סופ''ש של כדורגל ישראלי-מח' 14

itzikon5352106

New member
../images/Emo104.gifסופ''ש של כדורגל ישראלי-מח' 14../images/Emo104.gif

מכבי ת"א - מכבי פ"ת (שבת, 17:00) מכבי נתניה - הפועל ב"ש (שבת, 19:00) הפועל אשקלון - בני סכנין (שבת, 19:00) הפועל חיפה - מ.ס אשדוד (שבת, 19:00) הפועל ר"ג - הפועל פ"ת (שבת, 19:00) הפועל עכו - בית"ר ירושלים (שבת, 19:30) בני יהודה - הפועל ת"א (ראשון, 20:10) הפועל קרית שמונה - מכבי חיפה (שני, 20:45)
 

itzikon5352106

New member
מכבי ת''א-מכבי פ''ת

זכרונות מה-7.6.52 עונת 51/52 הייתה אחד הגדולות בהיסטוריה של מכבי פ''ת.היא סיימה במקום השני והתכוננה לגמר הגביע נגד מכבי ת''א האלופה.זה היה גמר הגביע הראשון שנערך מאז קום המדינה. משחק הגמר נערך ב-7.6.52 באצטדיון 'באסה' שלימים הפך לאצטדיון בלומפילד.כוכב פ''ת שמואל בו דרור הודיע שכנראה לא ישחק עקב רסיסים שיצאו לו הרגליים-מזכרת ממלחמת העולם השנייה אך חצי שעה לפני השריקה הוא הדהים את כולם ואמר שהוא יכול לשחק.כוכב מכבי ת''א והקפטן אלי פוקס החרים את המשחק עקב סכסוך עם המאמן ג'רי בית הלוי. את פ''ת אימן גאול מיכליס שכשחקן מכבי פ''ת זכה להניף ב-1935 את גביע ארץ ישראל אחרי ניצחון 0-1 על הכח ת''א. 12 אלף צופים נכחו במגרש אותו שפט מקס שניידר.המשחק הוכרע בדקה ה-55 משער של אמנון כרמלי מבישול של אליעזר שפיגל,אבא של גיורא שפיגל.בסיום המשחק נשיא ההתאחדות לכדורגל, חיים גלובינסקי, העניק את הגביע לקפטן שפיגל המאושר.מאז לקח למכבי פ''ת 49 שנה להגיע שוב לגמר והיריבה שוב הייתה מכבי ת''א,שניצחה 0-3. בתמונה שבצד-שפיגל מניף את הגביע מחר,כמעט 60 שנה אחרי אותו גמר הם נפגשות למשחק ליגה מסקרן.השחקנים של אבי נימני מגיעים אחרי 2 ניצחונות רצופים כשכולם מדברים על הצמד החדש אלירן עטר ומאור בוזגלו.פ''ת ללא הפסד כבר 4 משחקים.לא יהיה קל לכבי ת''א לנצח אבל היא יודעת שניצחון שלה והיא תוביל את הטבלה עד יום א' אבל בכל מקרה היא לא תהיה המוליכה אח''כ כי כל תוצאה שלא תהיה בין עירוני ק''ש ומכבי חיפה והצהובים של ת''א יאבדו את ההובלה. הימור שלי: 0-1 לפ''ת רגע של נוסטלגיה: עונת 07/09,משחק הפרישה של אבי נימני נגד מכבי פ''ת.דקה 89 הצהובים כובשים שער ניצחון,נימני נכנס בדקה ה-90 להופעת פרידה מהכדורגל וזוכה לאהדה רבה. http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2602028
 

