המבזקיה 21

הערכה: אנטוניו ולנסיה גמר את העונה

הערכה: אנטוניו ולנסיה גמר את העונה

קשר מ. יונייטד פונה לביה"ח אחרי שנפצע ב-0:0 מול ריינג´רס בצ´מפיונס
תאריך עדכון: 15/09/10 01:02


חזרתו של וויין רוני להרכב מנצ´סטר יונייטד הערב (שלישי) לא הספיקה לשדים האדומים שסיימו בתיקו 0:0 מאכזב מול גלזגו ריינג´רס בפתיחת משחקי ליגת האלופות. אבל אירוע קשה שהתרחש על הדשא האפיל על תוצאת המשחק.
בדקה ה-62 קשר היונייטד, אנטוניו ולנסיה, נפצע אחרי תיקו חריף עם מגן הג´רס, קירק ברודפוט. האקוודורי הבינלאומי לא הצליח להתאושש מהפגיעה הקשה ופונה לביה"ח עם חשש לשבר ברגלו. הערכות הן שהשחקן בן ה-25 סיים את העונה.
"מדובר בשבר או בפריקה של הקרסול. זו מכה קשה לבחור", אמר מנג´ר אלכס פרגוסון והוסיף: "זה מזכיר לי את הפציעה של אלן סמית´ (נפצע ב-2006 מול ליברפול בגביע). ברגע שראיתי את שחקני ריינג´רס מסמנים לצוות הרפואי, ידעתי שמדובר בפציעה רצינית".
בנוגע למשחק אמר הסקוטי: "צריך לתת קרדיט לריינג´רס. השיטה שלהם הייתה קשה לפיצוח. אני חושב ששיחקנו באינטנסיביות גדולה ומחוייבות, אבל היריבה שיחקה כל המשחק באיזור נקודת הפנדל והצליחה בכך".

לכתבות נוספות >
 
"במצב בו אנו נמצאים אסור לחשוב על הפועל"

"במצב בו אנו נמצאים אסור לחשוב על הפועל"

בלם בנפיקה לואיזאו: "קודם חייבים ריכוז במשחק מול גימראייש בליגה"
תאריך עדכון: 09/09/10 02:05


לגויים אין ראש השנה. אחרי ששבוע הנבחרות הגיע לקיצו ברחבי העולם כבר שבים למתכונת רגילה ומבחינת הקבוצות האירופיות המשמעותיות, זה כולל בעיקר הכנות לפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות בשבוע הבא. בנפיקה ליסבון, שתארח את הפועל תל אביב במחזור הראשון, לא יכולה לעסוק עדיין בהכנות הללו מכיוון שבשישי ממתין לה משחק ליגה מול ויטוריה גימראייש החזקה.
14.9, שידור ישיר כאן באתר: בנפיקה ליסבון מול הפועל תל אביב
אחרי שני הפסדים רצופים בפתיחת הליגה, האלופה אספה שלוש נקודות ראשונות לפני הפגרה ומחפשת שלוש נוספות לפני המפגש מול הדאבליסטית הישראלית.
"אנחנו לא יכולים לחשוב על הפועל תל אביב עדיין", אמר הבלם לואיזאו לערוץ הטלוויזיה של המועדון (יש להם ערוץ טלוויזיה. מדושני עונג, אלה), "אם היינו מנצחים את שלושת המשחקים הראשונים שלנו, אולי היתה לנו פריבילגיה לחשוב על ליגת האלופות, אבל בטח לא במצב שלנו".
"אנו משתפרים ומתחילים לחזור לכושר של העונה שעברה, שהיתה מצויינת עבורינו. סבלנו מחוסר מזל, קבוצות הגיעו נגדינו לשני מצבים כל המשחק וכבשו פעמיים אבל זה כבר היסטוריה. אנחנו עם הפנים קדימה".

