יש פה במקרה אוהדי ליון או מישהו שמכיר?

Gohan SSJ2

New member
יש פה במקרה אוהדי ליון או מישהו שמכיר?

אני אוהד ליון ואני לא יודע איפה קונים כרטיס למשחק נגד הפועל ביציע של אוהדי קבוצת החוץ. בנוסף אשמח להכיר עוד אוהדי ליון ישראלים.
 
אחרי מאמץ לא קטן,הנה לך אוהד ליון../images/Emo26.gif

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=35&MessageId=110109861 שלח לו מסר. בקשר לכרטיס,אני חושש שזה ממש לא הולך להיות פשוט מבחינתך לקנות לשער שלהם,כי לפחות במקרה של יובה הכרטיסים הועברו למכירה באיטליה ורק מאמצים של חוג אוהדים רציני הצליחו להשאיר כמה מהם כאן,אני לא חושב שלליון יהיו אנשים שיוכלו לעשות את זה.
 
תפנו להפועל תל אביב

תגידו שאתם מוכנים לשלם מראש ושישמרו לכם כרטיס בצד.ואם זה לא הולך,קונים לשער הצמוד (מאחורי השער אם זה בבלומפילד,אני מאמין שכך יהיה) באים לשוטר מספרים לו את הסיפור והוא יעביר אתכם.
 

Gohan SSJ2

New member
השאלה היא האם אני יכול להזמין כרטיסים מצרפת

ולקחת אותם מהקופות פה או שאפילו ישלחו לי אותם בדואר. עד כה לא מצאתי אתר באינטרנט שאפשר לקנות ממנו כרטיסים לשער של אוהדי ליון, אבל אני ידבר עם האוהד ליון שהבאת אולי הוא יודע משהו.
 
עוד לא הוציאו כרטיסים

וכפי שאתה רואה הפועל עדיין יכולה לשנות את מקום הביתיות שלה,יש עוד קצת זמן עד שהקבוצות ידפיסו.לגבי מה שאמרת,זה כנראה לא כל כך פשוט כי במקרה של יובה כדי לקנות משם היה צריך להיות לך דרכון איטלקי או משהו,היה ברור לכולם שאפשר לקנות רק מכאן.
 
למעלה