itzikon5352106

New member
מכבי נתניה-הפועל ב''ש

18 שנה יבשות נובמבר 1992,הפועל ב''ש מתארחת בקופסה נגד מכבי נתניה ומנצחת 0-2.מאז 18 שנה היא לא מצליחה לנצח בקופסה.נכון ששתי הקבוצות בילו בליגה השנייה לפעמים ביחד ולפעמים לחוד אבל עדיין ב''ש מחכה לניצחון חוץ ראשון על נתניה מאז אותו נובמבר 1992 ולפי איך שנתניה נראית לאחרונה אין ספק שב''ש פייבורטית.נתניה השיגה בחמשת המשחקים האחרונים נקודה אחת והיא התקרבה מעט לאזור התחתית והיא בהחלט לא רוצה להילחם כנגד הירידה. ב''ש מקום 5 עם 22 נק',כשהמרחק מהמקום הראשון עומד על 6 נק'.קשה להאמין שב''ש תיקח אליפות העונה אבל היא סימנה לעצמה מטרה לסיים בפלייאוף העליון והיא תעשה הכל כדי לשמור על המטרה. הימור שלי: 0-2 לב''ש. רגע של נוסטלגיה: נתניה מנצחת את ב''ש בקופסה 1-3 בשנת 1976 http://www.youtube.com/watch?v=tGv3hVko4yM&feature=player_embedded
 
*18 שנים יבשות בליגה../images/Emo13.gif

מוזר שבאף מקום בתקשורת לא ציינו את זה,ניצחנו שם בביע הטוטו עם לחמן לפני עשור,דייויד קורמן וראג'יד בראנסי כבשו. המשחק מחר הוא מבחן בגרות קלאסי,קבוצה בעלת אופי שמשחקת בבית אך נחותה,נצחונות כאלה עושים קפיצת מדרגה.
 

itzikon5352106

New member
סלי אף אחד לא מתייחס ברצינות לגביע הטוטו

או בשמו האהוב-גביע השוקו והטוסטים.....
 
זה לא שייך בכלל

באר שבע ניצחה בפעם האחרונה בקופסא לפני 10 שנים,בכל המקרים הסטטיסטים תמיד עושים הפרדה בין המסגרות אם צריך.אין פה שום טענה אליך למקרה שלא הבנת.
 

itzikon5352106

New member
הפועל אשקלון-בני סכנין

אין עם מי לדבר הבלאגן חזר לסכנין.מאיר כהן,השוער והקפטן הוותיק הושעה מהמשחק החשוב באשקלון עקב בעיית משמעת.לטענתו הוא טוען שהוא לא עשה שום עבירה ושלמאמן סלובדאן דראפיץ' חשוב יותר האגו מאשר טובת הקבוצה.חוץ מזה,לטענת כהן הוא והמאמן לא מדברים כבר יותר משבועיים וחוץ ממנו יש עוד 5 שחקנים בכירים שלא מדברים עם המאמן. ביום חמישי התראיין המאמן לתוכנית הרדיו של אופירה אסייג והסתבך שם בגזענות כשאמר- "יש תקופות שאתה לא מסתדר עם שחקן אחד או שניים ולאחר מכן אותו שחקן אוהב אותך הכי הרבה. זה כמו שאתה רב עם אישתך, אחרי זה אתה לא חוזר לאהוב אותה? תגובה של אירופאי זה תגובה ותגובה של מרוקאי זה תגובה, מרוקאים הם עצבניים''. מאוחר יותר הוא התנצל על האימרה הגזענית ואמר שהוא נשוי למרוקאית ודבריו היו בהומור. כנראה שבסכנין רוצים לרדת ליגה ומתעסקים בשטויות במקום להתעסק איך בורחים מהתחתית.סכנין מתחת לקו האדום,8 נק' כאשקלון מעליה רק ב-2 נק'.סכנין יודעת שניצחון והיא נחלצת מהקו האדום ועוברת את אשקלון ולכן זהו משחק העונה עבורה אבל גם היריבה שלה מתייחסת למשחק הזה כאל משחק עונה.אשקלון עם 6 הפסדים רצופים בהם לא כבשה שער אחד והיא די אומללה ואין לה את ערן לוי שיעזוב בינואר.נגד סכנין בבית זו הזדמנות טובה לחניכיו של גיא עזורי לנצח ולברוח מסכנין ולהגדיל את הפער ביניהן ל-5 נק'.בינתיים גיא עזורי נשאר בתפקיד אבל מי יודע אולי אם אשקלון תפסיד הוא ייאלץ ללכת הביתה. הימור שלי: 1-2 לאשקלון.
 

