על מה אלירן עטר ישב בכלא?

על מה אלירן עטר ישב בכלא?

בויקיפדיה כתוב שוד וגניבה אבל ללא פירוט. האם זה נכון שהוא שדד קשישים? תודה.
 
על זה כבר אין מחילה

לא מבין איך מזמנים כזה שחקן לנבחרת. יש דברים שאי אפשר לסלוח עליהם. מילא פריצה לחנות באמצע הלילה אבל לשדוד קשישה?! בושה לנבחרת
 
בטח שהביע חרטה

הקריירה שלו תלויה בזה. יש עבירות שאין עליהם מחילה והם קלון לכל החיים. שוד זקנות הוא אחד מהם. היית מוכן שישחק בנבחרת רוצח או אנס שריצה את עונשו? כמובן שלא. לא מפתיע שכזאת הדרדרות מוסרית קורית דווקא בקדנציה של לוזון.
 
/tapuzforum/images/Emo45.gifאחי כל מילה בסלע

ואם זה מנחם אותך,הוא הוזמן רק בגלל ריב בין קשטן ללוזון.ואל תתפלא שמזמינים אחד כמוהו,אצלנו גם יתנו אזרחות לזרים בחינם כדי שכביכול נעלה למונדיאל,חברי הכנסת ישתפו פעולה וימהרו להצטלם במדורי הספורט כדי לקבל פרסום.אלה שעושים את עבודתם עלולים לקבל בתמורה עליהום,נאצות והעלבות.
 

Puskas

New member
../images/Emo45.gif צודק 100%

הוא עשה מעשה שלא יעשה ולא ראוי לזמן אותו לנבחרת,אחרי הכל ילדים קטנים מעריצים את שחקני הנבחרת וכשהם יביטו בהערצה לעטר מה הם ילמדו ממנו? שהוא שדד זקנה.. לא אומר שצריך להשעות אותו מהחברה בה הוא חי..לא צריך להתנהג אליו שונה כי אכן לפני ואחרי הוא לא הסתבך עם החוק עד כמה שידוע לי אבל נבחרת זה מקום יצוגי ולא ראוי למי שהורגע בפלילים מסוג זה.
 
השאלה היא מה זה מ"סוג זה"

אם הוא היה שודד אדם שאינו זקנה אלא חלפן כספים, זה היה שונה? שוד צריך להיות שוד. שוד ואלימות, למשל, זה עניין אחר. אני בהחלט מסכים שיש פה שאלה של ראוי ולא ראוי - אפשר גם לומר שהוא צריך להיות בנבחרת דווקא כדי להראות לאנשים שמעדו שניתן להחזיר את החיים למסלול. בלי קשר, הרעיון של דוגמה לילדים הוא לדעתי צדקני, גם אם מסורתי. אם זה מה שילדים ילמדו ממנו, אז הבעיה היא כנראה בחינוך שלהם.
 
למעלה