נמני ומכבי

אזרח111

New member
התגובה של האוהדים של מכבי הייתה הזויה

למה הם צועקים לנמני שיתפטר שהקבוצה מפגרת 1-0 ועדיין יכולה לנצח את המשחק? אם הם היו קצת יותר תומכים אולי הקבוצה הייתה משווה לפחות
 

Oren G

New member
אתה לא יכול להתייחס לאוהדי מכבי ככלל

הקהל של מכבי כחלק מהיותו הכי גדול בארץ הוא גם הכי מפולג בארץ 3-4 ארגוני אוהדים יושבים בשערים 11 ו8 שכל אחד מהם שר בקצב אחר שיר אחר, אלה שלבשו חולצות שחורות כשנמני עזב וגם היום תומכים בו ב100% ויש את החצי השני של בלומפילד (שערים 13, 2 ,7 ) שאותם שמעת שרים לנמני מיד אחרי החילוף של בוזגלו. אבל אם יש משהו שאי אפשר להגיד על אוהדי מכבי אתמול זה שהם לא תומכים. אחרי ההפסד לעכו בשבוע שעבר הגיעו אתמול 13 אלף צהובים לבלומפילד, בכניסה ליציע אני שומע אנשים המומים: "מה קרה פה משחק אליפות מה זה כל הקהל הזה?" אני לא זוכר שקרה שאזלו כרטיסים למשחק שהוא לא נגד בית"ר/חיפה/הפועל/גמר גביע/משחק אליפות ורצו בחוץ כרטיסים מסופסרים ב150/200 ש"ח כבר שעה לפני השריקה
 

אזרח111

New member
שנה שעברה האוהדים גם הפגינו נוכחות כזו?

או שאולי הכסף הגדול סנוור את עיני האוהדים שחושבים שאליפות זה רק עניין של זמן? (אוהדי הצלחות אולי?)
 

stadder

New member
יחסית, כן

לא 13 אלף למשחק זניח, אבל בדרך כלל היו הרבה מאוד אוהדים. ומעניין אותי, איך אפשר להגיד אוהדי הצלחות כשהאוהדים באים מתי שהקבוצה לא מצליחה?
 
לא מצליחה?ראית איזה סגל יש שם?

אוהדי מכבי הם בהחלט לא אוהדי הצלחות בכל מה שקשור למילוי אצטדיונים,זה הקהל עם הפוטנציאל הכי גבוה בארץ והם כבר הוכיחו זאת לא פעם. אבל בעידוד ברגעי משבר?רק אוהדי הפועל תל אביב התברכו בזה בארץ.
 

stadder

New member
סגל זה לא הצלחה

להגיד שהם הולכים למשחקים רק אם יש פוטנציאל, ניחא. אבל כשמתחילת העונה הקבוצה נראת רע ורק שבוע שעבר הפסידו 3-1 לעכו אחרי משחק זוועתי, ובכל זאת מגיעים 13 אלף אוהדים לאצטדיון, זה לא קהל הצלחות. ובקשר להפועל תל אביב ממש לא מסכים. רק לפני כמה שנים כשפייגנבוים הגיע להפועל בשביל להציל אותה מירידה, האוהדים לא הגיעו לאצטדיון בשביל לתמוך בקבוצה. בעונה הראשונה של גוטמן בהפועל כשהקבוצה דשדשה לה במהלך העונה היו קריאות בוז בקהל ודרשו לפטר אותו. וכמובן יש את הקריאות הדוחות והמעשים המגעילים שבוקעים מהקהל האדום, שמשום מה בוחרים בתקשורת להתעלם מזה ולהתמקד דווקא בקהל בית"ר.
 

ReDEAD

New member
לא יודע על סמך מה אתה כותב את הדברים האלה..