itzikon5352106

New member
הפועל חיפה-מ.ס אשדוד

''יום בא ויום הולך ואת נשארת נאיבית שכמותך'' המשפט שבכותרת הוא מתוך השיר בלדה לנאיבית שכתב יונתן גפן.נכון,השיר הזה נכתב בכלל על אישה ולא על קבוצת כדורגל אבל בהחלט אפשר להגיד שמועדון ספורט אשדוד בשנים האחרונות היא הקבוצה הכי נאיבית בליגה ומתחילת העונה היא בהחלט מצדיקה את הכינוי הזה. שבוע אחד היא מפסידה בבית להפועל פ''ת,יוצאת לבלומפילד מנצחת את הפועל ת''א,חוזרת הביתה ועושה תיקו נגד הקבוצה הכי חלשה בליגה הפועל ר''ג אחרי שהיא מוליכה כבר 1-2.ולא נשכח את התיקו בק.אליעזר נגד מכבי חיפה שהיא הובילה,וגם בבית נגד מכבי ת''א היא יכלה לנצח ויצאה מפסידה.בשנים האחרונות היא הגיעה למעמדים גבוהים בגביע המדינה ובגביע הטוטו המכונה גביע השוקו והטוסטים אבל תמיד נכשלה.ביום שהיא תודה שהיא נאיבית והיא תרצה לצאת מהנאיביות שלה,היא תצליח לצאת. שמח היה השבוע בהפועל חיפה.גל אראל התחפש למוחמד עלי ושלח באחד האימונים אגרוף לחנן ממן והוא הושעה מהמשחק נגד אשדוד.טברטקו קאלה השוער לא שיחק בניצחון על סכנין וראה מהספסל את גד עמוס.קאלה ביקש שיחת הבהרה מניצן שירזי שעדיין לא החליט מי יעמוד בשער בשבת. הימור שלי: 2-2
 

רז 1978

New member
אשדוד באמת קבוצה נאיבית

אגב אני זוכר מקרה שאשדוד בגילגולה הקודם כעירוני אשדוד סיימה פעם סיבוב ראשון מאד מוזר מבחינתה. היה זה בעונת האליפות של הפועל חיפה, היא סיימה את הסיבוב הראשון כקבוצה היחידה שניצחה בסיבוב הראשון את הפועל חיפה ומנגד הייתה גם היחידה שהפסידה בסיבוב הראשון למכבי יפו האחרונה בטבלה שירדה ליגה באותה שנה מהמקום האחרון (היו לה רק שני ניצחונות)
 

itzikon5352106

New member
הפועל ר''ג-הפועל פ''ת

פגוש את האקסית יובל נעים הוא אחד מסמלי הפועל ר''ג למרות שהוא לא זכה איתה באף אחד מתאריה-גביע המדינה ב-2003 והאליפות ב-1964.הוא זה זהחזיר אותה לליגת העל כמעט אחרי 19 שנות נדודים בליגות הנמוכות.הוא לא שיחק ברציפות בקבוצה ושיחק כבלם גם בצפרירים חולון,בני יהודה,הכח ר''ג,הפועל אשדוד,הפועל אור יהודה ומכבי רמת עמידר עד שפרש ב-2001.הוא היה בלם קשוח והסתבך פעם באחד התקריות הבלתי נשכחות בתולדות הכדורגל הישראלי-משחק ליגה בליגה הארצית שהייתה אז הליגה השנייה בעונת 95/96.היריבה הייתה הפועל טייבה באצטדיון המיתולוגי והביתי של ר''ג 'המכתש'. 20 דקות לסיום המשחק כשר"ג מוליכה 0-2 החליט השופט לשרוק לסיום וזאת בטענה שנעים נגח באפו של הקוון, בעקבות התקרית הורחק נעים ממשחק פעיל עד לסיומה של אותה עונה.בעונה שעברה הוא השאיר את ר''ג בליגה לאחר משחקי המבחן נגד הפועל כפ''ס שבו היא ניצחה ושרדה. כיום הוא מאמן הפועל פ''ת אחרי שפתח את העונה בבני סכנין.לא יהיה לו קל מחר נגד המועדון הביתי שלו אבל הוא רואה רק את טובת הפועל פ''ת שעדיין תקועה בתחתית,מקום 14 עם 8 נק'.ר''ג אחרונה עם 2 נק' והיא מגיעה למשחק אחרי שסוף סוף השיגה נקודה ראשונה אחרי 8 הפסדים רצופים.היא תבוא נחושה לנצח כי ניצחון ייתן לו עוד אוויר ויוכל להקריב אותה במעט לעבר חוף המבטחים.היא מגיע אחרי תיקו בחוץ מול אשדוד,מעודדת מעט מהיכולת אבל הדרך להישארות עוד ארוכה וקשה. פ''ת מגיעה אחרי תבוסה 1-5 להפועל ת''א,תבוסה לא קלה ששוב החזירה את המועדון לאי שקט.כל תוצאה מלבד ניצחון של פ''ת יהווה אכזבה מרה. הימור שלי: 0-1 לר''ג.
 

