המבזקיה 34

הלב נדם. אבי כהן נפטר הבוקר באיכילוב

הלב נדם. אבי כהן נפטר הבוקר באיכילוב

כדורגלן העבר הלך לעולמו, 9 ימים אחרי התאונה. הלוויה היום ב14:00 ברמה"ש
תאריך עדכון: 29/12/10 11:07


תשעה ימים לאחר שנפגע בראשו בתאונת דרכים קשה, אבי כהן הלך הבוקר (רביעי) לעולמו והוא בן 54. ארונו של כדורגלן העבר, מגדולי הספורטאים בתולדות מדינת ישראל, יוצב החל מהשעה 11:00 באיצטדיון רמת גן והציבור יוכל לעבור על פניו. הלוויתו תתקיים ב-14:00 בבית העלמין ברמת השרון.
ליבו של אבי כהן נדם בשעה 6:00, אחרי אחרי שאמש הוכרז כי הוא שרוי במצב של מוות מוחי. משפחתו החליטה שלא לנתקו ממכשירי ההנשמה והבוקר ליבו נדם. בנו של אבי, תמיר כהן, הודיע אמש בדמעות כי המשפחה השלימה עם הנורא מכל.
ביום שני שעבר נסע אבי כהן על אופנועו סמוך לבורסה ברמת גן, התנגש ברכב וננפגע קשה מאוד בראשו. צוות מד"א טיפל בו במקום התאונה עד שהובהל לבית החולים, שם נותח שעות ארוכות ומצבו הוגדר קריטי. כאמור, אחרי ימים של מלחמה נקבע היום מותו.
יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון מסר את תנחומיו: "אבי היה אבא, חבר והרבה יותר משחקן כדורגל גדול. בימים האחרונים כולנו נשאנו תפילה להחלמתו, אולם כל שנותר לנו הוא להשתתף בצערם של דורית והילדים ולבקש לחזק אותם בשעה קשה זו. נחשוב על דרך להנציח את אבי, שהיה אחד מעמודי התווך של נבחרת ישראל לאורך שנים. מדובר באיש יקר, שיחסר בנוף הכדורגל הישראלי".
שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, שלחה מכתב ניחומים בו היא הביעה את השתתפותה בצער המשפחה: "השרה מבקשת בשעה קשה זו לחזק את ידיה של דורית, רעייתו של אבי כהן ז"ל, ושל שלושת ילדיו. אבי כהן, קפטן נבחרת ישראל לשעבר ומכבי ת"א ויו"ר ארגון השחקנים, ומעל לכל אדם אהוב, שתמיד תרם, נתן ואהב, והקדיש את כל כולו לחינוך וטיפוח ספורטאים צעירים".
"לכל אורך הקריירה הספורטיבית שלו היה אבי דמות מופת למקצוענות ומודל הערצה לדורות רבים של שחקני כדורגל וספורטאים, ייצג אותנו בכבוד גדול והיה שגריר נאמן של הספורט הישראלי כששיחק בליברפול. מותו הטראגי הוא אבידה קשה למשפחתו ולמשפחת הספורט כולה", נמסר מהשרה לבנת.
קהל שמעוניין לעבור על פני ארונו של אבי כהן, יוכל לעשות זאת כאמור החל מהשעה 11:00, כאשר הכניסה תתאפשר משער 2 של איצטדיון ר"ג. לאחר מכן יוכלו העוברים לשבת ביציע. בהתאחדות לכדורגל הוחלט כי כל משחקי הכדורגל בסוף השבוע הקרוב, החל מליגות הילדים ועד ליגת העל לבוגרים, ייפתחו בדקת דומייה לזכרו של אבי כהן.
כהן נחשב אולי לבלם האחורי הישראלי הטוב שגדל אי פעם בישראל. הוא החל את הקריירה במכבי תל אביב, ממנה הגיע עד לליברפול הגדולה וגם זכה איתה באליפות. הוא הופיע 64 פעמים במדי נבחרת ישראל והבקיע 3 שערים. כמו כן, שותף במשחקים האולימפים במונטריאל ב-1976 בה הגיעה הנבחרת עד לרבע הגמר. בשנים האחרונות שימש כיו"ר אירגון השחקנים, והיה בין מקימיו עוד כשחקן פעיל באמצע שנות השמונים. אבי כהן השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/203617.jpg
לכתבות נוספות >
 
