עידן ורד ופספס הזדמנות נהדרת כשמסר חזק מדי. בדקה ה-35 בעיטה חופשית נהדרת של רנגאלוב חמקה סנטימטרים מהקורה של אדרי. עוד לפני הבעיטה, תומר חמד נכנס על חשבונו של מוחמד גאדיר. עד ההפסקה המשחק התנהל על מי מנוחות ולוח התוצאות בבלומפילד לא נותר על כנו. 0:0 אחרי 45 דקות ראשונות של כדורגל.
בפתיחת המחצית השניה נערכו מספר שינויים. נמני הכניס את אלברמן וקולאוטי במקום סידיבה ואבידור. בצד הירוק, בוקולי נכנס על חשבון קולמה. 10 דקות אחרי שנכנס לשחק בוקולי נפצע ולא יכול היה להמשיך, עלי עותמאן הוקפץ מהספסל כדי להחליפו. בדקה ה-61 קיבלנו סוף סוף מצב לכיבוש. רנגאלוב נשלח לרחבה ושיחרר בעיטה חזקה מזווית קשה. אדרי התמקם טוב והדף לקרן.
בדקה ה-65 חמד חדר לרחבה ושיחרר בעיטה חלשה. למרות הכדור הפשוט, שטראובר לא הצליח להשתלט והכדור עשה דרכו אל הרשת, אלא שברגע האחרון הגיע רוני גפני והציל מהקו את הראשון של הירוקים. בחלוף דקתיים בלבד בעיטה מתוחכמת של בוזגלו ננעצה בקורה של אדרי, שהציל כעבור דקה בעיטות שבעטו בוזגלו ורנגאלוב. דקה לפני תוספת הזמן חמד היה חייב לעשות את ה-0:1, אבל מקרוב נגח החוצה. בחלוף דקתיים בעיטה נהדרת של ורד נהדפה בצורה נהדרת לא פחות על ידי שטראובר. ליאני שרק לסיום 90 הדקות, ושלח את המשחק להארכה.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/203867.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/203865.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/203866.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/203874.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/203882.jpg
כבר בדקה הראשונה של ההארכה קולאוטי קיבל הזדמנות גדולה לכבוש, אך החלוץ התבלבל עם הרגליים ושלח את הכדור מעל השער. בחלוף 3 דקות זה כבר היה בפנים. עטר מסר עם העקב לגפני שהמשיך למרכז בנגיעה אחת. קולאוטי התרומם ונגח באין מפריע לפינה של אדרי - 0:1 למכבי ת"א. הירוקים ניסו להשיג את השוויון, אבל לא ממש הגיעו למצבים. הצהובים ניצחו בסיום ועלו לחצי הגמר. בשני הן נפגשות שוב.
הרכבים
מכבי ת"א:
לירן שטראובר; קלמי סבן, ניבאלדו , סאבו פאביצ´ביץ´ (אבי סטרול/91), רוני גפני; ג´יבריל סידיבה (גל אלברמן/46), שרן ייני (גיז´רמו ישראלביץ´/72), דור מלול, מאור בוזגלו; יובל אבידור (רוברטו קולאוטי/46), דימיטאר ראנגלוב (אלירן עטר/71).
מכבי חיפה: אמיר אדרי; אייל משומר, אריק בנאדו, אנדריי פילאבסקי, טאלב טוואטחה; ג´ון קולמה (גוסטבו בוקולי/46, עלי עותמאן/55), סיידו יא יא, אייל גולסה (אלכסנדר זהבי/96), עידן ורד; מוחמד גאדיר (תומר חמד/35), ולדימיר דבאלשווילי (שלומי אזולאי/65).
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/203886.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/203887.jpg
לכתבות נוספות >
 

ReDEAD

New member
לא נראה לי שבדבר "האמיתי " עוד כמה ימים

יהיו יותר גולים לצערי..
 
ביהמ"ש: דדש ישלם 6 מיליון ש"ח לזאבי

ביהמ"ש: דדש ישלם 6 מיליון ש"ח לזאבי

השופט פסק שיו"ר בית"ר בעבר נטל כספים שלא כדין ממכירת "בית וגן"
תאריך עדכון: 30/12/10 18:32


