איזו קבוצה יכולה לעצור את ברצלונה בדרך לגמר?

freesavi10

New member
אינטר אמנם זכתה בתואר

אבל לא הוסיפה לעצמה יותר מדי אוהדים עם המשחק הציני שלה מיותר לציין שהם בחיים לא יגיעו לרמת הפופולריות של בארסה
 

Mellow29

New member
רמת הפופולריות בקרב מי?

באיטליה אני בטוח שהם הרבה יותר פופולריים מבארסה ויש להם קהל אוהדים גדול (ואני באמת שלא יודע אם למילאנזית השנייה, ליובה או לרומא יש יותר אוהדים - אבל הם קבוצת צמרת עם הרבה מאוד אוהדים). בכל העולם אני בטוח שיש מי שיתחבר אליהם, ובארצות כמו שלנו שמשום מה כולם דואגים ללקק לבארסה (על שום מה?) לא נראה לי שמזיז להם במיוחד מי אוהד אותם ומי לא.
 

freesavi10

New member
מי שאוהד אותם

אהד אותם גם מקודם הזכיה הזאת בטח לא תוסיף להם אוהדים בעולם
 

pgprince

New member
מה יותר חשוב-לנצח ולזכות בתואר

או להוסיף יותר אוהדים? עוד שנה אף אחד לא יזכור איך אינטר שיחקה בחצי גמר, אבל גם עוד 100 שנה יהיה רשום בדפי ההיסטוריה שאינטר היא אלופת אירופה לשנת 2010.
 

borat1

New member
כל קבוצה שלא תפחד ממנה

ברגע שאתה מפחד מבארסה אתה מקבל בראש,בדיוק כמו ריאל..
 
מה זה לא לפחד מבחינתך?

לבוא אליהם הביתה ולשחק פתוח? כי זאת התאבדות ואם יש משהו לא אפשרי- אז זה זה.
 

borat1

New member
מה פתאום

להיות בדיוק כמו אינטר לפני שנה וצ'לסי לפני שנתיים-לשחק טקטי,לסגור נכון,לשמור צמוד לא לפחד להיות אגרסיביים, לעלות עם אש בעיניים ובתוך כל זה,לא לפחד לקחת סיכונים ולצאת קדימה. ריאל לא עשתה עבירה אחת ב-22 הדקות הראשונות ב5-0 ,השחקנים שלהם נראו בהלם מוחלט. אי אפשר היה בכלל להאמין שזאת קבוצה של מוריניו. טיפה של אגרסיביות לא הייתה שום חוץ מהכיסוח המגעיל של סרחיו ראמוס בסוף.
 

אזרח111

New member
יש לציין ש ...

אינטר ובארסה היו באותו בית בצ'מפיונס בשנה שעברה, ואינטר לא הייתה נראית בשלב הבתים כמו קבוצה שמסוגלת לתת פייט לבארסה. אלו כאלה דברים שצריך לגבש ... וכנראה שגם לאלת המזל יש חלק בכך.
 
קודם כל ברמות האלה,הרבה קבוצות...

צריך לזכור,כדורגל הוא ספורט מאוד דינאמי,הכל יכול להשתנות בשניות. בארסה גם יכולה תיאורטית להגיע למשחק נגד רומא,לקבל פנדל ואדום בדקה העשירית,להפסיד 0-2,ואז בונקר איטלקי בקמפ נואו...כבר היינו בסרט הזה. אני לא חושב שמישהו באמת חשב שאינטר תנצח את בארסה 1-3 בכזאת תצוגה. אז בסדר אפשר להגיד מוריניו וזה,אבל אין לי ספק שגם קבוצות פחות מוכשרות מאינטר של שנה שעברה מסוגלות להפתיע את בארסה. בארסה של השנה היא כנראה הקבוצה הכי טובה בכל הזמנים. אבל צריך לזכור שמספיק שאחד מהטריו הקטלני לא משחק,והיכולות של בארסה יורדת פלאים. אז לכו תדעו,פציעה,הרחקה,הכל יכול לקרות. אבל אם נסתכל על דברים כמו שהם,ולא נחפש כל מיני דברים לא שגרתיים. אז כן,מנצ'סטר כרגע הגנתית נראת היחידה שיכולה להתמודד עם ברצלונה. אולי גם צ'לסי אם הם יחזרו לכושר. ולא הייתי מציע לזלזל באיטלקיות,לספרדיות בדרך כלל מאוד קשה עם האיטלקיות בגלל הסגנון ההגנתי והקשוח שלהן. אם מילאן ואינטר מתעלות על עצמן,הן מסוגלות להדיח גם את ברצלונה. אבל כרגע לפחות,ברצלונה נראת כמו המועמדת העיקרית לתואר.
 
זה לא משהו צפוי אתה יודע..

כמובן שברסה פייבוריטית אבל ב2 משחקים אני לא אתפלא אם מנצסטר או צלסי (כשהם בכושר לא כמו בזמן האחרון) יעמדו במשימה.. לא אתפלא אם נניח בחצי גמר ריאל תבוא נגיד לנקום בהם ואז זה קשה יותר.. תמיד גם צריך קצת מזל ככה שאי אפשר לדעת אבל כמובן שברצלונה היא מועמדת מספר אחת לתואר ואני חושב שההצגה שהם נתנו בקלאסיקו זה דבר שלא היה ולא יהיה מקבוצות אחרות והגרעין של ברסה מבחינתי זה צ`אבי..
 
למעלה