לכתבות נוספות >
 
ורמוט: "איימאר וסביולה? לא ממש מפחידים"

ורמוט: "איימאר וסביולה? לא ממש מפחידים"

הפועל ת"א יצאה לליסבון למחזור 1 באלופות. אניימה: "סיכוי של 50 אחוז"
תאריך עדכון: 12/09/10 18:39


אחרי ה-2:2 המאכזב בחוץ מול הפועל עכו התעוררה הפועל ת"א הבוקר (ראשון) לשבוע חדש. חדש ויהסטורי. הדאבליסטית המריאה לליסבון וכבר נחתה לקראת משחקה מחרתיים מול בנפיקה במחזור ה-1 בשלב הבתים בליגת האלופות.
  • שלישי, ישיר באתר ובספורט 5 HD: בנפיקה מול הפועל ת"א בליגת האלופות
  • לפנטזי-ליג שלנו כבר נרשמתם? שווה לכם, יש פרסים מדהימים. היכנסו
השחקנים הגיעו לנתב"ג עם חליפות שהוכנו במיוחד למסע לליגת האלופות, זאת למרות החום שרר הבוקר. ההתרגשות בקרב השחקנים בשיאה, ולא מעט מהשחקנים הביאו יחד עימם את כל בני משפחותיהם לקראת המשחק. בין היתר הגיעו לטיסה משפחות שכטר, ורמוט וידין. גם ראשי הקבוצה יצאו עם השחקנים.
למרות התוצאה אתמול נראו השחקנים מחויכים ובטוחים בעצמם לקראת המשימה הראשונה במפעל היוקרתי. מאות אוהדים אדומים המריאו אף הם לפורטוגל לקראת המשחק.
השאלה הגדולה ביותר מבחינת ההרכב שיעלה המאמן אלי גוטמן היא סביב איתי שכטר, שלא מתלונן על כאבים ברגלו אחרי פציעתו והחזרה לאימונים. כזכור, שכטר שב לארץ לאחר שעבר טיפולים בפציעתו בסרביה. כעס גדול הביעו רועי גורדונה ויהודה חוטא לאחר שלא הוציאו אותם למשחק למרות שהם נמנים על הסגל.
"זה מרגש להגיע לליגה של הכי טובים אבל זה גם מחייב", אמר גוטמן, "אנחנו רוצים לבוא ולייצג בכבוד את הכדורגל הישראלי. לשם אנחנו מכוונים ושואפים. אם תסתכלו על כל הליגות בעולם, אז אתמול רומא ומילאן הפסידו וגם ברצלונה בבית. זו רק תחילת הדרך. הדרך עוד ארוכה וגם אתמול, למרות שהתייחסתי כבר למשחק מול עכו, אז נכון שמאכזב ששמטנו שתי נקודות ליגה אבל ראינו מהדקה ה-75 קבוצה שרצה, שוטפת את המשחק וגם כובשת שני שערים".
"להבדיל ממשחקי העלייה והנוקאאוט עד היום, פה זה כבר ליגת האלופות. זו ליגה של 4 קבוצות עם משחקי בית וחוץ ובהתאם לכך נגיע. לא נשנה את שיטת המשחק והסגנון שלנו. אני מקווה שנשחק בבלומפילד, זה יהיה שונה. קבוצה כמו בנפיקה עם שלל כוכבים, זו קבוצה שצריך לדעת לשחק מולה ואני מקווה שכשנחזור תגידו שעשינו את העבודה שלנו".
"אין לי ספק שאנחנו יכולים להוציא נקודות. עם כל הכבוד לאיימאר וסביולה, לנו יש את שכטר, ורמוט, אניימה, דה סילבה ואחרים", אמר מוני הראל, מבעלי הקבוצה, "לא הלך לנו בליגה אבל אני מאמין מאוד בקבוצה הזאת". הראל, בניגוד לשותפו אלי טביב, לא מתרגש מהתצוגה והתוצאה מול עכו: "זו רק תחילת הדרך. יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין מאוד במאמן ובשחקנים. קבוצות גדולות מהפועל ת"א התחילו את העונה לא טוב. טביב הוא שותף שלי, יש לו זכות לומר את מה שהוא אומר אך אני לא מסכים איתו".
"החליפות והעניבות? יש בזה כיף והתרגשות וזה נחמד", אמר גילי ורמוט, "קמתי לפני השעון המעורר וחיכיתי לצאת כבר. אנחנו בחלום עכשיו. כל היריבות שלנו פישלו קצת בליגות שלהן בזמן האחרון, אבל אלו קבוצות טובות מאיתנו. אני חושב שיהיה לנו מה לדבר ולתת. אנחנו מחכים לזה, לפגוש את כל הכוכבים האלה ולראות אם אנחנו יכולים לשחק ברמות האלה. להפועל ת"א יש מסורת באירופה והראנו מול המבורג וסלטיק בעונה שעברה שאנו יכולים להשתלב".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/186074.jpg
"שכטר עשה אימון חזק אתמול עם הרבה ספרינטים ואמר שהוא מרגיש מצוין, היום הוא יעשה את אותו אימון". על התיקו עם עכו אמר: "עשינו משחק לא טוב, במיוחד בצד ההגנתי. לא לחצנו מספיק, לא היינו אגרסיביים ולא חזרנו לעמדות. אבל בוא נסתכל על חצי הכוס המלאה: חזרנו והשווינו, הוצאנו נקודה אחרי משחק לא טוב. אבל עכשיו זה משהו אחר לגמרי".
"אני מפסיד עם הקבוצה ומנצח עם הקבוצה", אמר השוער וינסנט אניימה, "אני לוקח על עצמי אחריות לתוצאה אתמול, אני לא מאלו שמאשימים אחרים. המשחק מול עכו הוא מבחינתי הפסד. אנחנו סופגים אותו ומספיק בוגרים כדי לצאת מזה. בנפיקה יותר טובה מאיתנו אבל אני חושב שהסיכוי במשחק הוא 50-50. יש להם שחקנים מוכחים יותר, זה מועדון מאורגן יותר אבל נבוא להילחם ולייצג את המדינה וכמובן לעשות את האוהדים של הפועל שמחים. נעשה את המיטב".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/186073.jpg
לכתבות נוספות >
 
