רז 1978

New member
אין ספק הפועל נדפקה

גם בית לא אטרקטיבי גם משחק בית בערב שמחת תורה וגם לא מספיק שהבית לא אטרקטיבי הם עדיין חייבים לארח באיצטדיון ר"ג ולא יוכלו לארח בבלומפילד בקיצור אכלו אותה מבכל הכיוונים אולי אולי אולי מקום שלישי לא יותר מזה. (והלוואי שאטעה)
 

ReDEAD

New member
כן אנחנו מרגישים ממש נדפקים..

באסה להיות בליגת האלופות אלוהים.. לא יודע לאיזה קבוצה אתה שייך אבל אני במשחקים של הפועל מעדיף לשבת עם אוהדי הפועל ולא עם אוהדים של קבוצות אחרות שבאים לראות את ברצלונה.
 

רז 1978

New member
לא אמרתי שזה בעסה בליגת האלופות

בסך הכל התכוונתי לומר שעד שהפועל ת"א זוכים להגיע לרגע הגדול הזה חבל שהם לא נהנים ממנו עד הסוף.
 

רז 1978

New member
תיקון לכותרת

לא אמרתי שזה בעסה להיות בליגת האלופות
 

ReDEAD

New member
אני דווקא מאוד מאוד נהנה מהרגע..

כמו שאמרתי , אני לא צריך לפגוש את ברצלונה , לחטוף 5 ולסמן וי.
 

Puskas

New member
אתה מאוד צריך את ברסה

כי יחד עם ברסה באות 2 עגלות יחסית לסטנדרט של אלופות..
 

ReDEAD

New member
כן זה יצא במקרה לא משהו שידוע מראש..

ועדיין "העגלות" האלה לא פחות טובות מהפועל..
 

Puskas

New member
כמובן שלא

אבל תסכים איתי שפאו' וקופנהגן חלשות משמעותית מבנפיקה ושאלקה.. ואם הכוונה שלך זה לתקוות לפני ההגרלה אז ברור שלא צריכים לקוות לברסה אם רוצים שהפועל תצליח אבל כשההגרלה התקדמה היה ברור שהבית של ברסה הוא למרבה הפלא הכי טוב בשביל הפועל..
 

tanj

New member
אני קונה מקום שלישי עכשיו.

אין ספק שמקום שלישי יהיה הישג אדיר לקבוצה. אני מקווה שנוכל לארח בבלומפילד. רמת גן הזה מזעזע. היפודרום רומי נראה טוב יותר מהמחראה הזאת.
 

Johnno

New member
איך זה האצטדיון הלאומי עדיין, תסביר לי

יש לך שני אצטדיונים נורמלים בישראל- טדי ובלומפילד. טדי גם מכיל מספיק מושבים כדי להיות אצטדיון לאומי וגם נמצא בעיר הבירה. ובמקום זה האצטדיון הלאומי הוא איכסטדיון אתלטיקה מגעיל בתל אביב שאפילו לא נמצא באחריות עיריית תל אביב.... מה כל כך קשה להעביר את האצטדיון הלאומי לטדי, מי יתנגד לזה ?? על מה הם חולמים שם בהתאחדות ?
 

tanj

New member
למה?

כי טדי נבנה ללא יציע כבוד, יציע עיתונות וחדר VIP ו"הבוקסה של גיידאמאק" היא אילתור כ"כ ירושלמי שזה מביך. ללא יציע כבוד, חדר VIP ועמדות עבודה רציניות לעיתונאים (ולא אילתורים נוסח ישראל) לא יאושר האיצטדיון לסטנדרט בינלאומי. אין כל כך בעיה להקים דברים אלו אבל זה עולה כסף שאף אחד רוצה להשקיע כרגע. גם להתאחדות נוח ברמת גן. המשרדיםש להם שם, יש שם יציע שלם לאח"מים,עיתונאים וצוותי שידור וזה טוב ומפנק. למה להשקיע כסף אם יש להם את זה ביד? וכניראה שלא ממש אכפת להם מהקהל שצריך להביא משקפות תיאטרון ומכשירי שמיעה. כולי תיקווה שהאצטדיון החדש בחיפה יבנה במהרה ונוכל לעבור לשחק שם ובינתיים יהרסו את האורווה הלא מלכותית ברמת גן ויבנו אצטדיון יותר ביתי.
 

barakbl

New member
המיקום של איצטדיון רמת גן מעולה.

הבעיה היא לא בכך שהוא לא נמצא בתל אביב (למה הוא צריך להיות באחריות עירית תל אביב כדי להיות איצטדיון לאומי?), הבעיה שלו היא שהוא מיושן, הוא בנוי רע, האקסוטיקה שלו זוועתית. חרא של איצטדיון שצריך לבנות מחדש ומהיסוד. ועד אז, לטפל בבלומפילד שיהיה האיצטדיון הלאומי באופן זמני (לטדי יש מספיק בעיות בטחוניות כדי לפסול אותו מלהיות כזה).
 

webber44

New member
איזה בעיות בטחוניות?

טדי הוא האצטדיון מבחינה בטיחותית ובטחונית הוא בין המקומות הראשונים. מאז השיפוץ שנעשה לפני מספר שנים בטדי, הוא האצטדיון שנעשות בו בדיקות הביטחון הטובות ביותר. הבעיה שלו קודם כול היא היציע הדרומי, שבלעדיו התכולה שלו היא 20 אלף מקומות, ולפי התוכניות בעוד שנתיים הוא אמור להכיל 40 אלף מקומות כשיסיימו לבנות את היציע הדרומי ולשפץ אותו שוב. ואז ללא ספק הוא יהיה מספר 1 בארץ. הסיבה העיקרית שלא מעבירים את המשחקים של הנבחרת למקומות אחרים היא כי המשרדים של ההתאחדות נמצאים ברמת גן (ובתכלס אף אחד לא רוצה את הזבל מתחת לבית שלו).
 

yoss5

New member
מה לעשות שלארח משחק בינ"ל רשמי בירושלים

על כל ההשלכות שלו, זה כמו לשבת על חבית מתקתקת של חומר נפץ. זה יעד לפיגועים, למהומות, לבלגנים והשד יודע מה עוד.
 

Johnno

New member
ממש לא מסכים

מה זה משנה אם זה בתל אביב או ירושלים מהבחינה הזאת ? לא ידוע איך זה הולך בשאר העולם אבל נראה לי הכי הגיוני שהאצטדיון הלאומי יהיה בבירה. במיוחד שהאצטדיון היחיד שמתאים(חוץ מבלומפילד שקטן מדי) נמצא רק שם. יציע כבוד, יציע עיתונות וחדר VIP אלה שטויות שאפשר לפתור עם שיפוץ בסיסי. הבעיות של רמת גן הרבה הרבה הרבה יותר גרועות מאלו ובכל זאת מארחים שם.
 
למעלה