אירוח אבי מלר,יום חמישי ב18:00

somone141

New member
בוודאי שאני נותן לה סיכוי

כמה שהיא לא נראית טוב - עדיין איטליה עם כל הניסיון והווינריות.
 

somone141

New member
איטליה זה לא רק הגנה

זו סטיגמה מטופשת שלצערי קנתה גם אותך.
 
הם הגעילו אותי במונדיאל הקודם

ובעוד כמה קמפיינים כולל היורו האחרון ואני גם לא מת על האוהדים שלהם
 

KaiserDino

New member
על סוגיית התחרותיות בכדורגל

איזה כיף שבאת להתארח, יישר כוח למנהל הפורום שמביא לבמה מכובדת זו אנשים מעניינים. ברשותך, רציתי לשאול כמה דברים המסקרנים אותי: 1. בפורמט הקיים, יש לקבוצה שהיא לא מהטופ 4-5 בפריימרליג סיכוי להתמודד על האליפות, אם לא מתחילת השנה אז בנקודת האמצע? 2. מרבים לדבר בעולם הכדורגל על עיקרון ההתמדה והבנייה ההדרגתית של קבוצות לאורך השנים ושזו הדרך להצלחה. אתה חושב שבליגת העל הישראלית יש סיכוי ב 20 השנה הבאות לראות קבוצה שלא מ 4 הגדולות בתמונת האליפות באופן ראלי אחרי 2/3 עונה? 3. מה דעתך על פורמט הקיזוז והאם לדעתך הוא יקדם את התהליך לעבר סדרות פלייאוף, כפי שרואים בכמה ממדינות דרום אמריקה והמזרח הרחוק? 4. ליגה ספרדית- אם יכריחו את ברצלונה וריאל לחלק את ההכנסות מזכויות השידור באופן שווה והוגן יותר, מה הסיכוי שזה יקרב את 'לה ליגה' אל היוקרה וההצלחה של הפריימרליג? 5. בבלגיה מהעונה הקרובה ינהיגו בליגה הראשונה שיטת פלייאוף בסדרות של הטוב מחמישה משחקים. זה אומנם יקרה בקרב נגד הירידה בין נועלות הטבלה, אבל זה סוג של תקדים. מה דעתך על הסבירות שנראה בקרוב מאוד הכרעה דומה גם בצמרת, בין אם זה לכרטיסים באירופה ובין על האליפות. האם זה יהיה טוב לכדורגל? 6. טענתי החוזרת היא שהמועודנים הגדולים בכל מדינה לא רוצים לשמוע משיטות פלייאוף שונות כדי שיוכלו להמשיך לבסס את מעמדם הבלעדי בפסגה, בלי לפתוח אפשרות תחרותית קבילה לאחרות. האם אני מדבר שטויות או שעליתי על המהות של שיטת הליגות הסדירות. 7. ישראל- בשורה התחתונה, אם מפעילים בארץ שיטה אטרקטיבית ותחרותית שבהכרח תייצר יותר משחקים בעלי עניין והאליפות תוכרע באופן ישיר בין טוענות לכתר. האם זה יפגע או יזרז את תהליך בניית התשתיות שכולם מסכימים על נחיצותו. 8. פסיכולוגיה - אנשים בעולם הכדורגל טוענים ששיטות פלייאוף הן מלאכותיות ולא ספורטיביות. שאלתי היא אם ניתן להוכיח שמשחקי סיום עונה בין צ'לסי לוויגאן, אינטר לסיינה , באיירן לבוכום או חיפה מול בני יהודה הם לא הרבה יותר גרועים מתרחיש בו שתי קבוצות מועמדות משחקות אחת מול השנייה בסיום. 9. מה הסיבה שלא מדברים על הנושא הזה בתקשורת לדעתך? 10. האם ניתן לומר שגביע בו משחקים מקסימום 5 פעמים משמש תחליף מספק וראוי לעיקרון הפלייאוף? כי הדעה הרווחת אומרת שכן. 11. 3 מ 4 הגדולות בישראל אמרו שמעוניינים להוריד את מספר הקבוצות ואת הקיזוז יחד עמו. מדוע כ"כ מפחידה אותם שיטה שלבטח תמשיך להשאיר אותם רלוונטיים במירוץ האליפות או לפחות למקום שני גם בפתיחת עונה בינונית או חלשה? 12. איפה נמתח הקו בין אוהדים ראציונליים ללוזרים? נכון להרים ידיים אם הקבוצה בפער 10 לאחר 12 מחזורים מתוך 38? מקווה שייצא לך לענות על לפחות חלק מהם, או אפילו לקחת אותם כחומר למחשבה במחקרך אודות הכדורגל.
 