רז 1978

New member
הלוואי ושתקלע בול בהימור שלך ../images/Emo13.gif

אחרי התיקו שבוע שעבר ר"ג חייבת להמשיך הלאה ולנצח מחר על פחות מניצחון אין מה לדבר, רק ניצחון יחזיר את ר"ג לחיים ולמאבקי הליגה. שני משחקים בלתי נשכחים מהעבר בחרתי לכתוב כאן על שני משחקים מהעבר האחד היה הרבה לפני שנולדתי והשני אירע לפני כמעט שלוש שנים. מחזור 14 עונת 2007-08 הפועל רמת גן העולה החדשה דאז לליגה הלאומית אירחה את היורדת מליגת העל במכתש, לר"ג היו עד אז שני ניצחונות בלבד שהושגו על רמת השרון והפועל חיפה במחזור השני והחמישי בהתאמה (שניהם במשחקי בית כאשר מול רמת השרון אירחה ר"ג את המשחק בראשל"צ בגלל שיפוצים שהיו במכתש), ר"ג היגעה למשחק הזה שהיא עם 8 משחקים ללא ניצחון ומתחת לקוו האדום, פ"ת מנגד דורגה ראשונה והייתה בטוחה בעצמה להשיג עוד ניצחון בדרך חזרה לליגת העל. ההתחלה נראתה מבטיחה עבור פ"ת שוקי נגר בשער מהסרטים מ 30 מטר קבע 0-1 לפ"ת כבר אחרי 10 דקות . המשחק הלך והתקרב לסיומו ונראה היה שפ"ת תשיג 3 נקודות צפויות במכתש אלא שאז ביצעה ר"ג קמבאק מדהים בשיחזור מדוייק של המהפך המדהים של מנצ'סטר יונייטד מול ביירן מינכן בגמר ליגת האלופות ב 99 בברצלונה, ג'ורג דאטורו הישווה בדקה ה 90 ל 1-1. חולפת דקה ואופיר חלאווני הוכשל ברחבה ומאיר לוי שרק לפנדל לר"ג, קובי חסן לא נכשל וקבע 1-2 לר"ג מהפך מדהים שני שערים בדקה ה 90. הניצחון הזה הוציא את ר"ג לדרך חדשה ומכאן החל רצף ניצחונות שהביא את ר"ג מהמקום הלפני האחרון עד למקום השלישי מרחק נגיעה מהמקום השני, אלא שדווקא אז ר"ג החלה לפשל והיא סיימה לבסוף במקום ה שישי בלבד, חלום העלייה לליגת העל נדחה בשנה. משחק גדול מהעבר עונת 1963-64 ליגה לאומית (הליגה הראשונה דאז) מחזור 22 הפועל פ"ת שהייתה אלופת המדינה בחמש השנים הקודמות הגיעה למשחק העונה שהיא מובילה את הטבלה בתקווה לאליפות שישית ברציפות והיא יצאה למשחק חוץ מול העולה החדשה והמפתיעה הפועל רמת גן שדורגה במקום השני עם נקודה אחת פחות מהפועל פ"ת. 9000 צופים היו במכתש כמות שיא של כל הזמנים באיצטדיון הוותיק , שלמה לוי הוכשל ברחבת פ"ת ע"י חיים בכר בדקה ה 32 ומשה פרל כבש מהנקודה הלבנה כדי לעלות את ר"ג ליתרון של 0-1. גדי יניאק בלם ר"ג כבש שער עצמי כעבור 6 דקות 1-1. בדקה ה 49 עשתה הפועל פ"ת מהפך פטרבורג מפ"ת בעט לכיוון שערו של חודורוב שוער ר"ג, חודורוב הדף ובועז קופמן העלה את פ"ת ליתרון של 1-2, מהפך!!! ר"ג לא נשברה שלמה לוי בסיוע משחק חלש של שוער פ"ת יצחק ויסוקר כבש פעמיים בדקות 61 ו 81 והפועל רמת גן מנצחת 2-3 שריקת הסיום והעולה החדשה זינקה למקום הראשון לראשונה בעונה זאת והדיחה מהפיסגה את האלופה בחמש השנים הקודמות בסיום העונה דורגה הפועל רמת גן במקום הראשון וזכתה באליפות היסטורית, הפועל פ"ת סיימה במקום השלישי מרחק 2 נקודות מהפועל רמת גן האלופה באותה שנה.
 

