הכירו את המומחה לביתר ירושלים

הברזילאים דווקא היו טובים..

שים אותם בבני יהודה לדוגמא הם יהיו מצויינים.. כמו לדוגמא רוקי וורוצינה מהפועל רק שהם לא התאימו לקבוצה שהם באו אליה.. אבל קאפיץ ונדאללה זה פשוט היה בדיחה.. (כמו פביו רוסה בהפועל)
 

webber44

New member
מספר שאלות

1. מה ההרגשה האישית שלך אחרי התיקו של בית"ר מול הפועל ביחד עם העובדה שלא רצית לעודד את הקבוצה? (ואני בכוונה מתחיל עם השאלה הזאת) 2. איך גורמים לחבורת נערים בריונים (שאמנם יודעים לעודד ולעשות רעש) להפסיק לקבוע מה יהיה סדר היום בבית"ר? למה הם לא מבינים שהם רק הורסים לקבוצה ולשאר האוהדים? 3. אילו שחקנים לפי דעתך צריך להעיף מהקבוצה כמה שיותר מהר? ואיזה עמדות צריך לחזק על מנת שלא ניתקל בקשיים בהמשך העונה? 4. מה דעתך על ההתנהגות של אלי אוחנה שהפך לאט לאט מיקיר האוהדים לאיש התאחדות מובהק ואחד ממקורביו ומלקקיו של אבי לוזון? 5. אוהד שמקלל ערבים\טועמה\נהמות, מה צריך לעשות איתו לפי השקפת עולמך? 6. איך אתה מסכם את תפקודו של קורנפיין עד כה? 7. מתי נראה את האליפות הבאה? בד"כ אני לא משתתף בשאלונים מסוג זה (לא בצד השואל ולא בצד המשיב) אבל בגלל שזה על בית"ר אני דווקא שמח.
 

borat1

New member
מספר תשובות

1.גאווה. לא בגלל התיקו,בגלל צורת המשחק. ובסוף ראיתי את המשחק,מה אני יעשה,חזק ממני. 2.פשוט מאוד,משליכים אותם לבית הסוהר וכך מרתיעים את כל השאר. למה הם לא מבינים? הם משוכנעים שהם עושים את זה בשביל לשמור על האג'נדה של המועדון,אג'נדה שהם בעצמם המציאו. 3.צריך לדלל את סהגל דחוף,הסגל רחד מדי והוא רחב בלא מעט שחקנים בינוניים שלא תרמו ולא יתרמו דבר. גונזאלס,ראובן,בן לולו ואיילי הבייתה ומהר. בגדול אנחנו צריכים מגן שמאלי ובלם,אבל לא צריך להביא כלום בינואר,במילא אין כסף ובמילא לא נמצא בתקופת הזמן הזאת שחקן שבאמת יעזור לנו אלא עדו איזה ואסקס או דה לה חאסה. 4.לא רואה את זה בצורה קשה. אני תמיד העריץ את אוחנה השחקן והסמל המדהים,מה שהוא עושה אחרי זה,כל עוד הוא לא נמצא בתפקיד בבית"ר,זה כבר לא משנה לי. 5.אם זה במגרש? אמרתי,לשלוח לכלא. 6.מושלם. 7.האליפות הבאה? שמע, לפי הסטטיסטיקהבדרך כלל קורה בשנה השביעית לעשור,לקחנו ב87,לקחנו ב-97-לקחנו ב-2007 אז כנראה שזה יקרה ב-2017...
וברצינות,באמתש אי אפשר לדעת. לך תדע ביוא מחר איזה גאידמק 2,ישקיע כספים כמו משוגע ונקריע את הליגה כמו לפני שנתיים-שלוש. עם הקבוצה הזאת אי אשפר לדעת מה יקרה עוד 5 דקות.
 

borat1

New member
אוקיי.

שם:יגאל גיל:18 מקום מגורים:רמלה מסגרת\\תעסוקה:מחכה לגיוס כמה זמן אתה עוקב אחרי כדורגל ישראלי? 10 שנים בערך אם לא מומחה לביתר ירושלים,היית מומחה ל...? לכדורגל איטלקי קבוצת כדורגל אהודה בישראל:בית"ר קבוצת כדורגל אהודה בעולם:מילאן כמה זמן אתה בפורום כדורגל:3-4 שנים ספורט נוסף שאתה מאוד אוהב:סנוקר דבר מה לאומה:תהיו אזרחים טובים
 
למעלה