האח הגדול,מה אתם חושבים על התוכנית הזאת?

../images/Emo32.gifהאח הגדול,מה אתם חושבים על התוכנית הזאת?

טוב זה לא סוד שהאח הגדול היא התוכנית הכי נצפית ב20 השנה האחרונות. אני מניח שגם בפורום הזה יש מספר לא מבוטל של צופים בתוכנית. השאלה היא למה,מה הופך את התוכנית לכל כך מרתקת? מה יש בסקרנות האנושית שכל כך מושך אותנו לראות אנשים כמוני וכמוך מצחצחים שיניים ואוכלים ארוחת בוקר? האם אתם חושבים שהתופעה הזאת אי פעם תפסק? והכי חשוב: כמה שעות ביום אתם רואים את הדבר הזה???
 

Puskas

New member
הבידור הכי נמוך שקיים

זה אפילו לא מצחיק..נניח היפה והחנון זה רדוד אבל מצחיק וחביב.. האח הגדול זו חבילת בידור רדודה להפליא שעטופה בכאילו "מבט אל החברה הישראלית על כל גווניה"..זה בולשיט כמובן.. למה נהנים לראות אנשים מצחצחים שיניים ועושים צרכים? כי אנחנו חטטנים מטבענו.. פייסבוק קם בשביל לשבור כל פרטיות שעוד היתה לנו ברשת ואנשים נכנסים לשם בכיף ובשמחה ונהנים לספר לכל העולם מה הם עושים בכל רגע נתון..(אני מחסידי הפייס אגב) האח הגדול זה פשוט שלב אחד קדימה..לא רק יודעים מה אתה עושה אלא גם רואים פיזית בעיניים. בעתיד בטח יצא שדרוג לפייסבוק שיהיה אפשרות לחבר עלייך מצלמה ולצלם את עצמך 24 שעות ואז שכולם יראו באמת מה אתה עושה חח בכל מצב,אני אישית לא רואה האח הגדול במיוחד..חלקי תוכניות יוצא לי לראות כי בדר"כ יש דברים יותר מעניינים במקביל. את ערוץ האח הגדול אני חייב כי יש לו סגולות מדהימות! אני מפעיל אותו בשעה 2 בלילה בערך,והפלא ופלא ב-2 ורבע אני ישן כמו סוס חח..
 

itzikon5352106

New member
אני עקבתי אחרי התוכנית

בשלוש העונות הקודמות-זה ממכר אבל העונה אני לא מתחבר כי הביאו שם אנשים משעממים תחת והכל קשרים של ההפקה.... דנה הזו היא יחצנית או משהו כזה והיא ובעלה עשו ת'חתונה של עינב 'פרידמנים מתים' בובליל,רעות חברה של קימי בוסי הבת של דודו בוסי זה ממחוברים,אלעד נמוך הקומה מוכר מאוד בקרב בלייני ת''א ויש לו תמונות עם סלבס דרג ז',היואב הזה מוכר כבלוגר והוא חבר של עומרי חיון והביאו עוד כמה תל אביביים אני לא מחובר לעונה הזו היא משעממת
 
כעיקרון? זה רעיון רדוד..

אני כעיקרון לא צופה בזה אלא בחלקי פרקים כשמזדמן לי אבל עוקב אחרי המודחים ומכיר את השמות שלהם וכו`..
 

hcwd

New member
זה לא רעיון מקורי

התחיל בהולנד ואחרי זה עבר לישראל ולמדינות נוספות בעולם
 

hcwd

New member
בהתחלה זה צבר המון רייטינג

אחרי זה ירד בהדרגה
 

Cade Foster

New member
סחלה.

מתי התופעה תיפסק? כשהציבור יפסיק להיות סחלה. או במילים אחרות - אף פעם. אלא אם כן יחשבו על ריאליטי ברמה עוד יותר רדודה.
 
ואם אפשר לציין

עצם פתיחת הדיון כאן אינה רצינית ולא ראויה. יש פורום האח הגדול, מי שרוצה יכול לגשת לשם. השנאה שלי להאח הגדול בחלקה נובעת בדיוק מדברים כאלה - אי אפשר לחמוק מהתוכנית הזו גם אם ממש רוצים. עובדה, נכנסתי לפורום כדורגל, קיבלתי האח הגדול. למה? שאפתח כאן דיון על דקסטר? או על שיקום הכרמל?
 

מוצארט

New member
../images/Emo45.gif דקסטר!

והאח הגדול זה זבל צרוף. מעולם לא צפיתי ואין לי מי הנפשות המטומטמות הפועלות.
 
../images/Emo45.gif

במקום שאני עובד כמעט כולם מכורים והם מנסים לעניין אותי לך תסביר להם שזה לא מעניין
 
האמת שאני מאוד שמח שאלה הדעות בפורום...

חשבתי שאקבל תמונה אחרת לגמרי. אני אתכם בדעה שזה זבל מרוכז... את העונה הראשונה לא ראיתי כלל וכלל,ובגמר הלכתי לפסטיבל בירה בת"א בשביל להתנתק מכל ההמולה. שמחתי ששפרה זכתה רק כי אני מכיר את אחותה :) את העונה השנייה ראיתי אחרי שאמרו לי שהכניסו לשם הרבה בעלי מומים וכל מיני דברים שונים ומשונים,היה מעניין אותי לראות את האינטרקציה שלהם עם כביכול "הנורמה" ככל שהתקדמה העונה וכל אלה נשרו\פרשו ככה גם ההתעניינות שלי פחתה. קיבלתי התקפות עצבים בגלל הטיפשות של אלין,ודי הפסקתי לראות לקראת הסוף,כשאת הגמר אני שוב מפסיד מרצוני בגלל על האש עם החברה. ובכל זאת,שמחתי שאלירז זכה,כי לא סבלתי את כל החמישיה שהגיעה איתו לגמר(אולי חוץ מסהר,אבל לא באמת הגיע לו) את העונה הזאת אני לא מתכוון לראות,ראיתי את פרק הפתיחה(שוב לא בשידור חי,ראיתי אלופות בזמן שהוא שודר) ולא נראה מעניין בכלל...אנשים די משעממים...המון תל אביבים מהביצה.. כמו כל תוכנית עם באזז,גם האח הגדול מתישהו יחווה את הירידה הגדולה,וזה נראה לי יקרה בעונה הזאת. תזכרו מה קרה להשרדות וכוכב נולד אחרי 2-3 עונות... בשורה התחתונה,אני די סולד מהאח הגדול,ואם אני רואה פה ושם,זה ממש לא מחטטנות או סקרנות אנושית,אלא יותר בשביל להשאר מעודכן,ולפעמים קצת לצחוק על כל האנשים האלה שעושים דברים די מטומטמים בשביל להיות סלב סוג ז'. ובאופן כללי אני די מרחם על האנשים שרואים את התוכנית שעון בערוץ 20 זה אומר שהחיים שלהם לא מספיק מעניינים,והם מחפשים עניין בחיים של אחרים...
 

hcwd

New member
מפחיד

זה אומר שיש יותר מדי אנשים שהחיים שלהם לא מספיק מעניינים
 
למעלה