מוקדמות אליפות אירופה

רז 1978

New member
כמה עצוב לראות איך רומניה מדרדרת

פעם זאת הייתה אחת הנבחרות הטובות של הדרג השני, מאז 1998 הם לא עלו לשום מונדיאל אמנם שיחקו באליפות אירופה האחרונה אך לא הגיעו להישגים, להתחיל את הקמפיין עם תיקו מביך מול נבחרת חלשה כמו אלבניה זה גרוע מאד ויכול לפגוע קשות בסיכוויים של רומניה להעפיל ליורו למרות שזה רק המשחק הראשון שלה. היום זאת לא נבחרת ששווה בכלל דרג שני אפילו
 

רז 1978

New member
ועוד דבר

אמנם תמיד יש נבחרות שמפשלות ועושת תוצאות מביכות ובכל זאת עולות לטורניר גמר גדול (רק אתמול פורטוגל עשתה תיקו מביך עם קפריסין) אך בכל זאת אצל רומניה זה משהו אחר פשוט משהו רע קורה אצל הכדורגל הרומני, זאת לא הנבחרת שהייתה להם בשנות ה 90 שהייתה מעפילה למונדיאלים, הם הדרדרו מאד מאז.
 

webber44

New member
קוראים לזה

אין כדורגלנים טובים. פעם הם הציפו את הליגות הבכירות באירופה בשחקנים נהדרים, חאג'י, דומטרסקו, פופסקו, פיליפסקו, איליה, מולדובן, היו שמות מוכרים בהחלט. היום אני לא מצליח לחשוב על יותר מ-2 שחקנים- קיבו ומוטו, ששמם נקשר בלא מעט שערויות בפרשיות. ככה לא עולים למונדיאל.
 

Cade Foster

New member
אל תלכלך

בוגדן סטאנקו אגדת מנג'ר
יקום מי שעלה לו חיוך אחרי השער שלו...
 
סיום בפיראוס! יוון 1 גאורגיה 1../images/Emo70.gif

וואו איזו תוצאה מפתיעה. אם לנו היה משחק באנקר שכמעט שמטנו. אז היוונים באמת שמטו. זה מסבך את הבית הישראלי עוד יותר. וביום שלישי...הר הגעש בטביליסי הולך להתפוצץ עלינו. הפעם באמת...אין תירוצים. בית סביר,יוון עושה במכנסיים,חייבים לפחות כרטיס לפלייאוף!
 

רז 1978

New member
לא מסכים בכלל

עדיין יהיה לנו שני מפגשים מול יוון בהם נהייה חייבים לנצח לפחות בבית. כמו כן אסור לשכוח את הצרות שלטביה עשתה לנו בקמפיין הקודם, לטביה תהייה משוכה לא קלה עבורינו ואסור לזלזל בהם, גם אם ננצח את גיאורגיה (וקל זה לא יהיה) ישראל לא תהייה עם רגל וחצי בפליאוף כפי שציינת. אין מצב.
 
אכזבה עמוקה מצ'רלטון../images/Emo31.gif

היו משחקים מצוינים כמו של גרמניה,צרפת ואיטליה,והם בחרו לשדר את ספרד נגד העפיפונים מליכטנשטיין .
 

itzikon5352106

New member
ומה עם ערוץ הספורט??

לפחות צ'רלטון שידר משחקים,ערוץ הספורט גם את זה לא עשה וזה לא שהוא שידר במקום איזה אירוע ספורט אחר הוא לא שידר כלום
 

pgprince

New member
ערוץ הספורט כבר מזמן "פשט את הרגל"

מבחינת שידורים. 1221256617455 ערוצים ו-0 שידורים.
 

שומו

New member
../images/Emo45.gif

ערוץ הספורט האמיתי של ישראל תמיד יהיה ותמיד יישאר ערוץ 1 (אולימפיאדות, אליפויות אירופה בכדורגל, כדורסל, אתלטיקה ושחייה, אליפויות העולם בכדורגל ובאתלטיקה, נבחרות ישראל בכדורגל ובכדורסל, ליגת העל בכדורגל, מכבי עלית ת"א בגביע אירופה לאורך השנים...)
 
למעלה