יוסי מזרחי: "נכנענו בכל קרב היום"

יוסי מזרחי: "נכנענו בכל קרב היום"

ומה הפתרון של מאמן מכבי? "אנחנו זקוקים לעוד שחקן או שניים במרכז"
תאריך עדכון: 04/01/11 10:10


פעמיים פגשה העונה מכבי תל אביב, פעם אחת את הפועל תל אביב, פעם אחת את קרית שמונה. המאזן: ארבעה הפסדים, 0 שערי זכות. הערב (שני) חטפו חניכיו של אבי נמני את המכה הכואבת מכל כשהובסו 3:0 בקרית אליעזר על ידי הירוקים וכעת הם מוצאים את עצמם 8 נקודות מהמקום הראשון. גם אחרי קיזוז זה כבר מתחיל להיות משמעותי.
טוואטחה, גולסה, דבאלשווילי. 0:3 לחיפה על מכבי ת"א. ה-Play by Play
הגולים מקרית אליעזר, וגם כל השאר. תקצירי ליגת העל בפנים
התגעגעתם? מחר ב-5LIVE+: משחקי סיבוב ז´ של גביע המדינה
הנהלת מכבי תל אביב תקיים ישיבה בשלישי בבוקר בה יידון בהרחבה מצבה של הקבוצה. אבי נמני, יוסי מזרחי ואיציק עובדיה אפילו לא נכנסו לחדר ההלבשה בסיום המשחק וכל שחקני הקבוצה, מלבד שרן ייני, סירבו לבקשת הדובר להתראיין.
יוסי מזרחי אמר בסיום: "קיבלנו סטירת לחי. זו לא תוצאה פשוטה וגם הדרך לא אבל ריאל יצאה מהפסד 5:0 לברצלונה כי היא קבוצה חזקה. בצורה כזאת אין לנו שום צ´אנס לאליפות. נכנענו בכל קרבות המגע במרכז השדה, לא נגיע כך לשום מקום. נדבר עם השחקנים, נרגיע אותם. אנו לא גרועים כמו שנראינו היום אך אנו יודעים את המגבלות שלנו". המאמן התייחס גם לסוגיית הרכש: "אנחנו צריכים להתחזק בעוד שחקן או שניים במרכז השדה".
מזרחי התייחס בסיום לסוגיית ספסולו של אלירן עטר: "הייתם שואלים אותה שאלה לא משנה מי היה פותח. אלירן עטר משחק באגפים והיינו צריכים לסגור את האגפים של חיפה, לכן הוא לא פתח. עובדה שבמחצית הראשונה המשחק היה שקול מאוד. היו קטעים שהיינו טובים יותר אבל בחצי השני, שעברנו לשחק עם שלישייה קדמית, חיפה שלטה. זו ההחלטה של המאמנים. לפעמים אנו צודקים, לפעמים לא".
שרן ייני הוסיף: "זה לא פיק ברכיים, קיבלנו גולים לא מחוייבים במציאות. לא התחלנו טוב, זה המשיך והיה קשה לחזור. יש גם משחקים כאלה, המטרות שלנו אותן מטרות עדיין. אין לנו בעייה של אגרסיביות, אנחנו נלחמים וקופצים עליהם בדיוק כמו שהם קפצו עלינו. היו שריקות של פאולים לטובם באמצע וחבל. המשחק נגרר לאלימות, אבל בסדר. זה כדורגל".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/204548.jpg
לכתבות נוספות >
 