אזגי: אוהב שהקהל מקלל וצועק

אזגי: אוהב שהקהל מקלל וצועק

בעלי אשקלון על האוהדים שמחו על מחירי הכרטיסים: לא רוצים? שלא יגיעו
תאריך עדכון: 12/09/10 10:57


בהפועל אשקלון, שסיימה אתמול בתיקו 1-1 מול הפועל ר"ג, מאוכזבים מהתוצאה ומהיכולת שהציגו במשחק בית נגד קבוצה שעדיין לא השיגה ניצחון העונה.
עם זאת, האירוע שמשך את מירב תשומת הלב התרחש בסופו של המשחק כאשר 300 מאוהדי אשקלון הפריעו לפרוספר אזגי, הבעלים של הקבוצה, לצאת עם רכבו משטח המגרש במחאה על מחירי הכרטיסים. אוהדים אלו, שגם בתחילת המשחק בהגעתם לקופות ניסו למנוע מאוהדים נוספים לקנות כרטיס, שרו וקיללו את אזגי עד שזה יצא מרכבו וניסה להסביר להם את פשר המחירים.
"אם האוהדים לא מקללים אותי זה לא משחק מרגש בשביל. אני רוצה שבכל משחק ישירו לי ´הנהלה זונה´ – ככה אני אוהב את הקהל של אשקלון", אמר אזגי לאתר ערוץ הספורט, "למרות שבסוף המשחק ירדתי לקהל למחוא להם כפיים, ובכל הזדמנות שהייתה לי ניסיתי להסביר לקהל שלנו למה כדי להם שמחירי הכרטיסים יישארו כמו שהם, הם התעקשו לא להבין".
לאזגי יש גם בשורות שלא ממש ישמחו את האוהדים: "במשחק הבית הבא, מול בני יהודה, מחירי הכרטיסים לא יהיו יותר 50 שקלים למבוגר ו-50 לילד, אלא נעשה כמו בשאר מגרשי הכדורגל - מבוגר ישלם 80 שקלים וילד 40. הרי ילד לא בא לבד, אז במקום 100 שקלים הם ישלמו 120".
ההסבר של אזגי פשוט: "קבוצת כדורגל לא יכולה להתקיים בלי תקציב. אם הם לא רוצים לקנות מנוי שעולה לילד בממוצע 25 שקלים למשחק, אז איך הם בכלל מדברים על מחירים? לא רוצים שלא יבואו. הפועל אשקלון עלתה לליגת העל אחרי 12 שנה ואני אעשה הכל כדי שתישאר בליגה גם אם זה יעלה לי באופן אישי עוד מיליון שקל".

