נפצעים כמו זבובים...

../images/Emo101.gif../images/Emo193.gif נפצעים כמו זבובים...

לאלה יעבור את הרמדאן בשקט בביתו יצחקי כבר מתכונן לשנה הבאה. הפועל ומכבי כבר צדות אחרי חלוצים מחליפים. מה לדעתכם הסיבה שבקושי התחלנו את השנה וכבר רשימת הפצועים גדולה ומכובדת. הכנה לקויה? משחק אגרסיבי מדי? שרירים מחמאה? מעניין לשמוע את דעתכם...
 
לאלה קיבל חתיכת כניסה..

ככה שזה לא אימון לקוי או משהו.. יצחקי זכור לי שהיה פצוע במחנה אימונים של מכמבי אבל אני לא חושב שזה בגלל זה.. אחד הרופאים במכמבי אמר שאין רצועה שתעמוד בתנועה שהוא עשה
 

motti261

New member
לאלה לא צם ברמאדן

הוא דרוזי. בקשר לשאלה, לא ממש מבין בזה, ייתכן כי הבעיה במאמני הכושר, אולי באמת משחק אגרסיבי, ואולי פשוט חוסר מזל...
 
להפועל נפצע רק שחקן אחד

אין כאן שום דבר יוצא דופן ואלה דברים שיכולים לקרות.במכבי קורה משהו מוזר ומפחיד.
 

mongol1

New member
הפציעה של לאלה, יצחקי וניבאלדו.

הם לא פציעות בגלל כושר או אימון. יצחקי נראה בכושר מצוין, חד ומהיר, אבל הנפילה שלו לא היתה טובה, כנ"ל לאלה שנכנסו בו, וניבאלדו שעשה תנועה לא טובה.
 

tanj

New member
לא רק תנועה לא טובה

בגלל אירופה, נדרשו השנה השחקנים בהפועל ומכבי ת"א ומכבי חיפה להכנס מהר לכושר כדי להתמודד בשלבי המוקדמות של גביעי אירופה. הצורך בהעלאת האינטנסיביות בשלב זה של העונה כשהגוף ככל הניראה עוד לא התרגל אליה הביא לפציעות. לדעתי, זה אומר שהדרישות הפיזיות בשלב מוקדם של העונה גדלו ואיכות ההכנה לעונה לא הייתה בהלימה לדרישות אלו. לכן יהיה צורך בהכנה טובה ויסודית יותר בעונות הבאות כדי להמנע מפציעות כאלה.
 

motti261

New member
רציתי להגיד משהו בקשר ל"קללה" במכבי

האם יכול להיות, שכל העניין הזה הוא פסיכולוגי ? כלומר, ששחקנים שמגיעים למכבי שומעים את הדיבורים בנוגע ל"קללה" כביכול שרובצת על המועדון, הם כל כך מפחדים וכל כך משתדלים לשמור על עצמם מפציעות שזה גורם לדבר הפוך לחלוטין....זה גורם להם להפצע. מה דעתכם ?
 

ANGELUSPIKE

New member
אני לא חושב שיש קבוצה שהיא לא

זה חלק מקהל של קבוצה, תמיד יש את אלה שיקללו את הקבוצה, שחקנים, בעלים, מאמן וכו', תמיד יהיו כאלה שאף פעם לא יהיו מרוצים.
 
למעלה