רענון חוקי הפורום

Thierry Henry

New member
../images/Emo88.gif רענון חוקי הפורום

לצערנו, נהליי הפורום וחוקיו כנראה לא מדברים פה אל כולם ולכן הוחלט להכניס עוד קצת יד קשה בחוקי הפורום. הפורום הופך בזמן האחרון לפורום ספאם וכדורגל. התוכן בלא מעט דיונים הופך ללא ענייני ויורד לא פעם לפסים שהוא לא צריך לרדת אליהם. עד עכשיו החמרנו רק עם מי שממש החמיר, כרגע המצב כבר הופך בלתי נסבל ולכן אנחנו מחדדים לכם את חוקי הפורום, פעם אחת, אחרונה בהחלט. העלאת הודעות חדשות בזמן האחרון נפתחות פה הודעות חדשות על ימין ועל שמאל על ידי גולשים שלא ממש מעניין אותם אם יש כבר דיונים בנושא או העובדה שיש כבר שרשור מיוחד לשאלות, או שרשור
אנחנו לא מתכוונים להתחיל לשרשר את כל ההודעות האלה בעצמנו כי זה לא לעניין וזה לא נגמר. כל מי שמתכוון ללחוץ על הוספת הודעה על מנת לשאול או לפתוח דיון, שיחשוב פעמיים ויבדוק טוב טוב דבר ראשון אם הוא יכול לשרשר את הודעות לדיון שכבר קיים, ובעיקר לשרשור השאלות שנפתח כמעט כל יום או לשרשור (אם שני האחרונים לא קיימים בעמוד הראשון של הפורום בהחלט אפשר לפתוח אחד כזה, אין צורך לחכות שמנהלים יפתחו אותו) מעבר לכך שפתיחת הודעות חדשות ללא אבחנה דוחקות למטה דיונים קיימים, הן גורמות לפורום להיראות לא מסודר בעליל, נוסף למבזקים התכופים של ערוץ הספורט ולהודעות של 'תפוז אנשים מודיע' שמופיעים בעשרות כאלה ביום. אם כן, הודעות חדשות שייפתחו ללא צורך יימחקו ללא הודעה מוקדמת. אנחנו לא רוצים להגיע למצב כזה אבל גולשים שימשיכו לפתוח הודעות חדשות ללא אבחנה ייחסמו. תרבות דיון בפורום מדיניות האפס סובלנות כנראה לא מיצתה את עצמה עד תום, אז נעבור לדבר פשוט מאוד. כל גולש אשר יפרסם תוכן , פוגעני, מזלזל, בעל אופי שלילי כלפיי גולש אחר, יעליל סיפורים והמצאות על גולשים ו\או אנשים בעולם הספורט ללא ביסוס , יגרום לאווירה שלילית ויקח דיונים עניינים לפסים קשים ופוגענים - ייחסם ללא התראה מוקדמת. מהיום , כל חסימה תקפה למשך שבוע ימים אך לא תשוחרר אם הגולש הנחסם לא יביע חרטה או ינסה באיזושהי דרך להראות שבכוונתו לשנות את דרכיי כתיבתו. במידה ונמצא אחריי שבוע שאותו גולש לא צריך לחזור אל הפורום, הוא לא יחזור. גולש אשר ייחסם פעם אחת, ישוחרר ויפר בשנית אחד מכלליי הפורום יורחק לצמיתות. העברת ביקורת כלפיי המנהלים ו\או מומחיי הפורום מנהליי ומומחיי הפורום פה בשבילכם ובשביל הפורום. להפוך אותו למקום מסודר יותר, בוגר יותר, נקי יותר מבלאגן ובעיקר, ענייני. אם אתם מוצאים לנכון שאחד מהם עושה משהו לא לעניין, מנצל את סמכותו שלא לצורך או פוגע ומעליב מגזר מסויים של אנשים , אין זה אומר שאתם הולכים לכתוב לו את זה על הפורום או לפתוח שרשור ביקורת שנגדו. כל בעייה שיש לכם, נא להעביר אלינו במסרים. אנחנו נדון בבעייה ונחליט איך לפעול. אף אחד לא צריך לקחת פה את החוק לידיו ואם כבר החלטתם לתקוף מישהו על צורת התנהגתו, תעשו את זה בדרכים מכובדות ותעבירו ביקורת עניינית ולא להשוות אדם לכלב, לדוגמא.... אנחנו מתעסקים במשמעת יותר מידי בזמן האחרון וזה מתחיל להימאס. לא מדובר פה בגנון, אלא בפורום כדורגל. פורום עם בסיס גולשים איכותי, פורום שצריך להתעסק בכדורגל . בואו תעזרו לנו להפוך את הפורום הזה למקום שהרבה יותר כיף לגלוש בו, בסה"כ הנושא הוא כדורגל, נושא שיקר לליבם של כל הגולשים פה וצריך לשמור אותו כזה. מקווים לשיתוף פעולה פורה, הנהלת הפורום.
 

בן 2407

New member
אני לא אוהב את סוג המנהלים האלו.

מנהל טוב הוא מנהל שכמעט ולא מתערב בנעשה בפורום, להוציא מקרים חריגים שבו התערבותו נדרשת. ממש כמו בכדורגל ששופט טוב הוא שופט שנותן למשחק לזרום ללא התערבות מיותרת.
 

Thierry Henry

New member
אז אני מניח שאם היה מגיב עכשיו גולש

ורושם לך שהדעה שלך מעידה על זה שאתה שמאלני מטומטם, שונא ישראל ומעריץ שרוף של ארי שמאי, היית יושב בשקט בצד ונותן לדיון הזה "לזרום"? תעשה לי טובה. יש פה לא מעט שרשורים שאם המנהלים לא מתערבים, תפוז מתערבים בשבילנו. יש פה המון דיונים שחוצים לחלוטין את גבול המותר והמקובל. אני בטח לא מתכוון לחסום ולמחוק הודעות בהם יתקיים ויכוח, אבל הדוגמא מתחילת ההודעה היא דוגמא שלקוחה מלא מעט שרשורים פה, שהנושא בהן, בכלל לא מתקרב לתגובה ולכיוון אליהן הדיון מתמשך.
 

שומו

New member
הולנד-פורטוגל, שמינית גמר אליפות העולם 2006.

ראית
האם היית רוצה שהשופט באותו משחק ייתן לו "לזרום"
 

lemmacantor

New member
אני מאמין שלהיות מנהל פורום

כולל בתוכו גם תפקידי "גננת". מה לעשות - החיים הקשים
 
למעלה