איזו קבוצה יכולה לעצור את ברצלונה בדרך לגמר?

אזרח111

New member
איזו קבוצה יכולה לעצור את ברצלונה בדרך לגמר?

אני חושב שמנצ'סטר יונייטד וצ'לסי הן היחידות שיכולות להעיף את בארסה. משחק הגנתי קשוח לא זר להן ... (בניגוד לריאל)
 

tanj

New member
אין סיכוי

רק קבוצה איטלקית יכולה לתת תצוגה הגנתית כזו (ע"ע שנה שעברה). אבל בכושר הנוכחי של בארסה....רק היא עצמה יכולה לעצור את עצמה.
 

אזרח111

New member
שכחת מה צ'לסי עשתה לבארסה לפני שנתיים?

להזכירך, בשנה שבארסה לקחה את הצ'מפיונס ליג, צ'לסי נתנה תצוגה הגנתית מדהימה בקאמפ נואו , ברמה של אינטר בשנה שעברה. המשחק נגמר ב0-0, ובארסה עלתה רק במזל משער של אינייסטה בדקה ה-90. צ'לסי הפגינה עליונות על בארסה בסטמפורד ברידג', והפכה את ההתקפה שלה לאימפוטנטית בקאמפ נואו. קבוצה אנגלית ברמתה של צ'לסי בהחלט יכולה לעצור את בארסה
 

tanj

New member
אבל כיום זה לא נראה לי אפשרי מצידה

גם כי ה"מיוחד" לא מאמן אותה וגם כי צ'לסי לא נראית טוב כרגע. אבל מי יודע? אולי אני טועה?
 
אתה טועה כי זה כן אפשרי

אין ספק שהסיכויים לא גבוהים,אבל אני נאחז בזה שכשבארסה הגדולה של השנים האחרונות מקבלת קבוצות עם הגנה חזקה היא מתקשה מאוד,ראה המקרים של צ'לסי ואינטר,כן אפשר לעצור אותה. צ'לסי לא נראית טוב אבל אולי היא תצא מזה עד אז,את אנצ'לוטי הביאו בשביל משימות כאלה.לבניטז היו במשך כל השנים בליברפול קבוצות בינוניות אבל בצ'מפיונס הוא הצליח. וכן,יש גם את ריאל, שיכולה לעצור אותה.
 

tanj

New member
הקלאסיקו היה מדכא

הם קרעו את ריאל לחתיכות (ואניאוהד ריאל). זה ניראה כאילו לא ניתן לעצור אותם. הלוואי ואני טועה אבל אני מתקשה להתאושש מהמשחק הזה. זו היתה דריסה והשמדה. הם נראים בלתי ניתנים להכנעה כשהם באים מפוקסים.
 
אבל אלה לא באמת הפערים

נתחיל מזה שבברנבאו ריאל יכולה לנצח.אנחנו מדברים פה על מוריניו,ששיחק בעבר בקאמפ נואו וידע לצאת משם עם תוצאות טובות.
 

שומו

New member
לדעתי זו עונת ההפתעות

מאז 2004, כשמונאקו ופורטו נפגשו בגמר, לא הייתה לנו עונה מפתיעה. אני מקווה שהעונה זה ייקרה, ומהמר על טוטנהאם הוטספארס-אולימפיק ליון בגמר.
 

אזרח111

New member
אני מהמר על סופר קלאסיקו בגמר

או ריאל נגד קבוצה אנגלית/ מילאן
 

Xavies6

New member
עונה שעברה הייתה מפתיעה

בתחילתה לא דמיינתי שבאיירן מינכן תגיע לגמר ובדרך תדיח את יונייטד. לא האמנתי שאינטר הלוזרית שבשנתיים לפני כן נראיתה אימפוטנטית מול ליברפול ואח"כ מול יונייטד, תדיח את צ'לסי כפי שהדיחה. לא האמנתי שהגלקטיקוס החדשים של מדריד יודחו דווקא מרגלי ליון.
 

שומו

New member
../images/Emo31.gif

זה שברצלונה לא מגיעה לגמר לא הופך את כל העונה למפתיעה. כשמונאקו ופורטו נפגשות בגמר ודפורטיבו דה לה קורונה מגיעה עד חצי הגמר- זו עונה מפתיעה.
 

Xavies6

New member
הא?

מישהו בכלל הזכיר את ברצלונה? מה אתה רוצה מהחיים שלי? עד שאינטר לא הדיחה את צ'לסי, לא ספרתי אותה בכלל כמישהי שיכולה לעבור את שמינית הגמר. כשהיא הדיחה את צ'לסי, היא הוכיחה כבר אז שמקומה יכול להיות בכיף בגמר ליגת האלופות ובזכיה בה, לאו דווקא כשהיא הדיחה את ברצלונה. ואם מה שהיה בעונה שעברה לא עשה עליך רושם (לפחות מה שרשמתי הודעה קודמת), אז אי אפשר כבר להפתיע אותך. צר לי.
 

Puskas

New member
עונה די מפתיעה בהחלט

זה שריאל עפו לא מפתיע..הם כבר 7 שנים בערך עפים בשמינית. אבל זה שאינטר זרקה את צ'לסקי וברסה,זה הישג אדיר! הם לא סתם העיפו,הם ביטלו את היריבות לגמרי.. זו היתה בהחלט חותמת נוספת על זה שמוריניו הוא מאמן ווינר שמשנה קבוצות מקצה לקצה. אבל 2004 זה יותר מפתיע..פורטו ומונאקו זה 2 קבוצות שאפילו שמינית היה הישג בשבילן וכנ"ל דפור..
 
טוטנהאם יכולה להפתיע ליון לא

ליון שנה שעברה הגיעה לשיא שלה היא לא תחזור עליו.. השנה היא קצת מגמגמת.. במקסימום תיקח אליפות בצרפת שהשנה הטבלה שם פתוחה לגמרי
 

pgprince

New member
כל קבוצה שתשחק בסגנון אינטר בשנה שעברה

לא יפה אבל יעיל וזה מה חשוב בסופו של דבר.
 
זה לא מבטיח כלום..

אם אתה מקבל שער מקרי אחד נגיד מהקרן אז איך תעצור את ברסה? ולא כל קבוצה יכולה לתת הגנה כמו אינטר שנה שעברה.. וכמובן שחובה לציין שבמשחק הראשון אינטר לא שיחקו בונקר ובשני הורחק להם שחקן..
 
למעלה