זכרו לברכה

על פי אתר YNET וONE משפחתו סירבה לתרום את אבריו בעקבות המלצת רבנים ("נציגים של ישיבת 'שובו בנים' הבטיחו כי יקרה נס שיחזיר את אבי לחיים אם הם לא יחתמו" ). ואני שואל, האם הרבנים נלמו על חייו או שהיו אלו הרופאים ויתר הצוות הרפואי? לא שופטים אדם בצערו, אבל אני חושב שמשפחת כהן אולי לא עשתה את ההחלטה הנכונה ובטח לא מהשיקולים הנכונים. מעניין מה אבי היה רוצה יהי זכרו ברוך
 
גרנט: "כולם נתנו מה שהיה להם"

גרנט: "כולם נתנו מה שהיה להם"

מאמן ווסטהאם: "שיחקנו בלי מחצית מהקבוצה". הסיטי מעוניינים בדז´קו
תאריך עדכון: 29/12/10 09:54


ווסטהאם ואברם גרנט ממשיכים להתאושש, ואמש (שלישי) רשמו משחק שלישי ברציפות ללא הפסד כשסיימו בתיקו 1:1 מול אברטון. "אני מאוד מרוצה מהמאמץ שהשחקנים שלי משקיעים, זה לא קל להתכונן לשני משחקים בתוך 48 שעות כאשר מחצית משחקני הקבוצה פצועים", כך סיכם גרנט את המשחק.
"חלק מהשחקנים ששיחקו לא היו אמורים לקבל דקות אם כל הסגל היה בריא, אבל הם שיחקו ונתנו את כל שהיה להם. זה לא הוגן שקבוצה אחת משחקת פעמיים בתוך יומיים וקבוצה אחרת לא", הוסיף המנג´ר הישראלי.
כהרגלה העונה, מנצ´סטר יונייטד מאבדת נקודות בתוספת הזמן. אמש זה קרה לה שוב. הפעם מול בירמינגהאם (1:1). מנג´ר הקבוצה, אלכס פרגוסון, ביקר בחריפות את החלטת השופט, שלא שרק לעבירה מוקדם יותר לזכות יונייטד. "הייתה נגיעת יד ברורה במרכז המגרש, אבל אם שופט לא רואה דבר כזה אז איזה סיכוי יש לנו? ברמות האלו, במשחק בעל רמת חשיבות כזו, שופט חייב לראות דברים כאלו".
"אין לי טענות לקבוצה שלי", הוסיף פרגי, "הם נלחמו ועבדו קשה. אני חושב שהגיע לנו לנצח, כי היינו יותר טובים, אבל ייתכן שהיינו צריכים לכבוש עוד אחרי שהבקענו את השער הראשון". מנג´ר בירמינגהאם, אלכס מקליש, התייחס לשער הדרמטי: "לדעתי זה היה חוקי, הכדור פגע לזיגיץ´ ביד אבל זה לא היה מכוון. בכל מקרה היו לנו הזדמנויות טובות להבקיע קודם לכן, חבל שפספסנו".
היריבה העירונית, מנצ´סטר סיטי, הביסה אמש את אסטון וילה 0:4, כאשר מאריו באלוטלי חגג שלושער ראשון בממלכה. דיווחים באנגליה מבשרים כי למרות המשחק הנהדר של האיטלקי, במועדון מחפשים להתחזק בחלוץ נוסף בחלון ההעברות בינואר, כאשר שמו של אדין דז´קו הבוסני של וולפסבורג עלה על הפרק. בבריטניה טוענים שהסיטי מוכנים להציע 30 מיליון יורו עבור השחקן וגם עוד 5 מיליון יורו אם הסיטי תעפיל בתום העונה לליגת האלופות. מנגד, עמנואל אדבאיור ורוקה סנטה קרוז אמורים לעזוב את התכולים.