28 שנה הוא היה יו"ר בית"ר, אבל הוא כבר מזמן לא חלק מהקבוצה. והנה בא בית המשפט ושואב את משה דדש בחזרה לקלחת. בית המשפט המחזוי חייב היום (חמישי) את דדש לשלם 6 מיליון שקלים לבעלי בית"ר לשעבר גד זאבי, בגין ההתנהלות במכירת הקבוצה לזאבי בשנת 2000.
בפסק הדין של השופט אהרון פרקש נכתב כי דדש, שכיהן כחבר עמותת בית"ר ירושלים וכיו"ר הקבוצה, בסיועם של חבר העמותה והגזבר אהוד פדרמן ועו"ד ניסים אבולוף, העבירו לקופת העמותה כספים שניתנו תמורת מכירת מתחם האימונים בבית וגן, במקום להעבירם לנושים.
השופט פרקש העביר ביקורת קשה על התנהלותה של בית"ר ירושלים בתקופתו של משה דדש. "דדש היה הדמות הדומיננטית, ועל פיו נשק דבר", אמר השופט, "פדרמן אמר ´אמן´ אחר כל מה שאמר דדש".
"בפרפראזה על משפטו המפורסם של יום ארבל- ´ככה לא בונים חומה´ - ניתן לומר בעניינו - ´ככה לא מנהלים קבוצה´, ככה לא מוכרים קבוצה´, ´ככה לא קונים קבוצה´", הוסיף השופט.

לכתבות נוספות >
 
שכטר וידין חוזרים מול הפועל חיפה

שכטר וידין חוזרים מול הפועל חיפה

אניימה ייעדר בגלל חתונת אחיו. אין הבנות בפגישה בין בונדר להראל
תאריך עדכון: 30/12/10 21:31


חלוץ הפועל ת"א איתי שכטר, שחזר אתמול מטיפולים באיטליה, הודיע לצוות המקצועי כי הוא כשיר למשחק מול הפועל חיפה בשבת. בכל מקרה, שכטר אינו מתוכנן לפתוח בהרכב כשבחוד ימשיכו לעלות טוטו תמוז ובן סהר.

גם אביחי ידין, שנח במחזורים האחרונים בשל פציעה בברך, כשיר למשחק, אך בניגוד לשכטר יפתח ב-11. האדומים יחסרו את וינסנט אניימה שיצא לחתונת אחיו וקיבל אישור לחזור בשלישי בינואר. גליל בן שנן יפתח במקומו.

כפי שפורסם אתמול כאן באתר, נפגש הבוקר (חמישי) דני בונדר, מלווה בסוכנו גלעד קצב, עם משה הראל לפגישה שהסתיימה ללא תוצאות. במהלך הפגישה שוב הוצע למגן הנבחרת לחתום על חוזה ארוך טווח עם שדרוג משמעותי בשכרו, אך בונדר מעדיף כרגע לא לחתום ולעבור לרוסיה.

כזכור, קירילה סובאטוב כבר הגישה הצעה בסך 100 אלף דולר עבור המגן שיהפוך בקיץ לשחקן חופשי, אך הפועל סירבה. לא מן הנמנע כי בחודש מרץ, עם פתיחת הליגה ברוסיה, יקבל בונדר את האישור לעזוב את המועדון בו גדל.

לכתבות נוספות >
 
דונאדוני: מי אמר שאני רוצה שחקן ישראלי?

דונאדוני: מי אמר שאני רוצה שחקן ישראלי?

מאמן קליארי שהביע כביכול עניין בבוזגלו: "מי אמר את זה? לא מכיר את שמו"
תאריך עדכון: 31/12/10 07:30


"אני לא מכיר את השחקן הזה", כך הגיב הערב לראשונה מאמן קליארי רוברטו דונאדוני על הפרסומים לפיהם הוא מעוניין בקשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו.
דונאדוני הופתע לשמוע, בשיחה שהוקלטה עמו, כי פרסומים בארץ טוענים שהוא מעוניין בבוזגלו. לא בעונה הבאה, לא בעתיד, כבר בינואר הקרוב. מאמן קליארי מתעקש כי לא רק שאינו כולל בתכניות שלו את בוזגלו, הוא אף לא מכיר את שמו ולא קיבל שום פנייה לגביו מסוכן שחקנים ישראלי.
אמרו שאתה מעוניין.
"מי אמר את זה?".
פורסם בישראל שהסוכן דיבר איתך ושאתה רוצה אותו.
"לא, ממש לא".
אתה מכיר את השם בוזגלו?
"לא מכיר את השם הזה ולא של שחקנים ישראלים אחרים".
קליארי מדורגת במקום ה-14 בליגה האיטלקית, 5 נקודות מעל לקו האדום. דונאדוני, שאימן את נבחרת איטליה ביורו 2008 ונעצר ברבע הגמר, הוזכר בעבר כמועמד להחליף את דרור קשטן בנבחרת ישראל. בסופו של דבר בחרה ההתאחדות בלואיס פרננדס.

לכתבות נוספות >
 
למעלה