ספ בלאטר נגד הומואים

itzikon5352106

New member
ספ בלאטר נגד הומואים

''הימנעו מסקס בקטאר'' בכינוס אתמול בדרום אפריקה אמר נשיא פיפ''א בלאטר בהומור שעל הומואים להימנע מסקס בקטאר. הוא גרם לקהל לצחוק אבל גם הרגיז כמה אנשים על הדרך. בקטאר יש עונש מאסר של 5 שנים למי שמקיים יחסים חד מיניים לדעתי כבר מעכשיו צריכים בפיפ''א להכין סלוגן לקראת מונדיאל 2022: ''מונדיאל בלי הומואים!!!!''
 

Puskas

New member
הוא לא אסר על סקס

אלא עם התגופפות בציבור ע"י הומואים/לסביות. מדינה לא צריכה לכופף את החוקים שלה לטובת שום טורניר גדול (גם אם החוקים הם מטופשים). פיפ"א צריכה להתאים את עצמה לחוקי המדינה,כולל החוק הזה ואם לא מתאים לפיפ"א אז שתפסיק לעשות בחירות פוליטיות בכל מחיר ותיתן את המונדיאל למדינה אחרת שיותר פתוחה בתחום.
 

Puskas

New member
ניראה מה יהיה לקראת המונדיאל

אם בקטאר לא ירדו מהקטע הזה אז כנראה שפיפ"א היא זו שתלך לכיוון המדינה המארחת
 

אזרח111

New member
כבר יש לזה פיתרון, לא?

הם אמרו שהם יקימו "אזורי תיירים" , שמעתי את זה בהקשר ששם יהיה אפשר לשתות אלכוהול למרות שזה מנוגד לחוק המדינה. אתה חושב שבכל זאת יסתובבו שוטרים באיזורי התיירים ויזרקו הומואים לכלא ל5 שנים?
 

Puskas

New member
עצם זה שיש "גטו תיירים"

זה מראה שפיפ"א באין לקראתם..תאכלס מונדיאל צריך להיות חגיגה בכל המדינה,ופה כל התיירים יתרכזו באזורים קטנים יחסית וישתו בשושו..זה די התקפלות של פיפ"א..פשרה שהיא בעיקר לטובת הקטארים.
 

itzikon5352106

New member
זה הולך להיות המונדיאל הכי מגעיל בעולם

ברור שבחרו בקטאר בגלל כסף כסף כסף כסף ועוד פעם כסף!!!!!
 

Mellow29

New member
וחוץ מזה, בדקת מה התנאים שהם מציעים?

לבנות 8 איצטדיונים של 30-40 אלף ומעלה, כולם ממוזגים ומקורים בפנים - בטווח של 30 ק"מ (כך שתוכל לראות כמה משחקים באותו יום או אפילו כמה בתים, בניגוד לשנים קודמות כשכל בית שוחק בעיר אחת). לאחר המונדיאל הם מפרקים את האיצטדיונים ושולחים אותם למדינות עניות כדי לעזור להם לפתח את הספורט. האם יש מדינה שיש לה משאבים כדי להתחרות בהצעה הזאת? ומה הסיבה לדחות את ההצעה הזאת? אם להתעלם לרגע מזה שרוב הישראלים הם פרוסנה נון גראטה שם, התנאים שהם מציעים הם פנטסטיים. אם הם יעמדו בהבטחות שלהם זה יהיה אירוע ענק בכל קנה מידה. נ.ב אם זוג הומואים יעשה מה שיעשה בחדר במלון אני לא חושב שיעקבו אחריהם. ואני אישית לא רוצה שאף זוג, בין אם הם חד-מיניים או גבר ואישה, יתגופף לי מול הפנים בפומבי. אני לא חושב שזה כזה נורא שלא יעשו דברים בציבור (ואין בדברים האלה שום פגיעה כלפי קבוצה מסוימת. הבהרתי כבר שגבר ואישה בציבור שמתחילים להתמזמז זה גם לא מקובל מבחינתי).
 

itzikon5352106

New member
יהיה מעניין לראות אוהדים אנגלים בלי בירה

הרי אלכוהול זה סם החיים שלהם
 
יאפשרו אלכוהול באזורים המיועדים לאוהדים כנראה

אולי שם גם הומואים יוכלו להתגפף... כך או כך, חגיגה אמיתית זו לא תהיה. חגיגה במתחמים, אם כבר. כמו צער בעלי חיים.
 