לכתבות נוספות >
 
נמנעה תקרית בין אוהד בית"ר לקורנפיין

נמנעה תקרית בין אוהד בית"ר לקורנפיין

היו"ר ניסה להגיב לקללות של נער אחרי ההפסד למכבי פ"ת, מאבטח מנע תגרה
תאריך עדכון: 29/12/10 11:14


בתום ההפסד הערב (שלישי) של בית"ר ירושלים 4:2 למכבי פתח תקווה בפנדלים (2:2 בתום 120 דקות) שלאחריו הודחה הקבוצה מהמשך משחקי גביע הטוטו, נרשמה תקרית לא נעימה בין מספר אוהדי הקבוצה ליו"ר איציק קורנפיין.
קורנפיין עשה את דרכו החוצה מאצטדיון ר"ג ונכנס לרכבו. נער אוהד בית"ר ניגש לרכבו של היו"ר והחל להטיח בו קללות קשות. קורנפיין יצא כדי לענות לאוהד, כאשר לפתע התגודדו עוד מספר אוהדים סביב היו"ר. רק בהתערבות של מספר מאבטחים הסתיימה התקרית ללא נפגעים.
מאמן בית"ר אורי מלמילאן, התייחס להפסד: "ברור שזה מאכזב. המשחק היה בידיים שלנו. יכולנו להכריע אותו ב-10 הדקות האחרונות ולהגדיל את התוצאה ולא להקלע להארכה. היה חוסר פרגון בין השחקנים שלנו בהתקפה ובסופו של דבר זה הגיע לפנדלים ושם הכל יכול היה לקרות. אני שמח שהשחקנים הראו רצון".
מלמליאן אגב התרשם מהחלוץ האוקראיני הנבחן סרגי טרטיאק ששותף 69 דקות וככול הנראה ייפתח משא ומתן על החתמתו.

לכתבות נוספות >
 

stl9

New member
סרגי טרטיאק?

לא היה להם שחקן בשם הזה בעבר?
 
אלפים ליוו את אבי כהן למנוחות

אלפים ליוו את אבי כהן למנוחות

תמיר בנו:"האמנתי שתחייה לנצח". אלמנתו דורית: "מתנחמת בכך שנהנית בחייך"
תאריך עדכון: 30/12/10 10:00