לכתבות נוספות >
 
אופ"א ללוזון: הפועל תוכל לארח בבלומפילד

אופ"א ללוזון: הפועל תוכל לארח בבלומפילד

הלחץ עזר, הודעה רשמית עדיין אין. אופ"א: צריך לתקן עוד כמה ליקוים
תאריך עדכון: 12/09/10 13:43


הלחץ של אנשי ההתאחדות לכדורגל והפועל ת"א על אופ"א לאשר לקבוצה לארח את משחקיה הביתיים בליגת האלופות באצטדיון בלומפילד נשא פרי.
אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות, שוחח עם אנשי אופ"א ושמע מהם כי האדומים יורשו לארח במגרש ולא ייאלצו לעבור ולשחק באצטדיון ר"ג. כזכור, במהלך השבוע שעבר ביקרה בארץ משלחת מטעם אופ"א שבחנה את האצטדיון ובדקה האם הוא ראוי לשימוש במשחקי האלופות.
הודעה רשמית מטעם אופ"א צפויה להתקבל רק בימים הקרובים, ויש לציין כי הפועל לא קיבלה שום מסר או הודעה בנושא מאנשי הארגון האחראיים על הטיפול בעניין. אולם לוזון, שסייע לאדומים בבקשה להישאר ולארח במגרש הביתי, שמע כי ישנם תיקונים קלים נוספים שצריכים להיעשות במגרש לפני שיאושר סופית.
"המשחקים ייערכו בבלומפילד במידה ויסדרו את מה שצריך, כמו שיפור התאורה, התקנת גג לתא העיתונות, הסדרת אולפן טלוויזיה ומקומות שידור וכמו כן אישור בטיחות", אמר היום לוזון.
הפועל דאגה לתקן עד השבוע שעבר חלק גדול מהבעיות שנתגלו במגרש לאחר המפגש הכפול מול זלצבורג, והתאימו אותו ככל הניתן לדרישות הקפדניות של אופ"א והסטנדרטים המקובלים בצ´מפיונס ליג.
במהלך השבוע שעבר, לאחר עזיבת אנשי אופ"א את ישראל, אמר גבי קצרה, נציגו של הבעלים אבי טביב: "אנחנו מקווים ומאמינים כי המשחקים ייערכו בבלומפילד".
מכבי ת"א ומכבי חיפה, הנציגות הישראליות היחידות שעלו עד היום לשלב הבתים באלופות, אירחו כזכור באצטדיון ר"ג. בהפועל ביקשו לשמור על הביתיות ולשחק בבלומפילד למרות שר"ג מכיל מספר כפול של מקומות ישיבה, בעיקר בגלל האווירה במיוחדת במגרש, בקשות האוהדים והרצון לתת לשחקנים תחושה ביתית ומוכרת ככל הניתן.

לכתבות נוספות >
 

ReDEAD

New member
באמת בושה שיו"ר ההאחדות עוזר לקבוצה ישראלית

באירופה.
 
באמת לא מתאים לך

בשביל מה יש יושב ראש התאחדות אם לא כדי לדבר,לדחוף ולעזור לקבוצה מהמדינה שלו? לכם הוא היה עושה בדיוק אותו דבר,ודווקא אותם המשפחה הזאת שונאת אחרי מה שהיה עם האחיין.
 

pgprince

New member
לא אכפת לי איפה הם ישחקו

כן אכפת לי שהתאחדות מעלימה עין מהשתלטות של טביב על הקבוצה תוך כדי הבאת חצי כפר סבא למועדון ובלוזוניה לא עושים כלום. כו אכפת לי שלוזון ממציא שיטה לא ספורטיבית לקביעת האליפות וכן יהיה אכפת לי, כי כנראה בעקבות הבכי של הפועל יזיזו להם משחקים כי קשה להם..
 

Mellow29

New member
עם זה אני דווקא מסכים,

ומסכים עם כל מילה שלך, אבל צריך להפריד בין הבזיון של השיטה הלא ספורטיבית לבין הפועל ת"א. האשם היחידי בשיטה זה לוזון, בלי קשר לזה שהפועל ת"א מתבכיינים לא מעט.
 