itzikon5352106

New member
הפועל עכו-בית''ר י-ם

הכובש המצטיין עד לפני חודש חן עזריאל היה בטוח שהוא בינואר עוזב את בית''ר ועובר לקבוצה אחרת אבל מאז הכל השתנה והבחור הצעיר סוף סוף פורח.בשלושת המשחקים האחרונים בית''ר מנצחת כשעזריאל כובש בכל משחק צמד והוא עם 8 שערים עד כה והרגל עוד נטויה. כשמתסכלים על דקות המשחק של עזריאל מתחילת העונה, מגלים נתון די מדהים- עזריאל שותף עד עתה ב-10 משחקים, 6 מהם כמחליף, ובסך הכל צבר מתחילת העונה כ-462 דקות משחק, כשחלוקה למספר השערים מתקבל הנתון לפיו החלוץ כבש שער בכל 57 דקות משחק. עם לוקחים בחשבון גם את 2 הבישולים שיש לו ברקורד, עזריאל מעורב בשער בכל 46 דקות שהוא על המגרש.הבית''רי האחרון שכבש צמד בשלושה משחקים רצוף היה המלך הבלתי מעורער אלי אוחנה.הלוואי ועזריאל יעשה חצי מהקריירה של הסקורר הכי גדול בתולדות בית''ר ואחד הגדולים בכדורגל הישראלי. בבית''ר עסקו השבוע בסולחות-דריו פרננדז ביקש סליחה מאורי מלמליאן והתאקל ביניהם כבר מאחוריהם והוא היה בסגל לקראת המשחק גד עכו ותוכנן לפתוח בהרכב אך נפצע.הוא נשמע מצוטט בתקשורת היוונית שהוא רוצה לחזור לפניניוס המקומית שם שיחק והוא יעבור אליה בשבוע הבא.סוכנו הכחיש את הדברים.הסולחה השניה הייתה בין ארגו האוהדים לה פמיליה ליו''ר איציק קורנפיין.האוהדים הבטיחו לא לקרוא קריאות גזעניות אבל גם נגד הפועל אשקלון הם הבטיחו ולא קיימו ואי אפשר לדעת. עכו מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים ומאז הניצחון המרשים על מכבי ת''א היא לא ניצחה והשיגה נקדוה אחת אבל היא עדיין קרובה לצמרת מאשר לתחתית.רועי דיין פתח פה על חברו ג'קו ערפאת ואמר שהראש שלו לא בעכו אלא בינואר לקראת מעבר אפשרי לקבוצה גדולה כשמכבי חיפה נשמעת הכי ריאלית. הימור שלי: 1-2 לבית''ר. רגע של נוסטלגיה-עונה שעברה,רבע גמר גביע הטוטו.בית''ר מנצחת את עכו בחוץ בדרך לזכייה במפעל. http://www.youtube.com/watch?v=yz8tLfbQxQ8
 

borat1

New member
אני יודע שזה ישמע קצת מוגזם

אבל מאז אוחנה לא היה חלוץ שהיה כל כך חד וכל כך קטלני מול השער כמו עזריאל. יש לו פוטנציאל אדיר ואני מקווה שהשתן לא יעלה לו לראש. ולחשוב שבעונה שעברה שום הכלום עינה אותו בתור מגן ימני ועוד בזמן שטוטו תמוז הסריח את הדשא ויצחקי עשה טובה שהוא משחק.
 