בעונה שפייגבוים בא להציל את הקבוצה , הקבוצה הזאת שנארה ליגה רק בגלל הקהל שהגיע לכל משחק בכמויות ענקיות. בעונה הראשונה של גוטמן הוא למעשה הגיע באמצע העונה אחרי פיטורי לוזון שהשאיר את הקבוצה במקום האחרון ומאז היה סיפור אהבה גדול בין גוטמן ( שהביא איתו את צמד הבולגרים ) לקהל..
 

stadder

New member
על סמך צפייה במשחקים

הייתי במספר משחקי בית של הפועל תל אביב לקראת סוף אותה עונה שפייגנבוים הגיע, וראיתי בדיוק כמה אוהדים נמצאים במגרש. אותם אוהדים שכן הגיעו אכן ניסו לדחוף את הקבוצה, אבל הכמות לא היתה כמות שמכבדת את כמות האוהדים שמגיעים היום למשחקים. בקשר לגוטמן יכול להיות שאני טועה, אבל אני זוכר שלקראת סוף אותה עונה, למרות מה שעשה בקבוצה, תקפו אותו בקהל.
 

ReDEAD

New member
מה שאתה רואה עכשיו זה פשוט כמות הקהל שגדלה

אפילו בדאבל הקודם בשנת 2000 לא היינו מסוגלים למלא את בלומפילד , עכשיו בכל משחק קטן אנחנו מסוגלים לבד למלא את בלומפילד. עונת הדאבל הזה והכדורגל המרשים וההתקפי הביאה לקבוצה המון המון אוהדים חדשים.
 

stadder

New member
כמות שגדלה בעקבות הצלחה

שזה בעצם מה שהתחיל את ההתכתבות הזו. לכל קבוצה יש את הקהל "הרדום" שמגיע רק כשהקבוצה בתקופה טובה יותר. אני לא מוצא בזה דבר רע. ככל שבסיס האוהדים יותר גדול, כך אותה קבוצה של "אוהדי הצלחות" יותר גדולה. לקבוצה כמו מכבי תל אביב, שבמצב רגיל יש כמות אוהדים גדולה מאוד, כמות אוהדי ההצלחות גדולה גם כן, ולכן לעיתים ממלאים את אצטדיון רמת גן או קרובים לזה (כמו במשחק האליפות האחרון ומשחקי ליגת האלופות). למכבי נתניה, למשל, יש גם כמות גדולה של אוהדי הצלחות שמגיעים בתקופות הטובות (כמו לפני שנתיים, שמילאו את הקופסא), אבל במשחקים "רגילים" יש כמות קטנה יחסית של אוהדים (שבכל זאת יותר גדולה משל רוב קבוצות הליגה). הקהל הגדול שמגיע למשחקי הפועל תל אביב היום עושה זו בעקבות ההצלחות האחרונות באירופה, והדאבל מהשנה שעברה. לגיטימי ביותר, אבל אני לא רואה פה את אותם האנשים ש"מאשימים" את אוהדי מכבי תל אביב כקהל הצלחות עושים את אותו הדבר כלפי אוהדי הפועל.
 

ReDEAD

New member
כל מה שכתבת כאן לא ישנה את זה שבעונות הישרדות

הקהל של הפועל הגיע במספרים שאין שום קבוצה בארץ שהייתה מביאה.
 
בעונת 01-02

כשבית"ר כמעט ירדה ליגה האוהדים מילאו את המגרשים. לפי דעתי כמות האוהדים נמדדת בעונות דשדוש כשהיא לא בצמרת ולא בתחתית.
 
תרשה לי לחזור כמה הודעות אחורה..

עם שייע הפועל הביאה עשר אלף צופים לבלומפילד במשחק על כלום ושום דבר ביום שישי בצהריים.. ובמשך תקופה (אחרי החצי השני של העונה בערך) הקהל הגיע בהמוניו לדחוף את הקבוצה במספרים שאם היינו נאבקים על האליפות לא היינו מביאים באותה שנה.. עם גוטמן זה ברוך ה` סיפור אהבה גדול כשהעמיד קבוצה מכלום והשאיר אותה בליגה ואף הגיע לגמר גביע המדינה באותה שנה והפסיד בפנדלים לקבוצת מליונים.. הקהל הגיע בהמוניו באותה תקופה (אני משער שקצת פחות מבעונת שייע) ומעולם לא יצא נגד גוטמן אז בבקשה ממך אם אתה מחפש רע באוהדי הפועל אז תתרכז במה שיש כגון שירי שואה 2 חזיזים ובובה שכחת (מעשים שאין להצדיק, סבבה) אבל כשאין מה להגיד אז פשוט אל תשקר..
 

