Liga BBVA- מחזור 15

Liga BBVA- מחזור 15

עולם כמנהגו נוהג. בארסה עם שלישייה. רונאלדו עם צמד. ויאריאל משקיפה מאחור. עד מתי? חטאפה-ויאריאל (קוליסאו אלפונסו פרס, שבת, 19:00) פותח את המחזור אולי המשחק הכי טוב בו. חטאפה אחרי שלישייה לרשת של דודו (ואני לפחות אמרתי שרביעייה לא תהיה), מול ויאריאל שנראית כמו המרענן הרשמי היחיד בליגה. לצערי, יכול מאד להיות שהצוללת תצטרך לדפוק כאן ברקס. נלך במפתיע על תיקו ומעלה לביתיים, בתקווה להתבדות. סביליה-אלמריה (סאנצ'ס פיסחואן, שבת, 21:00) סביליה אחרי שלושה הפסדים רצופים, אלמריה לא פוגעת וחילצה תיקו מול סאראגוסה. אחרי שני הפסדי בית, סביליה סוף סוף תנצח. דחיל רבאק, יש גבול. אתלטיקו מדריד-דפורטיבו (ויסנטה קלדרון, שבת, 23:00) המרכזי של מוצ"ש, באופן תמוה במקום חטאפה-ויאריאל, אבל שיהיה. יש כאן הרי שני שמות גדולים. כמה נשאר מהם, זה לא ממש חשוב. דפור בשוונג מסויים, אבל הפעם אתלטיקו תנצח, לשם שינוי. מאיורקה-רסינג סנטאנדר (איברוסטאר, ראשון, 18:00) שתי הקבוצות אחרי תבוסה, אבל מאיורקה לפחות חוזרת הביתה. רסינג תמשיך לסבול בחוץ. אתלטיק בילבאו-אספניול (סן מאמס, ראשון, 18:00) משחק תענוג. אתלטיק חזקה מאד בבית אבל אספניול רק שתי נקודות פחות מויאריאל השלישית וכבר ניצחה במגרש הזה לא מעט פעמים. נלך על כפול, בלי תיקו. הכל פתוח. הרקולס-מלאגה (ריקו פרס, ראשון, 18:00) עוד משחק מאלה שיש בו עדיפות לקבוצה הביתית בעיקר עקב רקורד חוץ מזעזע של האורחת. מלאגה אחרי רבעייה בכל זאת ולכן יש גם מצב לתיקו. ספורטינג חיחון-לבאנטה (אל מולינון, ראשון, 18:00) משחק התחתית של המחזור. ספורטינג בתקופה מבאסת, לבאנטה אחרי ניצחון אבל לא בדיוק בורחת לשום מקום. נפרגן לביתית עם חיזוק לתיקו. סאראגוסה-ריאל מדריד (לה רומארדה, ראשון, 20:00) איזה כיף שיש סאראגוסה. איך היא מארחת יפה. חמישייה ממלאגה, צמד ממסי, שלישייה מויאריאל, ממש מארחים למופת. מוריניו, עדיין בדיכאון, יגיד תודה וימשיך במרדף האין סופי אחרי... ברסלונה-ריאל סוסיאדד (קאמפ נואו, ראשון, 22:00) הבאסקים אחרי שני נצחונות רצופים. לא יודע למה, יש מין הרגשה שזה לא ממש הולך להמשיך. הלא כן? שלא תבינו לא נכון. ריאל סוסיאדד אחלה, אבל מה לעשות שהגמדים ממול קצת גדולים עליהם. כמו שאמר ג'ורג' קוסטנזה, זה לא אתם, זה הם. ולנסיה-אוסאסונה (מסטאייה, שני, 22:00) נועל את המחזור. מי שמשחק מול ריאל מדריד בחוץ מקבל אחריה תמיד את אוסאסונה בבית. סוג של כדור נגד כאבים. ולנסיה תתגבר.
 

ifa1111

New member
מיצה, יאללה שיעבור הלאה

היה נחמד, תקופת התאקלמות כמו שצריך באירופה. הגיע הזמן שקון יעבור למועדון שתואם את מידותיו.
 

GIOVANINI

New member
למה לסקר ליגה כל כך משעממת

אולי אם יפסיקו לפמפם את ברסה וריאל התקשורת והקהל וכו יבינו שיש בעיה ענקית בליגה הספרדית הפערים עצומים מדי וזה נהייתה ליגה בדיחה פשוט
 
לקחתי על עצמי משהו

ואני בנאדם עם מילה האמת שהסיקור יותר מהנה מהליגה עצמה. לפעמים זה עלול לייאש אבל אני ממשיך.
 

GIOVANINI

New member
אחי לא התווכנתי לצאת נגדך

כל הכבוד על הסיקור. פשוט אני מקווה שהתקשורת הגדולה תפסיק לפמפם את הליגה הזאת כמו עכשיו ואולי יהיה שם שינוי קיצוני לטובה ולא כמו עכשיו ליגה של 2 קבוצות. אני פשוט גדלתי על הליגה הזאת כילד ואני מתגעגע אליה שהיו משחקים מעניינים וברסה וריאל למרות שרצו לאליפות הזיעו כמעט כל במשחק אם זה בסלטה אם זה בקומפוסטלה וכו.
 
למעלה