itzikon5352106

New member
אהבתי ת'כינוי שום הכלום ../images/Emo6.gif

האמת ששומי חי בסרט שהוא המאמן הישראלי הכי טוב שהיה בהיסטוריה-''אני העליתי את מכבי חיפה לליגת האלופות,אני זכיתי בדאבל בפנאתנייקוס'' הוא רק שכח שבאותה עונה בליגת האלופות חיפה איבדה את האליפות בליגה,ושבהפועל ת''א הוא די הצליח באירופה ונכשל בליגה והוחלף בניר לוין,ביוון אחרי הדאבל הוא נזרק הביתה והתדרדר עד למקומות כמו לבסקי סופיה ואיזו קבוצה רוסית עם שם מסובך-ולדאליקווקז.... אה והוא הביא דאבל לבית''ר ואח''כ הושפלנו נגד קראקוב 0-5 והוא הלך הביתה,חזר אשתקד לבית''ר והוחלף בדוד אמסלם והוא תמיד מתבכיין על זה שלא נתנו לו לאמן את הנבחרת. אם הוא באמת מאמן כזה גדול ומצליח כדבריו אז למה הוא לא מאמן בליגות בכירות אלה בקבוצת תחתית בעיר נמל בקפריסין?????
 

itzikon5352106

New member
בני יהודה - הפועל ת"א

כשאפק ובלילי היו התינוקות של קשטן עונת 99/00-הפועל ת''א רצה לאליפות,בני יהודה רק רוצה להישאר בליגה.שלושה מחזורים לסיום העונה הן נפגשות בשכונת התקווה כשתיקו של הפועל והיא זוכה באליפות.בני יהודה חייבת כל נקודה כדי לשרוד בליגה.דרור קשטן אז היה מאמן הפועל וראה את חזי שירזי כבר בדקה ה-1 נוגח פנימה 0-1 לבני יהודה.הזהובים נלחמו בשיניים כדי לא לספוג עד שעמרי אפק בדקה ה-87 קבע 1-1 ואז החל כל הבלאגן.אוהדי הפועל פרצו למגרש וחגגו אליפות,המשחק הופסק לפני הזמן והחל בלאגן בין שני מחנות האוהדים שנגמר בפצועים ובאלימות.בני יהודה רצתה לחדש את המשחק כי היא האמינה שהיא יכולה לנצח ולא הסתפקה בתיקו אבל זה לא התבצע,המשחק הופסק לפני המועד החוקי ונגמר בתיקו כשהפועל זוכה באליפות ואח''כ משלימה דאבל עם זכיה בגביע.באותה עונה פרצו מס' שמות בכדורגל הישראלי-עמרי אפק ופיני בלילי היו שניים מהם,שכונו ביחד עם סלים טועמה וכפיר אודי התינוקות של קשטן.בני יהודה באותה עונה נשארה בליגה רק בדקה ה-90 ומאז החלה יריבות מרה בין שני המועדונים שהסתיימה אשתקד כשבני יהודה במח' הסיום חילצה תיקו ממכבי חיפה והפועל ניצחה בטדי את בית''ר וזכתה בדאבל,כשבגמר הגביע היא מנצחת את בני יהודה. כיום קשטן,אפק ובלילי הרחק מהימים ההם.בני יהודה עצמה מאכזבת אחרי שנתיים מוצלחות עם גיא לוזון.נגד מכבי ת''א בשבת האחרונה היא החמיצה ממצבים נוחים והבעיה שלה היא בהתקפה.יש לה שלושה חלוצים שפעם קרעו רשתות והיום הם חושך-פיני בלילי לא משחזר את הימים מהפועל ת''א ואת הימים הנחמדים בטורקיה,משה ביטון הוא פלופ כבר שנים,איליה יברויאן יותר מחמיץ מאשר כובש והוא בהחלט נכנס לקטגורית החלוצים המחמיצים של הכדורגל הישראלי.יש געגועים עזים לאלירן עטר שעזב לכסף הגדול של מכבי ת''א ועושה חיל.לבני יהודה יש היסטוריה מכובדת של חלוצים ששיחקו בה-אהוד בן טובים,אלון מזרחי,חזי שירזי,ניקולאי קודריצקי ואפילו לקובי רפואה היו ימים יפים בשכונת התקווה.לבני יהודה באמת חסר איזה בן טובים או איזה מזרחי שייתנו גולים. הפועל מגיע אחרי פספוס גדול נגד ליון בליגת האלופות כשערן זהבי כובש במספרת שער מרהיב,שער שכל אירופה דיברה עליו.היא הייתה רחוקה 2 דק' מהעפלה לליגה האירופית.בן סהר כבש ונראה שהוא חוזר לעצמו,ביבאן פרנסמן מתחיל לשחזר במעט את היכולת ממכבי נתניה ורק איתי שכטר סובל ממזל רע ונפצע שוב. בבני יהודה מודים שיש בעיה בהתקפה.נגד מכבי ת''א זה יכל להיגמר ב-0-3 לזהובים תוך רבע שעה אבל איליה יברויאן לא הפסיק להחמיץ.ההפסד למכבי ת''א קטע רצף של 5 משחקים ללא הפסד.בני יהודה לא רוצה להיגרר למאבקי תחתית והיא מאמינה בעצמה שהיא יכולה לנצח.בהפועל ת''א מרוכזים כרגע בליגה למרות שהם חושבים על ינואר ועל עזיבה של שחקנים בכירים וביניהם השוער וינסנט אניימה שהגיע לארץ לבני יהודה ומשם להפועל ת''א.נגד ליון אניימה נתן תצוגת שוערות מרהיבה ועדיין לא ברור איך זה שהוא עדיין משחק בלוזון ליג. הימור שלי: 0-3 להפועל ת''א. רגע של נוסטלגיה:גמר גביע המדינה 80/81,בני יהודה מנצחת את הפועל ת''א. http://www.youtube.com/watch?v=1_s4hpEI0Aw
 