stadder

New member
לא שכחתי את זה

ולא שכחתי את השיר "איפה אבא של רגב", שירת "אני רוצה לדחוף שוטר לפסי רכבת", קשירת יונה חייה למשקוף במהלך דרבי, שירת "הפיגוע הוא מוצדק" במשחק נגד מכבי נתניה אחרי פיגוע בקניון השרון, שלט שצוחק על מני לוי, שירת "קטיושות לגליל" במשחק נגד גליל עליון, כתובת "אבי רן - החלמה מהירה", שירת "הבן של גרשון ללא רוח חיים עם אבא כמוך הוא מעדיף למות". חלק אוהדי הכדורגל של הפועל תל אביב, וחלק אוהדי הכדורסל של המועדון. כתבתי "בין היתר" ו"ועוד" כי לא היה לי כח לכתוב את כל מה שזכרתי. גם פה, זה לא הכל. לא משקר, ולא שטויות. בקשר לפייגנבוים הייתי במספר משחקים שהיו מספרים מאוד נמוכים של קהל, כך שגם אם מישהו פה יגיד אחרת זה לא ישנה את העובדה הזאת. בקשר לגוטמן כמו שכתבתי גם, יכול להיות שטעיתי בקשר לזה, אבל אני זוכר שזה קרה (יכול להיות שהזמנים התבלבלו לי, וזה קרה עוד כשלוזון היה מאמן, שעדיין מראה משהו על הקהל הסבלני).
 
כן.. את מה שהיה עם לוזון אתה מפיל

על גוטמן ואת מה שהיה עם לנדאו על שייע.. שיהיה לך לבריאות.. תמשיך לעוות את המציאות (או סתם לשקר) וכל מה שכתבת על הקהל של הפועל (וזה רע.. תהנה בספירה הזאת) אין פה כמעט בכלל אלימות פיזית בשונה ממקומות אחרים..
 
לא נעים לי להגיד אבל..

או שאתה סתם מחפש כי אתה שונא את הפועל ולכן אתה ממציא דברים או שאתה פשוט הוזה/השנאה מעוורת אותך.. (דבר אחד צדקת כשאם הבנתי נכון רמזת על שירי השואה בסוף דבריך אך כמה שזה גרוע זה הרבה פחות מהמעשים של הקהל של ביתר..מבלי להכליל את כולם)
 

stadder

New member
אתה לא יכול להעיד מה יותר גרוע

לדעתך מעשי בית"ר יורושלים יותר גורעים ממעשי אוהדי הפועל, דבר לגיטימי בהתחשב בקריאות הגזעניות המגעילות, "שריפת המועדון" ובשאר הירקות שאוהדי בית"ר עושים שוב ושוב. מצד שני, יש כאלו שיטענו שיותר גרוע לעשות את פעולות אוהדי הפועל תל אביב, שהן (בין היתר) קריאות נאצים, קריאות להתאבדות, זריקת חזיז בנסיון לפגוע בקהל יריב, זריקת רימון הלם בנסיון לפגוע בשחקן יריב, חילול קברים, ביזוי זכרו של אדם מת ועוד. גם אוהדי מכבי תל אביב ומכבי חיפה עושים מעשים בזויים, אך אינם משתווים למעשי אוהדי בית"ר והפועל, למרות שבתקשורת אפשר להבין לפעמים אחרת. וכמו שכתבתי בכותרת, אתה לא יכול להעיד אם קריאות אוהדי הפועל גרועות יותר, מכיוון שכמו שהוכחת בפורום זה קריאות כאלו אינן מפריעות לך.
 
אני מדבר מראש נייטרלי כרגע..

אוהדי הפועל עושים מעשה פסול עם קריאות השואה.. אמת.. אבל אתה מתחיל לספור כל מיני ארועים שהם חד פעמיים שאם אני אספור את זה לקהל של ביתר אין לזה סוף.. ולמה אני אומר שהקהל של ביתר רע? (שוב מבלי להכליל) בגלל דבר אחד וזה האלימות הפיזית שהם נוקטים בה ובזה הם הכי גרועים ובפער ניכר. אפרופו קריאות לאדם שנפטר וכו` אז אתמול אוהדי מכבי חיפה כתבו את תאריך פטירתו של רובי שפריא ז"ל וזה לא מפריע לאף אחד אבל מה שכותבים עם טוש בהדר יוסף שוה הרבה כתבות.. מעניין..
 
למעלה