מה המערך שישראל אמורה לשחק איתו היום?

Ron 22

New member
בעיקרון כולכם צודקים...

אבל ההבדל הוא שבגרמניה ליד קלוזה יש גם את מולר, פודולסקי ואוזיל ששלושתם שחקנים התקפיים. ליד טורס יש את וייה, סילבה, אינייסטה וצ'אבי, ליד ואן פרסי יש את ארשאבין, וולקוט, פאברגאס ואולי גם צ'מאח,ליד היגוואין - רונאלדו, די מאריה וקאקה, ליד מיליטו יש את אטו, פאנדב וסניידר וכו וכו'... ליד בן סהר יש את... בניון. ישראל משחקת ב4-4-1-1, כששאר הקבוצות שהזכרת משחקות ב4-2-3-1 (ריאל, ברזיל, גרמניה) או 4-3-3 (בארסה, אינטר, הולנד, ספרד, ארסנל). מה שמשנה הוא לא החלוץ הבודד, אלא התפקוד של שאר השחקנים, והמערך הישראלי לא מזכיר אף מערך שציינת באופן הזה.
 

ReDEAD

New member
הבעיה זה לא החלוץ אחד

הבעיה היא שיטת המשחק של 10 שחקנים בהגנה וכדורים ארוכים לחלוץ האחד המסכן הזה. בכלל לא מנסים להניע כדור , לשלוט , לייצר , כלום ושום דבר.
 

טרה10

New member
הם לא עשויים מעץ. הנעת הכדור לא צלחה.

והיו שלשה חלוצים בן סהר-רפאלוב-ובניון קצת מאחור. לא אחד. הבעיטה היחידה שהלכה לכיוון היתה של יוסי. והם- בעטו ונוכחו ברחבה הרבה יותר. מרכז המגרש היה שלהם. ואנחנו בקושי הגענו ל-16. וכל התקפה שלהם היתה מסוכנת. מזלזלים בהם. כי הם גרוזינים- אבל הם נבחרת יותר חזקה ויותר טובה מאיתנו. חזקה בגוף..וחסונים. זו תכונה שכנראה אצלם אחד מהתנאים לשחק בנבחרת. זה היה מין משחק- קצת משונה. לא טכני. הם הניעו את הכדור יותר טוב. אולי לישראל חסרים משחקים נגד קבוצות טובות יותר ממלטה. איפה ברדה. ? איפה עמר גולן.? [כי ההגנה הראתה שהיא לא רעה בכלל.רק שצריכים מישהו כמו קולמה..במרכז המגרש.! או בואטנג..
 

ReDEAD

New member
אתה ראית אותו משחק שאנחנו ראינו?

3 חלוצים? רפאלוב ובניון היו הרבה יותר קרובים להיות בלמים במשחק הזה מאשר חלוצים. ואל תגיד לי הנעת הכדור לא צלחה שזה דיי ברור שבכלל לא מנסים או בגלל שאין יכולת או כי לא רוצים אבל כל כדור עף למעלה בלי שום כתובת. איפה היה עומר גולן אתה שואל?שיהיה כמה שיותר רחוק מהנבחרת , לפחות זה..
 

ReDEAD

New member
כבר איזה 10 שנים שהנבחרת הזאת ולא משנה מי

מאמן אותה , מנסה לשחק משהו אחר שממש לא קוראים לו כדורגל.. למה אם מכבי חיפה/הפועל ת"א יגיעו למשחק חוץ נגד יריבה ברמה הזאת של גיאורגיה , הם יבואו וישחקו כדורגל ורוב הסיכויים גם ינצחו ?? מגיעה נבחרת ישראל עולה עם הרכב שלא יכול ולא רוצה לעבור את החצי וכל מה שהוא מנסה זה כדורים ארוכים וככה אנחנו גם נראים. גרנט , קשטן , פרננדז , באמת לא משנה כולם בשיטת הנדחה את הקץ כמה שאפשר עם עוד תיקו שהרחיק אותו מהמטרה מול נבחרת כלום ושום דבר.
 

Ron 22

New member
../images/Emo45.gif

לא ברור אם זה המאמן אשם או הלחץ מהתקשורת. מה שבטוח, רמת השחקנים (לא שהיא כזו גבוהה) שווה יותר מהכדורגל שאנחנו מציגים. וכמו שאמרת, חיפה או הפועל היו מנצחות קבוצה ברמה כזו בלי יותר מדי בעיה.
 

Mellow29

New member
אגב, הרשה לי לתקן אותך

אבל מאזן משחקי החוץ של מכבי חיפה באירופה בשנים האחרונות הוא איום ונורא, במיוחד בהשוואה להפועל ת"א :\ אם אני זוכר נכון ב"ידיעות" פרסמו את זה אתמול, והאחוזים הם משהו בסגנון 38% (9 נצחונות, 9 תיקו, 21 הפסדים). להגנתנו אפשר לומר שהרבה הישגים (למשל בקמפיין הצ'מפיונס הראשון כששיחקנו בבולגריה וקפריסין) שהושגו כביכול בבית היו למעשה במגרש נייטרלי, אבל עדיין אי אפשר להגיד שמכבי חיפה זו דוגמא לאיך הנבחרת צריכה לשחק בחוץ
 

טרה10

New member
נבחרת הכלום-הוציאה מיוון תיקו ביוון.

הלוואי עלינו. האם רק דודו אוואט היה שווה.? נכון שיש בעיה- אבל במבחן התוצאות..ישראל הצליחה.
 

Shaycus

New member
../images/Emo45.gif

לצערנו אנחנו חושבים את עצמנו להרבה יותר ממה שאנחנו אם נהיה אמיתיים נבין שתיקו זה יותר ממה שהגיע לנו למרות שהגיאורגים לא קבוצה טובה להגנת הנבחרת אפשר להגיד שהמגרש שם הוא בלתי נסבל אבל זה סתם תירוץ הרי קרואטיה שהיא נבחרת ששווה משהו תוציא משם ניצחון אז להגיד את זה זה סתם מטומטם. משהו אחד אני חייב להגיד: אלמוג כהן: מ-ל-ך, זה פשוט תענוג לראות שחקן שמקריב מעצמו ככה, זה אשכרה הקרבה נטו לא קשור לשום יכולת ושום בטיח, לא שחסרה לו יכולת.. וזה עוד מבנאדם שאפילו לא משחק בצורה סדירה
 
למעלה