אבי כהן הובא היום (רביעי) למנוחת עולמים בבית העלמין ברמת השרון. אלפים ליוו את דרכו האחרונה של כדורגלן העבר, שהלך הבוקר לעולמו בבית החולים ´איכילוב´ בתל אביב, אחרי מאבק של 9 ימים בעקבות תאונת הדרכים הקשה.
"הרבה אנשים היו אומרים לי ´הלוואי שנוכל לחיות כמו אבי כהן´. תמיד האמנתי שתחייה לנצח ועכשיו אתה תחייה לנצח", ספד לאבי כהן בנו תמיר מעל הקבר הפתוח, "עלית לשמיים, השארת אותנו כבויים ומפורקים, אבל אל תדאג אבא יקר. כמו שנשבעתי לך אתמול בערב והיום בבוקר, אני נשבע לך גם עכשיו: את שם כהן הגדול שלקחת על כתפיך העברת אלי בזה הרגע".
"אתה יכול לנוח וליהנות מחיי נצח הנצחים", הוסיף תמיר כהן", תמיד כשתסתכל למטה תראה משפחה מאוחדת, מאושרת ושמחה. את השם כהן אמשיך להוליך בגאווה ובכבוד. אני אוהב אותך מאוד, לא תמיד אמרתי לך את זה, אבל עכשיו אתה צריך לנוח. יהי זכרך ברוך".
אשתו של אבי כהן, דורית, ספדה לבעלה המנוח: "היינו אצלך כל השבוע וסיפרנו לך איזה אהבה אתה מקבל מכל עם ישראל. לא רציתי להכביד עליהם, אבל הם אמרו לי שהם רוצים להיות איתך בשעות האלה. לא עזבנו אותך לדקה, כולנו ישבנו וחיכינו שתקום. כל יום ביקשנו ממך. אתה יודע מה אביל´ה, יש לי נחמה. לפחות לא סבלת. אולי שמעת אותנו, אבל לא כעסנו עליך. פשוט המשכנו לדבר ולדבר כי האמנו שתקום. ביום שבת הבנתי שזה לא יקרה, אני מתנחמת שנהנית מהחיים. אנחנו כואבים ומתגעגעים. אני מודה לכולם שחיזקו אותנו בשעות הקשות האלה".
מוטי איווניר: "אבי כהן היה אגדה, הוא יישאר אגדה. לא נוכל להחזיר אותו, אבל אנחנו יכולים לעשות דבר אחד בלבד, להנציח את זכרו לעד. שכל ילד שישחק כדורגל בעתיד יידע מי זה אבי כהן. אני מצהיר ומתחייב שאנחנו נעשה כל דבר אפשרי כדי שייזכרו את אבי כהן".
מוקדם יותר הגיעו מאות אוהדים ואנשי כדורגל לאיצטדיון הלאומי ברמת גן כדי לחלוק כבוד לכהן, אחד הספורטאים הגדולים בתולדות ישראל. ארונו הוצב מול שער 2 ורבים חלפו על פניו, כאשר ברקע נוגן השיר הכל כך סמלי של ליברפול, הקבוצה בה שיחק אבי, You´ll Never Walk Alone.
תמיר, שהלך בעקבות אביו והגיע עד לפרמיירליג, מירר בבכי במהלך הטקס בר"ג ומילמל את מילות השיר, כאשר הארון נישא על ידי שחקני נבחרת הנערים. "אביל´ה, אבא. איך אפשר להספיד אותך? איזה סיפור אני יכול לספר שיתאר מי היית ומה היית. אתה גידלת משפחה לתפארת, טיפחת את אמא כמו שרק אתה יודע. גידלת אותנו בצורה שאני מאחל לכל ילד לגדול. לימדת אותנו ערכים, החדרת בנו מוטיבציה ורצית שתמיד נהיה שמחים, נסתכל על חצי הכוס המלאה ונדע להגיד תודה. נתת לנו כח בכל רגע ובכל שעה. אתה הגדול מכולם".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/203665.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/203666.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/203667.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/203701.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/203703.jpg
"כולם אומרים שהיית ווינר, אתה עדיין ווינר, כי הגעת לאן שרצית להגיע", הוסיף תמיר כהן, "עכשיו אחרי שנכנסת לכולם ללב כולם יודעים מי זה אבי כהן. מדינה שלמה, המון אנשים בעולם התחננו, בכו, רק כדי שתישאר איתנו. היית כה מיוחד וגם אלוהים לא היה מוכן לוותר עליך. זה רק מראה עד כמה גדול אתה באמת. אתה אבי כהן, ויש רק אבי כהן אחד. ואני לא מתיימר להיות אתה. אכנס לנעליך ואנהיג את המשפחה ואצעיד אותה קדימה. אני נשבע לך עכשיו. אוהבים אותך מאוד, יהי זכרך ברוך".
אלמנתו של אבי, דורית כהן, התקשתה גם היא לעצור את הדמעות: "אבי היקר, כל עולמי חרב עלי ועל משפחתינו לפני שבוע. אני יודעת בדיוק מי אתה, הכל היה טוב אצלך, שום דבר לא היה כדי לקבל תמורה הכל היה לתת, לתת, לתת. ביקשתי ממך במשך שבוע שלם שתתעורר. תמיד עשית מה שביקשתי, אבל למה היום לא? למה? לא הצלחת, אך אני לא כועסת אני פשוט מתגעגעת אליך, אני מתגעגעת אליך מאוד".
"ביום שני האחרון באתי אליך ואמרתי לך - אביל´ה תלך. אני רוצה שיהיה לך שקט, שתלך לישון. הבטחתי לך ואקיים - אנחנו נהיה חזקים ולא נישבר, תמיד נהיה איתך. אתה לעולם לא תהיה שם לבד, אנחנו אוהבים אותך מאוד, אבי".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/203690.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/203691.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/203692.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/203704.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/203705.jpg
לכתבות נוספות >
 
