מה המערך שישראל אמורה לשחק איתו היום?

אזרח111

New member
מה המערך שישראל אמורה לשחק איתו היום?

4-5-1? קשה לשים גולים עם כזה מערך ....
כנראה מישהו בונה על תיקו.
 

Shaycus

New member
הוא לא יתנגד לתיקו

והיום הבלוף יתפוצץ בפרצוף, נקבל בראש בגרוזיה רבאק אני כבר יכול לדמיין את הכותרות של מחר ממש "על השחיטה"
 

נפנף22

New member
על לוחמה פסיכולוגית שמעת?

גם המאמן של דנמרק אמר שתיקו תהיה תוצאה טובה בר"ג, אז אמר.
 

Shaycus

New member
תעשה לי טובה

גם אחרי המשחק הוא אומר שתיקו זאת תוצאה טובה על איזה לוחמה פסיכולוגית אתה מדבר?
 

טרה10

New member
אז לא קיבלנו על הראש..קצת במזל ואוואט-שוילי..

לבניון ורפאלוב לא נתנו לזוז. לא נכון ששיחקו עם חלוץ אחד.בניון ורפאלוב ובן סהר זה שלשה. וכשוורמוט וארבייטמן נכנסו הם לא עשו יותר. למרות שלא היו עייפים. הגיאורגים היו יותר טובים.נקודה. כעת העיתונאים מתחילים לבלבל את המוח.טקטיקה-מערך-וכו'. שיחקנו בלי קולואטי וברדה וקטן. זו נבחרת צעירה ומזל שלא חטפנו מול בריונים כאלה. היו המון תיקולים גסים. ורק שלא ינצחו אותנו כאן. מבינים איך הם הוציאו מיוון תיקו.?
 

טוקמן

New member
המערך הוא לא ידוע והטקטיקה היא...

תמסרו לבניון, אולי הוא ישים גול.
 

yd33

New member
עם חלוץ בודד קשה להבקיע גול , במיוחד אם הוא

בורח לאגפים כל הזמן , במקום לשחק במרכז הרחבה של היריב .
 

TheLoneDeranger

New member
תגיד את זה לבארסה, ארסנל, אינטר, ריאל, רומא ,

גרמניה, ספרד, הולנד, ברזיל ועוד ועוד ועוד. כמה שפחות חלוצים = פחות גולים זה היגיון מקולקל. חלוצים הם לא היחידים שמבקיעים שערים.
 

yd33

New member
לא נראה לי שהקבוצות שציינת היו עולות לשחק עם

חלוץ בודד מול נבחרת גאורגיה . וגם אם כן , אז הוא לא היה "בורח" לאגפים , אלא משחק במרכז . פרננדס עלה עם מערך הגנתי יותר מדי , כאילו שהוא משחק נגד ברזיל.... ( עם כל הכבוד לגאורגיה ,אני לא מזלזל בה , אבל היא עדין לא נבחרת ברזיל ) תחשבו איזו תוצאה היינו יכולים להוציא עם היינו משחקים עם 2 חלוצים בחוד ...
 
הן משחקות ככה נגד סטוק וקאדיס

כשהפערים גדולים פי 5.אפשר להתגונן גם עם 4 חלוצים,ואפשר לתקוף בצורה מטורפת עם חלוץ אחד,זה לא מבטיח כלום.פרננדס בא להוציא תיקו,מן הסתם שהוא לא יעלה בשביל זה עם יותר מחלוץ אחד,זאת התשובה לשאלה שלך,לא בער לו להבקיע היום.גם אני הייתי מת שרפאלוב ייצא בדקה 60 וארביטמן ייכנס וישחק עם סהר בחוד כשבניון מאחורה,אבל זה לא קרה.
 

webber44

New member
זה לא קשור לחלוצים

אם אתה משחק עם 3 קשרים אחוריים שלא יודעים לתת פס, גם 3 חלוצים לא ישימו גול במשחק כזה. בארסה וריאל משחקות עם שחקנים בעלי יכולות טכניות מהמעלה הראשונה, לכן גם עם חלוץ אחד כל קשר יכול להכין מצב לגול. היחיד שיש לו עוד איכשהו יכולות טכניות בקישור האחורי זה כיאל, למרות שגם הוא לוקה בחסר. לעלות עם תמיר כהן כקשר אחורי שלישי זה לוותר מראש על התקפה.
 
לא רק בארסה וריאל נותנות גול עם חלוץ אחד

יש המון קבוצות מכל המינים והסוגים,כבר אמרתי שפרננדז בא להוציא תיקו,אבל גול כן אפשר לתת ככה.לא רק הקישור שלנו לוקה בחסר,כל הנבחרת.
 

TheLoneDeranger

New member
קודם כל, הקבוצות האלה הן לא ישראל.

ה"בריחה לאגפים" זו לא פעולה הגנתית, זלאטן בבארסה עשה את זה, רוני עושה את זה, דרוגבה עושה את זה, ואן פרסי, היגואין ועוד הרבה. שחקנים מחליפים מיקומים בין עצמם. אני כן מסכים שפרננדס שיחק הגנתי מדי ושלא היה צריך לשחק על תיקו. אם כבר תיקו אז נגד קרואטיה או אפילו יוון בחוץ, לא נגד גיאורגיה. אבל אל תשלה את עצמך, חלוץ נוסף לא היה פותר כלום, אלא להפך. כל מה שהנבחרת עשתה לאורך המשחק היה לשים שחקנים מאחורי הכדור ולחכות למתפרצת מזדמנת. ב4-4-2 כל מה שהיית רואה זה 2 חלוצים מבודדים ללא תמיכה במקום אחד, 4 קשרים שנמצאים בחיסרון מספרי במקום 5, והגנה שהייתה נחדרת שוב ושוב.
 

טרה10

New member
תמיר כהן במרכז

היה שם..אבל הגאורגים ידעו שאם הם ישחקו חזק- כהרגלם ישראל תיסוג לאחור. ועם זאת כולם היו חותמים על 0-0..אז מה הבעיה. שלא היה משחק טוב..? זו נבחרת ששחקה- שלשה משחקים בינתיים. צ'ילה-אורוגוואי ומלטה..ובן סהר ורפאלוב..זה שני חלוצים..עם בניון מאחור..והם היו בבית..שזה חשוב מאוד. אם נמשיך לא לקבל גולים אידיוטים ובדקה ה-90..נשיג אולי ת'מטרה.
 

webber44

New member
אם 80 דקות אתה משחק הגנה

בסוף אתה גם שוכח איך עושים התקפה. כבר ראינו טורניר שבלוני שלם עם גרנט, ורק במזל לא הפסדנו איזה 3 משחקים שכבר ברחו לנו כמעט מהידיים (להזכיר שכל משחק חזרנו מפיגור?). ככה זה, אם אתה בפיגור ומצליח להשוות אתה ענק. אם אתה מוביל ומסיים בשוויון אתה מאכזב.
 

טרה10

New member
מה שחשוב זו המטרה.! לא הגנה או התקפה.

גיאורגיה עדיפה עלינו. במשחק הזה היא היתה יותר טובה, ויצאנו בנס ללא שערים.
 

ReDEAD

New member
גיאורגיה עדיפה עלינו?

לפני המשחק שאתה משווה את יכולת השחקנים הישראלים מול הגיאורגים , הם עדיפים??
 

טרה10

New member
אם הוציאו תיקו ביוון ושער חוץ למה לא.?

במשחק הם הוכיחו שהם עדיפים. ואני לא אתפלא שהם יסיימו ראשונים בבית.
 
למעלה