Mellow29

New member
תעזוב,

אם למכבי חיפה היו ביצים היא הייתה לוקחת את האליפות, על אפם וחמתם של הפועל ת"א ולוזון. אני לא אוהב אותו והלוואי שהוא ומכבי לוזון פ"ת יעופו לכל הרוחות, אבל בנושא הפסד האליפות אין למי לבוא בטענות אלא רק לעצמנו (לאוהדי מכבי ת"א מותר לבוא בטענות לכולם...זה לא משנה)
 
עכו תבקש אזרחות ישראלית לניקולאס פלצ'וק

עכו תבקש אזרחות ישראלית לניקולאס פלצ´וק

היהודי-ארגנטינאי: "רוצה להשתקע פה. חבל לי שלא ניצחנו את הפועל תל אביב"
תאריך עדכון: 12/09/10 12:06


הפועל עכו תפנה כבר בשבוע הבא למשרד הפנים בבקשה להעניק אזרחות ישראלית לניקולאס פלצ´וק, החלוץ היהודי-ארגנטינאי בן ה-23 שהיה הכוכב הגדול של הקבוצה אתמול ב-2:2 מול הפועל ת"א.
פלצ´וק יחל בחודש הבא ללמוד עברית באולפן ומקווה מאוד שיקבל את האזרחות. "אני יהודי", אמר פלצ´וק לאתר ערוץ הספורט, "הגעתי ארצה עם כל האישורים הנדרשים. אני לא רואה סיבה שלא אקבל את האזרות. הנהלת עכו עוזרת לי ואני בטוח שהכל יסתדר. אני מאוד רוצה לדעת את השפה העברית, יש לי רצון להשתקע בישראל לשנים רבות".
על המשחק אמר החלוץ: "שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד וקשה מאוד. אני שמח שהצגנו יכולת שכזו. ברור שאם היו אומרים לנו לפני המשחק שניקח נקודה זה היה בסדר מבחינתנו, אך יש אכזבה כי הובלנו 0:2. היו לנו הזדמנויות לנצח את המשחק גם במצב של 2:2 וחבל שלא ניצלנו אותן".
"אני לא יודע מה היה פה בעונה שעברה אבל אין ספק שיש לנו קבוצה טובה", התייחס פלצ´וק לקבוצתו, "אנו משחקים כדורגל פתוח והתקפי ואנו מבקיעים הרבה שערים (5 ב-3 משחקים, ת.ל). אני מקווה שהמגמה הזו תימשך. יש לנו ומאמן מצוין ובהפועל עכו יש דרך".
הנהלת עכו הביעה שביעות רצון מהמשחק מול הדאבליסטית למרות התיקו. בקבוצה הבהירו כי כהן עלה בהרכב חסר למשחק, כשהמגן הימני רועי לוי לא עבר את מבחן הכשירות, כמו גם הבלם איציק כהן. גם החלוץ רועי דיין לא היה כשיר כדי לשחק.

לכתבות נוספות >
 
מעמדו של אלי מחפוד בפ"ת מעורער

מעמדו של אלי מחפוד בפ"ת מעורער

נקודה אחת משלושה משחקים הספיקה להנהלה. ההזדמנות האחרונה שלו: מול נתניה
תאריך עדכון: 12/09/10 15:02


בהפועל פ"ת לא היו מרוצים מההפסד אמש 3:1 לעירוני קרית שמונה, וזה בלשון המעטה. נקודה אחת בלבד משלושה משחקים. זה מה שהספיק להנהלה על מנת להגיע למסקנה גורפת מצד חברי ההנהלה, כי הפסד במשחק הבא, בעוד שבועיים, מול מכבי נתניה תוביל לפרידה מהמאמן, אלי מחפוד.
מחפוד, מצידו, מאמין בעצמו וביכולת של קבוצתו להתגבש ולהשתפר בשבועיים הקרובים: "זה בסך הכל משחק שלישי, אין צורך להיכנס ללחץ" אמר המאמן, שנשמע אופטימי גם לגבי העתיד הרחוק: "הדרך עוד ארוכה. אנחנו נהיה הרבה יותר טובים".
למרות האופטימיות של מחפוד, ההנהלה כבר בודקת אופציות אחרות לתפקיד המאמן. שמו של יובל נעים, שכזכור עזב את בני סכנין לפני פתיחת העונה, עלה על הפרק.
בעניין אחר, בינתיים מאחורי הקלעים יש ביקורת קשה במועדון סביב המגן עמנואל מתיאס, שאמש ישב על הספסל לאחר שאיחר לאימון המסכם של הקבוצה ביום שישי האחרון, ולא בפעם הראשונה. שחקנים במועדון טענו כי המשמעת צריכה להיות מעל הכל והתנהגותו של המגן כבר מזמן עברה את גבול הטעם הטוב.

לכתבות נוספות >
 
למעלה