נמני: מכבי איבדה את הסמל הכי גדול שלה

נמני: מכבי איבדה את הסמל הכי גדול שלה

מנג´ר הצהובים נפרד מאבי כהן: "אבי זו אגדה שגדלתי עליה"
תאריך עדכון: 29/12/10 21:13


בעונת 1989/1990, כשאבי כהן ז"ל עזב את מכבי ת"א ועבר למכבי נתניה, החל את דרכו בבוגרים של הצהובים-כחולים עוד שחקן בשם אבי. אבי נמני. אם תרצו - היורש. היום (רביעי), ביחד עם אלפי חברים ומכרים, ליווה נמני את אבי כהן, שהלך הבוקר לעולמו אחרי שנפצע לפני שמונה ימים בתאונת אופנוע, בדרכו האחרונה.
"זה יום קשה מאוד", אמר נמני לאחר ההלוויה, "מכבי ת"א איבדה את הסמל הכי גדול שלה, והכדורגל הישראלי איבד את אחד מבניו המכובדים והמפוארים. אבי היה אגדה שבתור ילד אני, ועוד מאות אלפים כמוני, גדלו עליה".
"הוא היה אדם לתפארת", הוסיף נמני, "ממש קפטן אמיתי. תמיד יש מודלים לחיקוי והוא היה כזה מבחינתי בתור ילד. אני לא אוהב לעשות השוואות, הוא מעבר לגדול ואני קטונתי מהשוואות אליו. צריך יהיה לשמר ולהוכיר את העבר שלו אם אנו רוצים שיגדלו פה שחקנים כמו אבי כהן".
במכבי ת"א כבר מתכננים לקיים טורניר לזכרו של כהן בהשתתפות ליברפול האנגלית וגלזגו ריינג´רס הסקוטית, שתי הקבוצות בהן שיחק, יחד עם קבוצתו של בנו תמיר, בולטון. "זה עוד די טרי אבל אני בטוח שהמועדון יפעל בכל דרך וצורה", התייחס מנג´ר הצהובים, "גם המועדון וגם ההתאחדות לכדורגל יפעלו כדי לשמר את שמו ופועלו בצורה שהוא לא יישכח".
"צריך לעשות הפרדה בין ספורט לבין החיים האמיתיים", סגר נמני את דבריו, "היום ראינו את החיים האמיתיים שזה משפחה וכל האנשים הקרובים שהלכו איתו כל השנים. אתה רואה את הכאב וזו תחושה מאוד לא נעימה. לצערי אין מה לעשות".

לכתבות נוספות >
 
אוהדי ליברפול כיבדו את אבי כהן בטקס מרגש

אוהדי ליברפול כיבדו את אבי כהן בטקס מרגש

45,000 הצופים מחאו כפיים במשך דקה לפני המשחק מול וולבס
תאריך עדכון: 30/12/10 11:02