פרמייר

הכסף, הכסף. לא, אין סיכוי לאף אחד מחוץ למועדון העשירות להצטרף למירוץ האליפות. כמה מבאס, במיוחד שהעשירים נעשים עשירים יותר, ולהפך
 

MilkShack

New member
לאבי שלום רב ! ! !

יש לי כמה שאלות, האם אתה חושב שנראה בעשור הקרוב קבוצה בשמינית גמר ליגת האלופות? ולשאלה השנייה, האם אתה חושב שברקוביץ' אכן מתאים לאימון הנבחרת במצב שלה?
 
אבי מלר שלום

מה דעתך על תופעת דיימונד דומנק, איך לא בעטו אותו מנבחרת צרפת לאור "השגיו", מה, הם עוורים? האם לדעתך נבחרת איטליה הולכת לתקופת שפל רצינית שכמותה היא טרם ידעה?
 
שלום אבי

מספר שאלות: 1. האם גם אתה שותף לדעתי שריו פרדיננד עבר את שיאו והפציעה שלו היא לא הפסד כל כך גדול לאנגליה? 2. לפני שנה ירדת על דארן פלטצ'ר באחד השידורים וקראת לו "השחקן הכי גרוע במנצ'סטר יונייטד". האם שינית את דעתך בעקבות העונה החולפת (שבה לדעתי, ולא רק לדעתי, הוא היה מצוין)? 3. עוד שאלה על יונייטד-מה דעתך על ג'וני אוואנס? בלם שאפשר לבנות עליו לשנים הבאות או לא? 4. לאן לדעתך טוטנהאם תגיע בהופעה ההיסטורית בצ'מפיונס? 5. מה דעתך על האליפות של הפועל תל אביב? 6. ושאלה אישית קצת, אתה בכלל רוצה שנבחרת אנגליה תצליח במונדיאל? כי אני מניח שאתה אוהד אותם, אבל מצד שני בטור האחרון שלך כתבת שאתה מייחל להדחתם בשלב הבתים.
 
לא מייחל

מעולם לא כתבתי שאני מייחל להדחת אנגליה. ממש לא. לא מאמין בהם - אבל כפי שכבר כתבתי כאן הערב, יש לי מספיק סיבות לרצות בהצלחתה. פרדיננד - בדיוק כתבתי טור לערוץ שמצביע על מה שאתה אומר שיניתי דעתי על פלטשר ואפילו הצדעתי לו בטור באתר של הערוץ טוטנהאם לא תעשה דבר מעבר לשלב הבתים, וגם זה יהיה קשה. אבל אנ י מאוד אוהב אותה ואת הסטייל המשוחרר שלה. מת על מודריץ' ולנון. הלוואי וקאפלו יתן לו לשחק
 
מתוך הטור האחרון שלך

"תנו לי בשמינית הגמר את דרום אפריקה, אורוגוואי, ניגריה, דרום קוריאה, ארה"ב, סלובניה, סרביה, גאנה, הולנד, דנמרק, סלובקיה, ניו זילנד, חוף השנהב, צפון קוריאה, ספרד והונדורס – ואני אדם מאושר. קחו הביתה את ברזיל, איטליה, ארגנטינה, אנגליה, גרמניה, צרפת ופורטוגל כבר אחרי שלב הבתים – ואני חוגג אל תוך המילניום הבא".
 
למעלה