itzikon5352106

New member
עיוני ק''ש-מכבי חיפה

פעם שלישית גלידה? לק''ש שני ניצחונות על הגדולות-זה התחיל ב2-4 על הפועל ת''א בבלומפילד ונמשך ב-0-1 על מכבי ת''א גם בבלומפילד.האם גם נגד מכבי חיפה,יריבתה לצמרת היא תשיג ניצחון שלישי על קבוצה גדולה? אף אחד לא הימר שק''ש ומכבי חיפה ייפגשו במח' ה-14 למשחק צמרת שק''ש שלישית עם 26 נק' וחיפה ראשונה עם 28 נק'. ק''ש מגיעה אחרי 2 תוצאות תיקו שבמח' האחרון היא כבר הוליכה 0-1 בחוץ מול הפועל ב''ש אבל נכנעה לשער אדיר של מאור מליקסון וחזרה הביתה עם נקודה.נצחון שלה ייתן לה את המקום הראשון,תלוי כמה הפועל ת''א תנצח את בני יהודה ואם לא ק''ש תהיה ראשונה עד למפגש נגד בית''ר י-ם במח' ה-15. מכבי חיפה סיכמה עם אנדריי פילאבסקי בלם אוקריני בן 22 מקבוצת ניבה ויניצה מהליגה השנייה שם והוא יגיע במקום איגנסיו קאנוטו שכנראה ייחתך מהקבוצה.מאז שאריק בנאדו חזר להרכב ההגנה הירוקה די מתפקדת.במח' האחרון חיפה ניצחה את הפועל עכו בבית משני שערים בדקות הסיום אחרי שפיגרה וביכולת הזו לא יהיה לה קל לנצח את ק''ש שעדיין לא הפסידה העונה בבית.לעומתה חיפה לא הפסידה העונה בחוץ. הימור שלי: 1-1 רגע של נוסטלגיה: עונת 08/09,הדשא בק''ש מלא שלוליות ולא ראוי לשחק בו אבל משום מה המשחק נערך וק''ש מנצחת 0-1 את האלופה שבדרך. http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3100594
 

רז 1978

New member
הימורים שלי לתוצאות המחזור

מכבי ת"א - מכבי פ"ת 0-3 מכבי נתניה - הפועל ב"ש 0-2 הפועל אשקלון - בני סכנין 1-0 הפועל חיפה - מ.ס אשדוד 0-2 הפועל עכו - בית"ר ירושלים 2-1 בני יהודה - הפועל ת"א 4-1 קרית שמונה - מכבי חיפה 2-0 על המשחק של קבוצתי אני לא יהמר מחשש לעין הרע
 
למעלה