אם כל העולם יראה בטלוויזיה, אני חושש

שצפויה בעיה קלה של אווירה. מה לעשות, לא חסרים אנשים שכן חוצים יבשות כדי להגיע למונדיאלים וירצו להגיע גם לזה.
 

Puskas

New member
ההצעה לא משנה..

קודם הם צריכים לעמוד בתנאי בסיס ואחר כך לתת את האקסטרות שהם מציעים.. קודם שיהיה אפשר לשתות בכל המדינה ויהיה חופש מיניות בכל המדינה (זה לא רק הומואים..גם זוג רגיל שיתנשק ברחוב זה לא יראה בעין יפה שם) ולא שיהיו מתחמים סגורים כמו איזה ספארי בטנזניה..
 

Mellow29

New member
אוקיי

אני חושב שתנאי הבסיס הם בתי מלון ברמה טובה ואיצטדיונים ברמה גבוהה. אתה חושב שתנאי הבסיס הם אלכוהול חופשי וסקס חופשי ברחוב. I rest my case...
 

Puskas

New member
אתה מסלף..

לא ישבתי וכתבתי לך פה מגילה של כל מה שבסיסי..אלא ציינתי את אותם דברים שבהם הקטארים לא עומדים.. איצטדיונים ומלונות יש להם..אבל זה לא מספיק.. מונדיאל זה אווירה,מונדיאל זה שחרור,זה כיף..אוהדים רוצים לצאת לחגוג ניצחון של הנבחרת שלהם ע"י שתיית בירות בפאבים.. האם יש פאבים בקטאר? כנראה שלא..מה יש במקום? מתחם סגור עם קיוסק שמוכר בירות או שאולי הקהל יביא בירות מהבית.. ולא,אני לא מבקש סקס ברחוב ואני לא אתייחס לנקודה הזו שכתבת מאחר ומעולם לא צוטטתי כאומר אותה..
 

itzikon5352106

New member
הנבחרת הקטארית היא ביזיונית

יש לי מעין חלום כזה שהקטרים מאזרחים איזה 10 כדורגלנים בכירים צעירים מטובי הכדורגלנים הצעירים שיעזרו לה במונדיאל
 

Puskas

New member
בהגרלה יסדרו להם

את הבית הכי קל שאפשר ואז הם גם ישלמו 10 מ' דולר לכל שחקן בנבחרות היריבות כדי שיפתחו רגליים ויאפשרו להם לעלות שלב.. בשלב השני הם ישלמו 50 מ' דולר לכל שחקן כדי שיפתחו רגליים וכך עד הגמר בגמר הם ישלמו 100 מ' דולר לכל שחקן יריבה+200 מ' דולר לשופט והקוונים וגם 2 מ' דולר לכל אוהד במגרש כדי שלא ילך ויספר שהיה משחק מכור.. בלאטר וסגניו יקבלו 50 מ' דולר כל אחד וכך נקבל את הקונספירציה הכי מטורפת בתולדות העולם :)
 

itzikon5352106

New member
כשמסתכלים על זה

יש שחקן קטארי שמשחק באיזה ליגה בכירה??? הפעם הראשונה והאחרונה ששמעתי כדורגל ביחד עם קטאר היה כאשר השחקן הקטארי במוקדמות אליפות אסיה לא מזמן החמיץ מ-2 מ' בדקה ה-90 ואח''כ אוזבקיסטן כבשה וניצחה
 
למעלה