תגידו מה שתגידו על ליברפול של ההווה, אבל במסורת למועדון הזה אין מתחרים. הערב (רביעי), לפני משחק הליגה מול וולבס, כיבדו 45,000 האוהדים באנפילד את זכרו של אבי כהן, שחקן העבר הישראלי של המועדון, שהלך הבוקר לעולמו בגיל 54. השחקנים, כנהוג, עלו עם סרטים שחורים, כמו גם שחקני בולטון (קבוצתו של תמיר כהן) במשחקם מול צ´לסי.
במשך דקה עמדו כל יושבי האיצטדיון וכנהוג באנגליה, במחווה מרגשת מחאו כפיים לזכרו של בלם העבר ששיחק במועדון בין השנים 1979-1981. כהן, כידוע, היה שותף לאליפות של האדומים ב-1980, כולל שער במשחק האליפות מול אסטון וילה, וגם זכה עם ליברפול בגביע האלופות שנה מאוחר יותר.
הטקס נערך גם לזכרו של מגן העבר של ליברפול, ביל ג´ונס, שמת בתחילת השבוע בשיבה טובה בגיל 89. "כל אנשי ליברפול שולחים את תנחומיהם למשפחותיהם של אבי כהן ושל ביל ג´ונס", אמר הכרוז, שפירט בקצרה על ההיסטוריה של כהן וג´ונס במועדון. "נזכור אתכם תמיד".
ובמשחק עצמו? ליברפול הובכה 1:0 מול הקבוצה שנעלה את טבלת הפרמיירליג ערב המחזור. סטיבן וורד כבש בדקה ה-56.
* בנוסף, במכבי ת"א, המועדון בו גדל ושיחק אבי כהן במרבית הקריירה שלו, הודיעו היום כי הם מתכננים טורניר מיוחד לזכרו לקיץ הקרוב. בין הקבוצות שיוזמנו נמצאות ליברפול, גלזגו ריינג´רס הסקוטית (בה שיחק כהן בעונת 1987/88) ובולטון, קבוצתו של בנו תמיר.

לכתבות נוספות >
 

stl9

New member
זה לא סוד

שהתחלתי לאהוד את הג'רס בגללו ובזכותו נוספו לליברפול אוהדים רבים בארץ אין דרך ראויה מזו להנציח את זכרו
 
פרגוסון: "לא נתחזק בחלון העברות"

פרגוסון: "לא נתחזק בחלון העברות"

מנג´ר יונייטד: "6 קבוצות מועמדות לתואר". גרנט ו-ווסטהאם מול וולבס
תאריך עדכון: 01/01/11 07:34


חלון העברות שיפתח הלילה בכל רחבי אירופה אמור להיות מסקרן מאוד במנצ´סטר, אבל רק בכל מה שקשור לצד הכחול של העיר. מנג´ר יונייטד, אלכס פרגוסון, שחוגג היום (שישי) יומולדת 69, הודה בראיון כי אנו מתכוון לחזק את הקבוצה במהלך ינואר.
כשנשאל על ידי סקיי ספורטס אם נראה פנים חדשות באולד טראפורד בחודש הבא, ענה פרגי: "לא, לא נביא שחקנים. בפרוש לא". עם זאת הוסיף המנג´ר הסקוטי כי הוא מעוניין להשאיל את פדריקו מאקדה עד סוף העונה, כאשר האופציה הריאלית ביותר היא לאציו האיטלקית.
על המאבק בליגה אמר: "כרגע יש 5 או 6 קבוצות שקוראות תיגר על האליפות וזה מה שהופך את כל הליגה למעניינת. אם תסתכלו על מדינות אחרות אז בספרד רק ברצלונה וריאל נאבקות על התואר, בגרמניה זו באיירן ועוד קבוצה נוספת ובאיטליה זה המילאנזיות ויובנטוס".
היונייטד שמוליכה את הטבלה בזכות הפרש שערים טוב על מנצ´סטר סיטי תתארח בשבת אצל ווסט ברום שם לא הפסידה ב-27 השנים האחרונות. ג´י סונג פארק ייעדר בשל הכנות לאליפות אסיה. נאני ופול סקולס בספק.
ווסטהאם של אברם גרנט תנסה לצאת סוף סוף מהמקום האחרון כשתארח את וולבס המדורגת מקום אחד מעליה. הפטישים שמגלים שיפור לאחרונה אספו 10 מ-17 נקודות בבית. יתר המשחקים: סטוק - אברטון, מנצ´סטר סיטי - בלקפול, סנדרלנד - בלקבורן, טוטנהאם - פולהאם, בירמינגהאם - ארסנל.

לכתבות נוספות >
 
למעלה